loading...
ایرانیان دانلود
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
دانلود بازی Dynasty Warriors 8 برای PS3 0 399 sahar
دانلود ویندوز سون به همراه آخرین آپدیت Windows 7 Ultimate SP1 x86/x64 May 2013 0 217 sajadtinatpak
دانلود Download Accelerator Plus Premium v10.0 - مدیریت دانلودها 0 243 mahdi
محسن چاوشی، محسن یگانه ماه رمضان به تلوزیون می آیند 0 220 mahdi
مجری جوان تلویزیون٬ به خاطر جنایت هولناک دستگیر شد!! 0 250 mahdi
๑۩۞۩๑ شب زنده داران ایرانیان دانلود๑۩۞۩๑ 0 193 mahdi
دانلود µTorrent v3.3.1 Build 29834 - نرم افزار دانلود فایل های تورنت 0 202 mahdi
دانلود µTorrent v3.3.1 Build 29834 - نرم افزار دانلود فایل های تورنت 0 210 mahdi
طنز دختر , پسر 0 217 mahdi
طنز دختر پسر 0 214 mahdi
دانلود کتاب میخواهم کسب و کار اینترنتی راه بیاندازم از کجا شروع کنم؟ 0 222 mahdi
دانلود کتاب تهدید های امنیتی شبکه و روشهای مقابله با آن به زبان فارسی 0 235 mahdi
دانلود کتاب آموزشی اندروید (All System Android) به زبان فارسی 0 204 mahdi
Internet Download Manager 0 208 mahdi
تقویم 1392 تصویری، مخصوص دسکتاپ 0 255 mahdi
فارسی نویس پارسی نگار لیومون - LeoMoon ParsiNegar 1.26 0 253 mahdi
مدیریت بر زیر نویس فیلم ها با Lemony Pro 4.5.4 0 260 mahdi
nod 32 0 236 zangeroo
мăнđî بازدید : 92 بهار 1393 نظرات (0)

دانلود بازی Demonicon: The Dark Eye برای PC

…:: نسخه کامل با کرک RELOADED ::..

Demonicon: The Dark Eye داستان خواهر و برادری را شرح می دهد که در چنگ نیروهای شیطانی در دنیایی از خشونت و شرارت اسیر می شوند. در این دنیای غم افزا اما جادویی عاطفه ی میان این دو نفر هم موهبت است و هم مصیبت چرا که هردوی آنها هر لحظه در معرض خطرات مرگبار و وسوسه های شیطانی هستند! آنها باید از میان این زندگی عذاب آور راهی برای نجات پیدا کنند!سرنوشت آنها سرنوشت دنیا را رقم می زند و تصمیماتی که می گیرند بر تمام جهان تاثیر می گذارد. لشکرهای اهریمنی راه آزادی و نجات را بر روی این دو نفر می بندند و تنها راهی که پیش رویشان قرار دارد راه مبارزه و خطر است که روزنه ای به سمت رهایی از این تاریکی را می گشاید!

мăнđî بازدید : 116 بهار 1393 نظرات (0)

دانلود بازی Enslaved: Odyssey to the West Premium Edition برای PC

…:: نسخه کامل با کرک FLT ::..

اگر بیش از 150 سال در آینده پیش برویم به جهانی می رسیم که در آن تنها جمعیتی رو به کاهش از انسانها و روبوت های بی احساس به جا مانده است که بازماندگان جنگ های طولانی هستند. در Enslaved بازیکن در قالب Monkey ظاهر می شود که فردی قوی و بی رحم است و همراهی همیشگی به نام Trip دارد که زنی پناهنده و در زمینه ی امور تکنولوژیکی بسیار هوشمند است. این دو نفر توسط گروهی مخوف دستگیر می شوند، گفته می شود که این گروه مردم را می دزدند و آنها را به غرب، جایی که هیچوقت نمی توان از آن بازگشت، می فرستند! Trip در حالی که برای فرار تلاش می کند متوجه می شود که Monkey با قدرت فوق العاده اش تنها امید او برای یافتن راه بازگشت است! او با هوش فوق العاده اش تصمیماتی را برای فرار می گرید که سرنوشتش را با Monkey گره میزند، اگر Trip بمیرد Monkey هم محکوم به مرگ است پس از این به بعد این سفر سفری مشترک برای آنهاست.
بازیکنان باید این دو کاراکتر اصلی و سرنوشت ساز را به گونه ای با مهارت هدایت کنند که بدون مشکل از موانع ایجاد شده توسط دشمنان عبور کرده و مسیر را به درستی پشت سر بگذارند. Monkey به طرز ماهرانه ای از سلاح مجهز خود برای از بین بردن دشمنان استفاده می کند. او می تواند حرکات تماشایی و نابود کننده ای را انجام دهد که هر یک از دشمنان را به دو نیم می کند. سلاح او را برای استفاده ی خودش نگه دارید و یا در انفجاری نهایی از بین ببرید.

