loading...
ایرانیان دانلود
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
دانلود بازی Dynasty Warriors 8 برای PS3 0 400 sahar
دانلود ویندوز سون به همراه آخرین آپدیت Windows 7 Ultimate SP1 x86/x64 May 2013 0 218 sajadtinatpak
دانلود Download Accelerator Plus Premium v10.0 - مدیریت دانلودها 0 244 mahdi
محسن چاوشی، محسن یگانه ماه رمضان به تلوزیون می آیند 0 220 mahdi
مجری جوان تلویزیون٬ به خاطر جنایت هولناک دستگیر شد!! 0 251 mahdi
๑۩۞۩๑ شب زنده داران ایرانیان دانلود๑۩۞۩๑ 0 194 mahdi
دانلود µTorrent v3.3.1 Build 29834 - نرم افزار دانلود فایل های تورنت 0 203 mahdi
دانلود µTorrent v3.3.1 Build 29834 - نرم افزار دانلود فایل های تورنت 0 211 mahdi
طنز دختر , پسر 0 218 mahdi
طنز دختر پسر 0 215 mahdi
دانلود کتاب میخواهم کسب و کار اینترنتی راه بیاندازم از کجا شروع کنم؟ 0 222 mahdi
دانلود کتاب تهدید های امنیتی شبکه و روشهای مقابله با آن به زبان فارسی 0 236 mahdi
دانلود کتاب آموزشی اندروید (All System Android) به زبان فارسی 0 205 mahdi
Internet Download Manager 0 209 mahdi
تقویم 1392 تصویری، مخصوص دسکتاپ 0 256 mahdi
فارسی نویس پارسی نگار لیومون - LeoMoon ParsiNegar 1.26 0 254 mahdi
مدیریت بر زیر نویس فیلم ها با Lemony Pro 4.5.4 0 260 mahdi
nod 32 0 237 zangeroo
мăнđî بازدید : 522 پاییز 1393 نظرات (0)

تبدیل متن به صدا با نرم افزار Balabolka

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار Balabolka در خدمت شما هستیم. Balabolka یک نرم افزار تبدیل نوشته ها به پیام های گفتاری است (تبدیل متن به صدا) که متن های نوشته شده روی صفحه را برای شما خوانده و به شما این امکان را خواهد داد تا به سادگی اطلاعات موجود را تبدیل به یک فایل صوتی نمایید. نرم افزار Balabolka از تمامی صداهای موجود در سیستم شما پشتیبانی می نماید. این نرم افزار متن های تبدیل شده به فایل صوتی را به صورت WAV و یا یا یک فایل MP3 ذخیره می نماید. از ویژگی های این نرم افزار این است که قادر خواهد بود تا محتوای کلیپ بورد و همینطور متون داخل یک فایل Word و فایل های RTF و فایل های HTML را به سادگی مرور کند. Balabolka این امکان را به شما خواهد داد تا نوع فونت و همچنین رنگ پس زمینه را سفارشی نماید. نرم افزار Balabolka امکان پشتیبانی از فرمتهای صوتی Wav,MP3,OGG و WMA را دارد و قادر است تا فایل هایی با پسوند DOC , RTF , PDF , ODT و HTML را دخیره نماید.

мăнđî بازدید : 187 پاییز 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار بکاپ گیری از اطلاعات گوشی و تبلت های اندرویدی SyncDroid

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار SyncDroid در خدمت شما هستیم. SyncDroid نرم افزاریست که از آن می توانید برای پشتیبان گیری امن از اطلاعات دستگاه خود استفاده کنید. SyncDroid نرم افزار مفید و قابل اعتمادی است که برای بکاپ گرفتن از اطلاعات موجود بر روی گوش های اندروید و بازگردانی آن بر روی همان دستگاه و یا حتی دستگاه دیگری، طراحی شده است. این نرم افزار با دستگاه های دارای سیستم عامل اندروید 2.0 به بالا سازگاری داشته و از طیف وسیعی از گوشی های موبایل پشتیبانی می کند. SyncDroid به صورت خودکار مدل دستگاه را شناسایی کرده و صفحه خوش آمد گویی را برای شما به نمایش درمی آورد، به این ترتیب شم متوجه می شوید که گوشی شما توسط برنامه پذیرفته شده است. شما توسط این نرم افزار قادر خواهید بود تا از SMS، مخاطبین، لیست تماس ها، بوک مارک مرورگر، موزیک، ویدیو و … نسخه پشتیبان تهیه کنید.

мăнđî بازدید : 765 پاییز 1393 نظرات (1)

ریکاوری اطلاعات از دست رفته با نرم افزار R-Studio

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار R-Studio در خدمت شما هستیم. نرم افزار R-Studio ابزاری قدرتمند در زمینه بازیابی اطلاعات برای متخصصان، مهندسان سیستم و مدیران شبکه می باشد که به وسیله آن می توان داده ها و اطلاعات مختلف از دست رفته از TCP/IP و یا هر پروتکل دیگری تحت شبکه های مبتنی بر سیستم عامل ویندوز را بازیابی نمود. این نرم افزار از سیستم ها ی فایل FAT (FAT12, FAT16, FAT32), NTFS, NTFS5 برای بازیابی پشتیبانی می نماید و همچنین با نسخه های ( 2000/2003/XP/Vista ) سازگاری دارد. این نرم افزار دارای مدل بازسازی پیشرفته، قابلیت ویرایشگر غنی/هگزادسیمال، امکان کپی دیسک به صورت پیشرفته در یک تکه از نرم افزار که راه حلی کامل جهت ایجاد ایستگاه کاری بازیابی اطلاعات می باشد.

мăнđî بازدید : 574 پاییز 1393 نظرات (0)

نرم افزار حذف بدون بازگشت فایل های شخصی R-Wipe & Clean

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار R-Wipe & Clean در خدمت شما هستیم. R-Wipe&Clean نرم افزاری امنیتی است که شما را قادر می سازد تا اطلاعات حساس را از سیستم خود پاک کنید و از عدم امکان بازیابی آنها بوسیله ی ابزارهای ویژه ی بازیابی اطلاعات مطمئن شوید. این برنامه در جهت آسان سازی کاربری دو حالت از نمایش منوی خود را ارئه کرده است، حالت نواری و حالت درختی که دسترسی شما به مکان های مهم برنامه را میسر می کند. این ابزار قدرتمند می تواند فضاهای بی مصرف روی دیسک و اطلاعات موجود در account location ها را به سادگی پاکسازی کند. در این نرم افزار قابلیت برنامه ریزی برای انجام چند عملیات پاکسازی و همچنین امکان تنظیم دستور خاموش شدن سیستم پس از اتمام کار وجود دارد. در این برنامه ی سودمند همچنین می توانید لیست موارد مد نظر خود برای پاکسازی را تعیین نمایید.

