loading...
ایرانیان دانلود
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
دانلود بازی Dynasty Warriors 8 برای PS3 0 399 sahar
دانلود ویندوز سون به همراه آخرین آپدیت Windows 7 Ultimate SP1 x86/x64 May 2013 0 217 sajadtinatpak
دانلود Download Accelerator Plus Premium v10.0 - مدیریت دانلودها 0 243 mahdi
محسن چاوشی، محسن یگانه ماه رمضان به تلوزیون می آیند 0 220 mahdi
مجری جوان تلویزیون٬ به خاطر جنایت هولناک دستگیر شد!! 0 250 mahdi
๑۩۞۩๑ شب زنده داران ایرانیان دانلود๑۩۞۩๑ 0 193 mahdi
دانلود µTorrent v3.3.1 Build 29834 - نرم افزار دانلود فایل های تورنت 0 202 mahdi
دانلود µTorrent v3.3.1 Build 29834 - نرم افزار دانلود فایل های تورنت 0 211 mahdi
طنز دختر , پسر 0 217 mahdi
طنز دختر پسر 0 214 mahdi
دانلود کتاب میخواهم کسب و کار اینترنتی راه بیاندازم از کجا شروع کنم؟ 0 222 mahdi
دانلود کتاب تهدید های امنیتی شبکه و روشهای مقابله با آن به زبان فارسی 0 235 mahdi
دانلود کتاب آموزشی اندروید (All System Android) به زبان فارسی 0 204 mahdi
Internet Download Manager 0 208 mahdi
تقویم 1392 تصویری، مخصوص دسکتاپ 0 255 mahdi
فارسی نویس پارسی نگار لیومون - LeoMoon ParsiNegar 1.26 0 253 mahdi
مدیریت بر زیر نویس فیلم ها با Lemony Pro 4.5.4 0 260 mahdi
nod 32 0 236 zangeroo
мăнđî بازدید : 548 تابستان 1393 نظرات (1)

اجرای تمام فایل های مالتی مدیا با K-Lite Mega Codec 9.1.0

The K-Lite Codec  پکیجی از فیلتر ها ، کدک ها و VFW/ACM کدکت ها هستند.این فیلتر ها و کدک ها نیاز اساسی برای انکودینگ و دی کودینگ فایل های مالتی مدیا است.این ابزار میتواند تمام فرمت های صوتی و تصویری را در کامپیوتر شما اجرا و پخش کند. در واقع این برنامه پس از نصب تمام کدک های ویدیویی و صوتی مورد نیاز ویندوز را به آن اضافه می کند به طوری که نرم افزاری مانند مدیا پلیر ویندوز بتواند تمام فایل های فیلم و آهنگ را اجرا کند. همچنین در هنگام نصب این برنامه می توانید پلیر دلخواه خود را انتخاب کنید تا کدک ها تمامآ بر روی آن پلیر نصب شود. علاوه بر این این نرم افزار خود نیز دارای یک پلیر بسیار قوی بوده که از تمام فرمت های صوتی و تصویری پشتیبانی می کند. قابلیت پخش فیلم همراه با زیرنویس یکی دیگر از قابلیت های خوب این برنامه به شمار میرود.

мăнđî بازدید : 76 زمستان 1392 نظرات (0)

دانلود موزیک پلیر محبوب AIMP v3.55.1332

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار AIMP در خدمت شما هستیم. نرم افزار AIMP یکی از بهترین و زیبا ترین نرم افزار های پخش موزیک در رایانه می باشد که قادر است تا از تمامی فایل های صوتی پشتیبانی کند و در محیطی بسیار زیبا اقدام به پخش آنها نماید. شما توسط این نرم افزار به راحتی می توانید فایل های صوتی مورد نظرتان را از روش های Add Files , Add Folder , Add Playlist و حتی Drag and Drop ساده وارد نرم افزار کنید و سپس اقدام به پخش آنها نمایید. همچنین این نرم افزار در مقایسه با سایر نرم افزار هایی که در زمینه ی پخش فایلهای صوتی ساخته شده اند دارای حجم بسیار مناسبی بوده و از امکانات فراوانی بر خوردار است. فرمتهایی را که این نرم افزار قادر است تا آنها را پخش کند شامل: MP1, MP2, MP3, MPC, MP, AAC, AC3, OGG, FLAC, APE, WavPack, Speex, WAV, CDA, WMA, S3M, XM, MOD, IT, MO3, MTM, UMX می باشد. داشتن مبدل فایلهای صوتی و نیز قسمت ضبط با کیفیت صدا از دیگر امکانات بسیار خوب این نرم افزار به شمار میرود. یکی دیگر از امکانات جالب این نرم افزار قرار گیری آیکون آن در کنار ساعت ویندوز و کنترل کامل آن در این قسمت می باشد در واقع وقتی شما بر روی آیکون این نرم افزار که در نوار وظیفه قرار دارد کلیک می کنید نوار کوچکی ظاهر می گردد که در آن دکمه های جلو و عقب ، افزایش صدا و … قرار گرفته است و می توانید به راحتی با کلیک بر روی هر کدام از آنها عملیات مورد نظر خود را انجام دهید.

