loading...
ایرانیان دانلود
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
دانلود بازی Dynasty Warriors 8 برای PS3 0 400 sahar
دانلود ویندوز سون به همراه آخرین آپدیت Windows 7 Ultimate SP1 x86/x64 May 2013 0 217 sajadtinatpak
دانلود Download Accelerator Plus Premium v10.0 - مدیریت دانلودها 0 243 mahdi
محسن چاوشی، محسن یگانه ماه رمضان به تلوزیون می آیند 0 220 mahdi
مجری جوان تلویزیون٬ به خاطر جنایت هولناک دستگیر شد!! 0 251 mahdi
๑۩۞۩๑ شب زنده داران ایرانیان دانلود๑۩۞۩๑ 0 193 mahdi
دانلود µTorrent v3.3.1 Build 29834 - نرم افزار دانلود فایل های تورنت 0 203 mahdi
دانلود µTorrent v3.3.1 Build 29834 - نرم افزار دانلود فایل های تورنت 0 211 mahdi
طنز دختر , پسر 0 217 mahdi
طنز دختر پسر 0 214 mahdi
دانلود کتاب میخواهم کسب و کار اینترنتی راه بیاندازم از کجا شروع کنم؟ 0 222 mahdi
دانلود کتاب تهدید های امنیتی شبکه و روشهای مقابله با آن به زبان فارسی 0 235 mahdi
دانلود کتاب آموزشی اندروید (All System Android) به زبان فارسی 0 204 mahdi
Internet Download Manager 0 208 mahdi
تقویم 1392 تصویری، مخصوص دسکتاپ 0 255 mahdi
فارسی نویس پارسی نگار لیومون - LeoMoon ParsiNegar 1.26 0 253 mahdi
مدیریت بر زیر نویس فیلم ها با Lemony Pro 4.5.4 0 260 mahdi
nod 32 0 236 zangeroo
мăнđî بازدید : 93 تابستان 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار Lucky Patcher v4.3.4 برای اندروید

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با نرم افزار Lucky Patcher ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. توسط این نرم افزار قادر هستید لایسنس اکثر برنامه ها و بازی ها را پچ نمایید و نرم افزار و بازی تریال را به یک نرم افزار کرک شده دائمی تبدیل کنید. Lucky Patcher یک برنامه بسیار ساده و کاربردی در زمینه برنامه ها و بازی هایی میباشد که به صورت کامل کرک نشده اند و برای اجرا نیاز به وصل شدن به مارکت دارند.

мăнđî بازدید : 82 بهار 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار Screenshot ER PRO v2.4.3.6.B7 برای اندروید

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با نرم افزار Screenshot ER ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. با استفاده از نرم افزار Screenshot ER می توانید از هر کجای اندروید خود که می خواهید اسکرین شات هایی فوق العاده تهیه کنید.در این برنامه می توانید از کلید میانبر استفاده کنید و یا سرعت گرفتن عکس ها را تنظیم کنید و یا صدای آن را قطع کنید و در حالت ویبره قرار دهید.

мăнđî بازدید : 109 زمستان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار Remote Phone Call v5.4 برای اندروید

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با نرم افزار Remote Phone Call ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. Remote Phone Call یک نرم افزار مناسب برای مدیریت تماس ها و پیامک های گوشی اندرویدی در رایانه است، شما با استفاده از این نرم افزار می توانید از راه دور تماس های دریافتی و پیامک های خوانده نشده را مشاهده کنید. همچنین شما برای انجام کنترل تماس های دریافتی و پیامک ها باید با استفاده از بستر wifi یا بلوتوث به رایانه متصل شوید. علاوه بر این شما می توانید با استفاده از بلوتوث یا هدست به تماس های دریافتی پاسخ دهید بدون آنکه از تلفن همراه خود استفاده کنید.