мăнđî بازدید : 548 تابستان 1393 نظرات (1)

اجرای تمام فایل های مالتی مدیا با K-Lite Mega Codec 9.1.0

The K-Lite Codec  پکیجی از فیلتر ها ، کدک ها و VFW/ACM کدکت ها هستند.این فیلتر ها و کدک ها نیاز اساسی برای انکودینگ و دی کودینگ فایل های مالتی مدیا است.این ابزار میتواند تمام فرمت های صوتی و تصویری را در کامپیوتر شما اجرا و پخش کند. در واقع این برنامه پس از نصب تمام کدک های ویدیویی و صوتی مورد نیاز ویندوز را به آن اضافه می کند به طوری که نرم افزاری مانند مدیا پلیر ویندوز بتواند تمام فایل های فیلم و آهنگ را اجرا کند. همچنین در هنگام نصب این برنامه می توانید پلیر دلخواه خود را انتخاب کنید تا کدک ها تمامآ بر روی آن پلیر نصب شود. علاوه بر این این نرم افزار خود نیز دارای یک پلیر بسیار قوی بوده که از تمام فرمت های صوتی و تصویری پشتیبانی می کند. قابلیت پخش فیلم همراه با زیرنویس یکی دیگر از قابلیت های خوب این برنامه به شمار میرود.

мăнđî بازدید : 91 تابستان 1393 نظرات (0)

ساخت مدل های سه بعدی پیشرفته با Autodesk 3ds Max 2013

.: مخصوص ویندوز های 64 بیتی :.

:. به همراه مدل های سه بعدی و آماده از luxury interiors :.

Autodesk 3ds Max و Autodesk 3ds Max Design برای شما فراهم می کند یک ابزار سه بعدی سازی پر قدرت همراه با مانور عمل بسیاربالا با ابزار های بسیار پیشرفته ! سه بعدی سازی ، انیمیشن سازی و رندر کردن مدل های سه بعدی متناسب با هنرمندان و طراحان برای تمرکز کردن بر روی حلاقیت به جای مشکلات فنی ابزار ها ! هسته ی اصلی این نرم افزار متشکل از یک تکنولوژی است که دارای مجموعه ابزار های خلاقانه و متفاوت است.برای توسعه دهندگان بازی، هنرمندان جلوه های بصری و گرافیکی، و معماران، برنامه ریزان، طراحان و متخصصان تجسم را آسان می نماید.

мăнđî بازدید : 83 تابستان 1393 نظرات (0)

رندرینگ و تنظیم فوق العاده ی فایل های صوتی با Cockos REAPER 4.31

.: نسخه ی 64/32 بیتی به صورت لینک های مجزا :.

REAPER یک نرم افزار فوق العاده قوی می باشد که یک رابط کاربری فوق العاده با ویندوز شما خواهد داشت.این نرم افزار این اختیار را به شما کاربران می دهد تا ضبط با کیفیت ،تنظیم کردن ،ادیت و رندر کردن فایل های مالتی مدیا را در دستور کار خود قرار دهید.مجموعه گسترده ای از ویژگی های این نرم افزار به گونه ای است که کاربر در حین کار با نرم افزار آنرا کشف خواهد کرد.این برنامه از حجم بسیار کمی برخوردار است و در عین حال قادر به انجام کارهای بسیار بزرگی است که نمونه آنها را می توان در یک نرم افزار چند صد مگابایتی ویرایش صدا مشاهده نمود. در واقع شما می توانید از این نرم افزار برای انجام کارهایی از قبیل ظبط, ویرایش, رندر و تنظیم آهنگ ها استفاده کنید. این نرم افزار در زمینه میکس و تنظیم آهنگ ها از ابزارهای بسیار حرفه ای برخوردار بوده و کاربر به آسانی قادر است تا در محیط این برنامه به تنظیم و میکس آهنگ های دلخواه خود بپردازد.

мăнđî بازدید : 99 تابستان 1393 نظرات (0)

پاکسازی حرفه ای با نرم افزار Your Uninstaller! Pro 7.5.2012.12

Your Uninstaller! یک ابزار حرفه ای و پیشرو جهت پاکسازی نرم افزار ها می باشد.این یک نرم افزار هوشمند است به گونه ای که با درگ و دراپ کردن می تواند عملیاتی که بر آن محول شده است را به سرانجام رساند.شما با استفاده از این برنامه می توانید با یک کلیک نرم افزار مورد نظرتان در ویندوز پاک کنید. در واقع این برنامه به مانند Remove Programs ویندوز است اما از امکانات و قابلیت های بیشتری برخوردار است. بازی ها و نرم افزارهایی را که شما با استفاده از این برنامه از ویندوز پاک می کنید به صورت کامل حذف خواهند شد زیرا اثرات برخی از نرم افزارها بعد از پاک شدن هم در ویندوز مشاهده می شود. مدیریت استارت آپ, مدیریت رجیستری, حذف فایل های زائد, بازگرداندن اطلاعات رجیستری, حذف شورتکات های اضافی و … برخی از امکانات این نرم افزار به شمار میروند.

мăнđî بازدید : 97 تابستان 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار مبدل فایل های ویدئویی iSkysoft Video Converter Ultimate v5.1.2.0

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار iSkysoft Video Converter در خدمت شما هستیم. iSkysoft Video Converter یک نرم افزار مبدل چندگانه فایل های مالتی مدیا می باشد که با ترکیب چند تکنولوژی مختلف نظیر ریپ دیسک های دی وی دی، تبدیل فایل های ویدئویی و صوتی، کار تبدیل فایل های مالتی مدیا را برای کاربران ویندوز بسیار آسان کرده است. شما می توانید با این نرم افزار فایل های ویدئویی (به عنوان مثال MP4, MOV, AVI, WMV, FLV) را تبدیل کنید و همچنین می توانید صدا را از دی وی دی و فایل های ویدئویی استخراج نمایید و در موبایل پلیرهای محبوتان مانند iPod Touch, iPod Classic, iPod Nano, iPhone, iPhone 3GS, Palm Pre, Apple TV, Zune, PSP, Pocket PC, Creative Zen, Archos, HTC and 3GP mobile phones و سایر دستگاه های پرتابل، پخش و اجرا نمایید. از دیگر امکانات این نرم افزار میتوان به امکان crop کردن تصویر و تغییر سایز آن به 16:9, 4:3, full screen, envelop, letterbox و … برای اجرا در پلیرهای مختلف اشاره نمود.

