loading...
ایرانیان دانلود
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
دانلود بازی Dynasty Warriors 8 برای PS3 0 399 sahar
دانلود ویندوز سون به همراه آخرین آپدیت Windows 7 Ultimate SP1 x86/x64 May 2013 0 217 sajadtinatpak
دانلود Download Accelerator Plus Premium v10.0 - مدیریت دانلودها 0 243 mahdi
محسن چاوشی، محسن یگانه ماه رمضان به تلوزیون می آیند 0 220 mahdi
مجری جوان تلویزیون٬ به خاطر جنایت هولناک دستگیر شد!! 0 250 mahdi
๑۩۞۩๑ شب زنده داران ایرانیان دانلود๑۩۞۩๑ 0 193 mahdi
دانلود µTorrent v3.3.1 Build 29834 - نرم افزار دانلود فایل های تورنت 0 202 mahdi
دانلود µTorrent v3.3.1 Build 29834 - نرم افزار دانلود فایل های تورنت 0 211 mahdi
طنز دختر , پسر 0 217 mahdi
طنز دختر پسر 0 214 mahdi
دانلود کتاب میخواهم کسب و کار اینترنتی راه بیاندازم از کجا شروع کنم؟ 0 222 mahdi
دانلود کتاب تهدید های امنیتی شبکه و روشهای مقابله با آن به زبان فارسی 0 235 mahdi
دانلود کتاب آموزشی اندروید (All System Android) به زبان فارسی 0 204 mahdi
Internet Download Manager 0 208 mahdi
تقویم 1392 تصویری، مخصوص دسکتاپ 0 255 mahdi
فارسی نویس پارسی نگار لیومون - LeoMoon ParsiNegar 1.26 0 253 mahdi
مدیریت بر زیر نویس فیلم ها با Lemony Pro 4.5.4 0 260 mahdi
nod 32 0 236 zangeroo
мăнđî بازدید : 93 تابستان 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار Lucky Patcher v4.3.4 برای اندروید

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با نرم افزار Lucky Patcher ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. توسط این نرم افزار قادر هستید لایسنس اکثر برنامه ها و بازی ها را پچ نمایید و نرم افزار و بازی تریال را به یک نرم افزار کرک شده دائمی تبدیل کنید. Lucky Patcher یک برنامه بسیار ساده و کاربردی در زمینه برنامه ها و بازی هایی میباشد که به صورت کامل کرک نشده اند و برای اجرا نیاز به وصل شدن به مارکت دارند.

мăнđî بازدید : 82 بهار 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار Screenshot ER PRO v2.4.3.6.B7 برای اندروید

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با نرم افزار Screenshot ER ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. با استفاده از نرم افزار Screenshot ER می توانید از هر کجای اندروید خود که می خواهید اسکرین شات هایی فوق العاده تهیه کنید.در این برنامه می توانید از کلید میانبر استفاده کنید و یا سرعت گرفتن عکس ها را تنظیم کنید و یا صدای آن را قطع کنید و در حالت ویبره قرار دهید.

мăнđî بازدید : 109 زمستان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار Remote Phone Call v5.4 برای اندروید

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با نرم افزار Remote Phone Call ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. Remote Phone Call یک نرم افزار مناسب برای مدیریت تماس ها و پیامک های گوشی اندرویدی در رایانه است، شما با استفاده از این نرم افزار می توانید از راه دور تماس های دریافتی و پیامک های خوانده نشده را مشاهده کنید. همچنین شما برای انجام کنترل تماس های دریافتی و پیامک ها باید با استفاده از بستر wifi یا بلوتوث به رایانه متصل شوید. علاوه بر این شما می توانید با استفاده از بلوتوث یا هدست به تماس های دریافتی پاسخ دهید بدون آنکه از تلفن همراه خود استفاده کنید.

мăнđî بازدید : 104 زمستان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار 3D MAVEN Music Player Pro v1.13.70 برای اندروید

با 3D MAVEN Music Player Pro در دنیای موسیقی سفر و قابلیت ها و ویژگی های صوتی بی نظیر آن را لمس کنید. این پلیر متفاوت با افکت های صوتی سه بعدی و فراگیر خود شنوندگان خود را متحیر کرده و شعرها را به صورت همزمان با همگام سازی لحظه ای در اختیار شما می گذارد. این نرم افزار حتی در حالتی که از اسپیکرهای استریوی خارجی استفاده می کنید با استفاده از افکت فراگیر چند کاناله ی خود تجربه ای متفاوت از موسیقی را به شما پیشکش می کند.

