loading...
ایرانیان دانلود
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
دانلود بازی Dynasty Warriors 8 برای PS3 0 400 sahar
دانلود ویندوز سون به همراه آخرین آپدیت Windows 7 Ultimate SP1 x86/x64 May 2013 0 218 sajadtinatpak
دانلود Download Accelerator Plus Premium v10.0 - مدیریت دانلودها 0 244 mahdi
محسن چاوشی، محسن یگانه ماه رمضان به تلوزیون می آیند 0 220 mahdi
مجری جوان تلویزیون٬ به خاطر جنایت هولناک دستگیر شد!! 0 251 mahdi
๑۩۞۩๑ شب زنده داران ایرانیان دانلود๑۩۞۩๑ 0 193 mahdi
دانلود µTorrent v3.3.1 Build 29834 - نرم افزار دانلود فایل های تورنت 0 203 mahdi
دانلود µTorrent v3.3.1 Build 29834 - نرم افزار دانلود فایل های تورنت 0 211 mahdi
طنز دختر , پسر 0 218 mahdi
طنز دختر پسر 0 215 mahdi
دانلود کتاب میخواهم کسب و کار اینترنتی راه بیاندازم از کجا شروع کنم؟ 0 222 mahdi
دانلود کتاب تهدید های امنیتی شبکه و روشهای مقابله با آن به زبان فارسی 0 236 mahdi
دانلود کتاب آموزشی اندروید (All System Android) به زبان فارسی 0 204 mahdi
Internet Download Manager 0 209 mahdi
تقویم 1392 تصویری، مخصوص دسکتاپ 0 256 mahdi
فارسی نویس پارسی نگار لیومون - LeoMoon ParsiNegar 1.26 0 254 mahdi
مدیریت بر زیر نویس فیلم ها با Lemony Pro 4.5.4 0 260 mahdi
nod 32 0 236 zangeroo
мăнđî بازدید : 83 بهار 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار ویرایش فیلم با بالاترین کیفیت MAGIX Video easy 5 HD v5.0.3.106

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار MAGIX Video easy 5 HD در خدمت شما هستیم. توسط نرم افزار MAGIX Video easy 5 HD شما قادر به ساخت فیلم در زمانی کوتاه هستید. این نرم افزار با فراهم آوردن محیطی ساده و زیبا، شما را قادر می سازد تا فیلم های ضبط شده خود را با بالاترین کیفیت ویرایش کرده و تغییرات دلخواه خود را بر روی آن ها اعمال نمایید. این نرم افزار امکان انتقال مستقیم فیلم از درون نرم افزار بر روی دی وی دی و یا اینترنت است که این امکان می تواند شما را از نرم افزارهای آپلود و یا نرم افزارهای رایت دی وی دی، بی نیاز کند. ویرایش آسان فیلم، محیط کاربری ساده، دارای بخش نگهداری ویدئوها، ذخیره فیلم بر روی دی وی دی و یا هارد، آپلود ویدئو از درون نرم افزار در اینترنت، پشتیبانی از AVCHD و … از ویژگی های این نرم افزار می باشد.

мăнđî بازدید : 143 پاییز 1392 نظرات (0)

تبدیل ویدئوهای 2D به 3D با نرم افزار SoundTaxi 3D Video Converter v4.4.9.1

3D Video Converter نرم افزاریست که به شما اجازه می دهد تا ویدئو های دو بعدی را به سه بعدی تبدیل کنید. این نرم افزار ویدئویی را در خود جای داده است که با کمک آن می توانید فایل ها را قبل و بعد از تبدیل مشاهده کنید. قابلیت استفاده از متد Drag & Drop در این نرم افزار کار را برای کاربران بسیار ساده تر کرده است. با این نرم افزار می توانید نوع خاصی از فیلم های سه بعدی را بسازید، می توانید انتخاب کنید که تغییرات فایل ها به حالت برجسته، یا پهلو به پلو برای ایجاد یک ویدئوی سه بعدی منجر شود.

