loading...
ایرانیان دانلود
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
دانلود بازی Dynasty Warriors 8 برای PS3 0 400 sahar
دانلود ویندوز سون به همراه آخرین آپدیت Windows 7 Ultimate SP1 x86/x64 May 2013 0 218 sajadtinatpak
دانلود Download Accelerator Plus Premium v10.0 - مدیریت دانلودها 0 244 mahdi
محسن چاوشی، محسن یگانه ماه رمضان به تلوزیون می آیند 0 220 mahdi
مجری جوان تلویزیون٬ به خاطر جنایت هولناک دستگیر شد!! 0 251 mahdi
๑۩۞۩๑ شب زنده داران ایرانیان دانلود๑۩۞۩๑ 0 194 mahdi
دانلود µTorrent v3.3.1 Build 29834 - نرم افزار دانلود فایل های تورنت 0 203 mahdi
دانلود µTorrent v3.3.1 Build 29834 - نرم افزار دانلود فایل های تورنت 0 211 mahdi
طنز دختر , پسر 0 218 mahdi
طنز دختر پسر 0 215 mahdi
دانلود کتاب میخواهم کسب و کار اینترنتی راه بیاندازم از کجا شروع کنم؟ 0 222 mahdi
دانلود کتاب تهدید های امنیتی شبکه و روشهای مقابله با آن به زبان فارسی 0 236 mahdi
دانلود کتاب آموزشی اندروید (All System Android) به زبان فارسی 0 205 mahdi
Internet Download Manager 0 209 mahdi
تقویم 1392 تصویری، مخصوص دسکتاپ 0 256 mahdi
فارسی نویس پارسی نگار لیومون - LeoMoon ParsiNegar 1.26 0 254 mahdi
مدیریت بر زیر نویس فیلم ها با Lemony Pro 4.5.4 0 260 mahdi
nod 32 0 237 zangeroo
мăнđî بازدید : 93 پاییز 1392 نظرات (0)

دانلود بازی 2 Planets Fire & Ice

سریع ترین بازی Match-3 که تا به حال دیده اید! بیش از 140 مرحله ی مختلف با موضوعات متنوع که جذابیت را تا انتها تضمین می کند. دو حالت مختلف بازی با گرافیک بسیار بالا در اختیار شماست تا یکی از آنها را نتخاب نمایید: پیشروی در مراحل جذاب و آرام در دنیای یخی و مبارزه در سرزمین آتش با محدودیت زمانی! مراحل را با حذف کردن یک رنگ خاص، جابجا کردن سنگ های بازی و بردن آنها به کف و چیدن قطعات بازی و ایجاد انفجار تا حدی که می توانید، کامل کنید و برنده شوید

мăнđî بازدید : 109 پاییز 1392 نظرات (0)

دانلود بازی رجوع - ملاقات Reversion - The Meeting

پس از فرار از بیمارستان در حالی که حافظه تان را از دست داده اید در سال 2035 در بوینس آیرس هستید و ویکتوریا دوست تازه تان به شما کمک می کند که شخصی را که در عکس هایتان دیده اید پیدا کنید، این شخص سرنخی است که با کمک آن می توانید بفهمید که هستید و اینجا چه می کنید. در طول سفر دوستان جدیدی را ملاقات می کنید که به شما در حل معماهای چالش برانگیزی که در مکان های مختلف شهر آشنای بوینس آیرس سر راه شما قرار دارد را حل کنید، این مکان ها شما را به پاسخ سوال هایتان و شخصی که به دنبالش هستید نزدیک و نزدیک تر می کنند

мăнđî بازدید : 120 پاییز 1392 نظرات (0)

دانلود بازی شبیه ساز قطار Train Simulator 2014

Train Simulator 2014 تمام آنچه که از قطار و سفر با آن دیده اید و به آن علاقه دارید را برای شما بازسازی میکند. از مسیرهای ریلی واقعی دنیا گرفته تا سرعت و گرافیک های ویژه برای لمس سفر با قطار در Train Simulator 2014 گنجانده شده است. می توانید یک لوکوموتیو ران باشید، مسیرها را بسازید و یا صحنه های مختلف حرکت قطار در سرزمین های مختلف را مشاهده کنید. این نرم افزار ایستگاه های مختلف و واقعی را به نمایش می گذارد و شما می توانید آنها را برای سفر خود انتخاب کنید.