мăнđî بازدید : 83 پاییز 1392 نظرات (0)

نرم افزار طراحی و نقاشی حرفه ای SketchBook Pro v2.8.2 برای اندروید

SketchBook Pro ابزاری برای همه ی کسانی که به طراحی و نقاشی علاقه دارند! خلاقیت خود را به کار گرفته و ثابت کنید که یک نقاش خوب یا یک طراح حرفه ای هستید. SketchBook Pro با به کارگیری موتور نقاشی قدرتمند و مجموعه ای جامع از ابزارهای حرفه ای نقاشی و طراحی در محیط کاربری ساده ی خود شما را به نمایش خلاقیت هایتان دعوت می کند.

мăнđî بازدید : 111 پاییز 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار تغییر صدا Deluxe Ultra Voice Changer v1.11 برای اندروید

با Deluxe Ultra Voice Changer تغییر صدا و ایجاد صداهای جذاب و خنده دار کار آسانی است. در این نرم افزار فرایند ضبط صدا با کیفیت عالی انجام شده و همچنین فایل راهنمای کامل آن شما را در کارکرد با برنامه هدایت می کند. صدای ضیط شده خود را می توانید بااستفاده از تنظیمات Deluxe Ultra Voice Changer به شکل های مختلف تغییر دهید. به خاطر داشته باشید که یک دقیقه صدای ضیط شده توسط این برنامه برابر با 1.3 مگابایت است. می توانید صداهای ضیط شده و تغییر یافته توسط این اپلیکیشن رافشرده و با ایمیل ارسال کنید

мăнđî بازدید : 92 پاییز 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار کیبورد هوشمند SwiftKey Keyboard v4.2.1.202 برای اندروید

SwiftKey Keyboard چگونگی کارکرد کلمات با هم را درک کرده و اصلاحات دقیق تر و بهتری را در مقایسه با دیگر کیبوردها در اختیار شما می گذارد. با این نرم افزار می توانید به سرعت و روان تایپ کنید و حتی نگران جا گذاشتن فاصله ها نباشید، SwiftKey Keyboard حتی کلمات بعدی شما را پیش بینی می کند. این اپلیکیشن بسیار سودمند با یادگیری کلمات تایپی شما و چگونگی جور کردن کلمات در جمله سرعتی بسیار بالا در تایپ را به شما هدیه می کند. همچنین SwiftKey Keyboard از 42 زبان مختلف دنیا پشتیبانی می کند.

мăнđî بازدید : 82 پاییز 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Drift Mania: Street Outlaws برای اندروید

از ژاپن تا کوه های آلپ در سوئیس، دره های تنگ و باریک بیابانی، تا تپه های پر شیب سانفرانسیسکو، Street Outlaws شما را با کوهی از استرس و هیجان به خطرناک ترین جاده های جهان می برد. این بازی که مانند سایر سری بازی های Drift Mania دارای گیم پلی اعتیاد آور است، با کیفیت ترین گرافیک، کنترل های بسیار واقعی و حالت بازی چند نفره ی ارتقاء یافته را در خود جای داده است. در این بازی می توانید ظاهر خودروی خود را به طور کامل شخصی سازی کنید و با دریافت محصولات Aftermarket کارکرد خود را ارتقاء دهید.

мăнđî بازدید : 75 پاییز 1392 نظرات (0)

دانلود بازی ULTRA4 Offroad Racing برای اندروید

قدرتمندترین ماشین ها را که در هر محیطی همچنان نیرومند هستند به کار گرفته و به مسابقه ای هیجان انگیز بروید. بهترین و قوی ترین ماشین های دنیا در ULTRA4 Offroad Racing مهمان گوشی های همراه شما شده و در مسابقه ای خارج از جاده و در محیط هایی پر از فراز و نشیب شما را به یک مسابقه ی پر تپش دعوت می کنند. حرکات واقعی و قابلیت های طبیعی ماشین ها، امکان استفاده از 6 ماشین خاص و مختلف، سیستم تخریبی بسیار واقعی و به کار گیری ماشین های معروف از سازندگان سراسر جهان از ویژگی های جذاب این بازی مهیج است.

