loading...
ایرانیان دانلود
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
دانلود بازی Dynasty Warriors 8 برای PS3 0 399 sahar
دانلود ویندوز سون به همراه آخرین آپدیت Windows 7 Ultimate SP1 x86/x64 May 2013 0 217 sajadtinatpak
دانلود Download Accelerator Plus Premium v10.0 - مدیریت دانلودها 0 243 mahdi
محسن چاوشی، محسن یگانه ماه رمضان به تلوزیون می آیند 0 220 mahdi
مجری جوان تلویزیون٬ به خاطر جنایت هولناک دستگیر شد!! 0 250 mahdi
๑۩۞۩๑ شب زنده داران ایرانیان دانلود๑۩۞۩๑ 0 193 mahdi
دانلود µTorrent v3.3.1 Build 29834 - نرم افزار دانلود فایل های تورنت 0 202 mahdi
دانلود µTorrent v3.3.1 Build 29834 - نرم افزار دانلود فایل های تورنت 0 210 mahdi
طنز دختر , پسر 0 217 mahdi
طنز دختر پسر 0 214 mahdi
دانلود کتاب میخواهم کسب و کار اینترنتی راه بیاندازم از کجا شروع کنم؟ 0 222 mahdi
دانلود کتاب تهدید های امنیتی شبکه و روشهای مقابله با آن به زبان فارسی 0 235 mahdi
دانلود کتاب آموزشی اندروید (All System Android) به زبان فارسی 0 204 mahdi
Internet Download Manager 0 208 mahdi
تقویم 1392 تصویری، مخصوص دسکتاپ 0 255 mahdi
فارسی نویس پارسی نگار لیومون - LeoMoon ParsiNegar 1.26 0 253 mahdi
مدیریت بر زیر نویس فیلم ها با Lemony Pro 4.5.4 0 260 mahdi
nod 32 0 236 zangeroo
мăнđî بازدید : 139 بهار 1393 نظرات (0)

دانلود بازی Deadpool برای PC

…:: نسخه کامل با کرک RELOADED ::..

قبل از اینکه پا به دنیای بازی شیرین من بگذارید باید مواردی را بگویم. من یک سرباز با فاکتور التیام بخش فوری هستم همه فکر می کردندن من نمی توانم دوام بیاورم اما اینطور نبود! من راهی جنگ هستم، جنگ برای آرامش و امنیت انسان ها! و خود را آماده ی مواجهه با هر چیزی در این جنگ کرده ام.
برخی از ویژگی های این بازی:

در این بازی سعی شده تا با به کارگیری تمام جنبه های خوب شخصیت کاراکتر اصلی یک بازی اکشن سوم شخص تیر انداز به گونه ای جذاب طراحی شده و در دسترس بازیکنان قرار بگیرد.
به اطراف چشم بدوزید و منتظر باشید چرا که افراد جدیدی به نام X-Men در بازی ظاهر می شوند.
کاراکتر اصلی بازی در کشتن مهارت بالایی دارد بنابراین انفجار و کشتن دشمنان و باز کردن راه از میان اجساد آنها برای او کار آسانی است.
مهارت هایتان را با خود به دنیای بازی بیاورید، خشاب ها را چک ، اسلحه را آماده و شلیک کنید! در قالب شخصیت اصلی بازی از لحظات شکست دشمن لذت ببرید.

мăнđî بازدید : 92 بهار 1393 نظرات (0)

دانلود بازی Demonicon: The Dark Eye برای PC

…:: نسخه کامل با کرک RELOADED ::..

Demonicon: The Dark Eye داستان خواهر و برادری را شرح می دهد که در چنگ نیروهای شیطانی در دنیایی از خشونت و شرارت اسیر می شوند. در این دنیای غم افزا اما جادویی عاطفه ی میان این دو نفر هم موهبت است و هم مصیبت چرا که هردوی آنها هر لحظه در معرض خطرات مرگبار و وسوسه های شیطانی هستند! آنها باید از میان این زندگی عذاب آور راهی برای نجات پیدا کنند!سرنوشت آنها سرنوشت دنیا را رقم می زند و تصمیماتی که می گیرند بر تمام جهان تاثیر می گذارد. لشکرهای اهریمنی راه آزادی و نجات را بر روی این دو نفر می بندند و تنها راهی که پیش رویشان قرار دارد راه مبارزه و خطر است که روزنه ای به سمت رهایی از این تاریکی را می گشاید!

мăнđî بازدید : 116 بهار 1393 نظرات (0)

دانلود بازی Enslaved: Odyssey to the West Premium Edition برای PC

…:: نسخه کامل با کرک FLT ::..

اگر بیش از 150 سال در آینده پیش برویم به جهانی می رسیم که در آن تنها جمعیتی رو به کاهش از انسانها و روبوت های بی احساس به جا مانده است که بازماندگان جنگ های طولانی هستند. در Enslaved بازیکن در قالب Monkey ظاهر می شود که فردی قوی و بی رحم است و همراهی همیشگی به نام Trip دارد که زنی پناهنده و در زمینه ی امور تکنولوژیکی بسیار هوشمند است. این دو نفر توسط گروهی مخوف دستگیر می شوند، گفته می شود که این گروه مردم را می دزدند و آنها را به غرب، جایی که هیچوقت نمی توان از آن بازگشت، می فرستند! Trip در حالی که برای فرار تلاش می کند متوجه می شود که Monkey با قدرت فوق العاده اش تنها امید او برای یافتن راه بازگشت است! او با هوش فوق العاده اش تصمیماتی را برای فرار می گرید که سرنوشتش را با Monkey گره میزند، اگر Trip بمیرد Monkey هم محکوم به مرگ است پس از این به بعد این سفر سفری مشترک برای آنهاست.
بازیکنان باید این دو کاراکتر اصلی و سرنوشت ساز را به گونه ای با مهارت هدایت کنند که بدون مشکل از موانع ایجاد شده توسط دشمنان عبور کرده و مسیر را به درستی پشت سر بگذارند. Monkey به طرز ماهرانه ای از سلاح مجهز خود برای از بین بردن دشمنان استفاده می کند. او می تواند حرکات تماشایی و نابود کننده ای را انجام دهد که هر یک از دشمنان را به دو نیم می کند. سلاح او را برای استفاده ی خودش نگه دارید و یا در انفجاری نهایی از بین ببرید.

