loading...
ایرانیان دانلود
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
دانلود بازی Dynasty Warriors 8 برای PS3 0 400 sahar
دانلود ویندوز سون به همراه آخرین آپدیت Windows 7 Ultimate SP1 x86/x64 May 2013 0 218 sajadtinatpak
دانلود Download Accelerator Plus Premium v10.0 - مدیریت دانلودها 0 244 mahdi
محسن چاوشی، محسن یگانه ماه رمضان به تلوزیون می آیند 0 220 mahdi
مجری جوان تلویزیون٬ به خاطر جنایت هولناک دستگیر شد!! 0 251 mahdi
๑۩۞۩๑ شب زنده داران ایرانیان دانلود๑۩۞۩๑ 0 194 mahdi
دانلود µTorrent v3.3.1 Build 29834 - نرم افزار دانلود فایل های تورنت 0 203 mahdi
دانلود µTorrent v3.3.1 Build 29834 - نرم افزار دانلود فایل های تورنت 0 211 mahdi
طنز دختر , پسر 0 218 mahdi
طنز دختر پسر 0 215 mahdi
دانلود کتاب میخواهم کسب و کار اینترنتی راه بیاندازم از کجا شروع کنم؟ 0 223 mahdi
دانلود کتاب تهدید های امنیتی شبکه و روشهای مقابله با آن به زبان فارسی 0 236 mahdi
دانلود کتاب آموزشی اندروید (All System Android) به زبان فارسی 0 205 mahdi
Internet Download Manager 0 209 mahdi
تقویم 1392 تصویری، مخصوص دسکتاپ 0 256 mahdi
فارسی نویس پارسی نگار لیومون - LeoMoon ParsiNegar 1.26 0 254 mahdi
مدیریت بر زیر نویس فیلم ها با Lemony Pro 4.5.4 0 260 mahdi
nod 32 0 237 zangeroo
мăнđî بازدید : 91 تابستان 1393 نظرات (0)

ساخت مدل های سه بعدی پیشرفته با Autodesk 3ds Max 2013

.: مخصوص ویندوز های 64 بیتی :.

:. به همراه مدل های سه بعدی و آماده از luxury interiors :.

Autodesk 3ds Max و Autodesk 3ds Max Design برای شما فراهم می کند یک ابزار سه بعدی سازی پر قدرت همراه با مانور عمل بسیاربالا با ابزار های بسیار پیشرفته ! سه بعدی سازی ، انیمیشن سازی و رندر کردن مدل های سه بعدی متناسب با هنرمندان و طراحان برای تمرکز کردن بر روی حلاقیت به جای مشکلات فنی ابزار ها ! هسته ی اصلی این نرم افزار متشکل از یک تکنولوژی است که دارای مجموعه ابزار های خلاقانه و متفاوت است.برای توسعه دهندگان بازی، هنرمندان جلوه های بصری و گرافیکی، و معماران، برنامه ریزان، طراحان و متخصصان تجسم را آسان می نماید.

мăнđî بازدید : 397 بهار 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار ساخت بارکد Barcode Studio Enterprise v15.1.3.19677

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار Barcode Studio در خدمت شما هستیم. نرم افزار Barcode Studio برای ساخت تصاویر بارکد مورد استفاده قرار می گیرد. خروجی این نرم افزار می تواند به عنوان یک عکس با فرمت های BMP, GIF, JPG, TIF, PNG و یا وکتور گرافیکی با فرمت ها EPS, PDF, PostScript تولید و سپس چاپ شود. همچنین شما قادر خواهید بود تا بارکد تولید شده را بلافاصله به برنامه های ویرایش تصویر، پایگاه داده و یا حتی فرم ها و اسناد اضافه نمایید. Barcode Studio امکانات بسیار مفید و پرکاربردی از جمله تولید شماره سریال به صورت خودکار، وارد کردن اطلاعات از فایل های خارجی (TXT، CSV)، پردازش های گروهی، پیش نمایش بارکد تولیدی و … را در این زمینه به شما ارائه می دهد.

