loading...
ایرانیان دانلود
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
دانلود بازی Dynasty Warriors 8 برای PS3 0 400 sahar
دانلود ویندوز سون به همراه آخرین آپدیت Windows 7 Ultimate SP1 x86/x64 May 2013 0 217 sajadtinatpak
دانلود Download Accelerator Plus Premium v10.0 - مدیریت دانلودها 0 243 mahdi
محسن چاوشی، محسن یگانه ماه رمضان به تلوزیون می آیند 0 220 mahdi
مجری جوان تلویزیون٬ به خاطر جنایت هولناک دستگیر شد!! 0 251 mahdi
๑۩۞۩๑ شب زنده داران ایرانیان دانلود๑۩۞۩๑ 0 193 mahdi
دانلود µTorrent v3.3.1 Build 29834 - نرم افزار دانلود فایل های تورنت 0 203 mahdi
دانلود µTorrent v3.3.1 Build 29834 - نرم افزار دانلود فایل های تورنت 0 211 mahdi
طنز دختر , پسر 0 218 mahdi
طنز دختر پسر 0 215 mahdi
دانلود کتاب میخواهم کسب و کار اینترنتی راه بیاندازم از کجا شروع کنم؟ 0 222 mahdi
دانلود کتاب تهدید های امنیتی شبکه و روشهای مقابله با آن به زبان فارسی 0 236 mahdi
دانلود کتاب آموزشی اندروید (All System Android) به زبان فارسی 0 204 mahdi
Internet Download Manager 0 208 mahdi
تقویم 1392 تصویری، مخصوص دسکتاپ 0 255 mahdi
فارسی نویس پارسی نگار لیومون - LeoMoon ParsiNegar 1.26 0 254 mahdi
مدیریت بر زیر نویس فیلم ها با Lemony Pro 4.5.4 0 260 mahdi
nod 32 0 236 zangeroo
мăнđî بازدید : 521 پاییز 1393 نظرات (0)

تبدیل متن به صدا با نرم افزار Balabolka

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار Balabolka در خدمت شما هستیم. Balabolka یک نرم افزار تبدیل نوشته ها به پیام های گفتاری است (تبدیل متن به صدا) که متن های نوشته شده روی صفحه را برای شما خوانده و به شما این امکان را خواهد داد تا به سادگی اطلاعات موجود را تبدیل به یک فایل صوتی نمایید. نرم افزار Balabolka از تمامی صداهای موجود در سیستم شما پشتیبانی می نماید. این نرم افزار متن های تبدیل شده به فایل صوتی را به صورت WAV و یا یا یک فایل MP3 ذخیره می نماید. از ویژگی های این نرم افزار این است که قادر خواهد بود تا محتوای کلیپ بورد و همینطور متون داخل یک فایل Word و فایل های RTF و فایل های HTML را به سادگی مرور کند. Balabolka این امکان را به شما خواهد داد تا نوع فونت و همچنین رنگ پس زمینه را سفارشی نماید. نرم افزار Balabolka امکان پشتیبانی از فرمتهای صوتی Wav,MP3,OGG و WMA را دارد و قادر است تا فایل هایی با پسوند DOC , RTF , PDF , ODT و HTML را دخیره نماید.

мăнđî بازدید : 187 پاییز 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار بکاپ گیری از اطلاعات گوشی و تبلت های اندرویدی SyncDroid

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار SyncDroid در خدمت شما هستیم. SyncDroid نرم افزاریست که از آن می توانید برای پشتیبان گیری امن از اطلاعات دستگاه خود استفاده کنید. SyncDroid نرم افزار مفید و قابل اعتمادی است که برای بکاپ گرفتن از اطلاعات موجود بر روی گوش های اندروید و بازگردانی آن بر روی همان دستگاه و یا حتی دستگاه دیگری، طراحی شده است. این نرم افزار با دستگاه های دارای سیستم عامل اندروید 2.0 به بالا سازگاری داشته و از طیف وسیعی از گوشی های موبایل پشتیبانی می کند. SyncDroid به صورت خودکار مدل دستگاه را شناسایی کرده و صفحه خوش آمد گویی را برای شما به نمایش درمی آورد، به این ترتیب شم متوجه می شوید که گوشی شما توسط برنامه پذیرفته شده است. شما توسط این نرم افزار قادر خواهید بود تا از SMS، مخاطبین، لیست تماس ها، بوک مارک مرورگر، موزیک، ویدیو و … نسخه پشتیبان تهیه کنید.

мăнđî بازدید : 574 پاییز 1393 نظرات (0)

نرم افزار حذف بدون بازگشت فایل های شخصی R-Wipe & Clean

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار R-Wipe & Clean در خدمت شما هستیم. R-Wipe&Clean نرم افزاری امنیتی است که شما را قادر می سازد تا اطلاعات حساس را از سیستم خود پاک کنید و از عدم امکان بازیابی آنها بوسیله ی ابزارهای ویژه ی بازیابی اطلاعات مطمئن شوید. این برنامه در جهت آسان سازی کاربری دو حالت از نمایش منوی خود را ارئه کرده است، حالت نواری و حالت درختی که دسترسی شما به مکان های مهم برنامه را میسر می کند. این ابزار قدرتمند می تواند فضاهای بی مصرف روی دیسک و اطلاعات موجود در account location ها را به سادگی پاکسازی کند. در این نرم افزار قابلیت برنامه ریزی برای انجام چند عملیات پاکسازی و همچنین امکان تنظیم دستور خاموش شدن سیستم پس از اتمام کار وجود دارد. در این برنامه ی سودمند همچنین می توانید لیست موارد مد نظر خود برای پاکسازی را تعیین نمایید.

мăнđî بازدید : 99 تابستان 1393 نظرات (0)

پنهان کردن آی پی کامپیوتر با نرم افزار Auto Hide IP v5.4.2.6

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار Auto Hide IP در خدمت شما هستیم. نرم افزار Auto Hide IP با پنهان کردن آی پی سیستم به شما این امکان را می دهد که به طور ناشناس در دنیای اینترنت به گشت و گذار بپردازید. همانطور که از نام این نرم افزار مشخص است عملیات پنهان سازی و تغییر آی پی را به صورت کاملآ اتوماتیک انجام میدهد و بر خلاف سایر نرم افزارهای مشابه نیازی نیست که کاربر تنظیمات خاصی را انجام دهد. همچنین این نرم افزار دارای قسمتی به نام Choose IP Country می باشد که در این قسمت شما میتوانید آی پی های مختلف کشورها را بدست آورید. البته اکثر نرم افزارهایی که در این زمینه ساخته شده اند تا حدودی عملکرد قابل قبولی را از خود نشان نداده اند، اما این نرم افزار بر خلاف سایر نرم افزارهای مشابه با حجم کم خود می تواند به طور کامل عملیات تغییر و پنهان سازی آی پی را انجام دهد. یکی دیگر از قابلیتهای بسیار خوب این نرم افزار امکان تغییر آی پی پس از سپری شدن مدت زمان خاصی است در واقع این نرم افزار خود به صورت خودکار هر ده دقیقه یکبار، آی پی را تغییر می دهد که البته شما می توانید در تنظیمات نرم افزار این زمان را تغییر داده و یا کلآ آن را غیر فعال کنید. همچنین آی پی هایی که این نرم افزار در حالت اتوماتیک برای شما انتخاب می کند از کشورهایی بوده که هیچگونه محدودیتی ندارند و اینطور نیست که سایتی را به دلیل تحریم نتوانید مشاهده کنید.