мăнđî بازدید : 104 زمستان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار 3D MAVEN Music Player Pro v1.13.70 برای اندروید

با 3D MAVEN Music Player Pro در دنیای موسیقی سفر و قابلیت ها و ویژگی های صوتی بی نظیر آن را لمس کنید. این پلیر متفاوت با افکت های صوتی سه بعدی و فراگیر خود شنوندگان خود را متحیر کرده و شعرها را به صورت همزمان با همگام سازی لحظه ای در اختیار شما می گذارد. این نرم افزار حتی در حالتی که از اسپیکرهای استریوی خارجی استفاده می کنید با استفاده از افکت فراگیر چند کاناله ی خود تجربه ای متفاوت از موسیقی را به شما پیشکش می کند.

мăнđî بازدید : 83 پاییز 1392 نظرات (0)

نرم افزار طراحی و نقاشی حرفه ای SketchBook Pro v2.8.2 برای اندروید

SketchBook Pro ابزاری برای همه ی کسانی که به طراحی و نقاشی علاقه دارند! خلاقیت خود را به کار گرفته و ثابت کنید که یک نقاش خوب یا یک طراح حرفه ای هستید. SketchBook Pro با به کارگیری موتور نقاشی قدرتمند و مجموعه ای جامع از ابزارهای حرفه ای نقاشی و طراحی در محیط کاربری ساده ی خود شما را به نمایش خلاقیت هایتان دعوت می کند.

мăнđî بازدید : 111 پاییز 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار تغییر صدا Deluxe Ultra Voice Changer v1.11 برای اندروید

با Deluxe Ultra Voice Changer تغییر صدا و ایجاد صداهای جذاب و خنده دار کار آسانی است. در این نرم افزار فرایند ضبط صدا با کیفیت عالی انجام شده و همچنین فایل راهنمای کامل آن شما را در کارکرد با برنامه هدایت می کند. صدای ضیط شده خود را می توانید بااستفاده از تنظیمات Deluxe Ultra Voice Changer به شکل های مختلف تغییر دهید. به خاطر داشته باشید که یک دقیقه صدای ضیط شده توسط این برنامه برابر با 1.3 مگابایت است. می توانید صداهای ضیط شده و تغییر یافته توسط این اپلیکیشن رافشرده و با ایمیل ارسال کنید

мăнđî بازدید : 92 پاییز 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار کیبورد هوشمند SwiftKey Keyboard v4.2.1.202 برای اندروید

SwiftKey Keyboard چگونگی کارکرد کلمات با هم را درک کرده و اصلاحات دقیق تر و بهتری را در مقایسه با دیگر کیبوردها در اختیار شما می گذارد. با این نرم افزار می توانید به سرعت و روان تایپ کنید و حتی نگران جا گذاشتن فاصله ها نباشید، SwiftKey Keyboard حتی کلمات بعدی شما را پیش بینی می کند. این اپلیکیشن بسیار سودمند با یادگیری کلمات تایپی شما و چگونگی جور کردن کلمات در جمله سرعتی بسیار بالا در تایپ را به شما هدیه می کند. همچنین SwiftKey Keyboard از 42 زبان مختلف دنیا پشتیبانی می کند.

мăнđî بازدید : 107 پاییز 1392 نظرات (0)

نرم افزار پیشرفته ویرایش عکس Photo Studio PRO v0.9.18.2 برای اندروید

Photo Studio PRO یک اپلیکیشن اندورید است که برای حرفه ای ها و آماتورهایی که به دنبال ابزار قابل حملی ساده اما قدرتمند برای پردازش تصاویر می گردند طراحی شده است. کاربران این نرم افزار می توانند گوشی همراه خود را به یک کارگاه حرفه ای ویرایش تصویر تبدیل نمایند. بیش از 150 فیلتر ویژه، بیش از 100 جلوه ی ویژه ی متمایز، 50 استیکر رایگان و بیش از 500 استیکر در Sticker Pack، ابزارهای طراحی، ابزارهای جادویی برای ویرایش و عیب یابی خودکار، فریم های زیبای تصویر و ویرایشگر کلاژ برای ساخت کلاژ های زیبا گوشه ای از خدمات این نرم افزار است. شما می توانید تصویر ویرایش شده را در اندازه ی کوچک و یا بزرگ و در فرمت های PNG و JPEG ذخیره نمایید.

