loading...
ایرانیان دانلود
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
دانلود بازی Dynasty Warriors 8 برای PS3 0 400 sahar
دانلود ویندوز سون به همراه آخرین آپدیت Windows 7 Ultimate SP1 x86/x64 May 2013 0 217 sajadtinatpak
دانلود Download Accelerator Plus Premium v10.0 - مدیریت دانلودها 0 243 mahdi
محسن چاوشی، محسن یگانه ماه رمضان به تلوزیون می آیند 0 220 mahdi
مجری جوان تلویزیون٬ به خاطر جنایت هولناک دستگیر شد!! 0 251 mahdi
๑۩۞۩๑ شب زنده داران ایرانیان دانلود๑۩۞۩๑ 0 193 mahdi
دانلود µTorrent v3.3.1 Build 29834 - نرم افزار دانلود فایل های تورنت 0 203 mahdi
دانلود µTorrent v3.3.1 Build 29834 - نرم افزار دانلود فایل های تورنت 0 211 mahdi
طنز دختر , پسر 0 218 mahdi
طنز دختر پسر 0 215 mahdi
دانلود کتاب میخواهم کسب و کار اینترنتی راه بیاندازم از کجا شروع کنم؟ 0 222 mahdi
دانلود کتاب تهدید های امنیتی شبکه و روشهای مقابله با آن به زبان فارسی 0 236 mahdi
دانلود کتاب آموزشی اندروید (All System Android) به زبان فارسی 0 204 mahdi
Internet Download Manager 0 208 mahdi
تقویم 1392 تصویری، مخصوص دسکتاپ 0 255 mahdi
فارسی نویس پارسی نگار لیومون - LeoMoon ParsiNegar 1.26 0 254 mahdi
مدیریت بر زیر نویس فیلم ها با Lemony Pro 4.5.4 0 260 mahdi
nod 32 0 236 zangeroo
мăнđî بازدید : 78 تابستان 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار بکاپ گیری از دیسک های بلو ری Blue-Cloner Diamond v5.00.700

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار Blue-Cloner در خدمت شما هستیم. Blue-Cloner یکی از نرم افزار های ساخته شده توسط شرکت OpenCloner برای فیلم ها و ویدئو های با کیفیت بلو-ری می باشد. این نرم افزار برای تهیه بکاپ های با کیفیت از دیسک های بلو-ری، طراحی شده است و دارای یک رابط کاربری بسیار ساده می باشد. این برنامه قادر به کپی کردن فیلم های بلو -ری به بهترین نحو می باشد و در این نرم افزار سعی شده تا در موقع کپی بهترین کیفیت فیلم ها و فایل ها ارائه شود. این برنامه همچنین می تواند فیلم ها را به فرمت BD-R/REs کپی کند و همچنین می تواند فیلم ها را روی هادر دیسک رایت کند.یکی از بهترین کارایی های این برنامه کپی کردن و تبدیل کردن فیلم های بلو ری به فرمت ISO می باشد به طوری که حتی به میزان اندک هم، کیفیت فیلم ها کم نمی شود و با همان کیفیت قبلی تغییر فرمت داده می شوند. همچنین جدید ترین نسخه از Blue-Cloner قابلیت بک آپ گرفتن از فایل های بلو ری شما را نیز دارا می باشد

мăнđî بازدید : 94 پاییز 1392 نظرات (0)

نرم افزار ایجاد و رایت انواع دیسک های ایمیج ISO Workshop v4.4

ISO Workshop برنامه ای برای ساخت فایل های ISO است اما در کنار این مورد قابلیت های فرعی کاربردی دیگری را نیز در خود گنجانده است. با استفاده از این نرم افزار می توانید تنها با مشخص کردن نام، نوع فایل و مسیر خروجی، تصاویر ISO را از فایل ها و فولدر های محلی بسازید. کار بارگذاری فایل ها و فولدر ها در محیط کار با استفاده از متد Drag & Drop انجام می شود. هنگامی که قصد انتقال تصاویر ISO به دیسک را داشته باشید تنها کاری که باید انجام بدهید انتخاب درایو مورد نظر است. ویژگی های دیگر ISO Workshop قابلیت استخراج فایل از ISO و دیگر فرمت های تصویری، انجام بک آپ با کپی کردن دیسک به یک فایل تصویری ISO یا BIN و تبدیل تصاویر با فرمت های مختلف به ISO می باشد.

мăнđî بازدید : 70 پاییز 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار نرو Nero 14 Platinum v15.0.02200

.:: دانلود رایگان کاملترین و جدیدترین ورژن نرم افزار Nero 14 ویرایش Platinum ::.