мăнđî بازدید : 89 تابستان 1393 نظرات (0)

کنترل کامپیوتر از هر نقطه از جهان با نرم افزار Teamviewer Enterprise v9.0.28233

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار Teamviewer در خدمت شما هستیم. در بعضی مواقع کاربران در محیط کار خود تنها برای استفاده از چند فایل ساده به شکل ضروری نیاز به دسترسی به کامپیوتر خانگی خود دارند اما به جای رفتن به خانه، کپی کردن فایل ها روی یک فلش و بازگشتن به محل کار می توانند کامپیوتر خود را روشن گذاشته و با استفاده از TeamViewer در محل کار خود به آن دسترسی داشته باشند. TeamViewer ابزاری بسیار سودمند است که به کاربران این امکان را می دهد تا از راه دور به کامپیوتر خود دسترسی داشته باشند، دسکتاپ و آیکون های آن را ببینند و خیلی ساده با آنها کار کنند. در واقع برای استفاده از این اپلیکیشن باید هر دو کامپیوتر مورد استفاده ی کاربر اپلیکیشن را دارا بوده و ID و پسورد خاصی را دریافت کرده باشند. با به کار گیری این نرم افزار می توانید Presentation های مورد نظر خود را به گونه ای تنظیم کنید که چندین کاربر به آن دسترسی داشته باشند در حالیکه از مزیت Read-Only بهره مند شده و امکان کنترل هاست دسکتاپ را نداشته باشند

мăнđî بازدید : 94 بهار 1393 نظرات (0)

نرم افزار حذف تمامی اطلاعات هارد دیسک بدون بازیابی مجدد Active KillDisk v8.0.0.0

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار Active KillDisk در خدمت شما هستیم. Active KillDisk ابزاری برای پاک کردن و تمیزسازی هارد و پارتیشن هاست که توسط آن خواهید توانست فایل های خود را به صورت کاملاً مطمئن حذف نمایید. در واقع Active KillDisk نرم افزاری قدرتمند است و این امکان را برای شما فراهم می کند تا تمامی اطلاعات (دیتا) موجود در هارد دیسک و یا فلاپی را به طور کامل حذف کنید و این پاکسازی را به گونه ای انجام دهید که در آینده احتمال بازیابی مجدد فایل و فولدرهای پاک شده توسط هیچ نرم افزار بازیابی اطلاعات (ریکاوری) وجود نداشته باشد.

мăнđî بازدید : 108 زمستان 1392 نظرات (0)

ساخت و ویرایش زیرنویس فیلم ها با نرم افزار Subtitle Edit v3.3.12

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار Subtitle Edit در خدمت شما هستیم. این برنامه یکی از نرم افزار های محبوب علاقه مندان به فیلم و سریال و مترجمین آنهاست که به شکل ویژه در زمینه ساخت و ویرایش زیرنویس های فیلم و همگام سازی زیرنویس ها با فیلم، ساخته و روانه بازار شده است. امروزه با افزایش مخاطبین فیلم های با زیرنویس این نرم افزار کمک بسیاری خواهد کرد تا دیگر مجبور نباشید تا وقت خود را برای هماهنگی و درست کردن زیرنویس ها صرف نمایید. کار با این نرم افزار بسیار ساده است و تنها با چند کلیک قادرید تا نرم افزار Subtitle Edit را راه اندازی کرده و به کار با این محصول مشغول شوید. کلید های میانبری که در صفحه اصلی این نرم افزار قرار داده شده فرایند کار را بسیار ساده نموده و تمامی افراد به راحتی قادر به کار با آن خواهند بود.از دیگر ویژگی های این نرم افزار این است که قادر است تا به ترجمه خودکار بر مبنای Google Translate بپردازد که نتیجه آن پشتیبانی از بسیاری از زبان های رایج جهان خواهد.

мăнđî بازدید : 87 زمستان 1392 نظرات (0)

YoWindow اپلیکیشنی برای ویندوز است که با استفاده از مناظر متحرک زیبایی که بر اساس شرایط مختلف آب و هوایی تغییر می کنند وضع هوایی چند روز آینده ی مکان مورد نظر شما را به اطلاعتان می رساند. شما می توانید منظره را بر اساس سلیقه ی خود از میان موارد مختلفی مانند منظره ی روستا، ساحل دریا، فرودگاه ، افق و آسمان انتخاب کنید، همچنین می توانید از تصاویر شخصی خود استفاده کنید که کارکرد اپلیکیشن را نیز به واقعیت نزدیک تر می کند. پنجره ی اصلی برنامه شامل منظره ی ذکر شده در کنار جزئیات آب و هوایی مثل دمای فعلی، میزان سرعت باد، فشار و رطوبت است. به علاوه این برنامه دما و وضعیت آب و هوای چند روز آینده را نیز در اختیار کاربران خود می گذارد.

мăнđî بازدید : 112 زمستان 1392 نظرات (0)

انتقال اطلاعات بین دو گوشی موبایل با نرم افزار Wondershare MobileTrans v3.3.1.57

Wondershare MobileTrans اپلیکیشنی با کاربری ساده است که با ان می توانید در هر زمان مخاطبین، پیام ها، لیست تماسها، آهنگ، تصاویر و ویدئوهای خود را منتقل کنید. در این نرم افزار نیازی به این نیست که هر دو تلفن با یک سیستم عامل مشابه کار کنند چرا که Wondershare MobileTrans از هر سه سیستم عامل اندروید، iOS و سیمبین پشتیبانی می کند.