мăнđî بازدید : 101 پاییز 1392 نظرات (0)

خاموش و روشن کردن صفحه نمایش اندروید با یک کلیک Screen Off and Lock v1.17.2

این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا صفحه ی نمایشگر خود را تنها با یک کلیک قفل و یا خاموش کنید و از افکت های انیمیشنی و صوتی استفاده نمایید. شما می توانید میانبر این نرم افزار را در هر مکانی قرار داده و آیکون آن را شخصی سازی نمایید. ورژن Donate این نرم افزار قابلیت خروج کامل و آزاد کردن حافظه ی استفاده شده بعد از خاموش شدن و یا قفل شدن صفحه را دارد

мăнđî بازدید : 99 پاییز 1392 نظرات (0)

نصب و حذف برنامه های اندروید با نرم افزار BusyBox Pro v10.1

سریع ترین و معتبر ترین Installer و uninstaller دنیا برای BusyBox. بیش از 5 میلیون نصب در دنیا! برنده ی جایزه ی بهترین نرم افزار کاربردی اندروید. تنها نصب کننده ی ad free بدون نیاز به هر گونه مجوز اینترنتی! تنها نصب کننده ای که هر دودوئی BusyBox موجود برای اندوید را نصب می کند. نسخه ی Pro این نرم افزار شامل قابلیت هایی همچون Backup، Uninstall، نصب فوق پیشرفته و ویژگی های کاربردی زیادی می باشد که شما را در جهت هدفتان پیش می برد.

мăнđî بازدید : 496 پاییز 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار کیبورد پویا Dynamic Keyboard - Pro v1.6 برای اندروید

یک کیبورد پویا! یک کیبورد که در هنگامی که با آن کار می کنید تغییر می کند! هوشمند، دقیق و سریع! همراه با ویژگی ویرایش خودکار. علی رغم وجود صفحات لمسی می توانیم از دکمه ها به عنوان دکمه های ثابت و بدون انیمیشن نیز استفاده کنیم. استفاده از تکنولوژی پیشرفته و الگوریتم های هوش مصنوعی گروه سازنده ی این نرم افزار قادر به ساخت دیتابیس هوشمندی شدند که به برنامه کمک می کند تا قابلیت نمایش کلیدها و سایز را بسته به ظاهر آن حرف تنظیم نماید. این نرم افزار میلیون ها کلمه از 19 زبان مختلف دنیا را در حافظه خود گردآوری کرده است.

мăнđî بازدید : 98 پاییز 1392 نظرات (0)

دانلود لانچر Windows8 / Windows 8 +Launcher v1.9 برای اندروید

Windows 8+ یک لانچر برای صفحه ی Home است که نما و فضای ویندوز 8 را روی موبایل شما به اجرا در آورد. این نرم افزار علاوه بر قابلیت نصب ویجت، قابلیت رفع Crash و پشتیبانی از آیکون های زنده ی Gmail، News، Weather، Twitter و تقویم را داراست. شما میتوانید این آیکون ها را با آپشن های مختلفی که در دسترس دارید تنظیم نمایید. از قابلیت های دیگر این برنامه میتوان به قابلیت Drag & Drop کردن آیکون ها برای ترتیب بندی مجدد و تغییر موقعیت آنها اشاره کرد. همچنین شما میتوانید سایز آیکون و کشور مرجع برای دریافت خبر را به دلخواه انتخاب کنید.