мăнđî بازدید : 71 زمستان 1392 نظرات (0)

طراحی صنعتی به صورت 3 بعدی با نرم افزار Rhinoceros v5.7.31207.07545 SR7

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار Rhinoceros در خدمت شما هستیم. راینو نرم افزاری محبوب و حرفه ای که مورد استفاده طراحان و به خصوص طراحان صنعتی می باشد که در سال 1980 توسط برادران مک نیل در یساتل آمریکا و در آن از سیستم نربز استفاده شد که در واقع یک سیستم ریاضی برای محاسبه و ارائه منحنی ها و سطوح در گرافیک کامپیوتری است. نرم افزاری بسیار حرفه ای در طراحی و مدلینگ های سه بعدی می توان از آن بهره برد و با امکانات متعددی که در اختیار کاربران قرار می دهد آن ها را قادر می سازد تا به طراحی سه بعدی در حالت های مختلف و به خصوص طراحی های صنعتی بپردازند. استفاده از Rhinoceros نسبت به ابزارهای مشابه بسیار آسان تر است ؛ ضمن این که سرعت بسیار مناسب ترین هم در حالت پردازش و رندرکردن مدل های سه بعدی دارد

мăнđî بازدید : 108 زمستان 1392 نظرات (0)

نرم افزار طراحی 3 بعدی دکوراسیون داخلی خانه Sweet Home 3D v4.3

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار Sweet Home 3D در خدمت شما هستیم. Sweet Home 3D نرم افزاریست قدرتمند و حرفه ای که جهت طراحی دکوراسیون داخلی می توان از آن استفاده نمود. این نرم افزار به کاربران این امکان را خواهد داد تا به سادگی تمامی اجزای داخلی ساختمان را طراحی و در جای مناسب خود شبیه سازی کنند. با بهره گرفتن از این نرم افزار شما این توانایی را دارید تا بر اساس مقیاس مورد نظر خود تمامی طراحی های موجود را انجام دهید، هر قسمت از خانه را با سلیقه شخصی چیدمان نمایید، دیوارها را رنگ کنید و نور پردازی مورد نظرتان را شبیه سازی کنید.

мăнđî بازدید : 103 پاییز 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار ساخت اسلایدشو MAGIX Photostory 2014 Deluxe v13.0.1.85

MAGIX PhotoStory 2014 Deluxe به تصاویر شما زندگی دوباره ای می بخشد. تصاویر و ویدئوهای خود را از دوربین های دیجیتال، تلفن های هوشمند و دوربین های ویدئویی به اسلایدشوهای زیبا انتقال دهید. اسلایدشوهای حیرت انگیز را با متن، موسیقی و افکت های تصویری فوق العاده در HD، 4K و 3D بسازید. اگر وقت کافی برای ساخت اسلایدشو را ندارید یکی از مضامین پیش ساخته را انتخاب، تصاویر مرود نظر خود را اضافه کنید و منتظر بمانید تا اسلایدشو ساز خودکار برای شما به تنظیم و ساخت یک اسلایدشوی بسیار زیبا بپردازد.

мăнđî بازدید : 97 پاییز 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار کشیدن نقاشی Speedy Painter v3.1.12

Speedy Painter نرم افزاریست که به شما اجازه می دهد تا به راحتی نقاشی بکشید و آن را در کامپیوتر خود ذخیره نمایید. این نرم افزار با استفاده از زبان برنامه نویسی C++ نوشته شده و از منابع گرافیکی OpenGL استفاده میکند. در این نرم افزار قابلیت کنترل سایز قلم در اختیار شماست تا خطوط و نقاشی خود را به دلخواه رسم کنید. همچنین Speedy Painter قابلیت برش و چرخش نقاشی را دارد.

мăнđî بازدید : 85 پاییز 1392 نظرات (0)

ایجاد لیبل CD و DVD با نرم افزار Acoustica CD/DVD Label Maker v3.40

Acoustica CD/DVD Label Maker طرح ها و بک گراندهای زیادی را گرد آورده است تا شما را در طراحی لیبل بار دیسک ها کمک کند. به این معنا که شما می توانید همیشه برای ایجاد طرح هایی زیبا به این نرم افزار تکیه کنید. می توانید برای درون و بیرون دیسک جعبه ی دیسک لیبل بسازید و فونت آنها را نیز انتخاب کنید. همچنین اجازه ی استفاده از تصاویر شخصی، تنظیم ویژگی های متن، تنظیم ویژگی های تصوی را از قیبل چرخش، سایز و روشنایی در کنار قابلیت افزودن اشکال و ویرایش ویژگی های آنها را دارید

мăнđî بازدید : 244 پاییز 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار انیمیشن سازی Toon Boom Harmony v10.0.1.7547 x64