мăнđî بازدید : 102 بهار 1393 نظرات (0)

دانلود بازی Men of War: Assault Squad 2 برای PC

…:: نسخه کامل با کرک RELOADED ::..

…:: Update 1 بازی اضافه شد ::..

بازی Men of War: Assault Squad 2 ادامه ی نسخه شماره یک آن است و یکی از سری بازی های معروف و زیبا Men of War در سبک استراتژیک و RTT می باشد. بازی Men of War: Assault Squad 2 در جنگ جهانی دوم رخ می دهد و همانند نسخه ی اول آن تمرکز ویژه ای بر بخش Multi Player و Co-op شده است. ضمن آنکه یک روند داستانی جذاب برای بخش تک نفره انتخاب شده است. Men of War: Assault Squad 2 یک ادامه برای نسخه ی 2011 آن تلقی می شود که سازندگان آن یعنی استدیوی Digital Mind Software برخی ویژگی های آنرا به ترتیب زیر ذکر کرده اند:
- در حالت Co-op گیمرها قادر خواهند بود در کنار دوستانشان 8 نفره این بخش را انجام دهند و در بخش MultiPlayer، بازی به صورت 8v8 هم قابل اجرا خواهد بود
- داشتن پنج جناح و میدان های جنگ گوناگون در اروپا، اروپای شرقی، شمال آفریقا و اقیانوس ها خواهد بود
- استفاده از ویژگی های جدید استیم مانند Steam Cloud و Multi Player match making
- بهبود موتور گرافیکی در بخش گرافیک و صداگذاری
- مراحل Skirmish جدید تر در بخش تک نفره
- نقشه های جدید در بخش چند نفره
- و …

мăнđî بازدید : 100 زمستان 1392 نظرات (0)

دانلود بازی عطش سرعت: رقیب ها Need for Speed: Rivals

…:: بعد از گذشت چند ماه بالاخره نسخه کامل بازی با کرک RELOADED منتشر شد ::..

Need for Speed: Rivals هیجان و طپش را در محیطی باز در جریان رقابت سرعتی پلیس و رانندگان تندرو پیش روی شما می گذارد. این بازی جذاب که با موتور بازی سازی Frostbite 3 طراحی شده است به بازیکنان اجازه می دهد که در قالب پلیس یا رانندگان تندرو ایفای نقش کنند. هر یک از این نقش ها دارای جوایز، موقعیت ها و ویژگی های خاص خود هستند. در قالب یک راننده ی تندرو هدف تبدیل شدن به فردی بدنام است که با انجام ریسک های بزرگ پشت فرمان ماشین نمایشی مهیج از فرار خود را برای تمام دنیا ایجاد می کند. هر چه بازیکن از پلیس های بیشتر فرار کند امتیازات سرعتی بیشتری را دریافت می کند که آیتم ها و اتومبیل های جدید را برای او قابل استفاده می کند. به فرار و کسب امتیاز ادامه دهید تا جایی که به یک هدف بزرگ برای پلیس تبدیل شوید اما مراقب باشید که در صورت انهدام اتومبیل تمام آنچه را که به دست آورده اید از دست خواهید داد. و اما در قالب پلیس بازیکنان در جمع تیمی متحد در جهت دستگیری مسابقه سرعت شکن های بازی تلاش کرده و ارتقاء درجه و امتیازات نظامی می گیرند. دسترسی به امتیازات بالا برای پلیس ها ماشین های پلیس ویژه و تکنولوژی های پیشرفته تری را برای دستگیری مجرمین در اختیار آنها می گذارد.

мăнđî بازدید : 93 زمستان 1392 نظرات (0)

دانلود بازی جنگ های هوایی: ویتنام Air Conflicts: Vietnam

…:: نسخه کامل با کرک RELOADED ::..

جنگ ویتنام! واقعه ای که در سال 1965 رخ داد. جنگی که بیست سال بیش شروع شد و کم کم اوج گرفت. ویتنام یک کشور تقسیم شده است. جنگ های کمونیستی شمال در مقابل ضد کمونیسم های جنوب در یک جنگلی داخلی بسیار پر تنش! در آن زمان امریکا که درگیر جنگ سرد با جماهیر شوروی بود به مصلحت خودش تصمی به پشتیبانی ضد کمونیسم های جنوب ویتنام در جنگ مقابل لشکرهای کمونیست گرفت. شاهد داستان یک خلبان شجاع نیروی هوایی امریکا به نام Joe Thompson در جریان جنگ ویتنام باشید. Joe به عنوان یکی از اولین سربازهای امریکایی به ویتنام می رسد. او جوان، باهوش و وظیفه شناس است. شوق خدمت به کشور و کمک به مردم گاهی او را به کارهایی وا می دارد که حتی به زندگی خودش لطمه وارد می کند. روی صندلی خلبانان هواپیماهای جت و هلیکوپتر هایی که برای اولین بار در طول تاریخ و در جنگ ویتنام به کار برده شدند بنشینید، جنگ و انفجارهای مهلک را تجربه و Joe را در مسیر ستاره شدن همراهی کنید. او در طول این جنگ با امتحانی سخت روبرو می شود. آنچه Joe در جنگ ویتنام تجربه می کند او را برای همیشه عوض می کند و حتی روی روابطش با خانواده که در قاره ای دیگر زندگی می کنند و ماموریت او را از دور می بینند تاثیر می گذارد

мăнđî بازدید : 93 زمستان 1392 نظرات (0)

دانلود بازی مجمع قهرمانان Company of Heroes 2

…:: آپدیت + DLC بازی به پست اضاف شد ::..

…:: نسخه کامل با کرک RELOADED ::..

در تاریک ترین ساعات جهان شما فرمانده ی ارتش سرخ شوروی هستید که به قلب جنگ داغ در خط مقدم رفته تا Mother Russia را از دست مهاجمان دشمن نجات دهد.
داستان بازی در سال 1941 و در ابتدای واقعه ی خونین جنگ جهانی دوم که بیش از 14 میلیون تلفات نظامی داشت رخ می دهد.
شاهد جنگ سخت میان ارتش سرخ و فتح نزدیک به شکست آنها در مقابل ارتش غربی آلمان را لمس کنید.
تاکتیک های نظامی شما می تواند قدرت ارتش را تا پیروزی متعادل نگه داشته و شما را در سطح بالایی حفظ نماید. پس درگیر جنگی شوید که با فرو بردن شما در قالب یک فرمانده ی بی باک قدرت امپراتوری شوروی را در پیشروی در مسیر فتح برلین به رخ ارتش آلمان می کشد.
سرزمین مادری شما را فرا می خواند!