мăнđî بازدید : 77 پاییز 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار UCam Ultra Camera Pro v4.0.2 برای اندروید

این برنامه نسخه ی حرفه ای نرم افزار UCam Ultra Camera است که به صورت رایگان ارائه شده بود. این نرم افزار با نسخه ی رایگان خود سه تفاوت عمده دارد. زیباسازی و گریم، پارانومای پیشرفته و پایداری بیشتر سه ویژگی برجسته این نرم افزار هستند. UCam Ultra Camera Pro با داشتن بیش از 30 میلیون کاربر عنوان بهترین نرم افزار عکاسی دنیا را به خود اختصاص داده است. این برنامه ی برجسته با در برداشتن بیش از 30 قابلیت اصلی، شما از استفاده 10 نرم افزار مختلف بی نیاز می کند.

мăнđî بازدید : 102 تابستان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار سرعت سنج پیشرفته SpeedView Pro v3.1.4 برای اندروید

SpeedView یک نرم افزار سرعت سنج پیشرفته برای گوشی های اندرویدی است که با استفاده از سیستم جی پی اس گوشی تان سرعت کنونی، بالاترین سرعت و میانگین سرعت شما را نشان می دهد. همچنین این برنامه قادر است تا جهت، کل مسافت و زمان جا به جایی را به شما نشان دهید. از این نرم افزار میتوان در هنگام رانندگی با اتومبیل، دوچرخه سواری و یا پیاده روی استفاده نمود.

мăнđî بازدید : 110 تابستان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار کنترل تمام اطلاعیه ها Light Flow LED and Notifications v3.9.1 برای اندروید

با نرم افزار Light Flow – LED&Notifications می توانید تمام اطلاعیه های گوشی اندرویدتان مانند LEDها، ویبره ها، تکرار صداها و … را کنترل نمایید. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا رنگ اطلاعیه های LED را تغییر دهید و همچنین می توانید طرح های صدا و ویبره هایی که برای اطلاعیه ها انتخاب شده است را نیز تغییر دهید. با این برنامه شما قادرید تا اطلاعیه های مربوط به 250 برنامه ی مختلف را کنترل نمایید

мăнđî بازدید : 106 تابستان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار چک کردن پیام ها در تبلت Cloud SMS v2.1.17 برای اندروید

از اینکه برای چک کردن اس ام اس جدیدی که برای گوشی تان آمده است مجبورید تبلت خود را کنار بگذارید تا آنرا در گوشی چک کنید خسته شده اید؟ سازنده ی نرم افزار Cloud SMS نیز مانند شما از اینکار خسته شده است. این نرم افزار به شما این اجازه را خواهد داد که از طریق تبلت اندرویدی خود اس ام اس دریافت و ارسال کنید. در واقع این نرم افزار از طریق اینترنت عمل میکند (و نه بلوتوث)، و به محض اینکه پیام جدید برای گوشی تان می آید، آنرا به تبلت شما انتقال می دهد و همچنین می توانید پاسخ اس ام اس را نیز از طریق تبلت خود ارسال نمایید.

мăнđî بازدید : 94 تابستان 1392 نظرات (0)

نرم افزار تنظیم خودکار روشنایی صفحه نمایش گوشی های اندروید Lux Auto Brightness v1.64

این نرم افزار هوشمند با توجه به نور محیطی که شما در آن هستید، نور صفحه نمایش گوشی شما را تنظیم می کند. به عنوان مثال اگر شما در یک اتاق با نورکم هستید این برنامه به صورت خودکار نور صفحه نمایش گوشی را کم می کند. یکی از مهمترین مزیت های این نرم افزار صرفه جویی در مصرف باتری گوشی شماست.

мăнđî بازدید : 739 تابستان 1392 نظرات (0)

دانلود لایو والپیپر 3D Parallax Background v1.9 برای اندروید

3D Parallax Background یک لایو والپیپر مخصوص گوشی های اندروید است که باعث می شود حس داشتن یک تصویر پس زمینه ی واقعی 3 بعدی عمیق را تجربه کنید. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این لایو والپیپر سه بعدی چرخش پس زمینه با توجه به حالت های مختلف گوشی می باشد. علاوه بر این شما می توانید از تصاویر پس زمینه ی موجود در خود برنامه استفاده کنید و یا خودتان تصاویری را به دلخواه انتخاب نمایید و با این نرم افزار به آنها عمق دهید.