мăнđî بازدید : 92 پاییز 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Shadowrun Returns برای اندروید

انسان جادو ماشین را ملاقات می کند. سال 2054 است و جادو به جهان بازگشته است تا موجودات شگفت انگیز و افسانه ای دوباره زنده کند. دیو ها، غول ها و هیولاها از کنار ما می گذرند و گروه های بی رحم جهان را به خون آغشته اند! شما یک شخص مخفی هستید که در حاشیه های شهر زندگی می کند و هر روز تا روز دیگر زنده است اما به شرط مهارت داشتن و دفاع از خود! شما به دنیای آینده میروید به جایی که تکنولوژی و جادو بر خیابان ها حکمفرماست. در این نبرد خیالی و هیجان انگیز بیش از 350 سلاح مختلف و قابلیت متنوع در اختیار شماست. همچنین می توانید کاراکتر خود را از میان یک تا شش الگوی مختلف ساخته و یا تنظیم نمایید.

мăнđî بازدید : 107 پاییز 1392 نظرات (0)

نرم افزار پیشرفته ویرایش عکس Photo Studio PRO v0.9.18.2 برای اندروید

Photo Studio PRO یک اپلیکیشن اندورید است که برای حرفه ای ها و آماتورهایی که به دنبال ابزار قابل حملی ساده اما قدرتمند برای پردازش تصاویر می گردند طراحی شده است. کاربران این نرم افزار می توانند گوشی همراه خود را به یک کارگاه حرفه ای ویرایش تصویر تبدیل نمایند. بیش از 150 فیلتر ویژه، بیش از 100 جلوه ی ویژه ی متمایز، 50 استیکر رایگان و بیش از 500 استیکر در Sticker Pack، ابزارهای طراحی، ابزارهای جادویی برای ویرایش و عیب یابی خودکار، فریم های زیبای تصویر و ویرایشگر کلاژ برای ساخت کلاژ های زیبا گوشه ای از خدمات این نرم افزار است. شما می توانید تصویر ویرایش شده را در اندازه ی کوچک و یا بزرگ و در فرمت های PNG و JPEG ذخیره نمایید.

мăнđî بازدید : 95 پاییز 1392 نظرات (0)

دانلود بازی مسابقه ی شگفتی C.H.A.O.S Tournament HD برای اندروید

C.H.A.O.S Tournament HD به شما شانس شرکت در یک ماموریت نظامی در آسمان را می دهد تا در محیطی هجومی و پرتنش به رقابت بپردازید. اگر یک خلبان با تجربه هستید مهارت های خود را در جریان قوانین سخت این بازی مقابل حرفه ای های کنترل هلیکوپتر امتحان کنید و اگر تازه کار هستید نشان دهید که می توانید ستاره ای درخشان شوید. مدل های مختلف هلیکوپتر، سطوح مختلف بازی، گیم پلی و حرکت واقعی هلیکوپتر، نماهای بصری و افکت های صوتی ویژه، کوقعیت های جنگی واقعی، 8 ماموریت آموزشی برای آمادگی و قابلیت ارتقاء سلاح ها و کارکرد هلیکوپتر از ویژگی های برجسته ی این بازی مهیج است. آسمان انتظار نبرد هیجان انگیز شما را می کشد.

мăнđî بازدید : 101 پاییز 1392 نظرات (0)

خاموش و روشن کردن صفحه نمایش اندروید با یک کلیک Screen Off and Lock v1.17.2

این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا صفحه ی نمایشگر خود را تنها با یک کلیک قفل و یا خاموش کنید و از افکت های انیمیشنی و صوتی استفاده نمایید. شما می توانید میانبر این نرم افزار را در هر مکانی قرار داده و آیکون آن را شخصی سازی نمایید. ورژن Donate این نرم افزار قابلیت خروج کامل و آزاد کردن حافظه ی استفاده شده بعد از خاموش شدن و یا قفل شدن صفحه را دارد

мăнđî بازدید : 74 پاییز 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Iesabel برای اندروید

در عصر سیاهی ها فقط یک قهرمان می تواند دنیا را نجات دهد! در بازی حماسی تک نفره مقابل پلیدی ها بایستید و یا با بازی هفت نفره به جنگ دشمن بروید. دسته های هیولاهای خون آشام، سلاح های مختلف و قدرتمند، چندین مهارت دست یافتنی و دنیای زیبای خیال در انتظار شماست. مکان های مختلفی مانند، سیاه چال ها، مرداب، بیابان، دره های یخی، خرابه های باستانی، جنگل ها، غارها و مکان های بسیار مختلف دیگر را ببینید و بجنگید. Isabel بیش از 25 ساعت بازی هیجان انگیز را در سه سطح دشواری برای شما تدارک دیده است، پس شمشیر خود را بردارید و به درون بازی بپرید