мăнđî بازدید : 117 زمستان 1392 نظرات (0)

دانلود بازی فرمانده اژدهای خدایی Divinity: Dragon Commander

…:: نسخه کامل با کرک FLT ::..

شما فرمانده اژدها هستید. ماموریت شما این است که گردآوری مجدد یک امپراتوری و فرمانروا شدن است. پیروزی کاملا به توانایی شما در فرمانروایی صحیح امپراتوری و تشکیل سپاهی شکست ناپذیر بستگی دارد. سلاح های محرمانه ی شما فراست تاکتیکی، مهارت های رهبری و توانایی شما در تبدیل خودتان به یک اژدهاست . Dragon Commander فقط یک بازی استراتژیک نیست، این بازی گیم پلی استراتژیک را با مشارکت، ایفای نقش و کنترل یک اژدهای سهمگین ترکیب کرده است.

мăнđî بازدید : 197 زمستان 1392 نظرات (0)

دانلود بازی دگرگونی ناگهانی انسان Deus Ex: Human Revolution: Director's Cut

…:: نسخه کامل با کرک RELOADED ::..

آینده ی نزدیک و تقسیم شده: دوره پیشرفت بسیار بزرگ تکنولوژی که دوره ی هرج و مرج و توطئه نیز هست را لمس کنید. افزونه های مکانیکی بدن انسان در این دوره جامعه را به دو بخش تقسیم کرده است، بخشی که استطاعت استفاده از آن را دارند و بخشی که ندارند. نیروهای مخالف این وضعیت هم پیمان شده اند تا سرنوشت انشان را کنترل کنند: یک انقلاب انسانی در راه است!

мăнđî بازدید : 129 زمستان 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Al Emmo and the Lost Dutchman's Mine

Al Emmo با اینکه چهل و دو سال دارد هنوز مجرد است اما نقشه هایی در سر دارد. او می خواهد با زنی زیبا ازدواج کند و در این راه باید تلاش های زیادی داشته باشد تا به او ثابت کند که یک مرد واقعیست. شما باید در این مسیر او را کمک کنید تا با ماجراجویی و مبارزه به گنج گم شده دست پیدا کند، پس آماده یک سفر جذاب شوید تا مهارت و قدرت خود را ثابت کنید

мăнđî بازدید : 103 زمستان 1392 نظرات (0)

دانلود بازی دوچرخه سواری Pro Cycling Manager 2013

…:: نسخه کامل با کرک CPY ::..

من به ورزش دوچرخه سواری خیلی علاقه دارم و اعتقاد دارم که حداقل بخشی از علاقه و عشق من به بازی های دوچرخه سواری سازنده ی معتبر Cyanide اختصاص دارد. من این بازی ها را بیش از پنج سال دنبال کرده ام و با این بازی ها توانستم تور بزرگ فرانسه را با دوچرخه سوارهای محبوبم تجربه کنم و برنده شوم. بزرگترین مشکل این سری بازی ها این بود که بدون هر مسابقه ی واقعی وارد یک بازی محدود مسابقه ای می شدیم و این اصلا درست نبود!
Pro Cycling Manager 2013 تمام مشکلات را رفع کرده و با ارتقاء نماها و به روز رسانی ویژگی های اصلی فضایی واقعی و دوست داشتنی را حتی برای حرفه ای های این ورزش ایجاد می کند.
داستان
Pro Cycling Manager 2013 طراحی شده تا لمسی واقعی از یک تیم و فعالیت های روزانه ی آنها داشته باشید و در عین حال یک شرکت کننده ی فعال در مسابقات باشید. در این حالت شما میتوانید تیم را کنترل کرده و در جهت هدف گروهیتان پیش بروید. در این بازی بازیکن می تواند پزشک های تیم، پیشاهنگ ها و کارآموز ها را کنترل کند. مسابقات بسیار زیاد و برنامه های اموزشی مختلفی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید. نسخه ی جدید بازی قابلیت های زیادی از جمله قابلیت افزودن و حذف کردن المنت ها و قابلیت جدید ارزیابی نواخت مسابقه را در اختیار شما می گذارد.

мăнđî بازدید : 68 زمستان 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Airship Dragoon

با حمله ی هوایی سرزمین بزرگ Pangea را فتح کنید! با شورش ناجوانمردانه ی دزدان دریایی مقابله کنید. در این بازی مبارزه ی تیمی و تاکتیکی با استراتژی و گیم پلی جذاب در آمیخته اند تا تجربه ای هیجان انگیز را به بازیکنان ارائه کنند. ماموریت های استراتژیک بزرگ با به کارگیری منابع، تکنولوژی و مدیریت جمعیت، 20 میدان نبرد مختلف، 5 محیط مختلف با قابلیت ویرایش، 4 موقعیت آب و هوایی مختلف با تاثیر بر دید بازیکن و مراحل سطوح چندگانه از ویژگی های این بازی متفاوت هستند

мăнđî بازدید : 86 زمستان 1392 نظرات (0)

دانلود بازی سربازهای غیر پرنده Non Flying Soldiers

آیا حاضرید در قالب یک سرباز به 45 ماموریت پر خطر و سراسر پوشیده از موانع مرگبار بروید؟ هیچ موقعیتی نیست که یک سرباز با تجربه نتواند با آن کنار بیاید، اره های برقی، حصار های الکتریکی، نیزه های تیز، و موانع کشنده ی بزرگتری که به آنها “ماشین کشنده” می گوییم! اما نگران نباشید، برای کامل کردن این ماموریت ها کمک هایی را در اختیار شما می گذاریم، ابزارها و ارتقاء دهنده های موجود در بازی به یاری شما می آیند.

мăнđî بازدید : 80 زمستان 1392 نظرات (0)

دانلود بازی پرندگان خشمگین جنگ ستارگان دو Angry Birds Star Wars II

برای یک بازی هوایی پر از نفجار و هیجان در Angry Birds Star Wars II آماده شوید! این بازی نیروی خوب را در مبارزه با فدراسیون خوک های بدجنس به کار می گیرد و یا مسیر تاریک تری را برمی گزیند! برای اولین بار به دسته ی خوک ها بپیوندید و در قالب افراد ترسناکی مانند Darth Maul و امپراتور پالپتین بازی کنید. امکان بازی در سه نقش مختلف، مجموعه ای از مراحل که در آن در قالب پرنده و یا خوک ها قرار می گیرید، بخش جایزه، دسترسی به بخش های قفل شده و بازگشایی مراحل جدید از ویژگی هاییست که بر هیجان این بازی افزوده است.