мăнđî بازدید : 82 زمستان 1392 نظرات (0)

نرم افزار مدیریت دستگاه های اندروید Wondershare MobileGo for Android v4.1.1.6

Wondershare MobileGo for Android راه کاری حرفه ای برای نمایش تصاویر روی تلفن های همراه، بازدهی ویدئو و آهنگ و جستجوی مخاطبان و اپلیکیشن های نصب شده است. این برنامه به شما کمک می کند تا به سیستم کامل و موثر در زمینه ی مدیریت مخاطبین، فایل های موسیقی، فیلم ها، SMS، تصاویر و اپلیکیشن هایی مانند برنامه های مبدل فایل های چندرسانه ای، انتقال داده، مدیریت مخاطب، بک آپ داده و دیگر نرم افزار های مدیریتی رابط میان دستگاه اندروید و کامپیوتر، دسترسی داشته باشید

мăнđî بازدید : 97 زمستان 1392 نظرات (0)

نرم افزار مدیریت دستگاه های اپل Wondershare MobileGo for iOS v3.3.2.4

WonderShare MobileGo for iOS اپلیکیشنی با کاربری ساده که به کاربران دستگاه های Apple اجازه میدهد تا فایل های مورد نظر خود را از این دستگاه ها به کامپیوتر و iTunes منتقل کنند. بدون هیچ زحمتی می توانید در زمانی بسیار کوتاه فایل های خود را به کامپیوتر و vice-versa منتقل کنید. همچنین این نرم افزار دارای قابلیت مدیریت مخاطبین است تا مخاطبان را وارد، منتقل و یا موارد تکراری را حذف کنید. به علاوه با WonderShare MobileGo for iOS می توانید فایل های صوتی و ویدئویی خود را به فرمت های پشتیبانی شده در دستگاه های Apple تبدیل و بین دیگر دستگاه ها منتقل نمایید.

мăнđî بازدید : 110 پاییز 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار مدیریت گوشی های اندروید با کامپیوتر Mobogenie v2.1.27

Mobogenie یک برنامه نرم افزاریست که به شما اجازه می دهد تا با کمک کامپیوتر تمام محتوای گوشی اندروید خود را مدیریت کنید. این نوع برنامه ها را نرم افزارهای همگام ساز اندورید می نامند. محیط کاربری ساده ی این نرم افزار به شما اجازه میدهد تا تمام فایل های گوشی هوشمند خود مانند دفترچه ی مخاطبان، پیام های متنی و اپلیکیشن ها را بررسی و مدیرت کنید. در قسمت بالای پنجره ی این برنامه پنلی متشکل از چندین دکمه تعبیه شده است که شما را قادر به انجام امور مختلفی مانند جستجوی بازی ها، اپلیکیشن ها، زنگ های هشدار و والپیپر ها روی اینترنت کرده و همچنین اجازه ی مشاهده ی ویدئو در یوتیوب را به شما می دهد. در سمت چپ پنجره ی این اپلیکیشن می توانید تمام محتوای گوشی خود شامل مخاطبان، پیام های متنی، اپلیکیشن ها، فایل های صوتی، ویدئویی و تصویرها را مشاهده و مدیرت کنید. دیگر ویژگی برجسته و شایان ذکر این نرم افزار ایجاد امکان بک آپ و بازیابی تمام اطلاعات موجود در گوشی اندروید است. بنابراین در صورتی که مایل به تعویض گوشی خود باشید دیگر جای نگرانی برای از دست دادن اطلاعات نیست.

мăнđî بازدید : 90 پاییز 1392 نظرات (0)

Presto Transfer Ultimate اپلیکیشنی است که با کمک ان می توانید فرآیند انتقال دیتا از برنامه ای به برنامه ی دیگر را اتوماتیک سازی کنید. پس از نصب این برنامه ویزاد ساده و گام به گام آن یک آرشیو انتقالی Self-Extracting (خود استخراج کننده) ایجاد می کند که به سادگی با اجرای برنامه روی کامپیوتر مقصد می تواند بازیابی شود. آرشیو انتقالی می تواند روی شبکه به اشتراک گذاشته شود، روی یک USB MP3 Player یا درایو Removable رایت شود، روی سی دی یا دی وی دی کپی شود و یا حتی به یک FTP سرور راه دور ارسال شود.

мăнđî بازدید : 109 پاییز 1392 نظرات (0)

نرم افزار بکاپ و نصب مجدد درایورهای ویندوز DriverMax v7.20.0.140

نصب کردن یا از کار انداختن درایورها نیاز به توجه زیاد و بک آپ درایورهای قدیمی دارد. در همین جهت DriverMax به کمک شما آمده تا این کار زمان بر و دقیق را به کاری ساده که تنها با چند کلیلک انجام می شود تبدیل کند. این نرم افزار علاوه بر قابلیت بک آپ و بازیابی درایورها می تواند به جستجوی آنلاین درایورهای جدید بپردازد، سخت افزار های ناشناخته ی موجود در سیستم شما را شناسایی و گزارش کاملی از آنها ارائه کند. تمام پروسه ی بک آپ و بازیابی درایور در یک Wizard ساده گنجانده شده که از شما می خواهد که نرم افزار مورد نظر خود برای شمول در پکیج را انتخاب کنید. در این فرایند بک آپ درایورهای مختلف مانند درایورهای مانیتور و یا پردازشگر به صورت جداگانه و یک به یک انجام می شود. قابلیت جیتجوی آنلاین برای درایورهای جدید یکی از مزایای ویژه ی این نرم افزار است اما به خاطر داشته باشید که برای بهره مندی از این آپشن باید به یک اینترنت کانکشن و اکانت DriverMax که به راحتی از درون خود برنامه قابل ساخت است مجهز باشید.

мăнđî بازدید : 85 پاییز 1392 نظرات (0)

ایجاد لیبل CD و DVD با نرم افزار Acoustica CD/DVD Label Maker v3.40

Acoustica CD/DVD Label Maker طرح ها و بک گراندهای زیادی را گرد آورده است تا شما را در طراحی لیبل بار دیسک ها کمک کند. به این معنا که شما می توانید همیشه برای ایجاد طرح هایی زیبا به این نرم افزار تکیه کنید. می توانید برای درون و بیرون دیسک جعبه ی دیسک لیبل بسازید و فونت آنها را نیز انتخاب کنید. همچنین اجازه ی استفاده از تصاویر شخصی، تنظیم ویژگی های متن، تنظیم ویژگی های تصوی را از قیبل چرخش، سایز و روشنایی در کنار قابلیت افزودن اشکال و ویرایش ویژگی های آنها را دارید

мăнđî بازدید : 110 پاییز 1392 نظرات (0)

نرم افزار افزودن شورتکات به منوی راست کلیک Right Click Enhancer v4.1.2

گاهی دسکتاپ شما با انبوهی از میانبرها پوشیه شده و حالت بی نظمی پیدا می کند. این مشکل به راحتی با ابزار Right Click Creator که درون Right Click Enhancer قرار دارد قابل حل است. ابزار Right Click Shortcut Creator به شما اجازه می دهد تا میانبرهای اپلیکیشن ها، فایل ها و فولدرها را به محتوای منوی رایت کلیک خود اضافه کنید. می توانید خطوط هدایت کننده ی را در منوی رایت کلیک برای میانبر اپلیکیشن ها و فایل ها و فولدرها اضافه کنید و یا میانبرها و زیر منوهای اضافه شده را به راحتی حذف کنید. فایل های راهنمای HTML در طول پروسه های ساخت، ویرایش و حذف میانبرها و زیرمنوها همراه شما خواهند بود. تعداد زیاد میانبرها و زیرمنوها هیچ تداخلی در کارکرد سیستم و منوی رایت کلیک شما ایجاد نخواهد کرد.