мăнđî بازدید : 99 پاییز 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار ایجاد دی وی دی Aiseesoft DVD Creator v5.1.30

Aiseesoft DVD Creator اپلیکیشنی قدرتمند و کاربردی است که می تواند به شما در طراحی منوهای DVD و رایت فایل های ویدئویی روی DVD کمک کند. می توانید منوها را با افزودن موسیقی بک گراند و تصاویر مورد علاقه ی خود شخصی سازی کنید. این اپلیکیشن همچنین به شما اجازه می دهد تا با تنظیمات کنتراست، نور پردازی و تنظیم رنگ کیفیت کلیپ های ویدئویی خود را ارتقاء دهید. فرمت های ویدئویی مختلف مانند TS، MTS، MPEG، MPA، MP4، M4V، 3GP، WMV، SWF، MOD و MJPEG در این نرم افزار پشتیبانی می شود.

мăнđî بازدید : 74 پاییز 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار تبدیل فیلم های 3 بعدی 4Videosoft 3D Converter v5.1.16

4Videosoft 3D Converter یک مبدل پیشرفته برای ویدئوهای سه بعدی است که به کاربر اجازه ی تبدیل ویدئوهای دو بعدی (با کیفیت HD و SD) و سه بعدی را می دهد. با این مبدل قدرتمند شما می توانید به راحتی ویدئوهای دو بعدی را به سه بعدی و ویدئوهای سه بعدی را به دو بعدی تبدیل نمایید. این نرم افزار از 5 فرمت مختلف ویدئوهای سه بعدی مانند Anaglyph، Side by Side (Full)، Side by Side (Half-Width)، Top and Bottom(Full)، Top and Bottom (Half-Height) پشتیبانی می کند. فرمت های پشتیبانی شده ی ویدئوهای دوبعدی در این نرم افزار شامل MP4، AVI، WMV، MOV، MTS، 3GP و چندین و چند فرمت دیگر است

мăнđî بازدید : 98 پاییز 1392 نظرات (0)

نرم افزار استودیوی ویرایش فیلم MAGIX Movie Edit Pro 2014 v13.0.0.30 Premium

هر ساله در MAGIX بهترنی پکیج های دنیا برای ورژن پرمیوم انتخاب شده و در دسترس کاربران قرار داده می شود. MAGIX Movie Edit Pro 2014 Premium مجموعه ای از پلاگین های با کیفیت و ویژه برای افکت های ویدئویی را به شما ارائه می کند. ابزاری به نام NewBlue ColorFast اصلاحات رنگی حرفه ای را با درجه بندی رنگ ها ترکیب می کند. به این شکل می توانید تنظیمات رنگی ویژه را انجام داده و آن را به بخش خاصی از تصویر که مد نظرتان است و یا به کل تصویر ویدئویی اضافه کنید. همچنین میتوانید از proDAD Heroglyph v4 Pro کمک گرفته و عنواین انیمیشنی با زمینه های مختلف برای تم آن استفاده کنید. قابلیت افزودن افکت های ویدئویی، حرکتی، صوتی یا المنت های طراحی، ساخت پیش تنظیمات و نصب پلاگین برای افکت های اضافه در اختیار شماست. موارد دیگری همچون شخصی سازی عنوان ویدئو با افکت ها و تم های مختلف، افزودن Fade ها، ساخت Chapter Mark و استفاده از Audio Mixer، کنترل افکت های صوتی و همگردانی صدا و تصویر از دیگر قابلیت های برجسته ی این نرم افزار است.

мăнđî بازدید : 95 پاییز 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار ادوبی پریمر پرو سی سی Adobe Premiere Pro CC v7.0 Final

.:: نسخه نهایی نرم افزار Adobe Premiere Pro CC همراه با فیلم آموزش روش نصب و کرک برنامه ::.