мăнđî بازدید : 104 زمستان 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Chernobyl Underground

در سال 2020 هستیم. پس از سقوط Eurozone در سال 2014 و بحران عظیم اقتصادی، اکراین هرگز نیروگاه انرژی Chernobyl را متوقف نکرد. پس از انتشار بی رویه ی اشعه های رادیویی و آلودگی بیش از حد محیط که زندگی اهالی منطقه را به خطر انداخت، این نیروگاه بسته و به پناهگاهی برای جنایتکاران فراری و افراد نا به هنجار اجتماع تبدیل شد. پس از این اقامت های خطرناک و تهدید کننده نیز این مکان از افراد شرور تخلیه و به محلی برای آزمایشات ارتش و پیمانکاران خصوصی تبدیل شد. تجهیزات جنگی، سلاح ها و جنگ افزارهای الکترونیکی آزمایش شده توسط تیم های کوچک و یا کارشناسان خصوصی ساخته می شود و بازیکن یکی از این پیمانکارانی است که به منطقه فرستاده می شود. این فرد (بازیکن) باید سلا ح ها را به گونه ای بسازد که نمایشی خوب در تلویزیون “مرگ” داشته و پیشنهادات بالایی برای فروش بگیرد، هر چه کشتار و وحشت بیشتر، پیشنهادات مزایده ای بیشتر!

мăнđî بازدید : 100 زمستان 1392 نظرات (0)

دانلود بازی عقیده آدمکش: پرچم سیاه Assassin's Creed IV: Black Flag

…:: نسخه کامل با کرک RELOADED ::..

…:: نسخه فشرده Black Box اضافه شد ::..

دزدان دریایی بر جزایر دریای کاراییب حکفرما شده و یک جمهوری بی قانون را پایه گذاری کرده اند. در میان این بی قانونی یک کاپیتان مهیب و جوان به نام Edward Kenway وجود دارد که رفتارش احترام همه ی دزدان دریایی حتی یاغی ترین و مهم ترین افراد آنها مانند Blackbeard را بر انگیخته، اما همین رفتار ها او را به جنگی بزرگ می کشاند که ممکن است همه ی آنچه را که دزدان دریایی ساخته اند ویران کند.
بادبان ها را در دریاهای ژرف بگشایید و در ماجراجویی با دزدان دریایی در حماسه ی دیگر از Assassin’s Creed همراه شوید. در قالب Edward Kenway به کاپیتانی باشکوه اما بی رحم تبدیل شوید، برکشتی خود حکمفرمایی کنید، غارت و چپاول کنید و با ارتقاء مهمات و تجهیزات لازم برای شکست کشتی های دشمن راه خود را باز کرده و در محیط های مختلف پیش بروید تا بزرگترین تفاوت ها و گوناگونی که Assassin’s Creed تا به حال ساخته را لمس کنید

мăнđî بازدید : 89 زمستان 1392 نظرات (0)

دانلود بازی اکشن امتحان نهایی Final Exam

به درون اکشن دیوانه وار و ضربتی Final Exam بپرید!
چهار دوست قدیمی در حالی که به سمت دبیرستان قدیمی خود که بخشی از خاطرات شیرینشان بوده است می روند، به شهری پر از ارواح و موجودات هیولایی بر می خورند. در این بازی می توانید در دوحالت چند نفره و تکنفره بازی کنید که حالت چند نفره ی آن شامل بازی دو نفره ی محلی و بازی 4 نفره ی آنلاین است. در طول مراحل متفاوت و بسیار جذاب این بازی در مقابل ارواح بجنگید و خود را از هیولاهایی که می خواهند پوست شما را زنده زنده بکنند فرار کنید. کاراکتر مورد نظر خود را امتخاب کنید، راهی بازی شوید و با استفاده از مهارت های خود مراحل را یکی پس از دیگری با موفقیت و امتیازات بالا پشت سر بگذارید. دسترسی به سلاح های جدید، ارتقاء نیروها، بازگشایی حرکت های ویژه و قدرت های پیش برنده در گرو کسب امتیاز های بالاست!

мăнđî بازدید : 100 زمستان 1392 نظرات (0)

دانلود بازی ضربت سر انگشت مرگ One Finger Death Punch

دنیای نمایشی کنگفو را در سریع ترین، هیجان انگیز ترین و حیرت آورترین نوعی آن لمس کنید! با سیستم واکنشگر یک به یک این بازی بازیکن می تواند پاسخ هر ضربه ی استخوان شکن را به صورت آنی دریافت کند. با استفاده از پنج سبک کلاسیک کونگ فو آمیخته با اسلحه های افزوده به اساتید این هنر رزمی احترام بگذارید. با سلاح های پرتابی قدرتمند روبروی دشمنان خود بایستید و افراد شرور را به درک واصل کنید. دنیای مهیج را با بیش از 250 مرحله، 13 حالت و 3 سطح دشواری بازی تجربه کنید. در حالت Survival (بقاء) مهارت های خود را به نمایش بگذارید و با حرکات خود به امتیازات بالا برسید. در این حالت اگر فکر می کنید که یک کونگ فو کار حرفه ای هستید خود را با حالت “Blind Survival” محک بزنید اما به خاطر داشته باشید که این حالت بازی در حد مبارزه با استادبزرگ کونگ فو دشوار است!

мăнđî بازدید : 90 پاییز 1392 نظرات (0)

دانلود بازی فن دفاع Defense Technica

در Defense Technica گونه ای جدید از بازی دفاعی را با به کارگیری گرافیک های فوق العاده، ساخت برج، دفاع از برج و ارتقاء آن تجربه کنید. برج های خود را در محیط های استراتژیک بسازید تا بتوانید در مقابل دشمنان دفاع کنید. برج ها را ارتقاء دهید تا با نیروی بهتری بتوانید دفاع کنید و با شکست دشمنان منابع و پیشرفت های بهتری را به دست آورید. با پیشرفت مراحل بازی دشوار تر شده و حملات شدت بیشتری می یابند، پس از آیتم های مختلف و قدرتمند استفاده کرده و دشمنان خود را از سر راه بردارید

мăнđî بازدید : 73 پاییز 1392 نظرات (0)

دانلود بازی ندای وظیفه: اشباح Call of Duty: Ghosts

…:: نسخه کامل با کرک RELOADED ::..