мăнđî بازدید : 87 پاییز 1392 نظرات (0)

طبقه بندی سریع و آسان فایل ها با نرم افزار Disk Sorter v5.6.14

Disk Sorter نرم افزار طراحی شده برای آنالیز دیسک است که به شما این امکان را می دهد که فضای دیسک ها، اشتراکات شبکه ای و دستگاه های ذخیره کننده ی NAS را آنالیز کنید. کاربر این نرم افزار این قابلیت را در اختیار دارد که یک یا چند آیتم را آنالیز کند، گزارشات میزان مصرف منبع ذخیره را دریافت کند و امور مختلفی در زمینه ی مدیریت فایل مانند کپی، حذف یا جابجایی را به انجام برساند. نسخه های Pro و Ultimate این نرم افزار قابلیت های بیشتری از جمله پردازش فایل های بسیار بزرگ، آنالیز گونه های خاص فایل، افزودن فرمت های اضافی برای گزارشات مصرف و بسیاری موارد دیگر را دارند.

мăнđî بازدید : 85 پاییز 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار کنترل تنظیمات ویندوز SystemTweaker 2013 v2.0.7.1

System Tweaker یک اپلیکیشن کاربردی است که به شما کمک می کند تا سیستم عامل ویندوز خود را با انجام مجموعه ای از اصلاحات بصری و تکنیکی شخصی سازی کنید. علی رغم وجود اپلیکیشن های مشابهی که دارای پیچیدگی و آپشن های بسیار زیادی هستند در این نرم افزار سعی شده تا محیطی ساده و کاربری آسان به کاربران ارائه شود تا افراد مبتدی و افراد حرفه ای به یک اندازه از آن بهره ببرند. آپشن های مختلفی در ارتباط با منوی استارت، کنترل پنل، شبکه ، رسانه، استارت آپ، منوی رایت کلیک، تنظیمات مدیریتی سیستم و دیگر پشن های پیشرفته ی ویندوز در این نرم افزار در اختیار شماست. شما میتوانید دستور Run و Recent Documents را در منوی استارت فعال، قابلیت دسترسی دوربرد به Floppy Drive ها را غیر فعال کنید، آمار ارور های شبکه را مشاهده، از کارکرد برنامه های هنگام امور پرینت جلوگیری و تمام آیکون های دسکتاپ را پنهان کنید، همچنین می توانید دکمه های Maximize و Open را به نمایش درآورید و تعیین کنید که هنگام باز شدن My Computer از مرورگر استفاده شود

мăнđî بازدید : 705 پاییز 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار ایجاد فایل های نصبی ویندوز Inno Setup v5.5.3

Inno Setup به شما اجازه می دهد فایل ها و برنامه های نصبی حرفه ای ایجاد کنید. شاید در نگاه اول پیچیده به نظر برسد اما اینطور نیست، شما با توجه به راهکارهایی که این نرم افزار ارائه داده به سادگی می توانید فایل های نصبی ایجاد کنید. یک ویزارد ساده و قدم به قدم در نرم افزار برای شما تعبیه شده تا به سادگی بتوانید مراحل را دنبال کرده و در نهایت به فایل نصبی دلخواه خود دست پیدا کنید.Inno Setup یکی از بهترین نرم افزار های موجود برای این کار محسوب شده و برای کاربران تازه کار و حرفه ای امکانات زیادی را ارائه می دهد.

мăнđî بازدید : 108 پاییز 1392 نظرات (0)

اضافه کردن منوی استارت ویندوز 7 به ویندوز 8 با 8StartButton v2.4.1

8StartButton برنامه ای ساده است که منوی استارت ویندوز 7 را به ویندوز 8 اضافه می کند. این نرم افزار با در بر داشتن تمام ویژگی های استارت منوی ویندوز 7 نیاز شما در زمینه ی دسترسی به برنامه های پرکاربرد را برطرف می نماید. هنگام نصب این نرم ازفار شما می توانید ناحیه ی Start کوچکی را که در ویندوز هشت در قسمت پایین و سمت چپ صفحه ی نمایشگر ظاهر می شود غیر فعال نمایید. قابل ذکر است که پس از هر بار Restart کردن سیستم باید تغییرات مورد نیاز را تنظیم کنید. 8StartButton علاوه بر نمایش دکمه ی کوچک استارت در پایین و سمت چپ صفحه شش دکمه ی کاربردی دیگر از قبیل دکمه ی صفحه ی استارت ویندوز 8، صفحه ی اپلیکیشن ها و پنل جستجوی ویندوز 8 و دکمه های خاموش، قفل و Restart سیستم را در اختیار شما می گذارد. قابلیت انتخاب چهار حالت نمایش مختلف، دسترسی به امور سیستم و Task Manager با رایت کلیک روی دکمه ی اپلیکیشن ها، ابزارهای تنظیم کننده ی مختلف برای منو و بهره گیری اندک از پردازشگر و حافظه ی سیستم از ویژگی های برجسته ی این نرم افزار است.

мăнđî بازدید : 113 پاییز 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار جستجو و مدیریت فونت های سیستم Suitcase Fusion 5 v16.0.3.577

Suitcase Fusion نرم افزاری کامل و قدرتمند برای مدیریت فونت هاست که به شما کمک می کند تا به جستجوی هر یک از فونت های موجود در سیستمتان بپردازید. پلاگین های جدید درونسازی شده در این نرم افزار برای Adobe Creative Cloud و Creative Suite سازگاری ایجاد کرده اند. این نرم افزار هزاران فونت وب را در اختیار شما می گذارد تا به راحتی و بدون دردسر به کار خود بپردازید. فونت های موجود در Suitcase Fusion تمام نیازهای شما در زمینه ی تایپ متن و کار با وب حل می کنند. همانطور که میدانید در زمینه ی وب گاهی رنگ فونت بسیار اهمیت دارد و میتواند بیانگر ارزش یک مطلب باشد، با رنگ های مختلف و بی نهایتی که در اختیار شماست می توانید فونت های مورد علاقه ی خود را به بهترین شکل تنظیم کنید. در کنار این قابلیت ها فعالسازی خودکار فونت ها و نمایش هوشمند فونت ها به شما کمک می کند تا روی کار خود متمرکز شوید و کار فعالسازی فونت های مورد نیازتان را به Suitcase Fusion بسپارید و همچنین متن خود را با فونت های مختلف ببینید و بعد فونت را انتخاب کنید.