با Adobe Premiere Pro CC ویدئو های خود را سریع تر از هر زمان دیگری ویرایش کنید. این نرم افزار با در برداشتن چنیدن ویژگی جدید مانند مدیریت پیشرفته ی رسانه و درجه بندی ساده و موثر رنگ فضایی متفاوت از کارگاه ویرایش ویدئو در اختیار شما می گذارد. تنظیمات و میانبرهای خود را با هر کامپیوتری در دنیا همگام سازی و به قابلیت های جدید در لحظه ی انتشارشان دسترسی داشته پیدا کنید. تمام دنیای خلاقیت شما تنها در یک نقطه جمع می شود، تنها در Creative Cloud. فایل های ویدئو یی خود را در کمترین زمان و با بیشترین سرعت با هم ترکیب کنید و زمان خود را برای تبدیل کد صرف نکنید.
یک سیستم متصل تر:
Adobe Premiere Pro بخشی از Creative Cloud است به این معنی که شما به تمام آپدیت های جدید و آینده ی این نرم افزار در لحظه ی اول انتشارشان دسترسی خواهید داشت. شما می توانید از تنظیمات همگام سازی برای سازماندهی میانبرهای کیبورد، تنظیمات و محیط کار خود میان کامپیوتر های مختلف استفاده کنید. مهارت های خود را تقویت کرده و ابزارهای جدیدی را به کار بگیرید و به تماشای مجموعه ی در حال توسعه ی دوره های آموزشی بنشینید. Creative Cloud مکملی به نام Behance را درکنار خود دارد بنابریان شما می توانید پروژه های خود را به اشتراک گذاشته و فوراً از سازندگان سراسر دنیا فیدبک بگیرید

мăнđî بازدید : 762 پاییز 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار ویراشگر فایل های ویدئویی mediAvatar Video Editor v2.2.0

ویرایشگر ویدئوی mediAvatar با ترکیب ابزارهای Video Splitter، Cutter و Joiner بهترین نقش را در ویرایش ویدئو های شما ایفا می کند. با این نرم افزار می توانید ویدئو را به دو قسمت تبدیل کنید، بخش هایی از آن را ببرید یا کلیپ های مختلف را به هم متصل کنید. این نرم افزار از فرمت های مختلف ویدئویی از جمله AVI، MPEG، WMV، MP4، FLV، MKV، H.264/MPEG-4، DivX، XviD، MOV و RM پشتیبانی می کند. این ویرایشگر قدرتمند دسترسی به ویدئوی اصلی بعد از ویرایش و تنظیم پارامترهای ویدئوی خروجی را در اختیار شما می گذارد. این ابزار نه تنها ویرایش ویدئوها بلکه تبدیل ویدئو ها به فرمت های دیگر و پخش ویدئو ها رو ی سیستم های iPod، iPhone، iPad، PSP و گوشی های اندروید را برای شما میسر میسازد.

мăнđî بازدید : 105 پاییز 1392 نظرات (0)

نرم افزار ساخت و ویرایش فیلم هلی خانگی Ashampoo Movie Studio v1.0.5.5

Ashampoo Movie Studio با برنامه های گام به گام خود شما را در ویرایش و ساخت فیلم های خانگی کمک می کند. با وجود قابلیت های برش و کوتاه کردن در این برنامه می توانید قسمت های نامطلوب را از فیلم خود حذف کنید و یا سایز فیلم را به اندازه ی دلخواه خود برسانید. شما می توانید با انتقال بخش های مختلف فیلم صحنه های آن را به صورت یکپارچه به هم ادغام کنید و به فیلم خود کیفیت سینمایی ببخشید. در این نرم افزار ویژگی ها و افکت های خاصی برای متن تعبیه شده که با کمک آنها می توانید پیام خود را به گونه ای در فیلم به نمایش بگذارید که توجه بیننده را کاملا جلب کرده و دیده شود. در Ashampoo Movie Studio می توانید با تنظیم سرعت پخش فیلم، افزودن موسیقی متن، تنظیم صدا و ویژگی های تصویری مثل کنتراست، اشباع و درخشندگی، فیلم خود را به حداکثر کیفیت برسانید. در این نرم افزار قدرتمند شما قادر به کپی کردن و اشتراک ویدئو ی خود با دیگران هستید. قابلیت کپی کردن ویدئو روی دیسک و به اشتراک گذاری آن در خود برنامه برای کاربران مهیاست. هنگام کار با Ashampoo Movie Studio اصلا نیازی به تجربه ی بالای کار نیست. این برنامه با ارائه ی الگوی هدایت گام به گام شما را تا مرحله آخر بدون هیچ مشکلی پیش می برد.