мăнđî بازدید : 99 تابستان 1393 نظرات (0)

پنهان کردن آی پی کامپیوتر با نرم افزار Auto Hide IP v5.4.2.6

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار Auto Hide IP در خدمت شما هستیم. نرم افزار Auto Hide IP با پنهان کردن آی پی سیستم به شما این امکان را می دهد که به طور ناشناس در دنیای اینترنت به گشت و گذار بپردازید. همانطور که از نام این نرم افزار مشخص است عملیات پنهان سازی و تغییر آی پی را به صورت کاملآ اتوماتیک انجام میدهد و بر خلاف سایر نرم افزارهای مشابه نیازی نیست که کاربر تنظیمات خاصی را انجام دهد. همچنین این نرم افزار دارای قسمتی به نام Choose IP Country می باشد که در این قسمت شما میتوانید آی پی های مختلف کشورها را بدست آورید. البته اکثر نرم افزارهایی که در این زمینه ساخته شده اند تا حدودی عملکرد قابل قبولی را از خود نشان نداده اند، اما این نرم افزار بر خلاف سایر نرم افزارهای مشابه با حجم کم خود می تواند به طور کامل عملیات تغییر و پنهان سازی آی پی را انجام دهد. یکی دیگر از قابلیتهای بسیار خوب این نرم افزار امکان تغییر آی پی پس از سپری شدن مدت زمان خاصی است در واقع این نرم افزار خود به صورت خودکار هر ده دقیقه یکبار، آی پی را تغییر می دهد که البته شما می توانید در تنظیمات نرم افزار این زمان را تغییر داده و یا کلآ آن را غیر فعال کنید. همچنین آی پی هایی که این نرم افزار در حالت اتوماتیک برای شما انتخاب می کند از کشورهایی بوده که هیچگونه محدودیتی ندارند و اینطور نیست که سایتی را به دلیل تحریم نتوانید مشاهده کنید.

мăнđî بازدید : 89 تابستان 1393 نظرات (0)

کنترل کامپیوتر از هر نقطه از جهان با نرم افزار Teamviewer Enterprise v9.0.28233

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار Teamviewer در خدمت شما هستیم. در بعضی مواقع کاربران در محیط کار خود تنها برای استفاده از چند فایل ساده به شکل ضروری نیاز به دسترسی به کامپیوتر خانگی خود دارند اما به جای رفتن به خانه، کپی کردن فایل ها روی یک فلش و بازگشتن به محل کار می توانند کامپیوتر خود را روشن گذاشته و با استفاده از TeamViewer در محل کار خود به آن دسترسی داشته باشند. TeamViewer ابزاری بسیار سودمند است که به کاربران این امکان را می دهد تا از راه دور به کامپیوتر خود دسترسی داشته باشند، دسکتاپ و آیکون های آن را ببینند و خیلی ساده با آنها کار کنند. در واقع برای استفاده از این اپلیکیشن باید هر دو کامپیوتر مورد استفاده ی کاربر اپلیکیشن را دارا بوده و ID و پسورد خاصی را دریافت کرده باشند. با به کار گیری این نرم افزار می توانید Presentation های مورد نظر خود را به گونه ای تنظیم کنید که چندین کاربر به آن دسترسی داشته باشند در حالیکه از مزیت Read-Only بهره مند شده و امکان کنترل هاست دسکتاپ را نداشته باشند

мăнđî بازدید : 78 تابستان 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار بکاپ گیری از دیسک های بلو ری Blue-Cloner Diamond v5.00.700

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار Blue-Cloner در خدمت شما هستیم. Blue-Cloner یکی از نرم افزار های ساخته شده توسط شرکت OpenCloner برای فیلم ها و ویدئو های با کیفیت بلو-ری می باشد. این نرم افزار برای تهیه بکاپ های با کیفیت از دیسک های بلو-ری، طراحی شده است و دارای یک رابط کاربری بسیار ساده می باشد. این برنامه قادر به کپی کردن فیلم های بلو -ری به بهترین نحو می باشد و در این نرم افزار سعی شده تا در موقع کپی بهترین کیفیت فیلم ها و فایل ها ارائه شود. این برنامه همچنین می تواند فیلم ها را به فرمت BD-R/REs کپی کند و همچنین می تواند فیلم ها را روی هادر دیسک رایت کند.یکی از بهترین کارایی های این برنامه کپی کردن و تبدیل کردن فیلم های بلو ری به فرمت ISO می باشد به طوری که حتی به میزان اندک هم، کیفیت فیلم ها کم نمی شود و با همان کیفیت قبلی تغییر فرمت داده می شوند. همچنین جدید ترین نسخه از Blue-Cloner قابلیت بک آپ گرفتن از فایل های بلو ری شما را نیز دارا می باشد

мăнđî بازدید : 83 بهار 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار ویرایش فیلم با بالاترین کیفیت MAGIX Video easy 5 HD v5.0.3.106

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار MAGIX Video easy 5 HD در خدمت شما هستیم. توسط نرم افزار MAGIX Video easy 5 HD شما قادر به ساخت فیلم در زمانی کوتاه هستید. این نرم افزار با فراهم آوردن محیطی ساده و زیبا، شما را قادر می سازد تا فیلم های ضبط شده خود را با بالاترین کیفیت ویرایش کرده و تغییرات دلخواه خود را بر روی آن ها اعمال نمایید. این نرم افزار امکان انتقال مستقیم فیلم از درون نرم افزار بر روی دی وی دی و یا اینترنت است که این امکان می تواند شما را از نرم افزارهای آپلود و یا نرم افزارهای رایت دی وی دی، بی نیاز کند. ویرایش آسان فیلم، محیط کاربری ساده، دارای بخش نگهداری ویدئوها، ذخیره فیلم بر روی دی وی دی و یا هارد، آپلود ویدئو از درون نرم افزار در اینترنت، پشتیبانی از AVCHD و … از ویژگی های این نرم افزار می باشد.

мăнđî بازدید : 79 بهار 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار ساخت عکسهای 3 بعدی Free 3D Photo Maker v2.0.28.514

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار Free 3D Photo Maker در خدمت شما هستیم. با استفاده از نرم افزار جالب Free 3D Photo Maker می توانید عکس های معمولی خود را به عکس های سه بعدی تبدیل کنید. روند کار نرم افزار به این ترتیب است که شما در دو قسمت عکس مورد نظر خود را وارد می کنید و پس از انجام تنظیمات دلخواه، عکس به صورت سه بعدی تولید خواهد شد. البته توجه داشته باشید که برای تماشای تصویر سه بعدی مورد نظر به عینک های مخصوص مشاهده فیلم های 3D نیاز دارید.