мăнđî بازدید : 88 پاییز 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار 3D پلیر SoundTaxi 3D Video Player v3.4.8.1

دنیای حیرت انگیز سه بعدی را با 3D Video Player کشف کنید! با این پلیر قدرتمند سه بعدی میتوانید هر فرمت ویدئویی را با کیفیت HQ 3D مشاهده کرده و در دنیای شگفتی غوطه ور شوید. تنها کافیست دکمه ی 3D را فعال کرده و تماشا کنید. در پنجره ی اصلی این نرم افزار می توانید فایل مورد علاقه ی خود را جستجو کرده و آن را به صورت سه بعدی به اجرا بگذارید. همچنین می توانید هر فرمت ویدئویی مانند avi، mpeg و دیگر فرمت های رایج را مشاهده نمایید.

мăнđî بازدید : 83 پاییز 1392 نظرات (0)

دانلود پلیر صوتی GOM Audio v2.0.5.0138

GOM Audio یک پلیر صوتی قدرتمند است که تمام انتظاراتی را که از چنین نرم افزاری دارید برآورده می سازد. این نرم افزار علاوه بر پشتیبانی از فرمت های اریج فایل های صوتی قادر به اجرای سی دی های صوتی نیز هست. شما می توانید فایل های صوتی وارد شده در پلی لیست های مختلف سازماندهی و سپس آنها را در تب های مختلف در پنجره ی اصلی مشاهده نمایید. همچنین می توانید فایل های پلی لیست شخصی خود را با استفاده از آهنگ های تمام تب های مختلف و یا یکی از آنها بسازید. با استفاده از سیستم اکولایزر ده بانده ی این پلیر تجربه ای متفاوت از موسیقی خواهید داشت، مجموعه ای پیش تنظیمات صوتی در کنار قابلیت ساخت پیش تنظیمات کیفیت پخش موسیقی را به دلخواه شما تنظیم می کند. به علاوه GOM Audio از پخش رادیویی نیز پشتیبانی می کند.

мăнđî بازدید : 162 پاییز 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار مدیریت ایستگاه های تلویزیونی XTV Suite v5.8.6

XTV Suite مجموعه ای حرفه ای از ابزارهای نرم افزاری برای ایستگاه های تلویزیونی است که به کار تصویر برداری، تدوین، و زمان بندی پایان پخش می پردازند. این نرم افزار بهره وری کاملا اتوماتیک و بدون نیاز به مراقبت را در اختیار کاربران خود می گذارد. XTV Suite برای ایستگاه های تلویزیونی، شبکه های ماهواره ای، تلویزیون های کابلی، اتاق های خبر، تلویزیون های آنلاین، CCTV، تلویزیون های خصوصی، کانال های اطلاعاتی موزه ها، و نمایش های پرده ای بسیار مفید و کارآمد است. XTV Suite برای دست یافتن به سازگاری درستی از “فرمت جهانی” طراحی شده است و ابزار قدرتمندی را در اختیار گویندگان تلویزیون و رادیو می گذارد که می تواند هر فرمت رسانه ای را از هر منبعی به صورت مجازی پخش نماید. این نرم افزار همه ی حوزه های سازنده را به هم پیوند می زند تا اجازه ی پخش مستقیم DV, HDV, MPEG-2, DVD, DIVX, M-JPEG, MPEG-1, H.264, QuickTime, MXF و غیره را در هر ریزولیشن و هر تعداد فریمی به صورت اتوماتیک داشته باشند.

мăнđî بازدید : 86 تابستان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار مشاهده شبکه های محلی MyLanViewer v4.16.0 Retail

MyLanViewer نرم افزاری است برای مشاهده شبکه های محلی و ابزاریست کم حجم که شما به راحتی می توانید از اطلاعات شبکه ای کاربران دیگر اطلاعات فنی را دریافت کنید، کامپیوترهای شبکه ای محلی را اسکن کنید و منابع مشترک شان را به سیستم خود هدایت نمایید. تمامی ویژگی ها با نظم خاصی در قسمت چپ صفحه ی برنامه قرار گرفته اند. همچنین به هنگام اسکن شما می توانید از دو روش سریع و کامل استفاده نمایید. به علاوه اگر قصد به اشتراک گذاری فایل ها را دارید در قسمت پایین برنامه گزینه ای قرار دارد که می توانید با آن به کاربرها و منابع اشتراک دست یابید.