мăнđî بازدید : 79 تابستان 1392 نظرات (0)

نرم افزار مبدل چندگانه فایل های مالتی مدیا iSkysoft Video Converter Ultimate v4.5.1.0

iSkysoft iMedia Converter یک نرم افزار مبدل چندگانه فایل های مالتی مدیا می باشد که با ترکیب چند تکنولوژی مختلف نظیر ریپ دیسک های دی وی دی، تبدیل فایل های ویدئویی و صوتی، کار تبدیل فایل های مالتی مدیا را برای کاربران ویندوز بسیار آسان کرده است. شما می توانید با این نرم افزار فایل های ویدئویی (به عنوان مثال MP4, MOV, AVI, WMV, FLV) را تبدیل کنید و همچنین می توانید صدا را از دی وی دی و فایل های ویدئویی استخراج نمایید و در موبایل پلیرهای محبوتان مانند iPod Touch, iPod Classic, iPod Nano, iPhone, iPhone 3GS, Palm Pre, Apple TV, Zune, PSP, Pocket PC, Creative Zen, Archos, HTC and 3GP mobile phones و سایر دستگاه های پرتابل، پخش و اجرا نمایید. از دیگر امکانات این نرم افزار میتوان به امکان crop کردن تصویر و تغییر سایز آن به 16:9, 4:3, full screen, envelop, letterbox و … برای اجرا در پلیرهای مختلف اشاره نمود.

мăнđî بازدید : 104 تابستان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار تبدیل ویدئو موبایل Xilisoft Mobile Video Converter v6.5.5.0426

شما می توانید هر فایل ویدئویی را با استفاده از نرم افزار Xilisoft Mobile Video Converter تبدیل کنید و آنرا در تلفن همراه خود تماشا نمایید. این برنامه از تمام فرمت های محبوب ویدئویی نظیر AVI, DivX, MP4, MPEG-4 AVC, WMV و 3GP پشتیبانی می کند، پس شما می توانید هر فایل ویدئویی را در گوشی های iPhone, Blackberry, Windows Mobile phones, Samsung و … اجرا و تماشا نمایید. همچنین این نرم افزار قادر است تا کیفیت صدا و تصویر فایل تبدیل شده را حفظ کند تا شما بتوانید با بهترین کیفیت فایل ویدئویی تان را در گوشی تماشا کنید. علاوه بر این قبل از تبدیل فایل می توانید قسمت های مورد نظرتان از فیلم را جدا کنید و برش دهید و سپس آنرا تبدیل نمایید. از دیگر امکانات این نرم افزار میتوان به امکان فشرده سازی فایل خروجی اشاره نمود.

мăнđî بازدید : 91 تابستان 1392 نظرات (0)

نرم افزار تبدیل فایل های ویدئویی به یکدیگر Wondershare Video Converter Ultimate v6.5.1.2

Wondershare Video Converter Ultimate ابزارىست قدرتمند براى تبدیل فایل هاى ویدئویى به یکدیگر. با استفاده از این نرم افزار شما مى توانید ویدئوها را به بیش از 158 فرمت مختلف تبدیل کنید. سرعت تبدیل این برنامه بسیار بالاست و سریع نیازهاى شما را منجمله تبدیل به فرمتى خاص تامین مى کند. بویژه شما با یک کلیک براحتى ویدئوهاى داخل سایت ها را مى توانید دانلود کنید. همچنین بسادگى ویدئوهایتان را مى توانید ویرایش و ذخیره نمایید. این نرم افزار براى تبدیل فایل هاى صوتى و تصویرى گزینه اى مناسب در کامپیوترتان مى باشد. همچنین این ابزار داراى قابلیت تبدیل ویدئوهای دو بعدى به سه بعدى نیز مى باشد.

