loading...
ایرانیان دانلود
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
دانلود بازی Dynasty Warriors 8 برای PS3 0 400 sahar
دانلود ویندوز سون به همراه آخرین آپدیت Windows 7 Ultimate SP1 x86/x64 May 2013 0 217 sajadtinatpak
دانلود Download Accelerator Plus Premium v10.0 - مدیریت دانلودها 0 244 mahdi
محسن چاوشی، محسن یگانه ماه رمضان به تلوزیون می آیند 0 220 mahdi
مجری جوان تلویزیون٬ به خاطر جنایت هولناک دستگیر شد!! 0 251 mahdi
๑۩۞۩๑ شب زنده داران ایرانیان دانلود๑۩۞۩๑ 0 193 mahdi
دانلود µTorrent v3.3.1 Build 29834 - نرم افزار دانلود فایل های تورنت 0 203 mahdi
دانلود µTorrent v3.3.1 Build 29834 - نرم افزار دانلود فایل های تورنت 0 211 mahdi
طنز دختر , پسر 0 218 mahdi
طنز دختر پسر 0 215 mahdi
دانلود کتاب میخواهم کسب و کار اینترنتی راه بیاندازم از کجا شروع کنم؟ 0 222 mahdi
دانلود کتاب تهدید های امنیتی شبکه و روشهای مقابله با آن به زبان فارسی 0 236 mahdi
دانلود کتاب آموزشی اندروید (All System Android) به زبان فارسی 0 204 mahdi
Internet Download Manager 0 209 mahdi
تقویم 1392 تصویری، مخصوص دسکتاپ 0 255 mahdi
فارسی نویس پارسی نگار لیومون - LeoMoon ParsiNegar 1.26 0 254 mahdi
مدیریت بر زیر نویس فیلم ها با Lemony Pro 4.5.4 0 260 mahdi
nod 32 0 236 zangeroo
мăнđî بازدید : 522 پاییز 1393 نظرات (0)

تبدیل متن به صدا با نرم افزار Balabolka

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار Balabolka در خدمت شما هستیم. Balabolka یک نرم افزار تبدیل نوشته ها به پیام های گفتاری است (تبدیل متن به صدا) که متن های نوشته شده روی صفحه را برای شما خوانده و به شما این امکان را خواهد داد تا به سادگی اطلاعات موجود را تبدیل به یک فایل صوتی نمایید. نرم افزار Balabolka از تمامی صداهای موجود در سیستم شما پشتیبانی می نماید. این نرم افزار متن های تبدیل شده به فایل صوتی را به صورت WAV و یا یا یک فایل MP3 ذخیره می نماید. از ویژگی های این نرم افزار این است که قادر خواهد بود تا محتوای کلیپ بورد و همینطور متون داخل یک فایل Word و فایل های RTF و فایل های HTML را به سادگی مرور کند. Balabolka این امکان را به شما خواهد داد تا نوع فونت و همچنین رنگ پس زمینه را سفارشی نماید. نرم افزار Balabolka امکان پشتیبانی از فرمتهای صوتی Wav,MP3,OGG و WMA را دارد و قادر است تا فایل هایی با پسوند DOC , RTF , PDF , ODT و HTML را دخیره نماید.

мăнđî بازدید : 97 تابستان 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار مبدل فایل های ویدئویی iSkysoft Video Converter Ultimate v5.1.2.0

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار iSkysoft Video Converter در خدمت شما هستیم. iSkysoft Video Converter یک نرم افزار مبدل چندگانه فایل های مالتی مدیا می باشد که با ترکیب چند تکنولوژی مختلف نظیر ریپ دیسک های دی وی دی، تبدیل فایل های ویدئویی و صوتی، کار تبدیل فایل های مالتی مدیا را برای کاربران ویندوز بسیار آسان کرده است. شما می توانید با این نرم افزار فایل های ویدئویی (به عنوان مثال MP4, MOV, AVI, WMV, FLV) را تبدیل کنید و همچنین می توانید صدا را از دی وی دی و فایل های ویدئویی استخراج نمایید و در موبایل پلیرهای محبوتان مانند iPod Touch, iPod Classic, iPod Nano, iPhone, iPhone 3GS, Palm Pre, Apple TV, Zune, PSP, Pocket PC, Creative Zen, Archos, HTC and 3GP mobile phones و سایر دستگاه های پرتابل، پخش و اجرا نمایید. از دیگر امکانات این نرم افزار میتوان به امکان crop کردن تصویر و تغییر سایز آن به 16:9, 4:3, full screen, envelop, letterbox و … برای اجرا در پلیرهای مختلف اشاره نمود.