мăнđî بازدید : 94 بهار 1393 نظرات (0)

نرم افزار حذف تمامی اطلاعات هارد دیسک بدون بازیابی مجدد Active KillDisk v8.0.0.0

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار Active KillDisk در خدمت شما هستیم. Active KillDisk ابزاری برای پاک کردن و تمیزسازی هارد و پارتیشن هاست که توسط آن خواهید توانست فایل های خود را به صورت کاملاً مطمئن حذف نمایید. در واقع Active KillDisk نرم افزاری قدرتمند است و این امکان را برای شما فراهم می کند تا تمامی اطلاعات (دیتا) موجود در هارد دیسک و یا فلاپی را به طور کامل حذف کنید و این پاکسازی را به گونه ای انجام دهید که در آینده احتمال بازیابی مجدد فایل و فولدرهای پاک شده توسط هیچ نرم افزار بازیابی اطلاعات (ریکاوری) وجود نداشته باشد.

мăнđî بازدید : 397 بهار 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار ساخت بارکد Barcode Studio Enterprise v15.1.3.19677

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار Barcode Studio در خدمت شما هستیم. نرم افزار Barcode Studio برای ساخت تصاویر بارکد مورد استفاده قرار می گیرد. خروجی این نرم افزار می تواند به عنوان یک عکس با فرمت های BMP, GIF, JPG, TIF, PNG و یا وکتور گرافیکی با فرمت ها EPS, PDF, PostScript تولید و سپس چاپ شود. همچنین شما قادر خواهید بود تا بارکد تولید شده را بلافاصله به برنامه های ویرایش تصویر، پایگاه داده و یا حتی فرم ها و اسناد اضافه نمایید. Barcode Studio امکانات بسیار مفید و پرکاربردی از جمله تولید شماره سریال به صورت خودکار، وارد کردن اطلاعات از فایل های خارجی (TXT، CSV)، پردازش های گروهی، پیش نمایش بارکد تولیدی و … را در این زمینه به شما ارائه می دهد.

мăнđî بازدید : 114 بهار 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار بکاپ و ریکاوری اطلاعات TotalRecovery Pro v10.03.20140425

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار TotalRecovery در خدمت شما هستیم. TotalRecovery نرم افزاری است بسیار حرفه ای و کارآمد و غنی از امکانات که هر یک از آن ها می تواند خواسته های کاربران را مرتفع سازد. موزیک ها، اسناد، تصاویر، ویدئوها و به طور کلی تمامی انواع مدل فایل ها با این ابزار ایمن خواهند شد. امکان تهیه نسخه پشتیبان از فایل ها و در مقابل بازیابی آن ها از دیگر خصوصیاتی هستند که در TotalRecovery به چشم می خورند. قابلیت های متعددی برای این ابزار در نظر گرفته شده است.Backup از هر فایلی که کاربر بخواهد، باز کردن Backup ها قبل از Restore، تهیه یک نسخه Image از دیسک ها، برنامه ریزی نرم افزار برای انجام کارها به صورت اتوماتیک، ساخت دیسک نجات دهنده ویندوز، تهیه نسخه پشتیبان به صورت آنلاین و بازیابی فایل های حذف شده به هر دلیلی از جمله قابلیت های مهم و کلیدی این ابزار محسوب می شوند.این بسته نرم افزار حجم نسبتا بالایی دارد اما با توجه به حجم قابلیت ها می توان از آن به عنوان یک بسته مرجع بهره گرفت که می تواند در همه جا به کمک کاربران حرفه ای آید.

мăнđî بازدید : 93 زمستان 1392 نظرات (0)

دانلود مرورگر پرسرعت فایرفاکس Firefox v27.0

مرورگر Firefox یک مرورگر سریع و قابل اعتماد است که با مجموعه ای معقول و مناسب از ابزار ها که در اختیار کاربر قرار میدهد می تواند لذت وب گردی را برای کاربران تا چند برابر افزایش دهد. به جرات میتوان این مرورگر را جزو بهترین مرورگر ها دانست، با توجه به انعطاف پذیری مثال زدنی و سرعت بسیار بالای آن و تم های زیبایی که برای تغییر ظاهر صفحه ی اصلی برنامه در اختیار کاربر قرار میدهد باعث می شود کمتر کاربری پیدا شود که از محیط و کار با ان لذت نبرد. یکی از مهمترین قابلیت های این نرم افزار امکان باز کردن چندین سایت در یک پنجره می باشد که به قابلیت Tab Browsing معروف است. همچنین این نرم افزار علاوه بر سرعت لود بسیار بالا، قابلیت ان را دارد که برخی از ویروس ها و بد افزار های جاسوسی را بلوک کند و امنیت سیستم کاربر را که امروزه امری حیاتی در محیط وب است فراهم سازد. همچنین این مرورگر قابلیت ذخیره سازی پسورد را نیز دارد که تمام پسورد ها در قسمت امنیتی برنامه ذخیره می شوند. علاوه بر این ذخیره ی صفحات وب که این امکان را به کاربر میدهد در صورت لزوم به صورت افلاین مطالب ذخیره شده را مطالعه کند، از دیگر مزایای این نرم افزار است

мăнđî بازدید : 81 زمستان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار اینترنت دانلود منیجر Internet Download Manager v6.19 Final

شما برای اینکه بتوانید بر فایل های در حال دانلود خود از اینترنت مدیریت کنید نیاز به یک نرم افزار دانلود منیجر دارید. نرم افزار Internet Download Manager یکی از نرم افزارهای بسیار معروف دانلود فایل از اینترنت می باشد. توسط این برنامه میتوان از تمامی سایت های اشتراک گذاری فایل در اینترنت دانلود کرد و نیز در هنگام دانلود برروی فایل مورد نظر مدیریت کامل داشت. این نرم افزار سرعت دانلود شما را تا 5 برابر افزایش می دهد که این خود در دانلود سریعتر فایل ها کمک بسیار زیادی می کند. همچنین این نرم افزار با مرورگرهای اینترنت اکسپلورر، فایرفاکس، گوگل کروم، اپرا، سفری و سایر مرورگرها سازگار بوده و قادر است به محض کلیک کاربر برروی لینک دانلود در محیط این مروگرها، به صورت خودکار اجرا گردد و اقدام به دانلود فایل نماید.

мăнđî بازدید : 81 زمستان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار آنتی ویروس نورتون Norton AntiVirus 2014 v21.1.0.18

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار Norton AntiVirus در خدمت شما هستیم. شرکت Symantec یکی از معروف ترین شرکت ها در زمینه ساخت نرم افزارهای امنیتی است که یکی از محصولات پرطرفدار آن Norton AntiVirus می باشد. آنتی ویروس نورتون یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای آنتی ویروس است که با نصب آن بر روی سیستم امنیت کامل سیستم شما فراهم می شود. این آنتی ویروس قادر است تا با هرگونه فایل مخرب مانند ویروس ، تروجان و سایر بدافزارهای مقابله کند. شما میتوانید از این برنامه برای اسکن هارد کامپیوتر خود و نیز اسکن فایل هایی که به آنها مشکوک هستید استفاده کنید. این برنامه به صورت خودکار اقدام به حذف فایل های مخرب می نماید در واقع به محض اینکه یک ویروس قصد اخلال در کار سیستم را داشته با آنتی ویروس نورتون مواجه شده و حذف میشود. همچنین این آنتی ویروس را میتوان به صورت روزانه اپدیت کرد تا با قدرت کامل در مقابل ویروس ها ایستادگی کند.