мăнđî بازدید : 79 تابستان 1392 نظرات (0)

نرم افزار تبدیل فایل هاى ویدئویى به فرمت هاى دیگر ACDSee Video Converter Pro v3.5.41.0

اگر میخواهید که فایل هاى ویدئویتان را به یکدیگر و فرمتهاى مختلف تبدیل کنید با دانلود و نصب این نرم افزار به آن دست می یابید. شما قادر خواهید بود تا ویدئوهایتان را در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت به یکدیگر تبدیل کرده و از آن استفاده نمایید. همچنین براحتى میتوانید آن ها را با دیگران، در یوتیوب، فیسبوک، توییتر و … به اشتراک بگذارید. علاوه بر این فایلهاى ویدئویى موجود در سیستمتان را مى توانید به فرمتهاى قابل اجرا در گوشى هایتان مانند آیفون و سامسونگ تبدیل کنید. بعلاوه اىن امکان برای شما وجود دارد تا با این نرم افزار قسمتهاى صوتى مورد علاقه تان را از داخل ویدئو استخراج کرده و بصورت فایلى مجزا ذخیره کنید.

мăнđî بازدید : 119 تابستان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار پیشرفته ضبط فیلم و ساخت محتوای آموزشی Camtasia Studio v8.1.1.1313

نرم افزار Camtasia Studio شامل چندین مدل ویرایش، مکالمه، ضبط و گرفتن ابزارهایی برای طراحی فیلم هایی بصورت حرفه ای برای ارائه به کاربران می باشد. در این ورژن جدید کاربران راحت تر می توانند از این محصول استفاده کنند. به ویژه این ورژن جدید به تولید فیلم با کیفیت HD توجه بیشتری دارد. همچنین این ورژن دارای آپشن های جدیدی در قسمت تنظیمات است که آن را از ورژن قبلی متمایز میسازد. بعلاوه وجود لینک کمکی در آن کار را برای افراد مبتدی تر آسان تر ساخته است. با این مجموعه شما قادر خواهید بود تا انواع تم ها، تصاویر، مو سیقی و … را به فیلم خود به سادگی بیافزایید و آن را در YouTube به اشتراک بگزارید.

мăнđî بازدید : 108 تابستان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار ویرایش فایل های ویدئویی AVS Video Editor v6.4.1.240

این نرم افزار قابلیت پشتیبانی از تمامی فرمت های ویدئویی را دارد و شما قادر خواهید بود تا به آسانی اینگونه فایل ها را ویرایش کنید و در فرمت های ویدئویی مختلف نظیر AV1, VOB, MP4, DVD, WMV, 3GP, MOV, MKV و … ذخیره نمایید. فایل های ویدئویی خود را با انواع ابزار ویرایش زیباسازی کرده و تغییراتی را در آن ایجاد کنید منجمله بریدن، جابجا کردن، چرخاندن و انواع ویرایش های فانتزی. بعلاوه شما با انتخاب از بین 300 جلوه ی ابداعی و جدید، فیلم خود را متحول می سازید. با افزودن متن ها، تصاویر و صدا ها و منو های متداول هرگونه تغییری را در فایل خود ایجاد کنید. همچنین لرزش دوربین را در فیلم ها می توانید از بین برده و تصویر را ثابت و بدون لرزش سازید.