мăнđî بازدید : 87 تابستان 1392 نظرات (0)

نرم افزار کار با گوشی در هنگام راه رفتن Transparent Screen Pro v2.2

آیا می خواهید که در هنگام قدم زدن از گوشی تلفن همراه خود نیز استفاده کنید؟ با نرم افزار Transparent Screen می توانید اینکار را انجام دهید! این برنامه قادر است تا با کمک دوربین گوشی شما یک تصویر نامرئی را برروی پس زمینه قرار دهد تا شما در هنگام قدم زدن و کار با گوشیتان بتوانید زیرپایتان را نیز ببینید.

мăнđî بازدید : 95 تابستان 1392 نظرات (0)

دانلود لانچر سه بعدی برای اندروید Next Launcher 3D v1.53

Next Launcher 3D یک لانچر بسیار زیبای سه بعدی است که توسط گروه معروف GO Dev برای گوشی های اندرویدی طراحی شده است. ویژگی مهم این لانچر دارا بودن المان ها و افکت های بسیار زیبای سه بعدی است و از دیگر امکانات آن میتوان به امکان انجام کارهای مختلف برروی آیکون ها مانند چرخش و تنظیم آنها و همچنین امکان قرار دادن ویدجت و آیکون ها به صورت نامجدود برروی صفحه خانگی گوشی و نیز قابلیت تغییر تصاودفی آنها اشاره نمود.

мăнđî بازدید : 70 تابستان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار هشدار دهنده پیام ها برای اندروید NotifierPro v8.8

ابزاریست کاربردى مخصوص گوشى هاى اندرویدى که شما را از تمامى پیام ها و ایمیل هاى گوشیتان باخبر مى سازد. این برنامه با گردآورى تمامى ابزارهاى وارد کننده ى پیام به گوشیتان امکان دسترسى به آنها را برایتان آسان میىسازد.

мăнđî بازدید : 96 تابستان 1392 نظرات (0)

نرم افزار نمایش تمام صفحه تصویر مخاطبین برای اندروید Ultimate Call Screen HD Pro v10.0.2

Ultimate Call Screen HD Pro یکى از برنامه هاى پرطرفدار اندروید ویژه بخش مخاطبانتان می باشد که این امکان را به شما مى دهد تا تصاویرى زیبا یا تصاویر مخاطب را انتخاب نموده و برروى شماره آنها تنظیم کنید تا با تماس یا ارسال پیام به آن ها یا بوسیله آنها تصویرشان به صورت تمام صفحه نمایان شود.

мăнđî بازدید : 92 تابستان 1392 نظرات (0)

دانلود موزیک پلیر Rocket Music Player Premium v2.3.0.20 برای اندروید

این اجرا کننده موزیک در دو طرح ساده و پیشرفته طراحى شده است. رابط کاربرى ساده آن به شما اجازه ى جستجوى سریع هر نوع فایل صوتى و تصویرى را مى دهد تا آن را اجرا کنید و بشنوید و ببینید.

мăнđî بازدید : 93 تابستان 1392 نظرات (0)

مدیریت پیام ها در گوشی های اندروید با نرم افزار Sliding Messaging Pro v6.515

Sliding Messaging Pro نرم افزاریست مخصوص گوشى هاى اندرویدى براى مدیریت پیام هایتان. ورژن جدید این نرم افزار مناسب تمامى گوشى هاى اندرویدى طراحى شده است. همچنین داراى انواع تم هاى زیبا، شکلک هاى مختص پیام ها و … می باشد.