…:: نسخه فشرده Black Box اضافه شد ::..

 

Call of Duty: Ghosts گامی بزرگ و متفاوت در جهت ایجاد یکی از بزرگترین محصولات سرگرم کننده تاریخ است. این نمای جدید از بازی Call of Duty دینامیک متفاوتی را به کار می برد که در آن بازیکن در گوشه ای از جنگ درونی یک کشور ناتوان، نه بر سر آزادی و اختیار، بلکه تنها بر سر بقاء و زنده ماندن، شرکت می کند. این نسخه ی Call of Duty که با نسل جدیدی از موتور بازی ساز تغذیه شده است مراحل جذابی از تنش و تکاپو را در سبکی روان و پرسرعت از بازی در 60 فریم در ثانیه در طول تمام پلت فرم ها، به تصویر می کشد.
برخی از ویژگی های این بازی:

عملیات جنگی یک نفره:
- ده سال پس از یک انفجار هسته ای مخرب، مرزهای امریکا و تعادل قدرت جهانی برای همیشه تغییر یافته است. باقی مانده های نیروهای ویژه ی عملیاتی کشور، گروهی افسانه ای به نام “اشباح” مقابل ابر قدرت نوظهور جهانی مبارزه می کنند.
- دنیای جدید Call of Duty: برای اولین بار در دنیای سرگرمی ها بازیکن با فرو رفتن در قالب گروه اشباح در نقش طرف ضعیف جنگ ظاهر می شود! بازیکن باید با ضعف های موجود از نظر سلاح و تعداد افراد گروهش کنار بیاید و کشور از دست رفته اش را در روایتی پرشور دوباره زنده کند. در این نسخه ی بازی بازیکنان با افراد جدید آشنا شده و محیط های متفاوتی از دنیایی دگرگون شده را که تا به حال در Call of Duty ندیده اند مشاهده خواهند کرد.

мăнđî بازدید : 74 پاییز 1392 نظرات (0)

دانلود بازی زنبور سرخ کشنده Super Killer Hornet

اشیاء مختلف را پرتاب کنید و بعد بمیرید! داستانی که تنها به عنوان یک بازی ساخته شده اما مردم ان را به چشم استعاره ای از زندگی انسان های خشن و پرخاشگر نگاه می کنند. ما در Super Killer Hornet سعی کرده ایم تا شیطنت بازی قدیمی SMUPHS را با ساختار و شوترهای مدرن غربی ترکیب کنیم و یکی از بهترین بازی های شوتر شبکه ی دیجیتال را بسازیم. این بازی با سیستم حساب شده ی بازی چند نفره و چند ویژگی پیچیده یکی از جذاب ترین و چالش برانگیز ترین بازی هایی خواهد بود که اخیرا با آن روبرو شده اید. هیچ پرنده ای به اندازه ی یک زنبور سرخ کشنده خشمگین نیست و نمی تواند آن را شکست دهد!

мăнđî بازدید : 90 پاییز 1392 نظرات (0)

دانلود بازی اکشن Narco Terror

Narco Terror ویژگی های خوب قدیمی و ویژگی های حیرت انگیز بازی های جدید را با هم ترکیب کرده است تا یک اکشن مهیج و شوتر جذابی را بسازد که در آن یک مرد قدرتمند با یک گروه سازنده ی مواد مخدر مبارزه می کند. در این بازی شگفت انگیز و سرگرم کننده انبار مهمات نامحدود، نارنجک های گوش خراش، انفجارهای مهیب، تانک های غول پیکر، هلیکوپترهای مجهز و هواپیماهای فوق سریع در اختیار شماست. همچنین امکان بازی یک و دونفره در حالت آنلاین و محلی وجود دارد.

мăнđî بازدید : 78 پاییز 1392 نظرات (0)

دانلود بازی ایزابل Iesabel

در سرزمین های دورافتاده ی جنوب، در شهری هولناک به نام Yeroh فساد و پلیدی بذر می پاشد. پادشاه مسحور یک پرنسس خارجی زیبا و دل فریب شده است. او عقل خود را از دست داده و این پرنسس را به همسری خود انتخاب کرده است. اما “ایزابل” این پرنسس زیبا و افسونگر قلبی از یخ و مملو از سیاهی دارد…
در عصر تاریکی ها، تنها یک قهرمان می تواند جهان را حفظ کند. در بازی یک نفره در مقابل رذالت ها بایستید و مثل یک قهرمان حماسی مبارزه کنید یا تیمی شکست ناپذیر را با دوستانتان بسازید و از حالت بازی چند نفره لذت تمام را ببرید. موجی از هیولاهای خون آشام، لحظه های حماسی و پرتنش، مجموعه ای از مهارت های قابل دستیابی، جهانی زیبا و خیال انگیز همه و همه منتظر شما هستند! شمشیر خود را بردارید و به دنیای اکشن قدم بگذارید.

мăнđî بازدید : 679 پاییز 1392 نظرات (0)

دانلود بازی برت هوابرد Bret Airborne

در نقش Bret Airborne شجاع بازی کنید و به دکتر Altus در نبرد با برادر دوقلوی شرورش کمک کنید تا در دنیای رنگارنگ و پر هیجان پیش برود. این بازی یک نفره ی جالب دارای محیط های زیبا با سطح دشواری قابل انتخاب است. 40 سلاح و ابزار مختلف در دسترس شماست تا با آنها بالون خود را به قدرت بالا برسانید. در حالت “دعوت به مبارزه” ی این بازی دشمنان مرحله به مرحله قوی تر و نبرد سخت تر و سخت می شود. پس برای انتخاب حالت این بازی به مهارت های خود دقت کنید.

мăнđî بازدید : 81 پاییز 1392 نظرات (0)

دانلود بازی میدان جنگ Battlefield 4

…:: نسخه کامل با کرک RELOADED ::..