мăнđî بازدید : 95 تابستان 1392 نظرات (0)

تبدیل فرمت فایل های ویدئویی به یکدیگر با نرم افزار Aimersoft Video Converter Ultimate v5.5.1.0

Aimersoft Video Converter Ultimate نرم افزاری برای تبدیل ویدئو، رایت دی وی دی، ریپ دی وی دی، دانلود ویدئو از اینترنت، ضبط ویدئو و تماشای آن در یک محیط می باشد. این برنامه شما را قادر خواهد ساخت تا فیلم ها و آهنگ ها و صداها را به هر فرمتی تبدیل سازید. همچنین می توانید روی DVD مورد نظرتان، مناسب با هر محیطی تغییراتی ایجاد کنید. و فیلم هایی را به صورت فرمت های مختلف ایجاد و رایت نمایید. با یک کلیک می توانید فیلم هایی را دانلود کرده و یا ضبط کنید. بعلاوه امکان ویرایش فیلم ها با انواع جلوه ها و تغییرها و به اشراک گذاشتن آن نیز برای شما فراهم است. به ویژه قابلیت تبدیل ویدئوهای دو بعدی شما به ویدئوهای سه بعدی یکی از مهمترین ویزگی های این برنامه می باشد.

мăнđî بازدید : 95 تابستان 1392 نظرات (0)

نرم افزار ساخت فیلم و مونتاژ Sony Movie Studio Platinum v12.0.895

Sony Movie Studio Platinum نرم افزاریست قدرتمند و کاربردی برای ساخت و مونتاژ فیلم ها بصورت فایلهای SD, DV, HDV برای حرفه ای ها، کافیست تا دوربین خود را به کامپیوترتان وصل کرده و عکسها و فیلم های گرفته شده را بوسیله ی این برنامه مونتاژ کنید. این نرم افزار این امکان را به شما می دهد تا کلیپ ها، فیلمها، افکتهای متفاوت، امضاهای دیجیتالی، تصاویر صوتی، اسلاید شو و … را به سادگی خلق نمایید. همچنین قادر خواهید بود تا هرگونه تصاویر، عنوان، افکتها و … را به فیلم خود اضافه کنید. مواردی که اشاره شد تنها بخش کوچکی از امکانات بسیار زیاد این نرم افزار قدرتمند هستند و شما پس از کار با این برنامه، به راحتی می توانید با امکانات آن آشنا شوید و از آنها استفاده نمایید.

мăнđî بازدید : 118 تابستان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار ویرایش فیلم و فایل های ویدئویی GiliSoft Video Editor v4.2.0

با استفاده از نرم افزار GiliSoft Video Editor به راحتی می توانید چند فایل ویدئویی را به یکدیگر بچسبانید، یک فایل ویدئویی را به چند بخش تقسیم بندی کنید و یا قسمتی از یک فیلم را جدا کرده و برش دهید. همچنین می توانید فایل خروجی را در فرمت هایی نظیر AVI, MPEG, H.264, SWF, MOV, WMV و غیره ذخیره کنید و در دستگاههایی مانند iPod, iPhone, PSP, PS3 به اجرا در آورید. به علاوه می توانید قبل از تبدیل فرمت، ویدئو را پیش نمایش کنید تا در صورت نیاز تغییراتی را برروی فایل نهایی اعمال نمایید. این برنامه علاوه بر سه ویژگی چسباندن، برش و تقسیم بندی فایل های ویدئویی، دارای امکانات پیشرفته تری از قبیل افزودن زیرنویس، قرار دادن واترمارک، گرفتن عکس و … می باشد.

мăнđî بازدید : 92 تابستان 1392 نظرات (0)

نرم افزار کامل ویرایش فیلم CyberLink PowerDirector 11 Ultra v11.0.0.3026

CyberLink PowerDirector یک نرم افزار کامل ویرایش فیلم است که شما می توانید با استفاده از آن فیلم های زیبایی را ارائه دهید. قادر خواهید بود انواع عناصر چند رسانه ای را شامل فیلم ها، تصاویر، کلیپ آرت و البته یک پس زمینه زیبا را به فیلمهای خود اضافه کنید. این نرم افزار شامل ابزارهای کامل ویرایش فیلم است که با آنها به راحتی می توانید استاندارد ترین طراحی ها را بر روی فیلم های خود پیاده سازید. همچنین بعد از پایان ویرایش، می توانید فیلم ساخته شده را در هارد دیسک با فرمتی دلخواه ذخیره کنید و حتی از همان طریق امکان به اشتراک گذاری در فیس بوک و یوتیوب نیز وجود دارد. و مهمتر از همه اینکه با این نرم افزار شما میتوانید فیلمهای خود را به حالت سه بعدی در آورید.