мăнđî بازدید : 113 تابستان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار نقشه ستارگان برای اندروید Star Chart v3.0.008

اگر شما علاقمند تماشای آسمان و ستاره های آن هستید با دانلود و نصب این برنامه این امکان برای شما فراهم خواهد شد. نرم افزار Star Chart با استفاده از فناوری GPS گوشیتان محل شما و آسمان بالای سرتان را مکان یابی کرده و در برنامه برای شما نمایش می دهد.

мăнđî بازدید : 88 تابستان 1392 نظرات (0)

حذف آسان برنامه ها و بازی های اندروید با نرم افزار Easy Uninstaller Pro v2.1.3

این نرم افزار ابزاریست که به آسانی و بسرعت شما را از دست آن دسته از برنامه هایی که نیاز ندارید خلاص می کند. این نرم افزار می تواند چندین برنامه را به سادگی حذف کند. همچنین با استفاده از این برنامه تمامی برنامه های نصب شده خود و فایل ها را در لیستی با اطلاعات کامل خواهید داشت.

мăнđî بازدید : 94 تابستان 1392 نظرات (0)

دانلود مرورگر Tint Browser v1.7 برای گوشی های اندروید

Tint Browser مرورگری است دارای منبع باز، همراه با امکان جستجوی وسیع و موتور جستجوی قوی برای گوشی های اندروید 4 و بالاتر. همچنین قابلیت ذخیره سازی در SD و دارای تمام ویژگی های یک مرورگر خوب.

мăнđî بازدید : 92 تابستان 1392 نظرات (0)

مخفی سازی تصاویر در اندروید با نرم افزار Apps Lock and Gallery Hider Pro v1.13

مخفی سازی موارد شخصی یکی از نکاتی است که باعث افزایش تقاضا برای برنامه های این چنینی شده است. این نرم افزار به کاربرانش این امکان را می دهد تا به راحتی برنامه ها و فایل ها و تصاویر خود را از دید سایر افراد مخفی سازند. بعلاوه این برنامه با طراحی ساده امکان کار را برای تمامی افراد از مبتدی تا حرفه ای فراهم میکند.

мăнđî بازدید : 87 تابستان 1392 نظرات (0)

نرم افزار ویرایشگر عکس برای اندروید Pixlr Express v1.3.1

برنامه ایست که با استفاده از آن می توانید زیباترین و جالب ترن و فانتزی ترین طراحی و ویرایش را بر روی عکستان انجام دهید. تمامی ابزارهایی که برای تغییرات و ویرایش عکس نیاز می باشد را در این نرم افزار خواهید یافت و حتی قادر خواهید بود عکس ها را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

мăнđî بازدید : 79 تابستان 1392 نظرات (0)

نرم افزار موبایل ادعیه رمضان برای اندروید

Adeie Ramazan 1.0 نام نرم افزار مذهبی ویژه ماه مبارک رمضان می باشد. این نرم افزار تلخیصی از کتاب «مراقبات ماه رمضان» تالیف دانشمند فقیه آیت الله محمدی ری شهری می باشد. نرم افزار حاضر داری بخش هائی همچون دعاهاى روزانه ماه رمضان، دعاهای هر روز، دعاهاى نمازهاى واجب، دعاهاى هر شب، دعاهاى سحر، دعاى افتتاح، دعاى ابو حمزه ثُمالى، دعاى مُجیر و دعاى جوشن کبیر می باشد.

мăнđî بازدید : 95 تابستان 1392 نظرات (0)

ویجت 3 بعدی باتری برای گوشی های اندروید 3D Design Battery Widget R5 v1.0

ویجتی است زیبا که بر روی صفحه اصلی قرار می گیرد. ویژگی طرح شیشه ای این ویجت آن را مناسب برای استفاده با هر پس زمینه ای ساخته است. این ویجت در دو اندازه کوچک و بزرگ طراحی شده، همچنین با یک کلیک بر روی آن به تمامی جزییات باتری دست خواهید یافت.