мăнđî بازدید : 100 پاییز 1392 نظرات (0)

دانلود بازی از تپش FromPulse

خطر دنیای شما را تهدید می کند! دنیای موجودات موسیقیایی را کشف و آنها را در جنگ مقابل اختلالاتی که هماهنگی سیارهی آنهارا به هم می زند یاری کنید. شما باید در طول زمان سفر کنید و یک اثر ارزمند را با خود بیاورید تا هم نوعان خود را نجات دهید. گیم پلی و داستان جذاب بازی به همراه فاضای موسیقیایی و آرامبخش آن شما را ساعت ها مجذوب خود خواهد کرد.

мăнđî بازدید : 85 پاییز 1392 نظرات (0)

دانلود بازی سازندگان بناهای تاریخی: میدان بزرگ Monument Builders: Colosseum

میدان ورزش بزرگ و باستانی رُم را بسازید و روایت های باستانی را در Monument Builders: Colosseum یاد بگیرید. ناظر ساخت یکی از برجسته ترین بناهای تاریخی معروف جهان شوید، معادن سنگ را بسازید، شیرها را رام کنید و شاهد نبرد گلادیاتورها باشید. در این بازی باید این امور را در کمترین زمان ممکن و قبل از اینکه وقتتان به پایان برسد انجام دهید. در این بازی مدیریت زمان را با ساخت و ساز و کارهای هیجان انگیز در هم آمیخته ایم تا تجربه ای شیرین را به شما ارئه کنیم.

мăнđî بازدید : 112 پاییز 1392 نظرات (0)

دانلود بازی تیله های گمشده Lost Marbles

Lost Marbles با بازی سه کاراکتری و اکشن معمایی “وایکینگ های گمشده” گیم پلی “Marble Madness” برانگیخته و یک تجربه ی سه بعدی تازه را بسازد. در ابتدا بازی شما با یک تیله آغاز می شود و به تدریج با پیشرفت و تبدیل بازی از یک بازی پلت فرمر ساده به بازی داغ معمایی ناگهان خود را در حال کنترل سه تیله به صورت همزمان می یابید. هر تیله جنس متفاوت و قدرت خاصی دارد. تیله ی ابریشمی می تواند بپرد، تیله ی کاغذی می تواند کوچک شود و تیله ی فلزی می تواند منفجر شود. شما باید قدرت های تیله را با هم ترکیب کنید تا بتوانید تا انتهای هر مرحله بر موانع سر راه خود غلبه کنید. علاوه بر این باید به زمان نیز توجه داشته باشید و هر مرحله را در کوتاه ترین زمان ممکن به پایان برسانید. بازی بسیار چالش برانگیز است پس مواظب باشید که با گرافیک زیبا و اتمسفر جذاب آن تمرکز خود را از دست ندهید

мăнđî بازدید : 86 پاییز 1392 نظرات (0)

دانلود بازی آبمیوه پرتغالی 100% Orange Juice!

100% Orange Juice! یک بازی قوی و جذاب چند نفره به سبک قدیمی است که به محبوبیت بالایی دست یافته است. این بازی کارت ها و کاراکترهای قابل به کارگیری زیادی را در خود جای داده است که مرجعیت گرفته از بازی هایی مانند Acceleration of Suguri، Sora و دیگر موارد مشابه هستند. در این بازی قابلیت شلیک عمودی و افقی وجود دارد و به عنوان ویژگی دیگر آن باید به عدم وجود English Patch برای این بازی اشاره کرد. هدف این بازی دستیابی به بالاترین سطح از نظر تعداد ستاره هاست که در شش مرحله و در جریان کشتن هیولاها و جمع اوری تعدا مشخصی از ستاره ها برای رد شدن از هر مرحله جریان می یابد. هر کس بازی را تنها با یک امتیاز ستاره ای شروع میکند و برای برنده شدن باید قبل از هر کس دیگری به بالاترین تعداد ستاره دست پیدا کند. میزان کارت های بازی هم برای هر بازیکن در ابتدای بازی مشخص و برابر با دیگران است و بازیکن باید از آنها برای کامل کردن هر سطح استفاده نماید.