мăнđî بازدید : 156 تابستان 1392 نظرات (0)

ساخت فیلم های شخصی و جذاب با نرم افزار Wondershare Fantashow Plus v3.0.5.43

اگر تصویری از هزاران واژه میگوید. نرم افزار Fantashow به شما اجازه میدهد که همه ی داستان های یک لحظه ی خاص را در زندگی تان، هر خنده ای، هر اشکی و هر حرف ناگفته ای را بگویید. این نرم افزار یک سرگرمیست، یک روش ساده و افسانه ای برای ترکیب خلاقانه ی تصاویر، ویدئو کلیپ ها، شعر های مورد علاقه ی شما و نقل خیال پردازیتان، یک بیان فیلم گونه ی چند رسانه ای از آگاهانه ترین خاطراتتان که از طریق فیس بوک و یوتیوب به اشتراک گذاشته می شود. تنها با چند کلیک و با تصورات خود میتوانید به طور هنرمندانه ای عکس ها و فیلم های خود برای گفتن یک داستان فیلم گونه در چند دقیقه مرتب کنید،که به طور زیبایی با فیلم ها و عکس های هر دوربین و کامپیوتر شخصی کار میکند. 

мăнđî بازدید : 137 بهار 1392 نظرات (0)

Corel VideoStudio Ultimate X6 در یک کلام نرم افزار فوق حرفه ای است که وظیفه ی اصلی آن تولید فیلم های بی نظیری است که تخیل کاربر را گرفتار خواهد کرد ! رایت فیلم های خام و یا ویرایش شده ی خود بر روی دیسک های DVD و Blu-ray ™ و همچنین انتقال این فایل ها به دستگاه های تلفن همراه و اینترنت به راحتی محیا شده است.در این پکیج نرم افزاری یک بسته پلاگین  با کیفیت بالا  مانند PRODAD، بوریس FX و NewBlue وجود دارد. این نرم افزار می تواند بهترین گزینه برای ویرایش فیلم های سه بعدی و ویدیو های UHD/4K تخصص این نرم افزار است.Intel Core i7  و همچنین پردازشگر AMD Phenom II X4 می تواند پاسخگوی مناسب این نرم افزار باشند.حداقل رم پیش بینی شده برای این نرم افزار حداق 4 گیگبایت میباشد.

мăнđî بازدید : 99 بهار 1392 نظرات (0)

Xilisoft iPad Magic Platinum و Xilisoft iPhone Magic Platinum دو ابزار ضروری برای کسانی که از دو تلفن همراه هوشمند آی پد و آیفون استفاده می کنند میباشد. کمک به مدیریت فایل هایچند  رسانه ای بر روی iPad یا آی فون خود با حداکثر بهره وری تنها نتیجه ی استفاده از این نرم افزار است. پشتیبان گیری قدرتمند ، مدیریت فایل های موسیقی، فیلم ها، عکس ها، کتاب ها بین آی فون، iPad و PC به بهترین شیوه ی ممکن طراحی شده است. پشتیبانی از فایل های ویدیویی و صوتی که می تواند به راحتی منتقل شوند.توانایی برای مدیریت، سازماندهی، انتقال و تبدیل فایل های رسانه ای به iPad توسط پک سفارشی دوم این مجموعه صورت می پذیرد. اشتراک گذاری فایل ها و تصاویر و موسیقی بین iPad و کامپیوتر خود  به راحتی انجام می پذیرد.