мăнđî بازدید : 117 زمستان 1392 نظرات (0)

دانلود بازی فرمانده اژدهای خدایی Divinity: Dragon Commander

…:: نسخه کامل با کرک FLT ::..

شما فرمانده اژدها هستید. ماموریت شما این است که گردآوری مجدد یک امپراتوری و فرمانروا شدن است. پیروزی کاملا به توانایی شما در فرمانروایی صحیح امپراتوری و تشکیل سپاهی شکست ناپذیر بستگی دارد. سلاح های محرمانه ی شما فراست تاکتیکی، مهارت های رهبری و توانایی شما در تبدیل خودتان به یک اژدهاست . Dragon Commander فقط یک بازی استراتژیک نیست، این بازی گیم پلی استراتژیک را با مشارکت، ایفای نقش و کنترل یک اژدهای سهمگین ترکیب کرده است.

мăнđî بازدید : 197 زمستان 1392 نظرات (0)

دانلود بازی دگرگونی ناگهانی انسان Deus Ex: Human Revolution: Director's Cut

…:: نسخه کامل با کرک RELOADED ::..

آینده ی نزدیک و تقسیم شده: دوره پیشرفت بسیار بزرگ تکنولوژی که دوره ی هرج و مرج و توطئه نیز هست را لمس کنید. افزونه های مکانیکی بدن انسان در این دوره جامعه را به دو بخش تقسیم کرده است، بخشی که استطاعت استفاده از آن را دارند و بخشی که ندارند. نیروهای مخالف این وضعیت هم پیمان شده اند تا سرنوشت انشان را کنترل کنند: یک انقلاب انسانی در راه است!

мăнđî بازدید : 109 پاییز 1392 نظرات (0)

دانلود بازی رجوع - ملاقات Reversion - The Meeting

پس از فرار از بیمارستان در حالی که حافظه تان را از دست داده اید در سال 2035 در بوینس آیرس هستید و ویکتوریا دوست تازه تان به شما کمک می کند که شخصی را که در عکس هایتان دیده اید پیدا کنید، این شخص سرنخی است که با کمک آن می توانید بفهمید که هستید و اینجا چه می کنید. در طول سفر دوستان جدیدی را ملاقات می کنید که به شما در حل معماهای چالش برانگیزی که در مکان های مختلف شهر آشنای بوینس آیرس سر راه شما قرار دارد را حل کنید، این مکان ها شما را به پاسخ سوال هایتان و شخصی که به دنبالش هستید نزدیک و نزدیک تر می کنند

мăнđî بازدید : 2524 پاییز 1392 نظرات (0)

دانلود بازی ماجراجویی پرنسس های دیزنی Disney Princess: My Fairytale Adventure

قلمرو پادشاهی پرنسس های محبوب شما در دیزنی مورد حمله قرار گرفته است و مادر افسونگر از شما کمک می خواهد. شما به عنوان شاگرد او باید در مخاطره ای هیجان انگیز به سرزمین های افسانه ای سیندرلا، راپونزل، آریل، تیانا و بِل بروید و با چوب دستی جادویی خود برای نجات آنها تلاش کنید. در این بازی هر یک از شما می توانید با کمک مادر افسونگر و چوب دستی جادویی به سرزمین های هر یک از پرنسس های افسانه ای دیزنی سفر کرده و حمله ای را که قلمرو آنها را تهدید می کند دفع کنید. در مسیر بازی با چهره های آشنایی مثل Lumiere، Pascal، Flounder، Gus و دیگر موجودات محبوب روبرو می شوید و آنها شما را در این مبارزه کمک می کنند. مراحل را کامل کنید و جواهراتی را که به دست می آورید را با آیتم های ویژه ای که برای پیروزی نیاز دارید مبادله کنید.