мăнđî بازدید : 107 پاییز 1392 نظرات (0)

دانلود بازی پازل 3 بعدی 3D Puzzle Venture

یک بازی پازل کاملا جدید را در 3D Puzzle Venture تجربه کنید. پازل های نفس گیر را در نمایه تمام سه بعدی حل کنید و با ویرایشگر پازل این برنامه خلاقیت خود را به کار گرفته و پازل های مخصوص خودتان را با تصاویر مورد علاقه تان بسازید. شما در این بازی می توانید به گالری دستاوردها و پازل هایی که حل کرده اید بروید و همه ی سوابق خود را مشاهده کنید. این بازی با چندین سطح دشواری مختلف و چهل پازل با ریزلوشن بالا به بازی ای تبدیل شده که همه ی مشتاقان پازل را به خود جذب خواهد کرد.

мăнđî بازدید : 99 پاییز 1392 نظرات (0)

دانلود بازی مدیریتی پارک آبی Aqua Park Tycoon

در Aqua Park شما مسئولید! در این بازی باید با ساختن کارگاه، فروشگاه هدیه، فست فود و محوطه ی حیوانات، تماشاگر و مشتری جذب و آنها را شاد کنید. هر چه سریع تر پارک خود را توسعه دهید تا پول بیشتری به دست بیاورید. پنگوئن، ماهی، سمور دریایی و دلفین های زیبا را پرورش و با سرگرم کردن تماشاچی ها امتیاز خود را افزایش بدهید. شما باید مبلغ ورودی پارک، خوراکی ها و هدیه ها را به شکلی تنظیم کنید که حضور تماشاچی ها و سود کار به حداکثر برسد و همچنین با مراقبت و غذا دادن به حیوانات پارک آنها را برای اجرایی بی نظیر آماده کنید تا پارک شما به بهترین پارک دنیا تبدیل شود

мăнđî بازدید : 90 پاییز 1392 نظرات (0)

دانلود بازی دردسر قطارها Trainz Trouble

آیا شما می توانید قطارها را متوقف کنید؟ میتوانید قطارها را از کنار صخره های سنگی بگذرانید و جلوی قطارهای گریزان را بگیرید؟ در این بازی مهیج شما باید هوشتان را به کار بگیرید تا راه درست را پیدا کنید. در این بازی طراحی نقشه راه، مدیریت تقاطع ریل ها و ساعت توقف و حرکت قطارها همگی به شما و برنامه ریزیتان بستگی دارد. شما باید همه ی سعی خود را به کار ببندید تا مسیرهای عبور قطارها را به شکلی تنظیم کنید که هیچ دردسری سر راه مسافرین قطار قرار نگرفته و هیچ تصادفی بین قطارها به وجود نیاید. Trainz Trouble با 69 مرحله ی جذاب شما را ساعت ها سرگرم می کند.

мăнđî بازدید : 125 پاییز 1392 نظرات (0)

دانلود بازی آلیس در سرزمین عجایب Alice in Wonderland

در این بازی علاوه بر ملاقات شخصیت های مورد علاقه تان دنیایی جدید را کشف خواهید کرد و با کمک به آلیس سرنوشت سرزمین عجایب را رقم می زنید. کلید رمز سرزمین عجایب در یک خانه ی متروکه است. اشیاء گم شده و معماهای گیج کننده در این سفر سر راه شما قرار می گیرند. با همراه شدن با این بازی در فضای شگفت آور سرزمین عجایب، روز خود را با شخصیت های جدیدی که در این ماجرا با آنها آشنا می شوید بگذرانید.