мăнđî بازدید : 98 پاییز 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار تبدیل فرمت های گرافیکی به آیکون ویندوز Any to Icon v3.52

Any to Icon اپلیکیشنی است که به شما کمک می کند تا فرمت های رایج تصویری را به آیکون های ویندوز تبدیل نمایید. این اپلیکیشن به صورت یک مجوز کامپیوتری ساخته شده و شما برای انجام کار خود تنها نیاز به طی کردن چند مرحله ی کوتاه دارید. برای شروع کار یک یا دسته ای از تصاویر را به برنامه اضافه کرده و با گذراندن مراحلی که خود برنامه شما را در آنها پیش می برد آیکون خود را می سازید. در Any to Icon میتوانید از سایز های پیش تعریف شده برای آیکون و یا از بخش جزء پردازانه ی سیستم برای وارد کردن طول و عرض مورد نظر خود استفاده نمایید. همچنین می توانید تصاویر را زوم و یا کوچک کنید تا به اندازه ی مطلوب دست بیابید. دریایی از رنگ های مختلف در مسیر طراحی آیکون با Any to Icon جلوی دست شماست و آزادید تا از True Colorها و 256 رنگ مختلف بهره مند شوید. پشتیبانی این نرم افزار از “وضوح” که یکی از ویژگی های مهم در طراحی آیکون است و موتور مبدل قدرتمند آن که به سرعت و با کیفیت کار شما را به انجام می رساند از ویژگی های برتر Any to Icon است.

мăнđî بازدید : 74 پاییز 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار تبدیل فیلم های 3 بعدی 4Videosoft 3D Converter v5.1.16

4Videosoft 3D Converter یک مبدل پیشرفته برای ویدئوهای سه بعدی است که به کاربر اجازه ی تبدیل ویدئوهای دو بعدی (با کیفیت HD و SD) و سه بعدی را می دهد. با این مبدل قدرتمند شما می توانید به راحتی ویدئوهای دو بعدی را به سه بعدی و ویدئوهای سه بعدی را به دو بعدی تبدیل نمایید. این نرم افزار از 5 فرمت مختلف ویدئوهای سه بعدی مانند Anaglyph، Side by Side (Full)، Side by Side (Half-Width)، Top and Bottom(Full)، Top and Bottom (Half-Height) پشتیبانی می کند. فرمت های پشتیبانی شده ی ویدئوهای دوبعدی در این نرم افزار شامل MP4، AVI، WMV، MOV، MTS، 3GP و چندین و چند فرمت دیگر است

мăнđî بازدید : 125 پاییز 1392 نظرات (0)

نرم افزار تبدیل فرمت های ویدئویی به یکدیگر VSO Video Converter v1.1.0.1

VSO Video Convertor نرم افزاری کاربردی با کارکردی ساده است که به شما کمک می کند تا ویدئو های خود را به دیگر فرمت ها رمز نویسی کرده و از تماشای آنها روی دیگر دستگاه ها و یا روی وب لذت ببرید. این نرم افزار برای کسانی طراحی شده که مایلند تا کلیپ های ویدئویی خود را به سرعت و سهولت به دیگر فرمت ها رمزبرگردانی کنند. کاربران این نرم افزار می توانند قبل از تبدیل فایل ها روشنایی و کنتراست ویدئوها را تنظیم کنند، بخش های نامطلوب را ببرند، نمای فیلم را بچرخانند و حتی آن را به بخش های مختلف تقسیم نمایند. پشتیبانی از فرمت های خروجی مانند DVD، AVI، Playstation، Mpeg2، MKV، iPhone، iPad، iPod، Xbox، PS3، Mpeg4، H264، Xvid، گوشی های اندروید و تبلت ها یکی از ویژگی های این نرم افزار است.

мăнđî بازدید : 104 تابستان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار تبدیل ویدئو موبایل Xilisoft Mobile Video Converter v6.5.5.0426

شما می توانید هر فایل ویدئویی را با استفاده از نرم افزار Xilisoft Mobile Video Converter تبدیل کنید و آنرا در تلفن همراه خود تماشا نمایید. این برنامه از تمام فرمت های محبوب ویدئویی نظیر AVI, DivX, MP4, MPEG-4 AVC, WMV و 3GP پشتیبانی می کند، پس شما می توانید هر فایل ویدئویی را در گوشی های iPhone, Blackberry, Windows Mobile phones, Samsung و … اجرا و تماشا نمایید. همچنین این نرم افزار قادر است تا کیفیت صدا و تصویر فایل تبدیل شده را حفظ کند تا شما بتوانید با بهترین کیفیت فایل ویدئویی تان را در گوشی تماشا کنید. علاوه بر این قبل از تبدیل فایل می توانید قسمت های مورد نظرتان از فیلم را جدا کنید و برش دهید و سپس آنرا تبدیل نمایید. از دیگر امکانات این نرم افزار میتوان به امکان فشرده سازی فایل خروجی اشاره نمود.