мăнđî بازدید : 99 پاییز 1392 نظرات (0)

نصب و حذف برنامه های اندروید با نرم افزار BusyBox Pro v10.1

سریع ترین و معتبر ترین Installer و uninstaller دنیا برای BusyBox. بیش از 5 میلیون نصب در دنیا! برنده ی جایزه ی بهترین نرم افزار کاربردی اندروید. تنها نصب کننده ی ad free بدون نیاز به هر گونه مجوز اینترنتی! تنها نصب کننده ای که هر دودوئی BusyBox موجود برای اندوید را نصب می کند. نسخه ی Pro این نرم افزار شامل قابلیت هایی همچون Backup، Uninstall، نصب فوق پیشرفته و ویژگی های کاربردی زیادی می باشد که شما را در جهت هدفتان پیش می برد.

мăнđî بازدید : 496 پاییز 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار کیبورد پویا Dynamic Keyboard - Pro v1.6 برای اندروید

یک کیبورد پویا! یک کیبورد که در هنگامی که با آن کار می کنید تغییر می کند! هوشمند، دقیق و سریع! همراه با ویژگی ویرایش خودکار. علی رغم وجود صفحات لمسی می توانیم از دکمه ها به عنوان دکمه های ثابت و بدون انیمیشن نیز استفاده کنیم. استفاده از تکنولوژی پیشرفته و الگوریتم های هوش مصنوعی گروه سازنده ی این نرم افزار قادر به ساخت دیتابیس هوشمندی شدند که به برنامه کمک می کند تا قابلیت نمایش کلیدها و سایز را بسته به ظاهر آن حرف تنظیم نماید. این نرم افزار میلیون ها کلمه از 19 زبان مختلف دنیا را در حافظه خود گردآوری کرده است.

мăнđî بازدید : 126 پاییز 1392 نظرات (0)

دانلود بازی رانندگی واقعی Drive برای اندروید

لذت رانندگی هیجان انگیز! انتخاب از میان 8 تراک و 3 ماشین. دنده ها در سمت چپ و پدال ها در سمت راست! برای هدایت ماشین کافیست آنرا کج کنید. دستهایتان را برای لمس فرمان آماده کنید و برانید

мăнđî بازدید : 98 پاییز 1392 نظرات (0)

دانلود لانچر Windows8 / Windows 8 +Launcher v1.9 برای اندروید

Windows 8+ یک لانچر برای صفحه ی Home است که نما و فضای ویندوز 8 را روی موبایل شما به اجرا در آورد. این نرم افزار علاوه بر قابلیت نصب ویجت، قابلیت رفع Crash و پشتیبانی از آیکون های زنده ی Gmail، News، Weather، Twitter و تقویم را داراست. شما میتوانید این آیکون ها را با آپشن های مختلفی که در دسترس دارید تنظیم نمایید. از قابلیت های دیگر این برنامه میتوان به قابلیت Drag & Drop کردن آیکون ها برای ترتیب بندی مجدد و تغییر موقعیت آنها اشاره کرد. همچنین شما میتوانید سایز آیکون و کشور مرجع برای دریافت خبر را به دلخواه انتخاب کنید.

мăнđî بازدید : 77 پاییز 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار UCam Ultra Camera Pro v4.0.2 برای اندروید

این برنامه نسخه ی حرفه ای نرم افزار UCam Ultra Camera است که به صورت رایگان ارائه شده بود. این نرم افزار با نسخه ی رایگان خود سه تفاوت عمده دارد. زیباسازی و گریم، پارانومای پیشرفته و پایداری بیشتر سه ویژگی برجسته این نرم افزار هستند. UCam Ultra Camera Pro با داشتن بیش از 30 میلیون کاربر عنوان بهترین نرم افزار عکاسی دنیا را به خود اختصاص داده است. این برنامه ی برجسته با در برداشتن بیش از 30 قابلیت اصلی، شما از استفاده 10 نرم افزار مختلف بی نیاز می کند.