мăнđî بازدید : 122 تابستان 1392 نظرات (0)

رفتن به ماهیگیری در بازی مزرعه داری Farm Frenzy Gone Fishing

Farm Frenzy: Gone Fishing یکی از نسخه های محبوب بازی معروف و پرطرفدار مزرعه داری می باشد که در آن شما به اسکارلت در انجام کارهای مزرعه کمک خواهید کرد. در واقع در این نسخه شما در مزرعه ی خود یک استخر ماهی ایجاد کرده اید و در آن اقدام به تولید و پرورش ماهی های عجیب و غریب می کنید. شما باید با طلوع صبح کارهای رسیدگی به پرورش و بزرگ شدن ماهی ها را انجام دهید تا با فروش آنها در جزیره درآمد لازم برای خرید ماهی های جدید را بدست آورید. همچنین ممکن است خرس نیز به استخر شما حمله کند و ماهی های موجود در آنرا شکار نماید که باید در برابر اینگونه حملات از استخر خود محافظت کنید و خرس را دور سازید.

мăнđî بازدید : 183 تابستان 1392 نظرات (0)

دانلود بازی مادربزرگ شگفت انگیز Super Granny 5

مادر بزرگ شگفت انگیز دوباره بازگشته است و آماده است که در بازی Super Granny 5 به ماجراجویی های خود ادامه دهد. داستان بازی از این قرار است که گربه ی محبوب مادربزرگ Dr. Meow zaps با یک اشعه ی کوچک کننده ی قدرتمند، مادر بزرگ را کوچک کرده که با اینکار خود او را به دردسری بزرگ انداخته است. در واقع چون مادر بزرگ کوچک شده است شما باید به او کمک کنید تا با دشمنان خود در خانه مبارزه کند و او را از خطر خورده شدن توسط حیوانات خانه نجات دهید. در نسخه شماره 5 بازی مکان های بازی تغییر کرده و شما می توانید اکتشافات جدیدی را در آن انجام دهید.

мăнđî بازدید : 98 تابستان 1392 نظرات (0)

دانلود بازى یافتن جواهرات Jewel Match 3

در این بازى شما در یک جهان جادویى و خیالى به ماجراجویى خواهید پرداخت. شما باید جاى جاى سرزمین جادویى را بگردید و اشیا و جواهرات را بیابید و به لانا کمک کنید تا جادوهاى جدید را کشف کند تا آن سرزمین را به حالت اولیه خود بازگرداند. همچنین این بازى مهیج و زیبا داراى بیش از 100 مرحله ماجراجویانه میباشد که شما را ساعتها سرگرم میکند.

мăнđî بازدید : 95 تابستان 1392 نظرات (0)

دانلود بازی قورباغه های عاشق Frogs in Love

بازی قورباغه های عاشق دارای داستانی زیبا و محیط بازی ای کوچک و کودکانه است. در این بازی از جاسمین باید بازی را ببرید. شما در این بازی از دریاچه ای به دریاچه ی دیگری سفر می کنید و با گرفتن سکه ها امتیاز خود را افزایش می دهید و به جشنی راه می یابید. میت و بیفرند شخصیت های دیگر بازی هستند که شما را در مهمانی راهنمایی میکنند و شما را به رقابتی مهیج دعوت می نمایند. مراحل این بازی شامل: یافتن اشیا پنهان، به چالش کشیدن ذهن، بازی های جور واجور و حتی رقص.

мăнđî بازدید : 103 تابستان 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Haunted Legends 4 The Curse of Vox Collectors Edition

نفرین قانون! شما نمیتوانید پیشنهاد بی ریای سیلویا فیلر را برای کمک به شما، نادیده بگیرید. پلیس از بررسی پرونده جنایی برادر او دست برداشته است و شما تنها امید او هستید. اما این مشکل اساسی سرراه نیست. عمارت فیلر به تازگی محل تاخت و تاز ارواح اجداد سیلویا شده است. چه چیز آنها را بازگردانده است؟ و چه چیز آنها را به آرامش برخواهد گرداند؟ همه پرسشها به یک کتاب اسرار آمیز اشاره میکند. اما همچنانکه درباره این پرسشها تحقیق میکنید، متوجه میشوید که شما در مسیر جستجوی این کتاب، تنها نیستید. یک مرد قد کوتاه مرموز همیشه یک قدم جلوتر از شما است و نقش ناخوشایندی را بازی میکند. قاتل را دستگیر کنید و در این بازی مخاطره آمیز با این معمای مخفی هیجان انگیز، پرده از معمای این افسافه مرموز بردارید.