درباره ما
Profile Pic
با عضویت در ايــرانيان دانلود با ما همراه باشید با تشکر ايــرانيان دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
  • پنجشنبه 30 بهمن 1393
  • شنبه 25 بهمن 1393
  • سه شنبه 29 مهر 1393
  • دوشنبه 28 مهر 1393
  • يکشنبه 06 مهر 1393
  • جمعه 04 مهر 1393
  • سه شنبه 24 تير 1393
  • يکشنبه 04 خرداد 1393
  • سه شنبه 30 ارديبهشت 1393
  • دوشنبه 29 ارديبهشت 1393
  • چهارشنبه 14 اسفند 1392
  • پنجشنبه 17 بهمن 1392
  • پنجشنبه 26 دی 1392
  • شنبه 21 دی 1392
  • جمعه 20 دی 1392
  • جمعه 29 آذر 1392
  • سه شنبه 26 آذر 1392
  • دوشنبه 25 آذر 1392
  • چهارشنبه 20 آذر 1392
  • سه شنبه 12 آذر 1392
  • دوشنبه 11 آذر 1392
  • يکشنبه 10 آذر 1392
  • شنبه 09 آذر 1392
  • سه شنبه 28 آبان 1392
  • چهارشنبه 22 آبان 1392
  • سه شنبه 14 آبان 1392
  • شنبه 11 آبان 1392
  • چهارشنبه 08 آبان 1392
  • دوشنبه 06 آبان 1392
  • پنجشنبه 02 آبان 1392
  • شنبه 27 مهر 1392
  • پنجشنبه 25 مهر 1392
  • شنبه 20 مهر 1392
  • جمعه 19 مهر 1392
  • سه شنبه 16 مهر 1392
  • چهارشنبه 10 مهر 1392
  • شنبه 06 مهر 1392
  • پنجشنبه 04 مهر 1392
  • سه شنبه 02 مهر 1392
  • جمعه 29 شهريور 1392
  • چهارشنبه 27 شهريور 1392
  • سه شنبه 26 شهريور 1392
  • جمعه 22 شهريور 1392
  • سه شنبه 19 شهريور 1392
  • جمعه 15 شهريور 1392
  • جمعه 08 شهريور 1392
  • پنجشنبه 07 شهريور 1392
  • چهارشنبه 06 شهريور 1392
  • شنبه 02 شهريور 1392
  • چهارشنبه 30 مرداد 1392
  • يکشنبه 27 مرداد 1392
  • جمعه 25 مرداد 1392
  • پنجشنبه 24 مرداد 1392
  • چهارشنبه 23 مرداد 1392
  • سه شنبه 22 مرداد 1392
  • دوشنبه 21 مرداد 1392
  • يکشنبه 20 مرداد 1392
  • جمعه 18 مرداد 1392
  • چهارشنبه 16 مرداد 1392
  • يکشنبه 13 مرداد 1392
  • شنبه 12 مرداد 1392
  • چهارشنبه 09 مرداد 1392
  • سه شنبه 08 مرداد 1392
  • دوشنبه 07 مرداد 1392
  • يکشنبه 06 مرداد 1392
  • جمعه 04 مرداد 1392
  • پنجشنبه 03 مرداد 1392
  • سه شنبه 01 مرداد 1392
  • دوشنبه 31 تير 1392
  • يکشنبه 30 تير 1392
  • شنبه 29 تير 1392
  • جمعه 28 تير 1392
  • پنجشنبه 27 تير 1392
  • سه شنبه 25 تير 1392
  • يکشنبه 23 تير 1392
  • جمعه 21 تير 1392
  • پنجشنبه 20 تير 1392
  • سه شنبه 18 تير 1392
  • دوشنبه 17 تير 1392
  • يکشنبه 16 تير 1392
  • شنبه 15 تير 1392
  • جمعه 14 تير 1392
  • دوشنبه 23 ارديبهشت 1392
  • يکشنبه 22 ارديبهشت 1392
  • شنبه 21 ارديبهشت 1392
  • نظرسنجی
    نظرات بازدید کنندگان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 574
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 28
  • تعداد اعضا : 116
  • آی پی امروز : 120
  • آی پی دیروز : 66
  • بازدید امروز : 248
  • باردید دیروز : 382
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,152
  • بازدید ماه : 1,152
  • بازدید سال : 25,738
  • بازدید کلی : 175,500