мăнđî بازدید : 124 تابستان 1392 نظرات (0)

2 مرداد - نرم افزار دسترسی سریع به تنظیمات گوشی های اندروید AntTek Quick Settings Pro v2.0

AntTek Quick Settings Pro نرم افزار ساده ایست به منظور افزایش سرعت در تغییر تنظیمات دستگاه اندروید شما. این برنامه نیازی به Root شدن گوشی تان ندارد. شما میتوانید با این نرم افزار طرحها و کارهای مختلف زیادی را به آن اضافه کنید تا با سرعت بیشتری به آنها دسترسی داشته باشید. بعلاوه دارای حالت وای فای، بلوتوث، چرخش صفحه، حالت پرواز، تنظیم روشنایی، تنظیم صدای گوشی، اینترنت و غیره می باشد.

мăнđî بازدید : 80 تابستان 1392 نظرات (0)

تغییر فونت گوشی های اندروید با نرم افزار iFont v3.3

بهترین برنامه نصب فونت در اندروید که طوری طراحی شده است تا زیباترین فونتها را برروی گوشی اندروید شما نصب کند. شما میتوانید با این برنامه صدها فونت دستچین شده ی زیبا را دانلود کرده و از آن استفاده کنید و حتی به اشتراک بگذارید. همچنین نصب و تغییر فونتها نیز به سادگی انجام میگیرد.

мăнđî بازدید : 77 تابستان 1392 نظرات (0)

نرم افزار مدیریت تصاویر در گوشی های اندروید Cool 3D Gallery Pro v1.006

نرم افزار Cool 3D Gallery Pro یک نرم افزار آلبوم سه بعدی برای ساماندهی تصاویر و فیلمهای موجود در گوشی اندروید شماست. همچنین با کمک این برنامه میتوانید تغییراتی مانند چرخش تصاویر و برش آنها را در گوشی خود انجام دهید.

мăнđî بازدید : 97 تابستان 1392 نظرات (0)

دانلود لایو والپیپر زیبای ساعت Timewall Clock Wallpaper 1.2.2 - آندروید

 Timewall Clock Wallpaper v1.2.2 نام لایو والپیپر زیبای ساعت می باشد. لایو والپیپرها امروزه جایگزین مناسبی برای تم های موبایل می باشند. اگر شما نیز به دنیال تنوع و تغییر ظاهر در گوشی خود هستید ما به شما عزیزان لایو والپیپر ها را پیشنهاد می کنیم. در همین خصوص در این پست برای شما عزیزان لایو والپیپر زیبائی با موضوع ساعت اماده نموده ایم. با استفاده از این لایو والپیپر شما میتوانید انوع مختلف ساعت را در صفحات خود داشته باشید و از آنها لذت ببرید. از ویژگی های قابل توجهی که در این لایو والپیپر موجود می باشد امکان سفارشی سازی ساعت های دیجیتالی ان می باشد. این لایو والپیپر با دارا بودن بیش از چندین نوع فونت و طرح زیبابه شما امکان ایجاد ساعت د نظر خود را می دهد. از دیگر امکانات این لایو والپیپر زیبا می توان به امکان تغییر پس زمینه ، امکان تغییر پس زمینه گالری ، امکان رنگ بندی نمایش میزان باطری ، تاریخ و … ، مصرف بهینه باطری و … اشاره کرد. هم اکنون  میتوانید این لایو والپیپر را  برای سیستم عامل آندروید نسخه 2.2 و بالاتر در ادامه مطلب