мăнđî بازدید : 74 تابستان 1392 نظرات (0)

بی شک یکی از محبوب ترین نرم افزارهای پلیر فایل های مالتی مدیا محسوب می شود. KMPlayer که نرم افزاری رایگان و کره ای هست توانسته در رقابت با نرم افزارهای تجاری مانند PowerDVD گویی سبقت را بگیرد. زیرا علاوه بر رایگان بودن و رهایی از دردسرهای کرک تمامی قابلیت های لازم برای یک پلیر و پخش کننده ویدیویی و فیلم و آهنگ را دارد. پتشیبانی از فرمت هایی نظیر AVI, MOV, MPEG, MKV, MP4, FLV, 3GP, TS, WMV, ASF, SWF or RM و MP3, AAC, WAV, WMA, CDA, FLAC, M4A, MID, OGG, AC3 or DTS باعث شده است این نرم افزار مورد استفاده بسیاری از کاربران قرار گیرد. همچنین پشتیبانی از زیرنویس های فارسی بدون مشکلات رایج در میان دیگر پلیرها و وجود امکاناتی برای تنظیم زیرنویس ها باعث می شود که در برای تماشای فیلم بسیار مورد استفاده قرار گیرد. این نرم افزار در هنگام نصب با بارگزاری کدک های مورد نیاز باعث شود فرمت های فشرده شده نیز توسط آن پخش شود. نرم افزار دارای تنظیمات پیشرفته در زمینه ابزارهای تصویر و صدا است و میتواند افرادی که حرفه ای تر در عرصه مالتی مدیا فعالیت دارند را نیز راضی کند. در نسخه های جدید KMPlayer از فیلم های سه بعدی نیز پشتیبانی میکند و توانایی پخش انها را نیز دارد. همچنین این نرم افزار میتواند با اتصال به دستگاه های WDM TV و BDA HDTV به صورت زنده تصاویر آنها را در کامپیوتر برایتان پخش کند.

мăнđî بازدید : 131 بهار 1392 نظرات (0)

KMplayer یکی از محبوب ترین و در عین حال قدرتمند ترین نرم افزارها در زمینه ی پخش انواع فرمت های فیلم و موزیک است، شما به ندرت می توانید شخصی را بیابید که این نرم افزار ایده آل و کم حجم را در سیستم خود نداشته یا با ان کار نکرده باشد. این نرم افزار به کاربر این امکان را میدهد تا فرمت های صوتی و ویدئویی خود را با کیفیت و وضوح بالاتری تماشا کند. به جرات میتوان گفت کمپانی کره ای توانسته است تمامی فرمت های صوتی و تصویری را در این نرم افزار جای دهد، همچنین می توان به وجود انواع کدک های صوتی و تصویری نیز اشاره کرد که ان را در بین نرم افزار های پخش کامل تر جلوه می دهد. از ویژگی های دیگر این نرم افزار که به هنگام دیدن فیلم کاربرد زیادی دارد، می توان به پخش زیر نویس اشاره کرد که این نرم افزار از تمامی فرمت های زیر نویس پشتیبانی کرده و همچنین به کاربر این امکان را میدهد تا تنظیماتی همچون تغییر اندازه و رنگ و … را هم به سلیقه ی خود ویرایش کند.

мăнđî بازدید : 124 بهار 1392 نظرات (0)

قصد معرفی و ارائه ی نسل بعدی دستگاه پخش رسانه ای برای کامپیوتر را داریم.Splash PRO EX ابزاری حرفه ای است که تماشای فیلم های با کیفیت تر را در محیطی پویا و گرافیکی سبب شده است.لذت بردن از فیلم با کیفیت خیره کننده و منحصر به فرد تجربه ای بی نظیر برای این عما است.این برنامه تنها مخصوص پخش فیلم و فایل های ویدیویی می باشد و همچنین دارای ابزار و امکانات فراوانی بوده که هر یک در هنگام مشاهده فیلم میتواند باعث جذابیت آن شود. فرمت هایی را که این نرم افزار قادر است تا آنها را اجرا کند شامل AVI, M2T, MTS, M2TS, MKV, MKA, MOV, MP4, MPG, TS, M4V, VOB, DIVX, XVID, WMV, MBT می باشد. علاوه بر این شما با استفاده از این نرم افزار میتوانید فیلم هایی را که دارای زیرنویس هستند را همراه با زیرنویس آنها تماشا کنید.