мăнđî بازدید : 121 پاییز 1392 نظرات (0)

بهترین بازی مسابقه ای اکشن برای گوشی همراه شما. این فقط یک بازی مسابقه ای نیست بلکه یک اکشن انفجاری در بهترین روایت های سنتی Flatout، Carmageddon و Twisted Metal است. مراحل مسابقه ای نفس گیر و میدان های جنگ، اتومبیل های قدرتمند، سلاح های کشنده و گیم پلی کنسولی دیوانه وار! در این بازی با ماموریت های طرح ریزی شده در مسیر داستان بازی پیش می روید و مراحل را یکی پس از دیگری پشت سر می گذارید. ماجرای سرقت های بزرگ را دنبال کنید، محموله ی با ارزش را تحویل دهید و نگاهی به دور و بر خود بیندازید: شما در دام افتاده اید! با تمام سرعت در فضای داستان برانید، راز کیف به سرقت رفته را فاش و کسی را که پشت همه ی این ماجرا ها بوده است پیدا کنید.

мăнđî بازدید : 105 تابستان 1392 نظرات (0)

سری سوم مجموعه ۳۰ زنگ فوق العاده زیبا مخصوص اس ام اس

اگر شما هم از جمله افرادی هستید که به زنگ اس ام اس گوشی خود اهمیت میدهید امروز برای شما مجموعه ای ۳۰ تایی از بهترین رینگتون ها مخصوص اس ام اس را برای شما عزیزان آماده کرده ایم .با امید اینکه بتوانیم رضایت شما را جلب کنیم. قابل ذکر است این زنگ ها همگی دارای کیفیت بالا و با فرمت MP3 میباشند و از میان صدها زنگ گلچین شده اند

мăнđî بازدید : 98 تابستان 1392 نظرات (0)

سری سوم مجموعه ۳۰ رینگتون فوق العاده زیبا برای موبایل

اگر شما هم از جمله افرادی هستید که به زنگ گوشی خود اهمیت میدهید امروز برای شما مجموعه ای ۳۰ تایی از بهترین رینگتون های موبایل را برای شما عزیزان آماده کرده ایم .با امید اینکه بتوانیم رضایت شما را جلب کنیم. قابل ذکر است این زنگ ها همگی دارای کیفیت بالا و با فرمت MP3 میباشند و از میان صدها زنگ گلچین شده اند.

мăнđî بازدید : 94 تابستان 1392 نظرات (0)

دانلود بازی پرطرفدار تاکسی دیوانه Crazy Taxi برای اندروید

Crazy Taxi یکی از بازی های کلاسیک و بسیار پرطرفدار کامپیوتری بود که حالا نسخه ی مخصوص گوشی های اندروید آن منتشر شده است. در این بازی شما مسافران را سوار تاکسی خود می کنید و برای اینکه پول بیشتری از مسافران بگیرید باید آنها را خیلی زود به مقصد برسانید. در واقع به شکل دیوانه وار در خیابان رانندگی می کنید و از راه های مختلف ترافیک خیابان ها را دور می زنید. در بازی تاکسی دیوانه، زمان پول است، و تنها دیوانه ترین ها می توانند در این بازی پیروز شوند

мăнđî بازدید : 102 تابستان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار سرعت سنج پیشرفته SpeedView Pro v3.1.4 برای اندروید

SpeedView یک نرم افزار سرعت سنج پیشرفته برای گوشی های اندرویدی است که با استفاده از سیستم جی پی اس گوشی تان سرعت کنونی، بالاترین سرعت و میانگین سرعت شما را نشان می دهد. همچنین این برنامه قادر است تا جهت، کل مسافت و زمان جا به جایی را به شما نشان دهید. از این نرم افزار میتوان در هنگام رانندگی با اتومبیل، دوچرخه سواری و یا پیاده روی استفاده نمود.

мăнđî بازدید : 99 تابستان 1392 نظرات (0)

دانلود بازی شبیه ساز پرواز Infinite Flight برای اندروید

در بازی Infinite Flight سکان یک هواپیما در دستان شماست. در این بازی شبیه ساز هواپیما باید از باند فرود بلند شوید، پرواز کنید و سپس هواپیما را سالم در مقصد برزومین بنشانید. اگر به پرواز با هواپیمای مختلف علاقه مندید در این بازی می توانید به صورت شبیه سازی شده تمام قسمت های یک هواپیما را کنترل کنید.