درباره ما
Profile Pic
با عضویت در ايــرانيان دانلود با ما همراه باشید با تشکر ايــرانيان دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
  • پنجشنبه 30 بهمن 1393
  • شنبه 25 بهمن 1393
  • سه شنبه 29 مهر 1393
  • دوشنبه 28 مهر 1393
  • يکشنبه 06 مهر 1393
  • جمعه 04 مهر 1393
  • سه شنبه 24 تير 1393
  • يکشنبه 04 خرداد 1393
  • سه شنبه 30 ارديبهشت 1393
  • دوشنبه 29 ارديبهشت 1393
  • چهارشنبه 14 اسفند 1392
  • پنجشنبه 17 بهمن 1392
  • پنجشنبه 26 دی 1392
  • شنبه 21 دی 1392
  • جمعه 20 دی 1392
  • جمعه 29 آذر 1392
  • سه شنبه 26 آذر 1392
  • دوشنبه 25 آذر 1392
  • چهارشنبه 20 آذر 1392
  • سه شنبه 12 آذر 1392
  • دوشنبه 11 آذر 1392
  • يکشنبه 10 آذر 1392
  • شنبه 09 آذر 1392
  • سه شنبه 28 آبان 1392
  • چهارشنبه 22 آبان 1392
  • سه شنبه 14 آبان 1392
  • شنبه 11 آبان 1392
  • چهارشنبه 08 آبان 1392
  • دوشنبه 06 آبان 1392
  • پنجشنبه 02 آبان 1392
  • شنبه 27 مهر 1392
  • پنجشنبه 25 مهر 1392
  • شنبه 20 مهر 1392
  • جمعه 19 مهر 1392
  • سه شنبه 16 مهر 1392
  • چهارشنبه 10 مهر 1392
  • شنبه 06 مهر 1392
  • پنجشنبه 04 مهر 1392
  • سه شنبه 02 مهر 1392
  • جمعه 29 شهريور 1392
  • چهارشنبه 27 شهريور 1392
  • سه شنبه 26 شهريور 1392
  • جمعه 22 شهريور 1392
  • سه شنبه 19 شهريور 1392
  • جمعه 15 شهريور 1392
  • جمعه 08 شهريور 1392
  • پنجشنبه 07 شهريور 1392
  • چهارشنبه 06 شهريور 1392
  • شنبه 02 شهريور 1392
  • چهارشنبه 30 مرداد 1392
  • يکشنبه 27 مرداد 1392
  • جمعه 25 مرداد 1392
  • پنجشنبه 24 مرداد 1392
  • چهارشنبه 23 مرداد 1392
  • سه شنبه 22 مرداد 1392
  • دوشنبه 21 مرداد 1392
  • يکشنبه 20 مرداد 1392
  • جمعه 18 مرداد 1392
  • چهارشنبه 16 مرداد 1392
  • يکشنبه 13 مرداد 1392
  • شنبه 12 مرداد 1392
  • چهارشنبه 09 مرداد 1392
  • سه شنبه 08 مرداد 1392
  • دوشنبه 07 مرداد 1392
  • يکشنبه 06 مرداد 1392
  • جمعه 04 مرداد 1392
  • پنجشنبه 03 مرداد 1392
  • سه شنبه 01 مرداد 1392
  • دوشنبه 31 تير 1392
  • يکشنبه 30 تير 1392
  • شنبه 29 تير 1392
  • جمعه 28 تير 1392
  • پنجشنبه 27 تير 1392
  • سه شنبه 25 تير 1392
  • يکشنبه 23 تير 1392
  • جمعه 21 تير 1392
  • پنجشنبه 20 تير 1392
  • سه شنبه 18 تير 1392
  • دوشنبه 17 تير 1392
  • يکشنبه 16 تير 1392
  • شنبه 15 تير 1392
  • جمعه 14 تير 1392
  • دوشنبه 23 ارديبهشت 1392
  • يکشنبه 22 ارديبهشت 1392
  • شنبه 21 ارديبهشت 1392
  • نظرسنجی
    نظرات بازدید کنندگان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 574
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 30
  • تعداد اعضا : 116
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 66
  • بازدید امروز : 152
  • باردید دیروز : 382
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,056
  • بازدید ماه : 1,056
  • بازدید سال : 25,642
  • بازدید کلی : 175,404