мăнđî بازدید : 76 پاییز 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار آپدیت درایورهای کامپیوتر IObit Driver Booster v1.0.0.733

آپدیت کردن درایورها همیشه یکی از نخستین گام ها در جهت پیشگیری از منقوص شدن کامپیوتر است همچنین این کار تاثیر به سزایی در پیشرفت کارکرد کامپیوتر شما دارد اما همین کار مفید و موثر اگر به صورت دستی انجام شود می تواند خطرناک و مخرب باشد. Driver Booster تمام کارها را تنها با یک کلیک برای شما به انجام می رساند. این نرم افزار با کارکرد بر پایه ی Cloud library می تواند درایور های منسوخ شده را شناسایی کرده و با بهره گیری از موتور پیشرفته ی IObit دانلود و آپدیت را با سرعتی بی مثال به شما ارائه می کند. Driver Booster راهی ساده، موثر و بی خطر برای به روزرسانی درایور های شماست. پس از نصب آپدیت ها با Reboot کردن سیستم تغییرات اعمال می شود.

мăнđî بازدید : 92 پاییز 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار پیشرفته همگام سازی موبایل CompanionLink Pro v5.0

CompanionLink Pro یک نرم افزار همگام ساز حرفه ایست که دستگاه های موبایل را به دو روش همگام سازی می کند. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا اطلاعات بخش مدیریت مخاطبین در تلفن های همراه مختلف را با هم ترکیب کنید. با CompanionLink Pro به راحتی می توانید اطلاعات ACT، GoldMine، Outlook و Lotus Notes را با آخرین ورژن های کامپیوتر جیبی، Windows Mobile، Black Berry و تلفن های همراه لمسی همگام سازی کنید. این نرم افزار قدرتمند با داشتن قابلیت هایی همچون همگام سازی بیش از 5 دستگاه، همگام سازی دیتا بیس های چندگانه و همگام سازی همزمان دیتا بیس دو کامپیوتر، به نرم افزاری حرفه ای تبدیل شده است.

мăнđî بازدید : 89 پاییز 1392 نظرات (0)

کپی و انتقال اطلاعات از دیوایس های اپل به کامپیوتر با GoodReaderUSB v2.2

GoodReaderUSB ابزار نرم افزاری قدرتمندیست که به کاربر خود اجازه می دهد تا هر فایل Movie، MP3، PDF، Text یا دیگر فایل های استاندارد را تنها با استفاده از متد Drag & Drop و بدون نیاز به هرگونه تنظیمات به اجرا درآورد. شما ابتدا باید نسخه سازگار با iPad یا iPhone این نرم افزار را روی سیستم Apple خود نصب کنید و بعد هنگامی که دستگاه را به کامپیوتر متصل کردید به راحتی از فایل های خود لذت ببرید. این ابزار کوچک انتقال فایل ها و یا تمام فولدر های شما به دستگاه تلفن همراهتان را به سادگی و تنها با یک کابل USB مقدور می کند.

мăнđî بازدید : 5691 پاییز 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار نمایشگر آب و هوا Weather Display v10.37R.73

Weather Display نرم افزاری برای نمایش وضعیت آب و هواست که علاوه بر پشتیبانی از شمار بسیار زیادی از ایستگاه های آب و هواشناسی، انبوهی از ویژگی ها و آپشن های کارآمد را داراست. این نرم افزار شامل قابلیت هایی همچون مقیاس-زمان، FTP اطلاعات آب و هوا در صفحه ی وب شما، پیجر، ایمیل های Metar/Synop گزارشات حداقل و حداکثر دما، گزارشات اقلیمی، گزارشات NOAA، آپلود WebCam، دانلود FTP، خروجی OPRS، WAP، دریافت مستقیم Webcam، تصاویر متحرک Webcam، تلفن گویای آب و هوا، آب و هوای صوتی، استفاده از سنسور های تک سیم Dallas و ویژگی های بسیار زیاد دیگر است که همگی شما را در دریافت اطلاعات دقیق آب و هوای نواحی مختلف از دیگر سیستم ها بی نیاز می کند. این نرم افزار با سیستم عامل های ویندوز، مکینتاش و لینوکس سازگاری دارد. با استفاده از این نرم افزار و با اتصال به اینترنت می توانید نمایش زنده وضعیت آب وهوا را روی سیستم خود به صورت لحظه ای داشته باشید

мăнđî بازدید : 162 پاییز 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار مدیریت ایستگاه های تلویزیونی XTV Suite v5.8.6

XTV Suite مجموعه ای حرفه ای از ابزارهای نرم افزاری برای ایستگاه های تلویزیونی است که به کار تصویر برداری، تدوین، و زمان بندی پایان پخش می پردازند. این نرم افزار بهره وری کاملا اتوماتیک و بدون نیاز به مراقبت را در اختیار کاربران خود می گذارد. XTV Suite برای ایستگاه های تلویزیونی، شبکه های ماهواره ای، تلویزیون های کابلی، اتاق های خبر، تلویزیون های آنلاین، CCTV، تلویزیون های خصوصی، کانال های اطلاعاتی موزه ها، و نمایش های پرده ای بسیار مفید و کارآمد است. XTV Suite برای دست یافتن به سازگاری درستی از “فرمت جهانی” طراحی شده است و ابزار قدرتمندی را در اختیار گویندگان تلویزیون و رادیو می گذارد که می تواند هر فرمت رسانه ای را از هر منبعی به صورت مجازی پخش نماید. این نرم افزار همه ی حوزه های سازنده را به هم پیوند می زند تا اجازه ی پخش مستقیم DV, HDV, MPEG-2, DVD, DIVX, M-JPEG, MPEG-1, H.264, QuickTime, MXF و غیره را در هر ریزولیشن و هر تعداد فریمی به صورت اتوماتیک داشته باشند.