мăнđî بازدید : 65 تابستان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار تبدیل ورد به پی دی اف Batchwork Doc to PDF Converter v2013.5.718.1700

Batchwork Doc to PDF Converter نرم افزاریست برای تبدیل فایل های Word به PDF. به راحتی با کمک این نرم افزار می توانید فرمت های DOC/DOCX را به فرمت PDF تبدیل کنید. رابط کاربری گرافیکی این برنامه کار با آنرا ساده و آسان کرده است بطوریکه شما علاوه بر امکان وارد کردن فایل ها از طریق اکسپلورر، قادرید تا فایل ها را با کشیدن و رها کردن نیز وارد نرم افزار نمایید. همچنین موتور مبدل این نرم افزار از پردازنده های چند هسته ای پشتیبانی میکند که این امر باعث افزایش چشمگیر سرعت تبدیل فایل ها خواهد گردید. علاوه بر این شما می توانید در هر زمان فرایند تبدیل فایل ها را به طور دائم و یا موقت متوقف کنید و مجددا آنرا از سر بگیرید. این برنامه دارای قابلیتی است که میتوان پروژه های نمیه کاره را در فرمت batch-doc2pdf ذخیره نمود تا در زمان دیگر بتوان مجددا برروی آن کار کرد

мăнđî بازدید : 91 تابستان 1392 نظرات (0)

نرم افزار تبدیل فایل های ویدئویی به یکدیگر Wondershare Video Converter Ultimate v6.5.1.2

Wondershare Video Converter Ultimate ابزارىست قدرتمند براى تبدیل فایل هاى ویدئویى به یکدیگر. با استفاده از این نرم افزار شما مى توانید ویدئوها را به بیش از 158 فرمت مختلف تبدیل کنید. سرعت تبدیل این برنامه بسیار بالاست و سریع نیازهاى شما را منجمله تبدیل به فرمتى خاص تامین مى کند. بویژه شما با یک کلیک براحتى ویدئوهاى داخل سایت ها را مى توانید دانلود کنید. همچنین بسادگى ویدئوهایتان را مى توانید ویرایش و ذخیره نمایید. این نرم افزار براى تبدیل فایل هاى صوتى و تصویرى گزینه اى مناسب در کامپیوترتان مى باشد. همچنین این ابزار داراى قابلیت تبدیل ویدئوهای دو بعدى به سه بعدى نیز مى باشد.

мăнđî بازدید : 79 تابستان 1392 نظرات (0)

نرم افزار تبدیل فایل هاى ویدئویى به فرمت هاى دیگر ACDSee Video Converter Pro v3.5.41.0

اگر میخواهید که فایل هاى ویدئویتان را به یکدیگر و فرمتهاى مختلف تبدیل کنید با دانلود و نصب این نرم افزار به آن دست می یابید. شما قادر خواهید بود تا ویدئوهایتان را در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت به یکدیگر تبدیل کرده و از آن استفاده نمایید. همچنین براحتى میتوانید آن ها را با دیگران، در یوتیوب، فیسبوک، توییتر و … به اشتراک بگذارید. علاوه بر این فایلهاى ویدئویى موجود در سیستمتان را مى توانید به فرمتهاى قابل اجرا در گوشى هایتان مانند آیفون و سامسونگ تبدیل کنید. بعلاوه اىن امکان برای شما وجود دارد تا با این نرم افزار قسمتهاى صوتى مورد علاقه تان را از داخل ویدئو استخراج کرده و بصورت فایلى مجزا ذخیره کنید.

мăнđî بازدید : 95 تابستان 1392 نظرات (0)

تبدیل فرمت فایل های ویدئویی به یکدیگر با نرم افزار Aimersoft Video Converter Ultimate v5.5.1.0

Aimersoft Video Converter Ultimate نرم افزاری برای تبدیل ویدئو، رایت دی وی دی، ریپ دی وی دی، دانلود ویدئو از اینترنت، ضبط ویدئو و تماشای آن در یک محیط می باشد. این برنامه شما را قادر خواهد ساخت تا فیلم ها و آهنگ ها و صداها را به هر فرمتی تبدیل سازید. همچنین می توانید روی DVD مورد نظرتان، مناسب با هر محیطی تغییراتی ایجاد کنید. و فیلم هایی را به صورت فرمت های مختلف ایجاد و رایت نمایید. با یک کلیک می توانید فیلم هایی را دانلود کرده و یا ضبط کنید. بعلاوه امکان ویرایش فیلم ها با انواع جلوه ها و تغییرها و به اشراک گذاشتن آن نیز برای شما فراهم است. به ویژه قابلیت تبدیل ویدئوهای دو بعدی شما به ویدئوهای سه بعدی یکی از مهمترین ویزگی های این برنامه می باشد.