این نرم افزار با ارائه ای مجموعه ای از ابزارهای برجسته و کارآمد درهای تازه ای را به روی تجربه ای متفاوت از انیمیشن می گشاید. قابلیت ساخت پروژه های دوبعدی با محتوای سه بعدی، ساخت وب انیمیشن ها، انیمیشن سازی فریم به فریم، منوی راهنمای کامل و قابلیت بهره گیری از ابزارهایی مانند Bones، Curves Deform، Particles و 3D Object import از ویژگی های این نرم افزار است. ابزارهای طراحی پیشرفته و زنجیره سازی کاراکترها به ابزارهای مختلف در اختیار شماست. کاربران این نرم افزار می توانند با استفاده از دوربین سه بعدی واقعی این نرم افزار انیمیشن های سه بعدی زیبا بسازند، میتوانید موقعیت این دوربین را تغییر داده و به نمای سه بعدی مطلوب دست پیدا کنید. هم چنین می توانید پس از افزودن مدل های سه بعدی آنها را در محیطی کاملا سه بعدی به حرکت درآورید

мăнđî بازدید : 104 پاییز 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار طراحی و مدلسازی 3 بعدی Carrara Pro v8.5.0.243 x64

شما می توانید طراحی اشکال، طراحی منظره، مدلسازی، دینامیک های rigid-body و soft-body، انیمیشن و رندر، همه و همه را در یک اپلیکیشن تجربه کنید. Carrara به شما اجازه میدهد تا بُعد جدیدی را به انیمیشن 3D خود اضافه نمایید. این نرم افزار یک محیط توسعه گر گرافیک سه بعدی را در یک پکیج در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید صحنه، اشیاء درون صحنه و افکت های محیطی را بسازید. در صورت تمایل می توانید نتایج این کار را به انیمیشن سازی کرده و صحنه ی نهایی را رندر کنید. Carrara از مدلسازی low-polygon و فرمت های مختلف مانند GIF، JPEG، OBJ، 3DS، AVI و QuickTime و فیلم های متوالی پشتیبانی می کند.

мăнđî بازدید : 75 پاییز 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار ساخت لیبل سی دی CD Labeler Deluxe v5.2.632 Retail

هنگامی که سی دی موزیک، فیلم یا هر چیز دیگری را می سازید می توانید لیبل شخصی خود را به صورت حرفه ای برای آن طراحی کنید، برای این هدف کافیست CD Labeler Deluxe را در اختیار داشته باشید. این نرم افزار زمینه های هوشمندی را در دسترس شما قرار می دهد تا با کمک آنها طرح های مختلف لیبل خود را امتحان کنید. شما می توانید از ابتدا نوع لیبل خود را متناسب با دیسک انتخاب کرده و بعد از طرح بندی های بسیار متنوع و زمینه های گوناگون نرم افزار بهره بگیرید. همچنین می توانید لیبل را مطابق میل خود تنظیم کنید. تصاویر زمینه ی متنوعی در اختیار شماست که در صورت تمایل می توانید آنها را انتخاب کرده و یا از تصاویر شخصی که در کامپیوتر دارید استفاده کنید. در این نرم افزار حتی می توانید تصویر زمینه ی خود را از ترکیب چندین تصویر مختلف بسازید. CD Labeler Deluxe این قابلیت را در اختیار شما می گذارد که تصاویر لیبل خود را با کمک ابزارهای درون سازی شده ی نرم افزار ویرایش کنید و کیفیت آنها را ارتقاء دهید. در کنار این مورد قابلیت هایی همچون ویرایش متن، افزودن حاشیه، افزودن جدول، سایه، اشکال و حتی بارکد در اختیار شماست. شما حتی می توانید از کلیپ آرت ها و مجموعه ی علامت هایی که در این نرم افزار تعبیه شده است برای زیباتر شدن لیبل خود استفاده کنید. یکی از بهترین ویژگی های این نرم افزار قابلیت افزودن پلی لیست از سی دی یا دی وی دی، موزیک پلیر یا هارد درایو و قرار دادن آن روی لیبل تنها با چند کلیک است، بنابراین نیازی به تایپ کردن نام آهنگ روی لیبل نیست.

мăнđî بازدید : 71 پاییز 1392 نظرات (0)

دانلود نسخه 14 نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop CC v14.0 Final

.:: نسخه نهایی نرم افزار Adobe Photoshop CC 14 همراه با فیلم آموزش روش نصب و کرک برنامه ::.