мăнđî بازدید : 107 زمستان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار رایت دیسک StarBurn v15.2

StarBurn نرم افزاری با قابلیت بالاست که می تواند شما را در زمینه ی رایت CD، DVD، Blu-ray و HD-DVD کمک کرده و ابزارهایی برای ساخت تصویر دیسک و استفاده از تراک های صوتی را نیز در اختیار می گذارد. StarBurn مجموعه ای از ابزارهای مجهز را در خود جای داده است تا به راحتی به مدیریت فایل های صوتی، ویدئو و دیتا بپردازید و همچنین ابزارهای مجزای دیگری را نیز در بردارد که برای پاک کردن دیسک های CD، DVD، Blu-ray و HD-DVD که قابلیت رایت مجدد را دارند به کار گرفته می شود. می توانید برای ساخت دیسک های صوتی از بخش Audio، برای دیسک های ویدئویی از بخش Video برای ساخت دیسک دیتا از تصاویر ISO از بخش Data ی این اپلیکیشن استفاده کنید.

мăнđî بازدید : 87 زمستان 1392 نظرات (0)

YoWindow اپلیکیشنی برای ویندوز است که با استفاده از مناظر متحرک زیبایی که بر اساس شرایط مختلف آب و هوایی تغییر می کنند وضع هوایی چند روز آینده ی مکان مورد نظر شما را به اطلاعتان می رساند. شما می توانید منظره را بر اساس سلیقه ی خود از میان موارد مختلفی مانند منظره ی روستا، ساحل دریا، فرودگاه ، افق و آسمان انتخاب کنید، همچنین می توانید از تصاویر شخصی خود استفاده کنید که کارکرد اپلیکیشن را نیز به واقعیت نزدیک تر می کند. پنجره ی اصلی برنامه شامل منظره ی ذکر شده در کنار جزئیات آب و هوایی مثل دمای فعلی، میزان سرعت باد، فشار و رطوبت است. به علاوه این برنامه دما و وضعیت آب و هوای چند روز آینده را نیز در اختیار کاربران خود می گذارد.

мăнđî بازدید : 112 زمستان 1392 نظرات (0)

انتقال اطلاعات بین دو گوشی موبایل با نرم افزار Wondershare MobileTrans v3.3.1.57

Wondershare MobileTrans اپلیکیشنی با کاربری ساده است که با ان می توانید در هر زمان مخاطبین، پیام ها، لیست تماسها، آهنگ، تصاویر و ویدئوهای خود را منتقل کنید. در این نرم افزار نیازی به این نیست که هر دو تلفن با یک سیستم عامل مشابه کار کنند چرا که Wondershare MobileTrans از هر سه سیستم عامل اندروید، iOS و سیمبین پشتیبانی می کند.

мăнđî بازدید : 105 زمستان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار آشامپو آفیس Ashampoo Office Professional 2012 Build 653

Ashampoo Office 2012 مجموعه ای است که پکیج کاملی از برنامه های پردازش متن، ساخت Presentation و دیگر امور اداری و دفتری را فراهم کرده است. این مجموعه ابزارهای مختلف مانند TextMarker، PlanMarker، ویرایشگر معادله و Presentation را در خود جای داده است. TextMarker این برنامه راه حلی برای ویرایش متن و طراحی پوستر است که علاوه بر پشتیبانی از فرمت ها شامل DOCX و HTML کلیه ابزارهای مختلف برای ساخت پوستر و ویرایش متن را در اختیار شما می گذارد. برنامه ی مشابه Excel نرم افزار TextMarker است که چندین فانکشن کاربری برای کار با چارت های پیچیده و امور اقتصادی را اجرا می کند. تمام فرمول ها، اعمال تجاری، آمار ها و امور تکنیکی در این نرم افزار حاضر است. ویرایشگر معادله ی این نرم ازفار نیز ابزاریست که هنگام اصلاح معادلات ریاضی شما را همراهی می کند. در آخر باید به ابزار Presentations اشاره کرد که به شما امکان طراحی اسلایدها و تنظیم آنها مطابق سلیقه ی شخصیتان را می دهد تا هنگام ارائه ی سخنرانی در مقابل مجامع از نمایشی زیبا با افکت های با کیفیت برای انتقال بهتر مفاهیم استفاده کنید.

мăнđî بازدید : 82 زمستان 1392 نظرات (0)

نرم افزار مدیریت دستگاه های اندروید Wondershare MobileGo for Android v4.1.1.6

Wondershare MobileGo for Android راه کاری حرفه ای برای نمایش تصاویر روی تلفن های همراه، بازدهی ویدئو و آهنگ و جستجوی مخاطبان و اپلیکیشن های نصب شده است. این برنامه به شما کمک می کند تا به سیستم کامل و موثر در زمینه ی مدیریت مخاطبین، فایل های موسیقی، فیلم ها، SMS، تصاویر و اپلیکیشن هایی مانند برنامه های مبدل فایل های چندرسانه ای، انتقال داده، مدیریت مخاطب، بک آپ داده و دیگر نرم افزار های مدیریتی رابط میان دستگاه اندروید و کامپیوتر، دسترسی داشته باشید

мăнđî بازدید : 97 زمستان 1392 نظرات (0)

نرم افزار مدیریت دستگاه های اپل Wondershare MobileGo for iOS v3.3.2.4

WonderShare MobileGo for iOS اپلیکیشنی با کاربری ساده که به کاربران دستگاه های Apple اجازه میدهد تا فایل های مورد نظر خود را از این دستگاه ها به کامپیوتر و iTunes منتقل کنند. بدون هیچ زحمتی می توانید در زمانی بسیار کوتاه فایل های خود را به کامپیوتر و vice-versa منتقل کنید. همچنین این نرم افزار دارای قابلیت مدیریت مخاطبین است تا مخاطبان را وارد، منتقل و یا موارد تکراری را حذف کنید. به علاوه با WonderShare MobileGo for iOS می توانید فایل های صوتی و ویدئویی خود را به فرمت های پشتیبانی شده در دستگاه های Apple تبدیل و بین دیگر دستگاه ها منتقل نمایید.