мăнđî بازدید : 110 تابستان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار کنترل تمام اطلاعیه ها Light Flow LED and Notifications v3.9.1 برای اندروید

با نرم افزار Light Flow – LED&Notifications می توانید تمام اطلاعیه های گوشی اندرویدتان مانند LEDها، ویبره ها، تکرار صداها و … را کنترل نمایید. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا رنگ اطلاعیه های LED را تغییر دهید و همچنین می توانید طرح های صدا و ویبره هایی که برای اطلاعیه ها انتخاب شده است را نیز تغییر دهید. با این برنامه شما قادرید تا اطلاعیه های مربوط به 250 برنامه ی مختلف را کنترل نمایید

мăнđî بازدید : 92 تابستان 1392 نظرات (0)

سری دوم مجموعه 30 زنگ فوق العاده زیبا مخصوص اس ام اس

اگر شما هم از جمله افرادی هستید که به زنگ اس ام اس گوشی خود اهمیت میدهید امروز برای شما مجموعه ای 3۰ تایی از بهترین رینگتون ها مخصوص اس ام اس را برای شما عزیزان آماده کرده ایم .با امید اینکه بتوانیم رضایت شما را جلب کنیم. قابل ذکر است این زنگ ها همگی دارای کیفیت بالا و با فرمت MP3 میباشند و از میان صدها زنگ گلچین شده اند.

мăнđî بازدید : 112 تابستان 1392 نظرات (0)

سری دوم مجموعه 3۰ رینگتون فوق العاده زیبا برای موبایل

اگر شما هم از جمله افرادی هستید که به زنگ گوشی خود اهمیت میدهید امروز برای شما مجموعه ای 3۰ تایی از بهترین رینگتون های موبایل را برای شما عزیزان آماده کرده ایم .با امید اینکه بتوانیم رضایت شما را جلب کنیم. قابل ذکر است این زنگ ها همگی دارای کیفیت بالا و با فرمت MP3 میباشند و از میان صدها زنگ گلچین شده اند.

мăнđî بازدید : 100 تابستان 1392 نظرات (0)

دانلود بازی استراتژیک Arma Tactics THD برای اندروید

Arma Tactics THD یک بازی استراتژیک با اصل مبارزه ای است که در آن شما کنترل یک تیم 4 نفره از نیروهای ویژه را بر عهده دارید. در این بازی شما و تیم تحت فرمان تان به ماموریت های مختلف فرستاده می شوید که اهداف مختلفی را در هر ماموریت دنبال می کنید. همچنین بازی دارای مراحل، ماموریت ها و سلاح های مختلفی که با کسب امتیاز در هر مرحله می توانید قفل آنها را باز کنید.

мăнđî بازدید : 88 تابستان 1392 نظرات (0)

دانلود بازی جذاب Geometry Dash برای اندروید

بازی Geometry Dash یک بازی لمسی ساده و دارای مراحل بسیار زیاد است که ساعت ها می تواند شما را سرگرم کند. در این بازی دائما باید در حال تکاپو باشید. پرش کنید، پرواز کنید و از هر راهی که می توانید نگذارید تا موانع جلوی حرکت شما را بگیرند

мăнđî بازدید : 76 تابستان 1392 نظرات (0)

دانلود بازی کنترل ترافیک TrafficVille 3D برای اندروید

TrafficVille 3D نام یک بازی سه بعدی برای گوشی های اندروید است که در آن شما باید ترافیک شهر را کنترل کنید. در واقع شما باید یک ترافیک روان را در شهر حکم فرما سازید.کنترل چراغ راهنمایی در اختیار شماست و با یک اشتباه کوچک باعث ایجاد هرج و مرج و تصادف ماشین ها خواهید شد.

мăнđî بازدید : 104 تابستان 1392 نظرات (0)

سری اول مجموعه 50 زنگ فوق العاده زیبا مخصوص اس ام اس

اگر شما هم از جمله افرادی هستید که به زنگ اس ام اس گوشی خود اهمیت میدهید امروز برای شما مجموعه ای ۵۰ تایی از بهترین رینگتون ها مخصوص اس ام اس را برای شما عزیزان آماده کرده ایم .با امید اینکه بتوانیم رضایت شما را جلب کنیم. قابل ذکر است این زنگ ها همگی دارای کیفیت بالا و با فرمت MP3 میباشند و از میان صدها زنگ گلچین شده اند.

мăнđî بازدید : 76 تابستان 1392 نظرات (0)

سری اول مجموعه 50 رینگتون فوق العاده زیبا برای موبایل

اگر شما هم از جمله افرادی هستید که به زنگ گوشی خود اهمیت میدهید امروز برای شما مجموعه ای 50 تایی از بهترین رینگتون های موبایل را برای شما عزیزان آماده کرده ایم .با امید اینکه بتوانیم رضایت شما را جلب کنیم. قابل ذکر است این زنگ ها همگی دارای کیفیت بالا و با فرمت MP3 میباشند و از میان صدها زنگ گلچین شده اند.