آزادی بیشتر، سرعت و قدرت برای تبدیل تصاویر افسانه ای به واقعیت. در این نرم افزار انبوهی از قابلیت های نامحدود شامل ابزار فوق پیشرفته ی Sharp در دسترس شماست.
در Adobe Photoshop Creative Cloud می توانید به طور مستقیم از Photoshop CC با Behance به اشتراک بگذارید و فیدبک کارهای خود و ویژگی های جدید را در لحظه ی انتشارشان دریافت کنید.
یک فتوشاپ متصل تر:
Photoshop CC بخشی از Creative Cloud است. به این معنی که میتوانید به تمام آپدیت ها و ویژگی ها ی جدید در لحظه ی انتشار دسترسی داشته باشید. با کمک آپشن Save to Cloud می توانید فایل های خود را در کامپیوتر های چندگانه سازماندهی کنید. با ویژگی یکپارچگی Behance میتوانید پروژه های خود را مستقیما از Photoshop CC به اشتراک گذاشته و فورا فیدبک آن را از سایر سازندگان سراسر جهان دریافت کنید.

мăнđî بازدید : 110 پاییز 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار استودیو انیمیشن سازی Toon Boom Studio v7.1.18189

Toon Boom Studio با کاربردی ساده و موتور چند تکنیک انیمیشن سازی در خدمت شماست. این نرم افزار با گردآوری پیشرفته ترین تکنیک های انیمیشن سازی مانند Bones Animation, Cut Out, Stop-motion, Rotoscoping و موتور قوی که دارد قدرت انیمیشن سازی شما را بالا می برد. با این نرم افزار می توانید به کارهای خلاقانه ی خود جان ببخشید و آن ها را به حرکت درآورید. با استفاده از قابلیت Instant Motion این نرم افزار کافیست خط سیر انیمیشن خود را رسم کنید و به تماشای حرکت بنشینید، کاراکتر به صورت اتوماتیک مسیر مورد نظر شما را دنبال می کند. موتور همگام ساز حرکت لب در این نرم افزار هماهنگ کردن حرکت لب با صدای وارد شده را به راحتی تنظیم میکند. همچنین افکت های قدرتمند انفجاری 54 افکت شگفت انگیز شامل شکستن، ریزش و آتش را به راحتی ایجاد می کند.

мăнđî بازدید : 83 تابستان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار پیشرفته ایجاد وب سایت Web Easy Professional v8.0

Web Easy Professional شامل تمام ابزارهایی است که شما برای ایجاد وب سایت دلخواهتان به آنها نیاز دارید. شما با استفاده از این نرم افزار نیازی به داشتن مهارت ها و تکنیک های مورد نیاز طراحی وب و یا علم برنامه نویسی نخواهید داشت زیرا این برنامه خود دارای امکان تولید خودکار کدهای اچ تی ام ال است. این نرم افزار یک استدیوی کامل طراحی وب سایت می باشد. همچنین این نرم افزار در تمام مراحل راه اندازی وب سایت مانند طراحی صفحات، انجام کارهای آپلود سایت در اینترنت و چگونگی تغییر و آپدیت سایت، شما را راهنمایی می کند. کار با این نرم افزار بسیار ساده است و تمام کارها با کشیدن و رها کردن آبجکت ها صورت می پذیرد. علاوه بر این در این نرم افزار بیش از 600 تمپلیت یا قالب آماده وب سایت که توسط طراحان حرفه ای آماده شده است در موضوعات مختلفی از قبیل کسب و کار، تیم، گروه، سازماندهی، مدرسه، خانه و غیره قرار دارد.

мăнđî بازدید : 98 تابستان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار خلق آثار بی نظیر گرافیکی Print Artist Platinum v24.0 Retail

با استفاده از نرم افزار Print Artist Platinum می توانید بنر، بروشور، تقویم های تبلیغاتی، کارت تبریک و … را طراحی و ایجاد کنید و در نهایت از آنها پرینت بگیرید. این نرم افزار دارای امکانات بی نظیریست که مشابه آنها را در هیچ نرم افزار پرینت دیگری نخواهید یافت. شما می توانید با کمک این برنامه بدون دانلود هیچ فایل اضافی، یک محصول شگفت انگیز و با کیفیت بسیار عالی جهت استفاده در خانه، مدرسه و یا در کسب و کار خود تهیه کنید. بعد از نشان دادن پروژه ی خود به دوستان، آشنایان، مشتریان و همکارانتان، آنها شگفت زده خواهند شد و از شما خواهند پرسید که آیا این پروژه فقط با نرم افزار Print Artist ساخته شده است؟ نسخه ی Platinum این نرم افزار دارای 27,000 تمپلیت حرفه ای از پیش طراحی شده است و علاوه بر آن 375,000 فایل گرافیکی در موضوعات مختلف را دارا می باشد.