درباره ما
Profile Pic
با عضویت در ايــرانيان دانلود با ما همراه باشید با تشکر ايــرانيان دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
  • پنجشنبه 30 بهمن 1393
  • شنبه 25 بهمن 1393
  • سه شنبه 29 مهر 1393
  • دوشنبه 28 مهر 1393
  • يکشنبه 06 مهر 1393
  • جمعه 04 مهر 1393
  • سه شنبه 24 تير 1393
  • يکشنبه 04 خرداد 1393
  • سه شنبه 30 ارديبهشت 1393
  • دوشنبه 29 ارديبهشت 1393
  • چهارشنبه 14 اسفند 1392
  • پنجشنبه 17 بهمن 1392
  • پنجشنبه 26 دی 1392
  • شنبه 21 دی 1392
  • جمعه 20 دی 1392
  • جمعه 29 آذر 1392
  • سه شنبه 26 آذر 1392
  • دوشنبه 25 آذر 1392
  • چهارشنبه 20 آذر 1392
  • سه شنبه 12 آذر 1392
  • دوشنبه 11 آذر 1392
  • يکشنبه 10 آذر 1392
  • شنبه 09 آذر 1392
  • سه شنبه 28 آبان 1392
  • چهارشنبه 22 آبان 1392
  • سه شنبه 14 آبان 1392
  • شنبه 11 آبان 1392
  • چهارشنبه 08 آبان 1392
  • دوشنبه 06 آبان 1392
  • پنجشنبه 02 آبان 1392
  • شنبه 27 مهر 1392
  • پنجشنبه 25 مهر 1392
  • شنبه 20 مهر 1392
  • جمعه 19 مهر 1392
  • سه شنبه 16 مهر 1392
  • چهارشنبه 10 مهر 1392
  • شنبه 06 مهر 1392
  • پنجشنبه 04 مهر 1392
  • سه شنبه 02 مهر 1392
  • جمعه 29 شهريور 1392
  • چهارشنبه 27 شهريور 1392
  • سه شنبه 26 شهريور 1392
  • جمعه 22 شهريور 1392
  • سه شنبه 19 شهريور 1392
  • جمعه 15 شهريور 1392
  • جمعه 08 شهريور 1392
  • پنجشنبه 07 شهريور 1392
  • چهارشنبه 06 شهريور 1392
  • شنبه 02 شهريور 1392
  • چهارشنبه 30 مرداد 1392
  • يکشنبه 27 مرداد 1392
  • جمعه 25 مرداد 1392
  • پنجشنبه 24 مرداد 1392
  • چهارشنبه 23 مرداد 1392
  • سه شنبه 22 مرداد 1392
  • دوشنبه 21 مرداد 1392
  • يکشنبه 20 مرداد 1392
  • جمعه 18 مرداد 1392
  • چهارشنبه 16 مرداد 1392
  • يکشنبه 13 مرداد 1392
  • شنبه 12 مرداد 1392
  • چهارشنبه 09 مرداد 1392
  • سه شنبه 08 مرداد 1392
  • دوشنبه 07 مرداد 1392
  • يکشنبه 06 مرداد 1392
  • جمعه 04 مرداد 1392
  • پنجشنبه 03 مرداد 1392
  • سه شنبه 01 مرداد 1392
  • دوشنبه 31 تير 1392
  • يکشنبه 30 تير 1392
  • شنبه 29 تير 1392
  • جمعه 28 تير 1392
  • پنجشنبه 27 تير 1392
  • سه شنبه 25 تير 1392
  • يکشنبه 23 تير 1392
  • جمعه 21 تير 1392
  • پنجشنبه 20 تير 1392
  • سه شنبه 18 تير 1392
  • دوشنبه 17 تير 1392
  • يکشنبه 16 تير 1392
  • شنبه 15 تير 1392
  • جمعه 14 تير 1392
  • دوشنبه 23 ارديبهشت 1392
  • يکشنبه 22 ارديبهشت 1392
  • شنبه 21 ارديبهشت 1392
  • نظرسنجی
    نظرات بازدید کنندگان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 574
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 28
  • تعداد اعضا : 116
  • آی پی امروز : 110
  • آی پی دیروز : 66
  • بازدید امروز : 228
  • باردید دیروز : 382
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,132
  • بازدید ماه : 1,132
  • بازدید سال : 25,718
  • بازدید کلی : 175,480