мăнđî بازدید : 72 زمستان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار اینترنت دانلود منیجر Internet Download Manager v6.18.7 Final

شما برای اینکه بتوانید بر فایل های در حال دانلود خود از اینترنت مدیریت کنید نیاز به یک نرم افزار دانلود منیجر دارید. نرم افزار Internet Download Manager یکی از نرم افزارهای بسیار معروف دانلود فایل از اینترنت می باشد. توسط این برنامه میتوان از تمامی سایت های اشتراک گذاری فایل در اینترنت دانلود کرد و نیز در هنگام دانلود برروی فایل مورد نظر مدیریت کامل داشت. این نرم افزار سرعت دانلود شما را تا 5 برابر افزایش می دهد که این خود در دانلود سریعتر فایل ها کمک بسیار زیادی می کند. همچنین این نرم افزار با مرورگرهای اینترنت اکسپلورر، فایرفاکس، گوگل کروم، اپرا، سفری و سایر مرورگرها سازگار بوده و قادر است به محض کلیک کاربر برروی لینک دانلود در محیط این مروگرها، به صورت خودکار اجرا گردد و اقدام به دانلود فایل نماید.

мăнđî بازدید : 88 پاییز 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار 3D پلیر SoundTaxi 3D Video Player v3.4.8.1

دنیای حیرت انگیز سه بعدی را با 3D Video Player کشف کنید! با این پلیر قدرتمند سه بعدی میتوانید هر فرمت ویدئویی را با کیفیت HQ 3D مشاهده کرده و در دنیای شگفتی غوطه ور شوید. تنها کافیست دکمه ی 3D را فعال کرده و تماشا کنید. در پنجره ی اصلی این نرم افزار می توانید فایل مورد علاقه ی خود را جستجو کرده و آن را به صورت سه بعدی به اجرا بگذارید. همچنین می توانید هر فرمت ویدئویی مانند avi، mpeg و دیگر فرمت های رایج را مشاهده نمایید.

мăнđî بازدید : 143 پاییز 1392 نظرات (0)

تبدیل ویدئوهای 2D به 3D با نرم افزار SoundTaxi 3D Video Converter v4.4.9.1

3D Video Converter نرم افزاریست که به شما اجازه می دهد تا ویدئو های دو بعدی را به سه بعدی تبدیل کنید. این نرم افزار ویدئویی را در خود جای داده است که با کمک آن می توانید فایل ها را قبل و بعد از تبدیل مشاهده کنید. قابلیت استفاده از متد Drag & Drop در این نرم افزار کار را برای کاربران بسیار ساده تر کرده است. با این نرم افزار می توانید نوع خاصی از فیلم های سه بعدی را بسازید، می توانید انتخاب کنید که تغییرات فایل ها به حالت برجسته، یا پهلو به پلو برای ایجاد یک ویدئوی سه بعدی منجر شود.

мăнđî بازدید : 100 پاییز 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار نوشتن موسیقی PhotoScore Ultimate v7.0.2

نوشتن موسیقی از آن جهت که به کار، استعداد و عزم زیادی نیاز دارد، به آن اندازه که به نظر می رسد، کار آسانی نیست! PhotoScore Ultimate ابزار سودمندیست که شما را در ترتیب بندی، پرینت، پخش و ذخیره ی نوشتار موسیقی کمک می کند. در این نرم افزار می توانید صفحات دست نویس خود را اسکن کرده و یا فایل های پی دی اف با نت های پیچیده را باز کنید، این اپلیکیشن فوراً آنها را اسکن کرده و امکان انجام اعمال مختلف را برای شما مهیا می کند. برای مثال می توانید یک تراک را گوش کرده و در هر قسمتی که مطابق میلتان نیست تغییر ایجاد کنید. به علاوه با این نرم افزار می توانید Bar rest، Bar line، کلید، کُرد، دیاگرام، نشان های کلیدی، نمادها و حتی متن را اضافه کنید. در هر دسته آپشن های مختلفی برای انتخاب شما وجود دارد بنابراین می توانید تراک ها را بر اساس سلیقه ی خود تنظیم کنید. به علاوه می توانید نوشتار موسیقی خود را پرینت کنید، این ویژگی در صورتی که مایل به اشتراک گذاری موسیقی نوشته ی خود با دیگر افراد و یا اجرای آن در مقابل مردم باشید بسیار کاربرد دارد. به علاوه فرمت های خروجی این برنامه با اغلب برنامه های ویرایش موسیقی سازگاری دارد.

мăнđî بازدید : 103 پاییز 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار ساخت اسلایدشو MAGIX Photostory 2014 Deluxe v13.0.1.85

MAGIX PhotoStory 2014 Deluxe به تصاویر شما زندگی دوباره ای می بخشد. تصاویر و ویدئوهای خود را از دوربین های دیجیتال، تلفن های هوشمند و دوربین های ویدئویی به اسلایدشوهای زیبا انتقال دهید. اسلایدشوهای حیرت انگیز را با متن، موسیقی و افکت های تصویری فوق العاده در HD، 4K و 3D بسازید. اگر وقت کافی برای ساخت اسلایدشو را ندارید یکی از مضامین پیش ساخته را انتخاب، تصاویر مرود نظر خود را اضافه کنید و منتظر بمانید تا اسلایدشو ساز خودکار برای شما به تنظیم و ساخت یک اسلایدشوی بسیار زیبا بپردازد.

мăнđî بازدید : 110 پاییز 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار مدیریت گوشی های اندروید با کامپیوتر Mobogenie v2.1.27

Mobogenie یک برنامه نرم افزاریست که به شما اجازه می دهد تا با کمک کامپیوتر تمام محتوای گوشی اندروید خود را مدیریت کنید. این نوع برنامه ها را نرم افزارهای همگام ساز اندورید می نامند. محیط کاربری ساده ی این نرم افزار به شما اجازه میدهد تا تمام فایل های گوشی هوشمند خود مانند دفترچه ی مخاطبان، پیام های متنی و اپلیکیشن ها را بررسی و مدیرت کنید. در قسمت بالای پنجره ی این برنامه پنلی متشکل از چندین دکمه تعبیه شده است که شما را قادر به انجام امور مختلفی مانند جستجوی بازی ها، اپلیکیشن ها، زنگ های هشدار و والپیپر ها روی اینترنت کرده و همچنین اجازه ی مشاهده ی ویدئو در یوتیوب را به شما می دهد. در سمت چپ پنجره ی این اپلیکیشن می توانید تمام محتوای گوشی خود شامل مخاطبان، پیام های متنی، اپلیکیشن ها، فایل های صوتی، ویدئویی و تصویرها را مشاهده و مدیرت کنید. دیگر ویژگی برجسته و شایان ذکر این نرم افزار ایجاد امکان بک آپ و بازیابی تمام اطلاعات موجود در گوشی اندروید است. بنابراین در صورتی که مایل به تعویض گوشی خود باشید دیگر جای نگرانی برای از دست دادن اطلاعات نیست.