мăнđî بازدید : 105 تابستان 1392 نظرات (0)

ساخت تصاویر به یاد ماندنی با نرم افزار Picture Collage Maker Pro v3.4.0.3626

Picture Collage Maker Pro نرم افزاریست قوى و در عین حال آسان و کاربردى براى خلق تصاویر خاطره انگیز. شما با این برنامه مى توانید عکس هایتان را ویرایش کنید، قالب ها و الگو هایی را به آن ها بیافزایید، جلوه هاى ویژه اى را در آن ها وارد سازید و ذخیره کنید و حتى با دوستانتان به اشتراک بگذارید. این برنامه داراى بیش از 130 قالب و الگو هاى زیبا ویژه ى موضوعات و مناسبت هاى مختلف است. شما قادر خواهید بود با اىن نرم افزار تصاویر خاطره انگیز، البوم ها، پوستر ها، دعوت نامه ها و … را بسازید.

мăнđî بازدید : 147 تابستان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار شبیه ساز برش صفحات و لوله آرماتور Cutting Optimization Pro v5.9.6.11

Cutting Optimization Pro نرم افزاریست که تمامى مراحل برش صفحات را با توجه به موادى که در اختیار برنامه قرار میدهید بصورت کاملا شبیه سازى شده برش مى دهد. با این نرم افزار قادرید براى برش صفحات و لوله ارماتور بصورت طرح هایى یک بعدى و دو بعدى استفاده کنید. همچنین این امکان را به شما مى دهد تا محصولات و تولیداتى پیچیده همچون میز، قفسه، و کتابخانه و … را در محیطى شرح دهید. در این نرم افزار مى توان صفحات را از هر جنسى انتخاب نمود و طرح هاى برش را پیاده کرد که این مواد شامل پلاستیک، فلز، چوب، آهن، شیشه و غیره می باشد. بعلاوه این برنامه بسرعت برروى سیستم تان اجرا شده و راه حل هایى را براى طرحتان ارائه مى دهد.

мăнđî بازدید : 82 تابستان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار طراحی و ساخت بنر EximiousSoft Banner Maker v5.10

نرم افزار EximiousSoft Banner Maker ابزاریست ساده و کاربردی برای ایجاد طرحهای مختص وب و بنرهای ویژه سایت های خود. این ابزار قابلیت ایجاد دکمه های تاثیر گزار، بنرهای تبلیغاتی، لوگوها، هدرهای سایت و عکس های فلش را دارا می باشد. با استفاده از این برنامه شما قادر خواهید بود تا بنرهای کارتونی و فانتزی زیبایی را با بیش از 30 جلوه ی جذاب ایجاد کنید و در سایت ها قرار دهید. شما به راحتی می توانید آثارتان را با تغییر سایز، چرخش و … خلق کنید. نرم افزار طراحی و ساخت بنر شامل صدها عکس پس زمینه و الگوهای متنوع متن و غیره می باشد. همچنین عکس های خود را با انواع فیلترها میتوانید ویرایش کنید.

мăнđî بازدید : 95 تابستان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار ساخت اسلایدهای سه بعدی Aurora 3D Presentation v13.06.22

نرم افزار ساخت اسلایدهای سه بعدی دارای قویترین و بهترین تکنولوژی های موجود برای ساخت حرفه ای ترین اسلایدها با متنوع ترین فرمتها می باشد. با این نرم افزار شما قادر خواهید بود تا تاثیرگذارترین پروژه خود را که شامل عکس ها، متن ها، فیلم ها و اطلاعات متفاوتی است را ساخته و این امکان را به شما می دهد تا هر چه بهتر بتوانید توجه حضار را هنگام ارائه ی اسلایدهای خود جذب کنید. همچنین اگر مشتاقید تا بهترین قالب ها و الگوها را برای خود داشته باشید این برنامه آنها برای شما فراهم خواهد ساخت.