мăнđî بازدید : 166 تابستان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار آنالیز یو اس بی USBTrace v2.6.1.74

USBTrace نرم افزار ساده و قدرتمندی است که برای آنالیز و بررسی دستگاه های یو اس بی متصل به سیستم مورد استفاده قرار میگیرد. با این نرم افزار شما می توانید با USB Host Controllers, USB Hubs و USB devices برروی ترافیک یو اس بی و تمام اطلاعاتی که بین یو اس بی و سیستم در حال انتقال است نظارت کنید. به خصوص با این برنامه می توان نظارت دقیقی برروی host در کنار پروتکل یو اس بی داشت. همچنین این نرم افزار از هیچ فیلتری برروی درایورها برای آنالیز و کپچر یو اس بی استفاده نمی کند. بعلاوه این نرم افزار برروی USB 1.x, 2.0 و 3.0 کار میکند.

мăнđî بازدید : 88 تابستان 1392 نظرات (0)

دستکاری و ایجاد تغییرات در پنجره های ویندوز با Actual Window Manager v8.0

Actual Window Manager یک ابزار سودمند است که با استفاده از یک فن آوری پیشرفته به شما اجازه می دهد تا هر گونه دستکاری و تغییرات دلخواهتان را برروی پنجره های ویندوز سیستم تان ایجاد نمایید. با این برنامه می توانید پنجره های ویندوز را مانند یک برنامه به منتطقه ی اطلاع رسانی ویندوز یا همانsystem tray بفرستید و آنرا مخفی کنید. همچنین می توانید یک پنجره را در حالت on-top قرار دهید و حتی پنجره ها را به صورت نیمه شفاف درآورید و در مجموع هر کاری که مد نظرتان باشد را می توانید با این برنامه برروی پنجره های ویندوز انجام دهید. بعلاوه این نرم افزار دارای امکانی است که به شما این اجازه را می هد تا دکمه های مربوط به تنظیمات مختلف و یندوز و یا برنامه هایی که دائما با آنها سروکار دارید را به صورت دستی در نوار عنوان هر پنجره اضافه کنید.

мăнđî بازدید : 92 تابستان 1392 نظرات (0)

دانلود والپیپر متحرک آب برای دسکتاپ Watery Desktop 3D v3.53

یک والپیپر زنده را برروی پس زمینه دسکتاپ تان قرار دهید. Watery Desktop 3D یک والپیپر متحرک سه بعدی با افکت های مختلف آب مانند امواج و باران می باشد که شما می توانید از آن به عنوان تصویر پس زمینه کامپیوتر خود استفاده کنید. بعلاوه این نرم افزار دارای حالت دیگری است که می تواند به عنوان اسکرین سیور نیز اجرا شود. از ویژگی های این نرم افزار میتوان به اجرا شدن به صورت تمام صفحه و دارا بودن تنظیمات مختلف اشاره نمود که شما می توانید با پیکربندی این برنامه بالاترین کارائی را از آن دریافت نمایید. همچنین این نرم افزار از حداقل منابع سیستم استفاده می کند و شما در هنگام اجرای آن نگران کاهش سرعت سیستم خود نخواهید بود.

мăнđî بازدید : 76 تابستان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار نصب خودکار ویندوز با برنامه ها Almeza MultiSet Pro v8.7.1

آیا می خواهید یک سی دی ویندوز داشته باشید که به صورت خودکار ویندوز را برروی سیستم نصب کند بدون آنکه هیچ سوالی درباره نام کاربری، سریال، تنظیمات زمان و مکان از شما بپرسد؟ علاوه بر آن به صورت خودکار نرم افزارهای مورد علاقه تان را نصب کند و سریال های رجیستر نرم افزارها را درون آنها قرار دهد و حتی درایورهای آپدیت شده را نصب کند؟ با نرم افزار Almeza MultiSet Professional می توانید تمام این کارها را انجام دهید و چنین سی دی ویندوزی را بسازید. با این نرم افزار شما می توانید ویندوز ساخته شده را علاوه بر سی دی و دی وی دی، آنرا برروی یو اس بی فلش درایو خود نیز ایجاد کنید تا به صورت اتوماتیک ویندوز را نصب کند و برنامه های مورد نظر را وارد آن کند. با داشتن این برنامه فقط سی دی را درون سی دی رام کامپیوتر قرار دهید و با خیال آسوده به کارهایتان برسید، ویندوز و نرم افزارهای مورد نظرتان به صورت خودکار نصب خواهند شد.

мăнđî بازدید : 107 تابستان 1392 نظرات (0)

Flipbook Maker Pro نرم افزار قابل اعتمادی است که برای تبدیل فایل های پی دی اف شما به کتابهای دیجیتال، مجله، کاتالوگ و سایر نشریات با قابلیت ورق زدن طراحی شده است. شما می توانید از این نرم افزار ویرایشگر قدرتمند صفحات برای وارد کردن ویدئو، عکس، صدا، لینک و دیگر آبجکت های مالتی مدیا در صفحات استفاده کنید. ساخت کتاب با صفحات مالتی مدیا با کمک این نرم افزار به سادگی امکانپذیر خواهد بود. همچنین این نرم افزار دارای تمپلیت های آماده بسیار زیادی است که شما می توانید با انتخاب هر یک از آنها و جا به جایی دکمه ها و آیجکت های موجود در آنها، کتاب سفارشی شده ی خود را ایجاد نمایید. از دیگر ویژگی های این برنامه می توان به امکان اجرای فایل خروجی در دستگاه های موبایل نظیر iPhone, iPad, iPod و Android اشاره نمود.

мăнđî بازدید : 110 تابستان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار حذف برنامه ها Revo Uninstaller Pro v3.0.7

Revo Uninstaller Pro نرم افزار قدرتمندی است که می تواند به شما در حذف نرم افزارهایی که به طور ناخواسته برروی کامپیوترتان نصب کرده اید و حتی نرم افزارهایی که دچار مشکل هستند و نمیتوان آنهارا از طریق Add or Remove Programs ویندوز در کنترل پنل حذف کرد، کمک کند. سرعت حذف نرم افزارها با این برنامه به مراتب بیشتر از Add or Remove Programs ویندوز می باشد. کار با این نرم افزار بسیار آسان است و همچنین از ویژگی های قدرتمندی برای حذف و پاک کردن برنامه های نصب شده در ویندوز برخودار می باشد. یکی از ویژگی های بارز این نرم افزار آنالیز نرم افزارها قبل و بعد از حذف آنها می باشد که باعث می شود تا تمام فایل های اضافی و غیر ضروری و پوشه ها و کلیدهای رجیستری برنامه ی مورد نظر از ویندوز پاک شوند.