:: ایرانیان دانلود::

Battlefield 4 یک بازی اکشن انفجاری است که مرزهای میان بازی و شکوه را محو می کند. این بازی که با قدرت بازی های نسل آینده به راه افتاده تجربه ای درونی و نمایشی را به گونه ای متفاوت از دیگر بازی های مشابه به هواداران خود پیشکش می کند. تنها در Battlefield است که می تواندی دیوارهای استحفاظی دشمن را تخریب کنید و تنها در Battlefield است که می توانید پشت یک ناو توپدار حمله کنید! این بازی به شما آزادی را هدیه می کند تا در پیشروی مختارانه تصمیم گرفته و راه خود را به سمت پیروزی باز کنید. در بازی چند نفره ی Battlefield 4 تنش و هیجان در کنار بازی همکارانه از آن جایی آغاز می شود که افراد مهم امریکا از شانگهای بیرون برده می شوند و این اتفاق شروعی برای نبرد و کشمش افراد شما با دشمنان است. اینجا هیچ مقایسه ای وجود ندارد! به دنیای سراسر هیجان Battlefield قدم بگذارید و میهمان لحظاتی شوید که تنها و تنها در این بازی اتفاق می افتد!

мăнđî بازدید : 102 پاییز 1392 نظرات (0)

بازی شبیه ساز کامیون های اروپا 2 سفر به غرب Euro Truck Simulator 2 Going East

به عنوان یکی از بهترین رانندگان در جاده های اروپا سفر کنید، مانند یک راننده ی کامیون که باید محموله های مهم را به مقصد برساند. از شهر ها و کشورها مختلف بگذرید و از نماهای زیبا و واقعی لذت ببرید. این بازی سرعت و مهارت های شما را به چالش کشیده و به عرصه ی امتحان می کشاند. بیش از 20 ساعت رانندگی در 13 شهر مختلف و فیزیک واقعی ماشین ها از ویژگی های برجسته ی این بازیست.

мăнđî بازدید : 93 پاییز 1392 نظرات (0)

دانلود بازی 2 Planets Fire & Ice

سریع ترین بازی Match-3 که تا به حال دیده اید! بیش از 140 مرحله ی مختلف با موضوعات متنوع که جذابیت را تا انتها تضمین می کند. دو حالت مختلف بازی با گرافیک بسیار بالا در اختیار شماست تا یکی از آنها را نتخاب نمایید: پیشروی در مراحل جذاب و آرام در دنیای یخی و مبارزه در سرزمین آتش با محدودیت زمانی! مراحل را با حذف کردن یک رنگ خاص، جابجا کردن سنگ های بازی و بردن آنها به کف و چیدن قطعات بازی و ایجاد انفجار تا حدی که می توانید، کامل کنید و برنده شوید

мăнđî بازدید : 87 پاییز 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Moorhuhn: Tiger & Chicken

در Moorhuhn: Tiger & Chicken به یک سفر حماسی بروید. در فضایی برجسته و حماسی دشمنان تمام نشدنی را از بین ببردی و و پادشاه Terracotta را شکست دهید تا بتوانید دوستان خود را از اسارت آزاد کنید. شما آخرین امید قبیله تان هستید! در مسیر عبور از چهار مرحله ی هیجان انگیز و گذشتن از سیاه چال های هولناک، جنگل های تاریک و محیط های وحشتناک نگهبان ها و دشمنان را از سر راه خود بردارید و پیش بروید. ابزار های قدرتمند را جمع کرده و مهارت های جنگی خود را ارتقاء دهید تا قدرت شائولینی واقعیتان را به رخ همه بکشید

мăнđî بازدید : 79 پاییز 1392 نظرات (0)

دانلود بازی اکشن Space Salvager

Space Salvager یک شوتر فضایی دو بعدی با تفاوتی آشکار است: انتخاب!
شما انتخاب میکنید که از چه سفینه ای استفاده کنید، چه تجهیزاتی را در آن به کار ببرید و از چه فلزی برای ساخت آن استفاده کنید. ویژگی های بازی با انتخاب شما تنظیم می شود، هر چه بیشتر بازی کنید وضعیت بهتری پیدا خواهید کرد و هر چه بیشتر از چیزی استفاده کنید ارتقاء خواهد یافت. شما انتخاب می کنید که به کجا بروید، چه ماموریتی را انجام دهید و چه زمان و به کجا پرواز کنید. اما تهدیداتی نیز بر سر راه شما وجود دارد، خرابی های خطرناک و حتی سیارک های کوچک می توانند کشنده باشند. سرنوشت شما چگونه رقم خورده است؟ برای پیروزی و خوشبختی یا نابودی همیشگی؟

мăнđî بازدید : 109 پاییز 1392 نظرات (0)

دانلود بازی رجوع - ملاقات Reversion - The Meeting

پس از فرار از بیمارستان در حالی که حافظه تان را از دست داده اید در سال 2035 در بوینس آیرس هستید و ویکتوریا دوست تازه تان به شما کمک می کند که شخصی را که در عکس هایتان دیده اید پیدا کنید، این شخص سرنخی است که با کمک آن می توانید بفهمید که هستید و اینجا چه می کنید. در طول سفر دوستان جدیدی را ملاقات می کنید که به شما در حل معماهای چالش برانگیزی که در مکان های مختلف شهر آشنای بوینس آیرس سر راه شما قرار دارد را حل کنید، این مکان ها شما را به پاسخ سوال هایتان و شخصی که به دنبالش هستید نزدیک و نزدیک تر می کنند

мăнđî بازدید : 120 پاییز 1392 نظرات (0)

دانلود بازی شبیه ساز قطار Train Simulator 2014

Train Simulator 2014 تمام آنچه که از قطار و سفر با آن دیده اید و به آن علاقه دارید را برای شما بازسازی میکند. از مسیرهای ریلی واقعی دنیا گرفته تا سرعت و گرافیک های ویژه برای لمس سفر با قطار در Train Simulator 2014 گنجانده شده است. می توانید یک لوکوموتیو ران باشید، مسیرها را بسازید و یا صحنه های مختلف حرکت قطار در سرزمین های مختلف را مشاهده کنید. این نرم افزار ایستگاه های مختلف و واقعی را به نمایش می گذارد و شما می توانید آنها را برای سفر خود انتخاب کنید.

мăнđî بازدید : 119 پاییز 1392 نظرات (0)

دانلود بازی بتمن: گذشته ی آرخام Batman: Arkham Origins

…:: نسخه کامل با کرک RELOADED ::..