мăнđî بازدید : 99 تابستان 1392 نظرات (0)

دانلود بازی بهترین پارک در جهان Best Park in the Universe برای اندروید

آیا برای یک برای یک درگیری بزرگ در کیهان آماده اید؟ در بازی بهترین پارک در جهان به Mordecai, Rigby و Muscle Man کمک کنید تا در نبرد مقابل موجودات فضایی، هیولاها و اژدها پیروز شوند. در این بازی از ساعت ها مبارزه به شیوه های مختلف در 4 جهان متفاوت و 20 مرحله نفس گیر لذت خواهید برد.

мăнđî بازدید : 106 تابستان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار چک کردن پیام ها در تبلت Cloud SMS v2.1.17 برای اندروید

از اینکه برای چک کردن اس ام اس جدیدی که برای گوشی تان آمده است مجبورید تبلت خود را کنار بگذارید تا آنرا در گوشی چک کنید خسته شده اید؟ سازنده ی نرم افزار Cloud SMS نیز مانند شما از اینکار خسته شده است. این نرم افزار به شما این اجازه را خواهد داد که از طریق تبلت اندرویدی خود اس ام اس دریافت و ارسال کنید. در واقع این نرم افزار از طریق اینترنت عمل میکند (و نه بلوتوث)، و به محض اینکه پیام جدید برای گوشی تان می آید، آنرا به تبلت شما انتقال می دهد و همچنین می توانید پاسخ اس ام اس را نیز از طریق تبلت خود ارسال نمایید.

мăнđî بازدید : 90 تابستان 1392 نظرات (0)

دانلود بازی جنگی Champs Battlegrounds برای اندروید

Champs: Battlegrounds یک بازی اندروید فوق العاده زیبا برای ان دسته از افراد که علاقه ی زیادی به بازی های استراتژیک دارند. این بازی با ابزار ها و امکاناتی که در اختیار شما قرار می دهد برایتان این امکان را فراهم میکند تا بتوانید یک ارتش را برای خود ساخته و ان را مدیریت کنید، شما می توانید با انتخاب مبارزات و پیروزی در انها قلمرو خود را گسترش دهید.

мăнđî بازدید : 99 تابستان 1392 نظرات (0)

دانلود بازی موج سواری Banzai Surfer برای اندروید

Banzai Surfer یک بازی هیجان انگیز موج سواری است که برای اندروید منتشر شده است. فرار از کوسه های خشمگین، پیدا کردن گنجینه های با ارزش در مکان های بسیار معروف همچون جزیره ایستر، اتشفشان و امارت های گوناگون از ویژگی های این بازی به شمار میرود. گیم پلی جذاب در کنار محیطی زیبا و هیجان انگیز لذت بازی را دو چندان میکند.

мăнđî بازدید : 96 تابستان 1392 نظرات (0)

دانلود بازی پل سازی Bridge Constructor برای اندروید

Bridge Constructor یک بازی در سبک پازل و شبیه ساز پل سازی برای اندروید است. در این بازی شما باید با مواد و مصالح مختلف اقدام به ساختن پل های مستحکم کنید و سپس با عبور اتومبیل ها و کامیون ها از روی پل دوام آنرا بسنجید. در واقع این آزمون کلید رفتن شما به مراحل بعد می باشد.

мăнđî بازدید : 94 تابستان 1392 نظرات (0)

نرم افزار تنظیم خودکار روشنایی صفحه نمایش گوشی های اندروید Lux Auto Brightness v1.64

این نرم افزار هوشمند با توجه به نور محیطی که شما در آن هستید، نور صفحه نمایش گوشی شما را تنظیم می کند. به عنوان مثال اگر شما در یک اتاق با نورکم هستید این برنامه به صورت خودکار نور صفحه نمایش گوشی را کم می کند. یکی از مهمترین مزیت های این نرم افزار صرفه جویی در مصرف باتری گوشی شماست.