мăнđî بازدید : 85 تابستان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار تغییر نام گروهی فایلها Gillmeister Rename Expert v5.4.2

Gillmeister Rename Expert نرم افزاریست که به آسانی امکان تغییر نام فایل ها و پوشه های شخصی کاربران را فراهم می کند. به عنوان مثال شما می خواهید تاریخ گرفتن عکس هایتان یا ابعاد آنها را برروی نام فایل های آنها قرار دهید و یا می خواهید نام خواننده یا نام آلبوم را برروی نام فایل های MP3 خود قرار دهید. با این نرم افزار می توانید به صورت آزادانه ترکیبی از کارهای مختلف را برروی نام فایلهایتان انجام دهید. قبل از اینکه نام فایل ها تغییر یابد شما می توانید یک پیش نمایش از آنها را در برنامه مشاهده کنید و پس از چک کردن نهایی اقدام به ذخیره سازی و تغییر نام فایلها نمایید. همچنین بعد از تغییر نام فایل ها، این برنامه به شما این امکان را می دهد تا در صورت اشتباه و یا تغییر نظرتان، نام اصلی فایل ها را مجددا بازگردانید.

мăнđî بازدید : 90 تابستان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار خودکار سازی تمام کارهای کامپیوتر RoboTask v5.6.4.809

RoboTask یک ربات تحت فرمان شما در کامپیوتر می باشد! شما با این نرم افزار می توانید تمام کارهای کامپیوترتان را به این ربات هوشمند واگذار کنید و با خیالی آسوده به کارهای دیگرتان رسیدگی کنید. همه می توانند از این برنامه استفاده کنند. چه کاربران حرفه ای و چه افراد تازه کار. اگر در چند روز آینده باید یک ایمیل بسیار مهم را ارسال کنید اما عازم سفر هستید و دسترسی به اینترنت ندارید، کار را به RoboTask بسپارید. کافیست تا آدرس مقصد و متن ایمیل را در این برنامه وارد کنید و سپس زمانی را برای ارسال آن مشخص نمایید و با خیال راحت به سفر خود بروید چون ربات شما به جای شما ایمیل را ارسال خواهد کرد. این یکی از هزاران کاریست که می توانید با این نرم افزار انجام دهید. یکی دیگر از کارهایی که میتوان با این نرم افزار انجام داد و به مدیران وب بسیار کمک می کند امکان انجام کارهای مختلف با FTP و سرویس های وب مانند آپلود فایل ها در زمانی مشخص می باشد.

мăнđî بازدید : 141 تابستان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار یادآوری قرارها و کارها Efficient Reminder v3.51.340

Efficient Reminder نرم افزاریست که برای کمک به شما در سازماندهی قرار ملاقات های مهم و ضروری تان طراحی شده است. با کمک این نرم افزار هرگز جلسات کاری خود را فراموش نمی کنید، به موقع صورتحساب هایتان را در هر ماه پرداخت می کنید، با سروقت حاضر شدن در قرارهایتان باعث تعجب طرف مقابل تان می شوید و همیشه خود را برای تولد مادرتان آماده می کنید. با تقویم بصری این نرم افزار می توانید از کارهایی که باید در طول روز، هفته، ماه و حتی در طول سال انجام دهید باخبر خواهید شد. شما قادرید تا این نرم افزار را به گونه ای برنامه ریزی کنید که قبل از موئد مقرر با نمایش یک پنجره ی کوچک و یا هشدار صوتی شما را از رویداد آن روز مطلع سازد.

мăнđî بازدید : 132 تابستان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار تهیه لیست از فایلها و پوشه ها Folder2List v3.1.0

Folder2List ابزار مفید و پرکاربردیست که برای تهیه ی سریع و آسان لیست از پوشه ها و فایل های درون کامپیوتر طراحی شده است. تهیه ی لیست از فایل ها و پوشه ها اطلاعات بسیار مهمی از جزئیات آنها مانند سایز، تعداد، تاریخ ایجاد، فرمت و … را در اختیار شما قرار میدهد. بعلاوه این برنامه با پشتیبانی از metadata هایی مانند Exif, ID3 و IPTC قادر است تا اطلاعاتی در رابطه با فایل هایی مانند عکس و موزیک را در اختیار شما قرار دهد. به عنوان مثال شما از این طرایق می توانید مشخصات یک فایل MP3 از جمله نام خواننده، آلبوم، سبک و … را در لیست ایجاد نمایید. شما به سادگی و با چند کلیک قادرید تا فونت، رنگ تصویر پس زمینه، قالب و غیره را تغییر دهید و تنظیمات پروفایل تان را ذخیره نمایید. همچنین می توانید بعد تهیه ی لیست خود، از آن پرینت بگیرید و یا آنرا در فرمت های مختلفی همچون PDF, HTML, CSV, TXT, RTF و … ذخیره نمایید.

мăнđî بازدید : 76 تابستان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار حذف پسورد از فایل های پی دی اف PDF Password Remover v5.0 Retail

PDF Password Remover ابزار کوچکی است که می تواند برای رمز گشایی فایل های PDF مورد استفاده قرار گیرد. شما می توانید با این نرم افزار به صورت مستقیم و بدون محدودیت رمز عبور فایل های پی دی اف را حذف کنید و کارهایی مانند ویرایش، کپی، پرینت و … را برروی فایل پی دی اف مورد نظرتان انجام دهید. و همچنین می توانید با داشتن پسورد صحیح فایل پی دی اف، پسورد آنرا برای همیشه از روی فایل حذف نمایید. این نرم افزار تمام نسخه های PDF که توسط نرم افزارهای پی دی اف ساز مانند Adobe Acrobat ایجاد شده اند پشتیبانی می کند. رابط گرافیکی ساده و حسی این برنامه کار با آنرا برای همه بسیار آسان نموده است.

мăнđî بازدید : 208 تابستان 1392 نظرات (0)

نرم افزار بررسی سلامت هارد لپ تاپ Hard Drive Inspector Pro For Notebooks v4.16.170

Hard Drive Inspector for Notebooks نرم افزاریست قدرتمند، موثر و با رابط کاربری آسان برای نظارت بر سلامت هارد دیسک. قطعا ارزش اطلاعات ذخیره شده برروی هارد دیسک کامپیوتر بیش از ارزش خود کامپیوتر است. اما هار دیسک یکی از کم اطمینان ترین اجزای داخلی هر کامپیوتر محسوب می شود. چرا که با کرش کردن ناگهانی آن که غالبا هم این اتفاق می افتد، ممکن است کل اطلاعات ذخیره شده ی شما به طور کامل از بین بروند. هارد دیسک های مدرن از تکنولوژی S.M.A.R.T. پشتیبانی می کنند و این نرم افزار با کمک این تکنولوژی می تواند از وضعیت سلامت فعلی هارد دیسک نوت بوک و آینده ی آن اطلاعات دقیقی را در اختیار شما قرار دهد. این نرم افزار با تجزیه و تحلیل داده ها و پارامترهای مختلف هارد دیسک به شما هشدار می دهد که تا چه زمانی می توانید از هارد دیسک تان استفاده کنید و آیا هارد دیسک شما در وضعیت بحرانی قرار گرفته است که در اینصورت با ذخیره سازی اطلاعات در محل دیگر از از دست رفتن اطلاعات جلوگیری نمایید.