мăнđî بازدید : 85 تابستان 1392 نظرات (0)

شخصی که درون تاریکی به صورت مخفی حرکت میکند و با جرم و فساد مبارزه میکند به نظر شما چه خصوصیات اخلاقی میتواند داشته باشد؟ فردی عادی و بسیار دلسوز یا پلیسی وظیفه شناس.، اما جالب اینجاست که قهرمان و شخصیت اصلی بازی DARK دقیقا بلعکس تمامی ویژگی هایی است که در بالا ذکر کرده ایم.یک خون اشام بسیار خطرناک که برای ادامه زندگی اش باید از خون انسان ها تغذیه کند!. اما چه دلیلی دارد که یک خون آشام قدم هایش را برای حفظ کردن آرامش مردم و شهر بردارد ، این دقیقا سوژه ای خواهد بود که استدیو Realmforge از آن برای خلق و ساخت بازی DARK استفاده کرده است. میتوان گفت DARK همانند نامش ارتباطی مستقیم با تاریکی دارد ، اما تنها تاریکی است که بازی DARK را میسازد؟در پاسخ به این سوال باید بگوییم خیر! یکی از منحصر به فرد ترین بازی هایی است که تا مدتی دیگر عرضه خواهد شد و به جرات میتوان گفت یکی از برترین بازی هایی نیز خواهد بود که با مخلوط کردن سبک و سیاق چندین بازی با یکدیگر و گنجاندن تمومی ویژگی های انها  در خود ، معجون بسیار دلچسبی را برای گیمران در آینده آماده کند.

DARK PC-FLT

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۲٫۱ گیگابایت به پست اضافه شد|

мăнđî بازدید : 109 تابستان 1392 نظرات (0)

دانلود بازی The Incredible Adventures of Van Helsing

ناشر : NeocoreGames
توسعهدهنده :  NeocoreGames
ژانر: اکشن، RPG
نام فایل منتشرشده : The.Incredible.Adventures.of.Van.Helsing
حجم: 19  گیگابایت
کلاه لبه دارتان را بر سر بگزارید، اسلحه تان را بردارید و پیش به سوی جهانی ماجراجویانه در دنیای گوتیک حرکت کنید. جایی که علوم دیوانگان صلح شکننده‌ی بین هیولا و موجودات زمینی را تهدید می کند.شما در نقش Van Helsing، شکارچی هیولا باید با بانو کاترینای خود در این ماجرا سهیم شوید (البته این خانم یک روح هم هست) . بیابانهای وحشی و کوه‌ها و نواحی عجیب و غریب و استثنایی را تجربه کنید. مناطقی که با علومی بیگانه و نا آشنا زیر و رو شده اند. .فراموش نکنید: شاید هیچ گاه نفهمید که هیولای حقیقی کدام یک از اطرافیان شما هستند!!

мăнđî بازدید : 106 تابستان 1392 نظرات (1)

دانلود رایگان بازی جدید و فوق العاده زیبای Dungeons and Dragons Daggerdale

Dungeons & Dragons Daggerdale عنوان بازی است که برای شما عزیزان آماده دانلود کرده ایم. بازی توسط دو کمپانی قدرتمند Atari و Bedlam Games ساخته شده و انتشار یافته است. یک بازی افسانه ای که پر از ماجراهای خطرناک و مهیج است و صحنه های اکشن و ترسناکی در بازی به تصویر کشیده شده است. شما یک فرد جنگجو و مبارزطلب هستید که در سرزمین خود که Dalelands نام دارند باخوشی در حال زندگی و گذراندن عمر هستید، داستان بازی از آنجا شروع می شود که به شما خبر می رسد شیطان رزلوس و خدمتکار او که فردی به نام Zhentarim (ژنتاریم) است قصد تصرف سرزمین شما ( Dalelands) را دارند و حال وظیفه شما ایستادگی در برابر ژنتاریم و افراد او هستید تا پس از شکست و نابودی ژنتاریم، سراغ رزلوس بروید. سبک بازی طوری طراحی شده است که امکان بازی کردن تک نفره تا 4 نفره را داراست و تعداد سلاح زیادی را برای استفاده در اختیار دارید. بازی دارای مراحل زیبایی است که دشواری های خاص خود را دارند که باید با تیزبینی و دقت این مراحل را پشت سر بگذارید.

мăнđî بازدید : 133 تابستان 1392 نظرات (0)

دانلود بازی مرغ های مهاجم Chicken Invaders 4 Ultimate Omelette Easter

بازی Chicken Invaders یا همان مرغ های مهاجم داستان حمله ی مرغ ها به سیاره ی زمین است، مرغ های فضایی که برای انتقام از ظلمی که به هم نوع های خود در زمین شده است دست به انتقام میزنند… شما با یک سفینه ی کوچک در نقش یک ناجی ظاهر میشوید تا بتوانید از زمین در برابر این مرغ ها محافظت کنید و انها را نابود سازید. اما کار اسانی را در پیش نخواهید داشت زیرا مرغ های مهاجم با تخم مرغ های رنگی قصد دارند شما را از میان برداشته و به هدفشان برسند، از این رو با کشتن انها پاداش های منحصر به فردی دریافت خواهید کرد و میتوانید سلاح های خود را تا 11 سطح قدرت تقویت کنید. همچنین کشف 9 سلاح عالی، به دست اوردن 15 مدال برای پیشبرد سفینه ی خود و نیز بازی کردن چند نفره به صورت همزمان از ویژگی های این بازی به شمار میرود. از انجا که بازی مرغ های مهاجم دارای یک جدول اینترنتی است به شما این امکان را میدهد تا امتیازات خود را با گیمر های سراسر جهان مقایسه کنید.