мăнđî بازدید : 90 پاییز 1392 نظرات (0)

Presto Transfer Ultimate اپلیکیشنی است که با کمک ان می توانید فرآیند انتقال دیتا از برنامه ای به برنامه ی دیگر را اتوماتیک سازی کنید. پس از نصب این برنامه ویزاد ساده و گام به گام آن یک آرشیو انتقالی Self-Extracting (خود استخراج کننده) ایجاد می کند که به سادگی با اجرای برنامه روی کامپیوتر مقصد می تواند بازیابی شود. آرشیو انتقالی می تواند روی شبکه به اشتراک گذاشته شود، روی یک USB MP3 Player یا درایو Removable رایت شود، روی سی دی یا دی وی دی کپی شود و یا حتی به یک FTP سرور راه دور ارسال شود.

мăнđî بازدید : 80 پاییز 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار معروف ساخت فایل پی دی اف Adobe Acrobat XI Pro v11.0.05

کاربران کامپیوتری اغلب برای به اشتراک گذاری و یا انتشار اطلاعات خود در اینترنت از PDF استفاده می کنند اما حتی اگر این فرمت فشرده سازی افزوده و محافظت با پسورد را فراهم کند بازهم به نرم افزاری اختصاصی برای دسترسی و ویرایش آن نیاز است. Adobe Acrobat Pro XI ابزاریست که به کاربران اجازه می دهد تا فایل، فرم و مجموعه های سندی PDF را بسازند و یا فایل ها را در یک فایل پی دی اف ترکیب و با استفاده از SendNow Online یا ایمیل به اشتراک بگذارند. هنگام ساخت فایل های پی دی اف می توانید هر یک از فرمت های ساپورت شده را باز کرده و آنها را به عنوان اسناد پی دی اف ذخیره نمایید. در پروسه ی ساخت PDF Portfolio کاربران می توانند از 5 طرح زمینه ی مختلف استفاده نمایند. این نرم افزار کاربری ساده ای داشته و هر امر و دستوری در تب و یا پنل ویژه ی خودش تعبیه شده است. همچنین اعمال پیچیده به شکل مجوز و با پیشروی گام به گام ایجاد شده اند.

мăнđî بازدید : 91 پاییز 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار مانیتورینگ اینترنت و شبکه NetTraffic v1.25.5

NetTraffic اپلیکیشن سودمندیست که به مانیتورینگ اطلاعات ترافیک ورودی و خروجی شبکه می پردازد. مراحل نصب این نرم افزار به سادگی و بدون نیاز به توجه زیاد کاربرد پیش می رود و پس از اتمام نصب میتوانید از مزایای این نرم افزار بهره مند شوید. با کلیک روی آیکون برنامه پنلی در گوشه ی سمت راست و پایین نمایشگر شما ظاهر می شود که در آن می توانید نمایش گرافیکی نتایج را به صورتی آنی مشاهده نمایید. اطلاعات نمایشی این برنامه شامل پکت های ارسالی و دریافتی، مدت سپری شده و پیش بینی است. همچنین شما می توانید چارت ها و جداول مربوط به فریم های زمانی مختلف را مشاهده، واحد زمانی را تعیین و حالت چارت را از میان ترافیک، زمان و مکان انتخاب نمایید. ریست آمارها به راحتی و تنها با یک کلیک انجام می شود. به علاوه می تواند دیتای مورد نظر خود را وارد و یا از برنامه دریافت کنید.

мăнđî بازدید : 99 پاییز 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار تبدیل فرمت های گرافیکی به آیکون ویندوز Any to Icon v3.52

Any to Icon اپلیکیشنی است که به شما کمک می کند تا فرمت های رایج تصویری را به آیکون های ویندوز تبدیل نمایید. این اپلیکیشن به صورت یک مجوز کامپیوتری ساخته شده و شما برای انجام کار خود تنها نیاز به طی کردن چند مرحله ی کوتاه دارید. برای شروع کار یک یا دسته ای از تصاویر را به برنامه اضافه کرده و با گذراندن مراحلی که خود برنامه شما را در آنها پیش می برد آیکون خود را می سازید. در Any to Icon میتوانید از سایز های پیش تعریف شده برای آیکون و یا از بخش جزء پردازانه ی سیستم برای وارد کردن طول و عرض مورد نظر خود استفاده نمایید. همچنین می توانید تصاویر را زوم و یا کوچک کنید تا به اندازه ی مطلوب دست بیابید. دریایی از رنگ های مختلف در مسیر طراحی آیکون با Any to Icon جلوی دست شماست و آزادید تا از True Colorها و 256 رنگ مختلف بهره مند شوید. پشتیبانی این نرم افزار از “وضوح” که یکی از ویژگی های مهم در طراحی آیکون است و موتور مبدل قدرتمند آن که به سرعت و با کیفیت کار شما را به انجام می رساند از ویژگی های برتر Any to Icon است.

мăнđî بازدید : 104 پاییز 1392 نظرات (0)

ساخت دموهای انیمیشنی و آموزشی با نرم افزار UVScreenCamera v4.15.0.124

نرم افزاری کاربردی برای ضبط ویدئو و اسکرین شات از صفحه ی نمایشگر و یا دیگر نقاط سیستم است. کلیپ های ضبط شده ی این برنامه در فرمت های UVF، EXE، SWF و AVI ذخیره می شوند. پلیر ویژه ی فایل های UVF بسیار قدرتمند بوده و علاوه بر کارکرد با تمام ویندوزها به هیچ پروسه ی نصبی نیاز ندارد. UVScreenCamera یک ویرایشگر یاداشتی دورنسازی شده دارد که با آن می توانید برای ویدئوهای خود نوت گذاشته و یا از Sticky Note ها استفاده کنید. همچنین می توانید فیلم ضبط شده را به بخش های مختلف تقسیم نمایید. این نرم افزار برای ساخت ویدئوهای راهنما، اسناد اجرایی، همایش های آموزشی و دیگر منظورهای مشابه کاربرد دارد.

мăнđî بازدید : 97 پاییز 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار کشیدن نقاشی Speedy Painter v3.1.12

Speedy Painter نرم افزاریست که به شما اجازه می دهد تا به راحتی نقاشی بکشید و آن را در کامپیوتر خود ذخیره نمایید. این نرم افزار با استفاده از زبان برنامه نویسی C++ نوشته شده و از منابع گرافیکی OpenGL استفاده میکند. در این نرم افزار قابلیت کنترل سایز قلم در اختیار شماست تا خطوط و نقاشی خود را به دلخواه رسم کنید. همچنین Speedy Painter قابلیت برش و چرخش نقاشی را دارد.