мăнđî بازدید : 133 تابستان 1392 نظرات (0)

دانلود بازی کارگاه اتیس در رئیس مزرعه Barnyard Sherlock Hooves

کارگاه اتیس در رئیس مزرعه یک بازی سرگرم کننده اشیای پنهان است. در این بازی به اوتیس و پیپ کمک کنید تا دوستان گم شده خود را پیدا کنند. اوتیس وقتی از خواب بیدار میشود هیچ یک از دوستانش را نمی یابد بجز پیپ، اوتیس باید با بررسی اشیا برای حل راز گم شدن حیوانات تلاشش را بکند.

мăнđî بازدید : 540 تابستان 1392 نظرات (0)

دانلود بازی جدید کم حجم و شبیه ساز آشپز شاد  Happy Chef 2011

بازی جدید Happy Chef 2011 که توسط Big Fish Games ارائه شده است جزو دسته بازی های شبیه سازی می باشد که با حجم کم می تواند ساعت ها گیمر را پشت PC سرگرم کند. بازی آشپز شاد شما را به دنیای بازی های مدیریتی می برد و باید کنترل سالن غذاخوری را به دست گرفته و با آشپزی خود رضایت مشتریان را جلب نمایید. توسعه مهارت های آشپزی در دنیای مجازی و در قالب یک بازی را تجربه خواهید کرد. از یک غذاخوری کوچک و ساده شروع کرده و با گسترش فعالیت های خود اقدام به افزایش تعداد غذاخوری ها و رستوران ها می کنید و همچنین افزودن امکانات به این مکان های عمومی فقط با کسب رضایت مشتری ها و مدیریت صحیح زمان امکان پذیر است. امکاناتی همچون، آرایش ظاهری رستوران و مبلمان، ظروف های سرویس دهی، افزودن لوزام جانبی و همچنین غذاهای جدید با کسب امتیاز در اختیار شما قرار می گیرد تا رستوران خود را به بزرگترین و جذاب ترین رستوران شهر و منطقه خود تبدیل کنید. گرافیک عالی، حجم کم، گیم پلی روان و ساده از ویژگی های این بازی کم حجم می باشد

мăнđî بازدید : 132 تابستان 1392 نظرات (0)

دانلود بازی تخریب موانع با توپ Action Ball 2

Action Ball 2 یک بازی ساده و در عین حال هیجان انگیز است که نیاز به سرعت عمل بالایی دارد، سبک بازی طوری طراحی شده که شما با یک توپ و یک راکت که به شکل سفینه ای فضایی در اختیارتان قرار داده شده است باید موانع مورد نظر را از میان برداشته و تخریب کنید. از این رو بعد از بین بردن موانع جوایزی به شما تعلق می گیرد تا بتوانید قدرت تخریب سلاح و همچنین ابعاد راکت های خود را نیز افزایش دهید. محیط سه بعدی بازی و گرافیک مناسب ان در کنار صداهای بسیار جذاب، لذت بازی کردن را تا چند برابر افزایش میدهد

мăнđî بازدید : 91 تابستان 1392 نظرات (0)