мăнđî بازدید : 84 بهار 1392 نظرات (0)

▐نسخه سالم و معتبر + کرک RELOADED ▐

:: iranian-dll ::

 

نام : BioShock Infinite

سبک : Action

سازنده : 2K Games

ناشر : Irrational Games

پلتفرم : Microsoft Windows, PlayStation 3, Xbox 360 ، PlayStation Vita

تاریخ انتشار ایران : 6 فروردین 1392

تاریخ انتشار جهانی :Mar 26, 2013

این بار نیز با یک بازی مشهور و جالب دیگر به نام BioShock Infinite در خدمت شما هستیم.بازی که توسط شرکت مشهور 2K Games ساخته و انتشار یافته است. این بازی دارای حجم 17 گیگ بوده و داستان و گرافیک بسیار عالی را به گیمر ارائه می نمایید.شما در این بازی در نقش شخصی به نام  بوکر هستید.که به مراقبت و نگهداری از یک دختر می پردازد و اتفاقات حول این دو فرد می افتد. داستان بازی بسیار جالب است و در پایان بازی مشخص خواهد شد که تمام اتفاقات زیر نظر دختر است که شما از اون نگه داری می کنید. گرافیک بازی در حد بالایی قرار دارد و به گیمرها این امکان را می دهد تا در محیطی بسیار واقعی قدم بگزارند. از نقطه های قوت دیگر بازی می توان به تنوع سلاح ها ، مکان ها و رنگ ها اشاره نموده و زیبای دو چندانی را به بازی می بخشند. این بازی برای کامپیوترهای شخصی که  DirectX11 بر روی آنان نصب است قابل اجرا می باشد

мăнđî بازدید : 441 بهار 1392 نظرات (0)

North vs South  یکی از بازی های جذاب و استراتزیک برای سیستم عامل ویندوز می باشد. در این بازی شما فرماندهی ارتش را عهده دار می باشد. وظیفه شما مبارزه با دشمن و تسخیر و تصاحب آمریکا می باشد. علاوه بر فرماندهی شما باید در حین جنگ مراقب راه زنان مکزیکی و سرخپوستان باشید. در این بازی شما می بایست مسئولیت یکی از بانک ها یا کنفدرات ها را برعهده بگیرید و با استفاده از انها در جنگ پیروز شوید. از قابلیت های کلیدی این بازی گرافیک بالا ، محیط زیبا و کاربرپسند، جذابیت بازی و عدم خستگی گیمر و … می باشد.

мăнđî بازدید : 104 بهار 1392 نظرات (0)

.•● برای اولین بار در iranian-dll ●•.

▐نسخه سالم و معتبر + کرک RELOADED ▐

 

 

نام : Resident Evil 6

سبک : Action

سازنده : Capcom

ناشر :Capcom

پلتفرم : Microsoft Windows, PlayStation 3, Xbox 360 ، PlayStation Vita

تاریخ انتشار ایران : 2 فروردین 1392

تاریخ انتشار جهانی :Mar 22, 2013

این بار نیز با یک بازی مشهور و جالب دیگر به نام Resident Evil 6 در خدمت شما هستیم.بازی که توسط شرکت مشهورCapcom ساخته و انتشار یافته است. این بازی دارای حجم 16 گیگ بوده و داستان و گرافیک بسیار عالی را به گیمر ارائه می نمایید. همانگونه که می دانید 5 نسخه قبلی این بازی از استقبال بسیار بالایی رو به رو بوده است و نسخه ها به نوعی دنباله روی هم دیگر هستند در ضمینه داستان قسمت ششم این بازی نیز از این قاعده مستثنا نیست.و داستان بازی ادامه رو داستان نسخه 5 این بازی و است. شما در این بازی باید به کمک 3 دوست خود که از نسخه های قبلی با انها آشناهستید  به دنبال افراد شروری بگردید که ویروس c را منتشر کرده اند و بسیاری از مردم به این ویروس مبتلا شده اند.در پس تمامی این ماجراها رئیس جمهور آمریکا قرار دارد و به نوعی شما با او مبارزه می کنید. جالب است در مورد امتیازاتی که مجله ها وسایت های معتبر به این بازی داده اند بدانید.داستان بازی که نقطه قوت بازی است نمره 9/10، گرفیک8.5/10، گیمپلی 10/10، موسیقی 9/10، امتیاز نهایی91/100 به خود اختصاص داده که بیانگر بازی بسیار جالب و زیبایی می باشد.