мăнđî بازدید : 739 تابستان 1392 نظرات (0)

دانلود لایو والپیپر 3D Parallax Background v1.9 برای اندروید

3D Parallax Background یک لایو والپیپر مخصوص گوشی های اندروید است که باعث می شود حس داشتن یک تصویر پس زمینه ی واقعی 3 بعدی عمیق را تجربه کنید. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این لایو والپیپر سه بعدی چرخش پس زمینه با توجه به حالت های مختلف گوشی می باشد. علاوه بر این شما می توانید از تصاویر پس زمینه ی موجود در خود برنامه استفاده کنید و یا خودتان تصاویری را به دلخواه انتخاب نمایید و با این نرم افزار به آنها عمق دهید.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
با عضویت در ايــرانيان دانلود با ما همراه باشید با تشکر ايــرانيان دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
  • پنجشنبه 30 بهمن 1393
  • شنبه 25 بهمن 1393
  • سه شنبه 29 مهر 1393
  • دوشنبه 28 مهر 1393
  • يکشنبه 06 مهر 1393
  • جمعه 04 مهر 1393
  • سه شنبه 24 تير 1393
  • يکشنبه 04 خرداد 1393
  • سه شنبه 30 ارديبهشت 1393
  • دوشنبه 29 ارديبهشت 1393
  • چهارشنبه 14 اسفند 1392
  • پنجشنبه 17 بهمن 1392
  • پنجشنبه 26 دی 1392
  • شنبه 21 دی 1392
  • جمعه 20 دی 1392
  • جمعه 29 آذر 1392
  • سه شنبه 26 آذر 1392
  • دوشنبه 25 آذر 1392
  • چهارشنبه 20 آذر 1392
  • سه شنبه 12 آذر 1392
  • دوشنبه 11 آذر 1392
  • يکشنبه 10 آذر 1392
  • شنبه 09 آذر 1392
  • سه شنبه 28 آبان 1392
  • چهارشنبه 22 آبان 1392
  • سه شنبه 14 آبان 1392
  • شنبه 11 آبان 1392
  • چهارشنبه 08 آبان 1392
  • دوشنبه 06 آبان 1392
  • پنجشنبه 02 آبان 1392
  • شنبه 27 مهر 1392
  • پنجشنبه 25 مهر 1392
  • شنبه 20 مهر 1392
  • جمعه 19 مهر 1392
  • سه شنبه 16 مهر 1392
  • چهارشنبه 10 مهر 1392
  • شنبه 06 مهر 1392
  • پنجشنبه 04 مهر 1392
  • سه شنبه 02 مهر 1392
  • جمعه 29 شهريور 1392
  • چهارشنبه 27 شهريور 1392
  • سه شنبه 26 شهريور 1392
  • جمعه 22 شهريور 1392
  • سه شنبه 19 شهريور 1392
  • جمعه 15 شهريور 1392
  • جمعه 08 شهريور 1392
  • پنجشنبه 07 شهريور 1392
  • چهارشنبه 06 شهريور 1392
  • شنبه 02 شهريور 1392
  • چهارشنبه 30 مرداد 1392
  • يکشنبه 27 مرداد 1392
  • جمعه 25 مرداد 1392
  • پنجشنبه 24 مرداد 1392
  • چهارشنبه 23 مرداد 1392
  • سه شنبه 22 مرداد 1392
  • دوشنبه 21 مرداد 1392
  • يکشنبه 20 مرداد 1392
  • جمعه 18 مرداد 1392
  • چهارشنبه 16 مرداد 1392
  • يکشنبه 13 مرداد 1392
  • شنبه 12 مرداد 1392
  • چهارشنبه 09 مرداد 1392
  • سه شنبه 08 مرداد 1392
  • دوشنبه 07 مرداد 1392
  • يکشنبه 06 مرداد 1392
  • جمعه 04 مرداد 1392
  • پنجشنبه 03 مرداد 1392
  • سه شنبه 01 مرداد 1392
  • دوشنبه 31 تير 1392
  • يکشنبه 30 تير 1392
  • شنبه 29 تير 1392
  • جمعه 28 تير 1392
  • پنجشنبه 27 تير 1392
  • سه شنبه 25 تير 1392
  • يکشنبه 23 تير 1392
  • جمعه 21 تير 1392
  • پنجشنبه 20 تير 1392
  • سه شنبه 18 تير 1392
  • دوشنبه 17 تير 1392
  • يکشنبه 16 تير 1392
  • شنبه 15 تير 1392
  • جمعه 14 تير 1392
  • دوشنبه 23 ارديبهشت 1392
  • يکشنبه 22 ارديبهشت 1392
  • شنبه 21 ارديبهشت 1392
  • نظرسنجی
    نظرات بازدید کنندگان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 574
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 116
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 66
  • بازدید امروز : 116
  • باردید دیروز : 382
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,020
  • بازدید ماه : 1,020
  • بازدید سال : 25,606
  • بازدید کلی : 175,368