دانلود بازی کم حجم و سرگرم کننده روبیک Magic Cube 2012

ژانر: فکری

منتشر کننده: Dima Kiva

توسعه دهنده: Dima Kiva

حجم: 15 مگابایت

مکعب روبیک یک جورچین (پازل) مکانیکی است که در سال ۱۹۷۴ توسط یک مجسمه‌ساز و پروفسور معمار مجارستانی به نام ارنو روبیک ابداع شد. نام اصلی آن ” مکعب جادویی ” است که توسط مخترع آن نام‌گذاری شده .این اسباب بازی در سال ۱۹۸۰ به افتخار سازنده آن به ” مکعب روبیک ” تغییر نام یافت و برنده جایزه ویژه بهترین پازل جهان در آلمان شد و گفته شده پرفروشترین اسباب بازی جهان با 300٫000٫000 عدد است .در هر مکعب روبیک کلاسیک ۶ وجه و در هر وجه ۹ تکه و هر وجه دارای یک رنگ است ، در نتیجه کلاً دارای ۶ رنگ ( رنگ بندی سنتی : سفید ، زرد ، نارنجی ، قرمز ، آبی ، و سبز ) است .مکانیزم محوری این پازل به شما این امکان را می‌دهد که در هر وجه به طور جداگانه رنگ‌های دیگر را به هم ریخت ، و هدف از بازی این است که تمام رنگ‌های آن در وجه خود و به صورت درست در کنار هم قرار گیرند . بی شک تجربه این مکعب در دنیای مجازی تجربه ای شیرین خواهد بود. بازی بسیار کم حجم بوده و با این وجود می تواند ساعت ها شما را پشت کامپیوتر نگه داشته و سرگرم نماید. روبیک توسط ماوس چرخش داده خواهد شد و در محیطی سه بعدی و جذاب مشغول بازی خواهید شد.

мăнđî بازدید : 133 تابستان 1392 نظرات (0)

دانلود بازی مرغ های مهاجم Chicken Invaders 4 Ultimate Omelette Easter

بازی Chicken Invaders یا همان مرغ های مهاجم داستان حمله ی مرغ ها به سیاره ی زمین است، مرغ های فضایی که برای انتقام از ظلمی که به هم نوع های خود در زمین شده است دست به انتقام میزنند… شما با یک سفینه ی کوچک در نقش یک ناجی ظاهر میشوید تا بتوانید از زمین در برابر این مرغ ها محافظت کنید و انها را نابود سازید. اما کار اسانی را در پیش نخواهید داشت زیرا مرغ های مهاجم با تخم مرغ های رنگی قصد دارند شما را از میان برداشته و به هدفشان برسند، از این رو با کشتن انها پاداش های منحصر به فردی دریافت خواهید کرد و میتوانید سلاح های خود را تا 11 سطح قدرت تقویت کنید. همچنین کشف 9 سلاح عالی، به دست اوردن 15 مدال برای پیشبرد سفینه ی خود و نیز بازی کردن چند نفره به صورت همزمان از ویژگی های این بازی به شمار میرود. از انجا که بازی مرغ های مهاجم دارای یک جدول اینترنتی است به شما این امکان را میدهد تا امتیازات خود را با گیمر های سراسر جهان مقایسه کنید.

мăнđî بازدید : 441 بهار 1392 نظرات (0)

North vs South  یکی از بازی های جذاب و استراتزیک برای سیستم عامل ویندوز می باشد. در این بازی شما فرماندهی ارتش را عهده دار می باشد. وظیفه شما مبارزه با دشمن و تسخیر و تصاحب آمریکا می باشد. علاوه بر فرماندهی شما باید در حین جنگ مراقب راه زنان مکزیکی و سرخپوستان باشید. در این بازی شما می بایست مسئولیت یکی از بانک ها یا کنفدرات ها را برعهده بگیرید و با استفاده از انها در جنگ پیروز شوید. از قابلیت های کلیدی این بازی گرافیک بالا ، محیط زیبا و کاربرپسند، جذابیت بازی و عدم خستگی گیمر و … می باشد.