мăнđî بازدید : 114 تابستان 1392 نظرات (0)

طراحی آسان پوستر با نرم افزار RonyaSoft Poster Designer v2.01.43.2

با استفاده از نرم افزار RonyaSoft Poster Designer شما بدون یادگیری برنامه هایی مانند کرل و فوتوشاپ می توانید به راحتی اقدام به ساخت پوستر نمایید. این نرم افزار دارای تمپلیت ها یا قالب های آماده بسیار زیادی در موضوعاتی از قبیل Wanted، عروسی، Motivational، تولد، فیلم و غیره می باشد که تمام این تمپلیت ها به دسته هایی مانند خنده دار، کسب و کار، خرید و فروش، تعطیلات و … تقسیم بندی می شوند. این نرم افزار به شما این امکان را می دهد تا خودتان به عنوان یک متخصص حرفه ای، پوستر و بنرهای عالی را تهیه نمائید. همچنین اگر می خواهید از پوسترهایی که با استفاده از این نرم افزار ساخته اید در مقیاس های بزرگ پرینت بگیرید، می توانید از نرم افزار دیگر این شرکت یعنی Poster Printer استفاده کنید

мăнđî بازدید : 74 تابستان 1392 نظرات (0)

ساخت کتاب و کاتالوگ سه بعدی با نرم افزار 3D PageFlip Professional v1.7.2 Retail

3D PageFlip Professional نرم افزاریست حرفه ای و سودمند و کاربردی که بمنظور تهیه و خلق کتابهای متحرک 3 بعدی طراحی شده است. این نرم افزار با تمام فایلهای متنی و آفیس سازگار میباشد. امکان تبدیل فایلهای پی دی اف و متنی به کتابهای سه بعدی با داشتن این برنامه امکانپذیر میباشد و همچنین امکان الصاق متن، صدا، پس زمینه و تمهای زیبا برای کتاب سه بعدی شما از برجسته ترین ویژگی های این نرم افزار است. 

мăнđî بازدید : 109 تابستان 1392 نظرات (0)

ساخت اسلاید شو با کیفیت HD با نرم افزار Ashampoo Slideshow Studio HD v2.0.6.2

وقتی عکس هایی که شما با دوربین دیجیتالی خود در مراسم ها و محل های مختلف مانند تولد فرزندتان، جشن های خانوادگی، اردو، تعطیلات و … گرفته اید را در کامپیوتر شخصی تان تماشا می کنید، حس می کنید که هنوز بی روح هستند و نیاز دارند تا کاری روی آنها انجام گیرد تا جذابتر شوند. نرم افزار Ashampoo Slideshow Studio HD اینجاست تا به عکس های شما جلوه ی زیباتری ببخشد. شما می توانید عکسهایتان را وارد این نرم افزار کنید و در عرض چند ثانیه یک اسلایدشو بسیار زیبا بسازید و آنرا در تلویزیون، ویدئو پروژکتور، کامپیوتر و حتی پلی استیشن تماشا کنید. همچنین می توانید برای زیبا تر شدن اسلاید خود از افکت های شگفت انگیز برنامه و یا قرار دادن موسیقی متن که در هنگام نمایش اسلایدشو، پخش شود استفاده کنید. علاوه بر این می توانید اسلایدشو ساخته شده را به طور مستقیم در یوتیوب آپلود کنید تا آنرا با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

мăнđî بازدید : 92 تابستان 1392 نظرات (0)

طراحی تصاویر انیمیشنی و بنرهای فلش با نرم افزار KoolMoves 8.1.1 Retail

KoolMoves یکی از نرم افزارهای قدیمی و معروف در زمینه طراحی و ساخت تصاویر فلش می باشد. این برنامه در عین حال که بسیار حرفه ای بوده از محیط کاملآ ساده ای برخوردار است به طوری که کاربران مبتدی نیز به راحتی می توانند با آن کار کنند. شما در این نرم افزار میتوانید تصاویر متحرک و انیمیشنی طراحی کنید. همچنین از این نرم افزار میتوان برای ساخت بنرهای فلش نیز استفاده کرد. علاوه بر این ابزارهای دیگری نیز در این برنامه قرار دارد که میتوانید از آنها برای ساخت text effects, buttons و clip art استفاده کنید. در این نرم افزار افکت های بسیار زیادی قرار دارد که میتوان در هنگام طراحی قسمت های مختلف یک فایل فلش مورد استفاده قرار گیرد.