:: ایرانیان دانلود::

Batman: Arkham Origins نسخه ی دیگری از ویدئو گیم جذاب و تاثیرگذار Batman: Arkham است. این بازی که ساخته ی WB Games Montreal است در شهری توسعه یافته به نام Gotham اجرا شده و در زمانی قبل از زمان وقوع داستان بازی های Batman: Arkham Asylum و Batman: Arkham City به وقع می پیوندد. ماجرای جذاب این بازی که در زمان قبل از وقوع جنایات خطرناک Batman: Arkham City اتفاق می افتد یک بتمن جوان را به ما معرفی می کند که در اولین روزهای کارش در شرایطی سرنوشت ساز مقابل جنایتکاری قرار می گیرد که سعی دارد با کارهای مجرمانه به شوالیه ی سیاه تبدیل شود.

мăнđî بازدید : 96 پاییز 1392 نظرات (0)

دانلود بازی جنگ سراسری: رم دو Total War: Rome II

…:: نسخه کامل با کرک RELOADED ::..

Total War: Rome II گیمر را به سال 272 پیش از میلاد می برد و به او این شانس را می دهد که یکی از فرقه های موجود را انتخاب کرده و با جنگاوری و ستیز و با اهداف دیپلماتیک و اقتصادی بر روزگار باستان حکمفرمایی کند. در این زمان(زمان بازی) هشت فرقه ی مختلف برای انتخاب وجود دارد. وسعت بازی Rome II از جهت حوزه ی تحت پوشش نقشه ی بازی، تعداد افراد هر فرقه و ویژگی های دیگر گسترده تر است. این نسخه ی بازی نسبت به نسخه ی قبل خود بیشتر تحت تاثیر داستان زندگی افراد برجسته ی سیاسی و ژنرال ها و پادشاهانیست که به این دوره اهمیت بخشیده اند.
در این سری از بازی، ژنرال ها نقش حیاتی دارند و بیشتر تاکید داستان بر چگونگی عملکرد امپراتوری ها و حاکمان است. همچنین نمای جدی بازی در جنگ مدیرتی محکم اقتصادی و سیاسی زمان اشاره دارد و مهمترین المنت در ساختار لشکرکشی های Total War: Rome II صف بزرگ فرقه های متعددیست که با هوش مصنوعی کنترل می شوند.

мăнđî بازدید : 100 پاییز 1392 نظرات (0)

دانلود بازی از تپش FromPulse

خطر دنیای شما را تهدید می کند! دنیای موجودات موسیقیایی را کشف و آنها را در جنگ مقابل اختلالاتی که هماهنگی سیارهی آنهارا به هم می زند یاری کنید. شما باید در طول زمان سفر کنید و یک اثر ارزمند را با خود بیاورید تا هم نوعان خود را نجات دهید. گیم پلی و داستان جذاب بازی به همراه فاضای موسیقیایی و آرامبخش آن شما را ساعت ها مجذوب خود خواهد کرد.

мăнđî بازدید : 103 پاییز 1392 نظرات (0)

دانلود بازی جنون قهرمان ها: جنجال دیوانه وار Aces Wild: Manic Brawling Action!

جنگ دیوانه وار را در مبارزه ای پنجه در پنجه لمس کنید. لشکر بزرگی از دشمنان خستگی ناپذیری با مهارت های جنگی و دفاعی فوق العاده! لذت استفاده از یک سیستم هجومی! هنگامی که حملات خود را قوی تر می کنید باید این ریسک را بپذیرید که دشمنانتان قوی تر شوند! صداگذاری و موسیقی زیبا، انیمیشن فوق العاده با کیفیت، قابلیت بازی سه نفره و لذت نبرد هیجان انگیز را در Aces Wild: Manic Brawling Action تجربه کنید

мăнđî بازدید : 116 پاییز 1392 نظرات (0)

دانلود بازی مارلو بریگز Marlow Briggs

…:: نسخه کامل با کرک RELOADED ::..

یک قهرمان جدید دیگر آمده است تا دشمنان آزادی را نابود کند.
وقتی یک مرد خشمگین دنیای دارد که باید از آن محافظت کند فقط یک آینده را تصور می کند، آینده ی خودش!
Marlow Briggs قهرمانی بی مثال است که هیچ گاه از خطر و حادثه ها فرار نکرده است اما اکنون با چالشی بزرگ روبرو شده، پس از وقوع سانحه ی سقوط هواپیما در امریکای مرکزی او دچار یک زیان صنعتی شد که در خلال مبارزه ی Marlow با شکست صنعتی اش پای Mayan ها به ماجرا باز شد. روزی در حالیکه مارلو در دفتر کارش مشغول بود خبر دزدیده شدن معشوقه اش به او رسید. تبهکاران برای آزادی معشوقه ی مارلو قانون و شرط گذاشته اند و تنها یک نفر است که می تواند در مورد آنها قضاوت کرده و حکم را اجرا کند.

мăнđî بازدید : 95 پاییز 1392 نظرات (0)

دانلود بازی اکشن Livalink

مبارزه در مقابل امواج مهاجمان Progeny. نوع دیگر از اسلحه های ارتقاء یافته و ترکیبی مختلف را که تجربه ای متفاوت از بازی را در اختیار شما می گذارد حس کنید. پیشرفت، اکتشاف، بازگشایی مراحل و هیجان مبارزه را باهم تجربه کنید. دستیابی به جوایز درون بازی، کارکرد بسیار عالی و انبوهی از سلاح های قدرتمند ، شلیک کننده های قوی و سلاح های لیزری متفاوت از ویژگی های این بازی جذاب است. با شکست دادن دشمنانی که مانند خود شما به سلاح های پیشرفته مجهز هستند مراحل بالاتر را باز کرده و به امتیازات بالا دست پیدا کنید. همچنین می توانید میزان دشواری بازی را بر اساس توانایی خود تنظیم نمایید.

мăнđî بازدید : 85 پاییز 1392 نظرات (0)

دانلود بازی سازندگان بناهای تاریخی: میدان بزرگ Monument Builders: Colosseum

میدان ورزش بزرگ و باستانی رُم را بسازید و روایت های باستانی را در Monument Builders: Colosseum یاد بگیرید. ناظر ساخت یکی از برجسته ترین بناهای تاریخی معروف جهان شوید، معادن سنگ را بسازید، شیرها را رام کنید و شاهد نبرد گلادیاتورها باشید. در این بازی باید این امور را در کمترین زمان ممکن و قبل از اینکه وقتتان به پایان برسد انجام دهید. در این بازی مدیریت زمان را با ساخت و ساز و کارهای هیجان انگیز در هم آمیخته ایم تا تجربه ای شیرین را به شما ارئه کنیم.