мăнđî بازدید : 88 بهار 1392 نظرات (0)

DVDFab Media Player یک مدیا پلیر قدرتمند مبتنی بر مدیا پلیر ویندوز است که نه تنها دیسک های بلو ری را برای شما اجرا می کند بلکه  تمامی فرمت های رایج و غیررایج فایلهای مالتی مدیا را به نحو احسن برای شما اجرا می نماید. اما این نرم افزار و یا بهتر بگوییم این پلیر قدرتمند تنها با خواندن فرمت هایی همچون Blu-ray , ISO image ,از هر دو نوع دو بهدی و سه بعدی معروف شد .این پلیر از بهترین تجربه های سمعی و بصری برای کاربران ویندوز است. پوشه ها و سایر فایل های ویدئویی دراین پلیر قابل اجرا هستند. علاوه بر این این پلیر می توانید اطلاعات فایل در حال پخش رابه صورت اتوماتیک و قابل تعیین از اینترنت در اختیار شما قراردهد.

درباره ما
Profile Pic
با عضویت در ايــرانيان دانلود با ما همراه باشید با تشکر ايــرانيان دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
  • پنجشنبه 30 بهمن 1393
  • شنبه 25 بهمن 1393
  • سه شنبه 29 مهر 1393
  • دوشنبه 28 مهر 1393
  • يکشنبه 06 مهر 1393
  • جمعه 04 مهر 1393
  • سه شنبه 24 تير 1393
  • يکشنبه 04 خرداد 1393
  • سه شنبه 30 ارديبهشت 1393
  • دوشنبه 29 ارديبهشت 1393
  • چهارشنبه 14 اسفند 1392
  • پنجشنبه 17 بهمن 1392
  • پنجشنبه 26 دی 1392
  • شنبه 21 دی 1392
  • جمعه 20 دی 1392
  • جمعه 29 آذر 1392
  • سه شنبه 26 آذر 1392
  • دوشنبه 25 آذر 1392
  • چهارشنبه 20 آذر 1392
  • سه شنبه 12 آذر 1392
  • دوشنبه 11 آذر 1392
  • يکشنبه 10 آذر 1392
  • شنبه 09 آذر 1392
  • سه شنبه 28 آبان 1392
  • چهارشنبه 22 آبان 1392
  • سه شنبه 14 آبان 1392
  • شنبه 11 آبان 1392
  • چهارشنبه 08 آبان 1392
  • دوشنبه 06 آبان 1392
  • پنجشنبه 02 آبان 1392
  • شنبه 27 مهر 1392
  • پنجشنبه 25 مهر 1392
  • شنبه 20 مهر 1392
  • جمعه 19 مهر 1392
  • سه شنبه 16 مهر 1392
  • چهارشنبه 10 مهر 1392
  • شنبه 06 مهر 1392
  • پنجشنبه 04 مهر 1392
  • سه شنبه 02 مهر 1392
  • جمعه 29 شهريور 1392
  • چهارشنبه 27 شهريور 1392
  • سه شنبه 26 شهريور 1392
  • جمعه 22 شهريور 1392
  • سه شنبه 19 شهريور 1392
  • جمعه 15 شهريور 1392
  • جمعه 08 شهريور 1392
  • پنجشنبه 07 شهريور 1392
  • چهارشنبه 06 شهريور 1392
  • شنبه 02 شهريور 1392
  • چهارشنبه 30 مرداد 1392
  • يکشنبه 27 مرداد 1392
  • جمعه 25 مرداد 1392
  • پنجشنبه 24 مرداد 1392
  • چهارشنبه 23 مرداد 1392
  • سه شنبه 22 مرداد 1392
  • دوشنبه 21 مرداد 1392
  • يکشنبه 20 مرداد 1392
  • جمعه 18 مرداد 1392
  • چهارشنبه 16 مرداد 1392
  • يکشنبه 13 مرداد 1392
  • شنبه 12 مرداد 1392
  • چهارشنبه 09 مرداد 1392
  • سه شنبه 08 مرداد 1392
  • دوشنبه 07 مرداد 1392
  • يکشنبه 06 مرداد 1392
  • جمعه 04 مرداد 1392
  • پنجشنبه 03 مرداد 1392
  • سه شنبه 01 مرداد 1392
  • دوشنبه 31 تير 1392
  • يکشنبه 30 تير 1392
  • شنبه 29 تير 1392
  • جمعه 28 تير 1392
  • پنجشنبه 27 تير 1392
  • سه شنبه 25 تير 1392
  • يکشنبه 23 تير 1392
  • جمعه 21 تير 1392
  • پنجشنبه 20 تير 1392
  • سه شنبه 18 تير 1392
  • دوشنبه 17 تير 1392
  • يکشنبه 16 تير 1392
  • شنبه 15 تير 1392
  • جمعه 14 تير 1392
  • دوشنبه 23 ارديبهشت 1392
  • يکشنبه 22 ارديبهشت 1392
  • شنبه 21 ارديبهشت 1392
  • نظرسنجی
    نظرات بازدید کنندگان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 574
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 116
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 66
  • بازدید امروز : 107
  • باردید دیروز : 382
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,011
  • بازدید ماه : 1,011
  • بازدید سال : 25,597
  • بازدید کلی : 175,359