мăнđî بازدید : 104 پاییز 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار معروف ساخت فایل پی دی اف Adobe Acrobat XI Pro v11.0.05

کاربران کامپیوتری اغلب برای به اشتراک گذاری و یا انتشار اطلاعات خود در اینترنت از PDF استفاده می کنند اما حتی اگر این فرمت فشرده سازی افزوده و محافظت با پسورد را فراهم کند بازهم به نرم افزاری اختصاصی برای دسترسی و ویرایش آن نیاز است. Adobe Acrobat Pro XI ابزاریست که به کاربران اجازه می دهد تا فایل، فرم و مجموعه های سندی PDF را بسازند و یا فایل ها را در یک فایل پی دی اف ترکیب و با استفاده از SendNow Online یا ایمیل به اشتراک بگذارند. هنگام ساخت فایل های پی دی اف می توانید هر یک از فرمت های ساپورت شده را باز کرده و آنها را به عنوان اسناد پی دی اف ذخیره نمایید. در پروسه ی ساخت PDF Portfolio کاربران می توانند از 5 طرح زمینه ی مختلف استفاده نمایند. این نرم افزار کاربری ساده ای داشته و هر امر و دستوری در تب و یا پنل ویژه ی خودش تعبیه شده است. همچنین اعمال پیچیده به شکل مجوز و با پیشروی گام به گام ایجاد شده اند.

мăнđî بازدید : 99 پاییز 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار ایجاد دی وی دی Aiseesoft DVD Creator v5.1.30

Aiseesoft DVD Creator اپلیکیشنی قدرتمند و کاربردی است که می تواند به شما در طراحی منوهای DVD و رایت فایل های ویدئویی روی DVD کمک کند. می توانید منوها را با افزودن موسیقی بک گراند و تصاویر مورد علاقه ی خود شخصی سازی کنید. این اپلیکیشن همچنین به شما اجازه می دهد تا با تنظیمات کنتراست، نور پردازی و تنظیم رنگ کیفیت کلیپ های ویدئویی خود را ارتقاء دهید. فرمت های ویدئویی مختلف مانند TS، MTS، MPEG، MPA، MP4، M4V، 3GP، WMV، SWF، MOD و MJPEG در این نرم افزار پشتیبانی می شود.

تعداد صفحات : 5

درباره ما
Profile Pic
با عضویت در ايــرانيان دانلود با ما همراه باشید با تشکر ايــرانيان دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
  • پنجشنبه 30 بهمن 1393
  • شنبه 25 بهمن 1393
  • سه شنبه 29 مهر 1393
  • دوشنبه 28 مهر 1393
  • يکشنبه 06 مهر 1393
  • جمعه 04 مهر 1393
  • سه شنبه 24 تير 1393
  • يکشنبه 04 خرداد 1393
  • سه شنبه 30 ارديبهشت 1393
  • دوشنبه 29 ارديبهشت 1393
  • چهارشنبه 14 اسفند 1392
  • پنجشنبه 17 بهمن 1392
  • پنجشنبه 26 دی 1392
  • شنبه 21 دی 1392
  • جمعه 20 دی 1392
  • جمعه 29 آذر 1392
  • سه شنبه 26 آذر 1392
  • دوشنبه 25 آذر 1392
  • چهارشنبه 20 آذر 1392
  • سه شنبه 12 آذر 1392
  • دوشنبه 11 آذر 1392
  • يکشنبه 10 آذر 1392
  • شنبه 09 آذر 1392
  • سه شنبه 28 آبان 1392
  • چهارشنبه 22 آبان 1392
  • سه شنبه 14 آبان 1392
  • شنبه 11 آبان 1392
  • چهارشنبه 08 آبان 1392
  • دوشنبه 06 آبان 1392
  • پنجشنبه 02 آبان 1392
  • شنبه 27 مهر 1392
  • پنجشنبه 25 مهر 1392
  • شنبه 20 مهر 1392
  • جمعه 19 مهر 1392
  • سه شنبه 16 مهر 1392
  • چهارشنبه 10 مهر 1392
  • شنبه 06 مهر 1392
  • پنجشنبه 04 مهر 1392
  • سه شنبه 02 مهر 1392
  • جمعه 29 شهريور 1392
  • چهارشنبه 27 شهريور 1392
  • سه شنبه 26 شهريور 1392
  • جمعه 22 شهريور 1392
  • سه شنبه 19 شهريور 1392
  • جمعه 15 شهريور 1392
  • جمعه 08 شهريور 1392
  • پنجشنبه 07 شهريور 1392
  • چهارشنبه 06 شهريور 1392
  • شنبه 02 شهريور 1392
  • چهارشنبه 30 مرداد 1392
  • يکشنبه 27 مرداد 1392
  • جمعه 25 مرداد 1392
  • پنجشنبه 24 مرداد 1392
  • چهارشنبه 23 مرداد 1392
  • سه شنبه 22 مرداد 1392
  • دوشنبه 21 مرداد 1392
  • يکشنبه 20 مرداد 1392
  • جمعه 18 مرداد 1392
  • چهارشنبه 16 مرداد 1392
  • يکشنبه 13 مرداد 1392
  • شنبه 12 مرداد 1392
  • چهارشنبه 09 مرداد 1392
  • سه شنبه 08 مرداد 1392
  • دوشنبه 07 مرداد 1392
  • يکشنبه 06 مرداد 1392
  • جمعه 04 مرداد 1392
  • پنجشنبه 03 مرداد 1392
  • سه شنبه 01 مرداد 1392
  • دوشنبه 31 تير 1392
  • يکشنبه 30 تير 1392
  • شنبه 29 تير 1392
  • جمعه 28 تير 1392
  • پنجشنبه 27 تير 1392
  • سه شنبه 25 تير 1392
  • يکشنبه 23 تير 1392
  • جمعه 21 تير 1392
  • پنجشنبه 20 تير 1392
  • سه شنبه 18 تير 1392
  • دوشنبه 17 تير 1392
  • يکشنبه 16 تير 1392
  • شنبه 15 تير 1392
  • جمعه 14 تير 1392
  • دوشنبه 23 ارديبهشت 1392
  • يکشنبه 22 ارديبهشت 1392
  • شنبه 21 ارديبهشت 1392
  • نظرسنجی
    نظرات بازدید کنندگان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 574
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 29
  • تعداد اعضا : 116
  • آی پی امروز : 160
  • آی پی دیروز : 66
  • بازدید امروز : 319
  • باردید دیروز : 382
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,223
  • بازدید ماه : 1,223
  • بازدید سال : 25,809
  • بازدید کلی : 175,571