мăнđî بازدید : 82 پاییز 1392 نظرات (0)

دانلود بازی سرعتی Rage Runner

Rage Runner یک بازی سرعتی سه بعدی است که حافظه و توانایی شما را به چالش می کشد. دویدن در اوج سرعت را در حالی که از موانع سریع و متلاطم می گذرید تجربه کنید. موشک، سپر و سلاح های قدرتمند شما را در این مسابقه ی هیجانی همراهی می کند و در صورت ارائه ی عملکرد خوب امتیازات شما در سرورهای مختلف ثبت شده و کاندید دریافت جوایز ماهانه می شوید. همچنین Rage Runner یک ویرایشگر سطح قدرتمند را به کار گرفته که با استفاده از آن می توانید سطوح مختلف بازی را ساخته و یا با دیگران به اشتراک بگذارید.

мăнđî بازدید : 94 پاییز 1392 نظرات (0)

دانلود بازی جالب و مهیج Nihilumbra

دنیای بزرگ Nihilumbra را لمس کنید و با Born در فرار از سرنوشت اجتناب ناپذیرش همراه شوید. Born از نیستیِ مطلق ایجاد شده است. هنگامی که از عدم رها شد و در دنیا حضور پیدا کرده و شناختن رنگ های اطرافش را آغاز کرد داستان طولانی به وجود آمد، او قدرت های زیادی را دریافت کرد که باید بهای گرانی را برای آنها بپردازد. نیستی همیشه دنبال اوست، او را تعقیب می کند و مشکلاتی بر سر راهش قرار می دهد.او باید برای زنده ماندن تلاش کند در غیر اینصورت برای همیشه ناپدید خواهد شد. داستان متفاوت، حریف متمایز و ویژگی های تصویری جذاب این بازی در بیش از 10 ساعت گیم پلی گیرا شما را فریفته ی خود خواهد کرد.

تعداد صفحات : 3

درباره ما
Profile Pic
با عضویت در ايــرانيان دانلود با ما همراه باشید با تشکر ايــرانيان دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
  • پنجشنبه 30 بهمن 1393
  • شنبه 25 بهمن 1393
  • سه شنبه 29 مهر 1393
  • دوشنبه 28 مهر 1393
  • يکشنبه 06 مهر 1393
  • جمعه 04 مهر 1393
  • سه شنبه 24 تير 1393
  • يکشنبه 04 خرداد 1393
  • سه شنبه 30 ارديبهشت 1393
  • دوشنبه 29 ارديبهشت 1393
  • چهارشنبه 14 اسفند 1392
  • پنجشنبه 17 بهمن 1392
  • پنجشنبه 26 دی 1392
  • شنبه 21 دی 1392
  • جمعه 20 دی 1392
  • جمعه 29 آذر 1392
  • سه شنبه 26 آذر 1392
  • دوشنبه 25 آذر 1392
  • چهارشنبه 20 آذر 1392
  • سه شنبه 12 آذر 1392
  • دوشنبه 11 آذر 1392
  • يکشنبه 10 آذر 1392
  • شنبه 09 آذر 1392
  • سه شنبه 28 آبان 1392
  • چهارشنبه 22 آبان 1392
  • سه شنبه 14 آبان 1392
  • شنبه 11 آبان 1392
  • چهارشنبه 08 آبان 1392
  • دوشنبه 06 آبان 1392
  • پنجشنبه 02 آبان 1392
  • شنبه 27 مهر 1392
  • پنجشنبه 25 مهر 1392
  • شنبه 20 مهر 1392
  • جمعه 19 مهر 1392
  • سه شنبه 16 مهر 1392
  • چهارشنبه 10 مهر 1392
  • شنبه 06 مهر 1392
  • پنجشنبه 04 مهر 1392
  • سه شنبه 02 مهر 1392
  • جمعه 29 شهريور 1392
  • چهارشنبه 27 شهريور 1392
  • سه شنبه 26 شهريور 1392
  • جمعه 22 شهريور 1392
  • سه شنبه 19 شهريور 1392
  • جمعه 15 شهريور 1392
  • جمعه 08 شهريور 1392
  • پنجشنبه 07 شهريور 1392
  • چهارشنبه 06 شهريور 1392
  • شنبه 02 شهريور 1392
  • چهارشنبه 30 مرداد 1392
  • يکشنبه 27 مرداد 1392
  • جمعه 25 مرداد 1392
  • پنجشنبه 24 مرداد 1392
  • چهارشنبه 23 مرداد 1392
  • سه شنبه 22 مرداد 1392
  • دوشنبه 21 مرداد 1392
  • يکشنبه 20 مرداد 1392
  • جمعه 18 مرداد 1392
  • چهارشنبه 16 مرداد 1392
  • يکشنبه 13 مرداد 1392
  • شنبه 12 مرداد 1392
  • چهارشنبه 09 مرداد 1392
  • سه شنبه 08 مرداد 1392
  • دوشنبه 07 مرداد 1392
  • يکشنبه 06 مرداد 1392
  • جمعه 04 مرداد 1392
  • پنجشنبه 03 مرداد 1392
  • سه شنبه 01 مرداد 1392
  • دوشنبه 31 تير 1392
  • يکشنبه 30 تير 1392
  • شنبه 29 تير 1392
  • جمعه 28 تير 1392
  • پنجشنبه 27 تير 1392
  • سه شنبه 25 تير 1392
  • يکشنبه 23 تير 1392
  • جمعه 21 تير 1392
  • پنجشنبه 20 تير 1392
  • سه شنبه 18 تير 1392
  • دوشنبه 17 تير 1392
  • يکشنبه 16 تير 1392
  • شنبه 15 تير 1392
  • جمعه 14 تير 1392
  • دوشنبه 23 ارديبهشت 1392
  • يکشنبه 22 ارديبهشت 1392
  • شنبه 21 ارديبهشت 1392
  • نظرسنجی
    نظرات بازدید کنندگان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 574
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 116
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 66
  • بازدید امروز : 92
  • باردید دیروز : 382
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 996
  • بازدید ماه : 996
  • بازدید سال : 25,582
  • بازدید کلی : 175,344