درباره ما
Profile Pic
با عضویت در ايــرانيان دانلود با ما همراه باشید با تشکر ايــرانيان دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
  • پنجشنبه 30 بهمن 1393
  • شنبه 25 بهمن 1393
  • سه شنبه 29 مهر 1393
  • دوشنبه 28 مهر 1393
  • يکشنبه 06 مهر 1393
  • جمعه 04 مهر 1393
  • سه شنبه 24 تير 1393
  • يکشنبه 04 خرداد 1393
  • سه شنبه 30 ارديبهشت 1393
  • دوشنبه 29 ارديبهشت 1393
  • چهارشنبه 14 اسفند 1392
  • پنجشنبه 17 بهمن 1392
  • پنجشنبه 26 دی 1392
  • شنبه 21 دی 1392
  • جمعه 20 دی 1392
  • جمعه 29 آذر 1392
  • سه شنبه 26 آذر 1392
  • دوشنبه 25 آذر 1392
  • چهارشنبه 20 آذر 1392
  • سه شنبه 12 آذر 1392
  • دوشنبه 11 آذر 1392
  • يکشنبه 10 آذر 1392
  • شنبه 09 آذر 1392
  • سه شنبه 28 آبان 1392
  • چهارشنبه 22 آبان 1392
  • سه شنبه 14 آبان 1392
  • شنبه 11 آبان 1392
  • چهارشنبه 08 آبان 1392
  • دوشنبه 06 آبان 1392
  • پنجشنبه 02 آبان 1392
  • شنبه 27 مهر 1392
  • پنجشنبه 25 مهر 1392
  • شنبه 20 مهر 1392
  • جمعه 19 مهر 1392
  • سه شنبه 16 مهر 1392
  • چهارشنبه 10 مهر 1392
  • شنبه 06 مهر 1392
  • پنجشنبه 04 مهر 1392
  • سه شنبه 02 مهر 1392
  • جمعه 29 شهريور 1392
  • چهارشنبه 27 شهريور 1392
  • سه شنبه 26 شهريور 1392
  • جمعه 22 شهريور 1392
  • سه شنبه 19 شهريور 1392
  • جمعه 15 شهريور 1392
  • جمعه 08 شهريور 1392
  • پنجشنبه 07 شهريور 1392
  • چهارشنبه 06 شهريور 1392
  • شنبه 02 شهريور 1392
  • چهارشنبه 30 مرداد 1392
  • يکشنبه 27 مرداد 1392
  • جمعه 25 مرداد 1392
  • پنجشنبه 24 مرداد 1392
  • چهارشنبه 23 مرداد 1392
  • سه شنبه 22 مرداد 1392
  • دوشنبه 21 مرداد 1392
  • يکشنبه 20 مرداد 1392
  • جمعه 18 مرداد 1392
  • چهارشنبه 16 مرداد 1392
  • يکشنبه 13 مرداد 1392
  • شنبه 12 مرداد 1392
  • چهارشنبه 09 مرداد 1392
  • سه شنبه 08 مرداد 1392
  • دوشنبه 07 مرداد 1392
  • يکشنبه 06 مرداد 1392
  • جمعه 04 مرداد 1392
  • پنجشنبه 03 مرداد 1392
  • سه شنبه 01 مرداد 1392
  • دوشنبه 31 تير 1392
  • يکشنبه 30 تير 1392
  • شنبه 29 تير 1392
  • جمعه 28 تير 1392
  • پنجشنبه 27 تير 1392
  • سه شنبه 25 تير 1392
  • يکشنبه 23 تير 1392
  • جمعه 21 تير 1392
  • پنجشنبه 20 تير 1392
  • سه شنبه 18 تير 1392
  • دوشنبه 17 تير 1392
  • يکشنبه 16 تير 1392
  • شنبه 15 تير 1392
  • جمعه 14 تير 1392
  • دوشنبه 23 ارديبهشت 1392
  • يکشنبه 22 ارديبهشت 1392
  • شنبه 21 ارديبهشت 1392
  • نظرسنجی
    نظرات بازدید کنندگان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 574
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 116
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 66
  • بازدید امروز : 100
  • باردید دیروز : 382
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,004
  • بازدید ماه : 1,004
  • بازدید سال : 25,590
  • بازدید کلی : 175,352