мăнđî بازدید : 136 تابستان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار پنهان سازی آى پى ProxyShell Hide IP v7.3.1

نرم افزار ProxyShell Hide IP ابزاریست کاربردى و داراى رابط کاربرى ساده. این برنامه به گونه اى طراحى شده است که مى تواند با استفاده از سیستم رمز گذارى، آى پى شما را مخفى ساخته و هیچ ردپایى از شما در سایت ها و اینترنت باقى نگذارد و باعث شود که وب گردى ایمنى داشته باشید. همچنین مى تواند آى پى شما و پروکسى را براى هر سایت به طور خودکار تغییر بدهد. بعلاوه این امکان را به شما مى دهد تا از 10 سرور پروکسى بطور همزمان استفاده کنید و سرعت اتصال بالاى آن کار با آنرا راحت تر مىسازد. بویژه این نرم افزار کم حجم با تمامى مرورگرهاى موجود درون سیستم تان سازگارى دارد.

мăнđî بازدید : 80 تابستان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار مدیریت کافی نت CafeSuite v3.59.0

CafeSuite نرم افزاریست بسیار قدرتمند به منظور مدیریت کافی نت ها. این نرم افزار به شما کمک میکند تا برروی مشتریان و کارکنان خود مدیریت داشته باشید و کامپیوترها و پرینترها را کنترل کنید. با این نرم افزار قادر خواهید بود تا امنیت سیستم ها و اکانت ها را تامین نمایید. همچنین از این نرم افزار میتوان برای صدور صورت حساب برای مشتریان نیز استفاده کرد. برخلاف بسیاری از نرم افزارهای مشابه، این نرم افزار بسیار سریع است و به صورت خودکار کارها را انجام می دهد و کار با آن نیز بسیار ساده است. این نرم افزار یک راه حل کامل برای برطرف سازی مشکل کنترل و مدیریت صاحبان کافی نت ها برروی سیستم ها و کاربرانشان است. از دیگر ویژگی های این نرم افزار میتوان به قفل کردن سیستم ها اشاره نمود که بدون اجازه ی اپراتور دسترسی به سیستم مورد نظر غیر ممکن خواهد بود.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
با عضویت در ايــرانيان دانلود با ما همراه باشید با تشکر ايــرانيان دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
  • پنجشنبه 30 بهمن 1393
  • شنبه 25 بهمن 1393
  • سه شنبه 29 مهر 1393
  • دوشنبه 28 مهر 1393
  • يکشنبه 06 مهر 1393
  • جمعه 04 مهر 1393
  • سه شنبه 24 تير 1393
  • يکشنبه 04 خرداد 1393
  • سه شنبه 30 ارديبهشت 1393
  • دوشنبه 29 ارديبهشت 1393
  • چهارشنبه 14 اسفند 1392
  • پنجشنبه 17 بهمن 1392
  • پنجشنبه 26 دی 1392
  • شنبه 21 دی 1392
  • جمعه 20 دی 1392
  • جمعه 29 آذر 1392
  • سه شنبه 26 آذر 1392
  • دوشنبه 25 آذر 1392
  • چهارشنبه 20 آذر 1392
  • سه شنبه 12 آذر 1392
  • دوشنبه 11 آذر 1392
  • يکشنبه 10 آذر 1392
  • شنبه 09 آذر 1392
  • سه شنبه 28 آبان 1392
  • چهارشنبه 22 آبان 1392
  • سه شنبه 14 آبان 1392
  • شنبه 11 آبان 1392
  • چهارشنبه 08 آبان 1392
  • دوشنبه 06 آبان 1392
  • پنجشنبه 02 آبان 1392
  • شنبه 27 مهر 1392
  • پنجشنبه 25 مهر 1392
  • شنبه 20 مهر 1392
  • جمعه 19 مهر 1392
  • سه شنبه 16 مهر 1392
  • چهارشنبه 10 مهر 1392
  • شنبه 06 مهر 1392
  • پنجشنبه 04 مهر 1392
  • سه شنبه 02 مهر 1392
  • جمعه 29 شهريور 1392
  • چهارشنبه 27 شهريور 1392
  • سه شنبه 26 شهريور 1392
  • جمعه 22 شهريور 1392
  • سه شنبه 19 شهريور 1392
  • جمعه 15 شهريور 1392
  • جمعه 08 شهريور 1392
  • پنجشنبه 07 شهريور 1392
  • چهارشنبه 06 شهريور 1392
  • شنبه 02 شهريور 1392
  • چهارشنبه 30 مرداد 1392
  • يکشنبه 27 مرداد 1392
  • جمعه 25 مرداد 1392
  • پنجشنبه 24 مرداد 1392
  • چهارشنبه 23 مرداد 1392
  • سه شنبه 22 مرداد 1392
  • دوشنبه 21 مرداد 1392
  • يکشنبه 20 مرداد 1392
  • جمعه 18 مرداد 1392
  • چهارشنبه 16 مرداد 1392
  • يکشنبه 13 مرداد 1392
  • شنبه 12 مرداد 1392
  • چهارشنبه 09 مرداد 1392
  • سه شنبه 08 مرداد 1392
  • دوشنبه 07 مرداد 1392
  • يکشنبه 06 مرداد 1392
  • جمعه 04 مرداد 1392
  • پنجشنبه 03 مرداد 1392
  • سه شنبه 01 مرداد 1392
  • دوشنبه 31 تير 1392
  • يکشنبه 30 تير 1392
  • شنبه 29 تير 1392
  • جمعه 28 تير 1392
  • پنجشنبه 27 تير 1392
  • سه شنبه 25 تير 1392
  • يکشنبه 23 تير 1392
  • جمعه 21 تير 1392
  • پنجشنبه 20 تير 1392
  • سه شنبه 18 تير 1392
  • دوشنبه 17 تير 1392
  • يکشنبه 16 تير 1392
  • شنبه 15 تير 1392
  • جمعه 14 تير 1392
  • دوشنبه 23 ارديبهشت 1392
  • يکشنبه 22 ارديبهشت 1392
  • شنبه 21 ارديبهشت 1392
  • نظرسنجی
    نظرات بازدید کنندگان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 574
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 23
  • تعداد اعضا : 116
  • آی پی امروز : 79
  • آی پی دیروز : 66
  • بازدید امروز : 182
  • باردید دیروز : 382
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,086
  • بازدید ماه : 1,086
  • بازدید سال : 25,672
  • بازدید کلی : 175,434