درباره ما
Profile Pic
با عضویت در ايــرانيان دانلود با ما همراه باشید با تشکر ايــرانيان دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
  • پنجشنبه 30 بهمن 1393
  • شنبه 25 بهمن 1393
  • سه شنبه 29 مهر 1393
  • دوشنبه 28 مهر 1393
  • يکشنبه 06 مهر 1393
  • جمعه 04 مهر 1393
  • سه شنبه 24 تير 1393
  • يکشنبه 04 خرداد 1393
  • سه شنبه 30 ارديبهشت 1393
  • دوشنبه 29 ارديبهشت 1393
  • چهارشنبه 14 اسفند 1392
  • پنجشنبه 17 بهمن 1392
  • پنجشنبه 26 دی 1392
  • شنبه 21 دی 1392
  • جمعه 20 دی 1392
  • جمعه 29 آذر 1392
  • سه شنبه 26 آذر 1392
  • دوشنبه 25 آذر 1392
  • چهارشنبه 20 آذر 1392
  • سه شنبه 12 آذر 1392
  • دوشنبه 11 آذر 1392
  • يکشنبه 10 آذر 1392
  • شنبه 09 آذر 1392
  • سه شنبه 28 آبان 1392
  • چهارشنبه 22 آبان 1392
  • سه شنبه 14 آبان 1392
  • شنبه 11 آبان 1392
  • چهارشنبه 08 آبان 1392
  • دوشنبه 06 آبان 1392
  • پنجشنبه 02 آبان 1392
  • شنبه 27 مهر 1392
  • پنجشنبه 25 مهر 1392
  • شنبه 20 مهر 1392
  • جمعه 19 مهر 1392
  • سه شنبه 16 مهر 1392
  • چهارشنبه 10 مهر 1392
  • شنبه 06 مهر 1392
  • پنجشنبه 04 مهر 1392
  • سه شنبه 02 مهر 1392
  • جمعه 29 شهريور 1392
  • چهارشنبه 27 شهريور 1392
  • سه شنبه 26 شهريور 1392
  • جمعه 22 شهريور 1392
  • سه شنبه 19 شهريور 1392
  • جمعه 15 شهريور 1392
  • جمعه 08 شهريور 1392
  • پنجشنبه 07 شهريور 1392
  • چهارشنبه 06 شهريور 1392
  • شنبه 02 شهريور 1392
  • چهارشنبه 30 مرداد 1392
  • يکشنبه 27 مرداد 1392
  • جمعه 25 مرداد 1392
  • پنجشنبه 24 مرداد 1392
  • چهارشنبه 23 مرداد 1392
  • سه شنبه 22 مرداد 1392
  • دوشنبه 21 مرداد 1392
  • يکشنبه 20 مرداد 1392
  • جمعه 18 مرداد 1392
  • چهارشنبه 16 مرداد 1392
  • يکشنبه 13 مرداد 1392
  • شنبه 12 مرداد 1392
  • چهارشنبه 09 مرداد 1392
  • سه شنبه 08 مرداد 1392
  • دوشنبه 07 مرداد 1392
  • يکشنبه 06 مرداد 1392
  • جمعه 04 مرداد 1392
  • پنجشنبه 03 مرداد 1392
  • سه شنبه 01 مرداد 1392
  • دوشنبه 31 تير 1392
  • يکشنبه 30 تير 1392
  • شنبه 29 تير 1392
  • جمعه 28 تير 1392
  • پنجشنبه 27 تير 1392
  • سه شنبه 25 تير 1392
  • يکشنبه 23 تير 1392
  • جمعه 21 تير 1392
  • پنجشنبه 20 تير 1392
  • سه شنبه 18 تير 1392
  • دوشنبه 17 تير 1392
  • يکشنبه 16 تير 1392
  • شنبه 15 تير 1392
  • جمعه 14 تير 1392
  • دوشنبه 23 ارديبهشت 1392
  • يکشنبه 22 ارديبهشت 1392
  • شنبه 21 ارديبهشت 1392
  • نظرسنجی
    نظرات بازدید کنندگان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 574
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 30
  • تعداد اعضا : 116
  • آی پی امروز : 152
  • آی پی دیروز : 66
  • بازدید امروز : 304
  • باردید دیروز : 382
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,208
  • بازدید ماه : 1,208
  • بازدید سال : 25,794
  • بازدید کلی : 175,556