درباره ما
Profile Pic
با عضویت در ايــرانيان دانلود با ما همراه باشید با تشکر ايــرانيان دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
  • پنجشنبه 30 بهمن 1393
  • شنبه 25 بهمن 1393
  • سه شنبه 29 مهر 1393
  • دوشنبه 28 مهر 1393
  • يکشنبه 06 مهر 1393
  • جمعه 04 مهر 1393
  • سه شنبه 24 تير 1393
  • يکشنبه 04 خرداد 1393
  • سه شنبه 30 ارديبهشت 1393
  • دوشنبه 29 ارديبهشت 1393
  • چهارشنبه 14 اسفند 1392
  • پنجشنبه 17 بهمن 1392
  • پنجشنبه 26 دی 1392
  • شنبه 21 دی 1392
  • جمعه 20 دی 1392
  • جمعه 29 آذر 1392
  • سه شنبه 26 آذر 1392
  • دوشنبه 25 آذر 1392
  • چهارشنبه 20 آذر 1392
  • سه شنبه 12 آذر 1392
  • دوشنبه 11 آذر 1392
  • يکشنبه 10 آذر 1392
  • شنبه 09 آذر 1392
  • سه شنبه 28 آبان 1392
  • چهارشنبه 22 آبان 1392
  • سه شنبه 14 آبان 1392
  • شنبه 11 آبان 1392
  • چهارشنبه 08 آبان 1392
  • دوشنبه 06 آبان 1392
  • پنجشنبه 02 آبان 1392
  • شنبه 27 مهر 1392
  • پنجشنبه 25 مهر 1392
  • شنبه 20 مهر 1392
  • جمعه 19 مهر 1392
  • سه شنبه 16 مهر 1392
  • چهارشنبه 10 مهر 1392
  • شنبه 06 مهر 1392
  • پنجشنبه 04 مهر 1392
  • سه شنبه 02 مهر 1392
  • جمعه 29 شهريور 1392
  • چهارشنبه 27 شهريور 1392
  • سه شنبه 26 شهريور 1392
  • جمعه 22 شهريور 1392
  • سه شنبه 19 شهريور 1392
  • جمعه 15 شهريور 1392
  • جمعه 08 شهريور 1392
  • پنجشنبه 07 شهريور 1392
  • چهارشنبه 06 شهريور 1392
  • شنبه 02 شهريور 1392
  • چهارشنبه 30 مرداد 1392
  • يکشنبه 27 مرداد 1392
  • جمعه 25 مرداد 1392
  • پنجشنبه 24 مرداد 1392
  • چهارشنبه 23 مرداد 1392
  • سه شنبه 22 مرداد 1392
  • دوشنبه 21 مرداد 1392
  • يکشنبه 20 مرداد 1392
  • جمعه 18 مرداد 1392
  • چهارشنبه 16 مرداد 1392
  • يکشنبه 13 مرداد 1392
  • شنبه 12 مرداد 1392
  • چهارشنبه 09 مرداد 1392
  • سه شنبه 08 مرداد 1392
  • دوشنبه 07 مرداد 1392
  • يکشنبه 06 مرداد 1392
  • جمعه 04 مرداد 1392
  • پنجشنبه 03 مرداد 1392
  • سه شنبه 01 مرداد 1392
  • دوشنبه 31 تير 1392
  • يکشنبه 30 تير 1392
  • شنبه 29 تير 1392
  • جمعه 28 تير 1392
  • پنجشنبه 27 تير 1392
  • سه شنبه 25 تير 1392
  • يکشنبه 23 تير 1392
  • جمعه 21 تير 1392
  • پنجشنبه 20 تير 1392
  • سه شنبه 18 تير 1392
  • دوشنبه 17 تير 1392
  • يکشنبه 16 تير 1392
  • شنبه 15 تير 1392
  • جمعه 14 تير 1392
  • دوشنبه 23 ارديبهشت 1392
  • يکشنبه 22 ارديبهشت 1392
  • شنبه 21 ارديبهشت 1392
  • نظرسنجی
    نظرات بازدید کنندگان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 574
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 25
  • تعداد اعضا : 116
  • آی پی امروز : 161
  • آی پی دیروز : 66
  • بازدید امروز : 326
  • باردید دیروز : 382
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,230
  • بازدید ماه : 1,230
  • بازدید سال : 25,816
  • بازدید کلی : 175,578