استاندارد Platinum در رسانه ی HD. کپی، مدیریت و رایت دیسک های با کیفیت با اطمینان و سهولت و تبدیل آنها به فرمت های مختلف تنها با یک نرم افزار قدرتمند میسر است. نرم افزاری مانند Nero 2014 Platinum. در این نرم افزار شما می توانید به راحتی محتوای دیسک های خود را به فرمت های رایج برای دستگاه های مختلف تبدیل نموده و از مشاهده ی آنها لذت ببرید. دامنه ی وسیع پشتیبانی این نرم افزار از دستگاه های متنوع موبایل شما را برای مشاهده ی ویدئو های خود در هر مکانی آزاد می گذارد. مشاهده ی فیلم ها و ویدئو ها روی دستگاه تلویزیون و کنترل آنها به سادگی امکان می یابد. همچنین قابلیت تماشای SlideShow ها به همراه افکت ها و جلوه های مختلف تصویری در دستگاه تلویزیون با کمک Nero MediaHome در دسترس کاربران این نرم افزار قرار دارد. برای ویرایش ویدئو های خود می توانید از ویرایشگر های این نرم افزار بهره برده و هر گونه تغییرات از قبیل برش، الصاق و یا چرخش را روی ویدئو های خود اعمال کنید.

admin بازدید : 89 پاییز 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار پیشرفته رایت دیسک CyberLink Power2Go Platinum v9.0.0701.0

Power2Go Platinum فضایی راحت و پرسرعت برای رایت دیسک و کپی کردن CD، DVD، Blu-ray و دیسک های 128 گیگابایتی BDXL را فراهم می کند. تمام دیتای خود را رایت و موزیک خود را تبدیل کنید و ویدئو DVDهای جذاب بسازید. تصاویر و ویدئوهای مورد علاقه ی خود را از یوتیوب و فیسبوک دانلود یا بک آپ کنید. کاربری ساده و ویژگی های مبتکرانه ی Power2Go 9 آن را به انتخابی هوشمندانه برای تمام نیازهای شما در این زمینه تبدیل کرده است. با این نرم افزار شما می توانید محتوای سی دی های صوتی خود را در فرمت های Mp3 و FLAC به اجرا درآورید، فایل های صوتی را ویرایش کنید و یا از گجت دسکتاپ این برنامه استفاده کرده و با Drag & Drop کردن آیتم های مورد نظر کار خود را به انجام برسانید. ویژگی Disk Spanning این نرم افزار هنگامی که اطلاعات شما از گنجایش یک دیسک بیشتر باشد به طور اتوماتیک اطلاعات را بین دو دیسک یا بیشتر تقسیم می کند، این ویژگی با دیسک های CD، DVD و Blu-ray سازگاری دارد. درآخر به سیستم CyberLink WaveEditor 2 در این نرم افزار اشاره می کنیم که قابلیت برش، میکس و ارتقاء کیفیت فایل های صوتی با کمک افکت های قدرتمند را به کاربران ارائه می کند.

мăнđî بازدید : 75 پاییز 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار ساخت لیبل سی دی CD Labeler Deluxe v5.2.632 Retail

هنگامی که سی دی موزیک، فیلم یا هر چیز دیگری را می سازید می توانید لیبل شخصی خود را به صورت حرفه ای برای آن طراحی کنید، برای این هدف کافیست CD Labeler Deluxe را در اختیار داشته باشید. این نرم افزار زمینه های هوشمندی را در دسترس شما قرار می دهد تا با کمک آنها طرح های مختلف لیبل خود را امتحان کنید. شما می توانید از ابتدا نوع لیبل خود را متناسب با دیسک انتخاب کرده و بعد از طرح بندی های بسیار متنوع و زمینه های گوناگون نرم افزار بهره بگیرید. همچنین می توانید لیبل را مطابق میل خود تنظیم کنید. تصاویر زمینه ی متنوعی در اختیار شماست که در صورت تمایل می توانید آنها را انتخاب کرده و یا از تصاویر شخصی که در کامپیوتر دارید استفاده کنید. در این نرم افزار حتی می توانید تصویر زمینه ی خود را از ترکیب چندین تصویر مختلف بسازید. CD Labeler Deluxe این قابلیت را در اختیار شما می گذارد که تصاویر لیبل خود را با کمک ابزارهای درون سازی شده ی نرم افزار ویرایش کنید و کیفیت آنها را ارتقاء دهید. در کنار این مورد قابلیت هایی همچون ویرایش متن، افزودن حاشیه، افزودن جدول، سایه، اشکال و حتی بارکد در اختیار شماست. شما حتی می توانید از کلیپ آرت ها و مجموعه ی علامت هایی که در این نرم افزار تعبیه شده است برای زیباتر شدن لیبل خود استفاده کنید. یکی از بهترین ویژگی های این نرم افزار قابلیت افزودن پلی لیست از سی دی یا دی وی دی، موزیک پلیر یا هارد درایو و قرار دادن آن روی لیبل تنها با چند کلیک است، بنابراین نیازی به تایپ کردن نام آهنگ روی لیبل نیست.

мăнđî بازدید : 117 تابستان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار رایت و کپی دیسک BurnAware Professional v6.4

BurnAware Professional نرم افزار کاملی است که به کاربر کمک می کند تا اطلاعات دیسک های سی دی، دی وی دی و بلوری را رکورد کند. جدا از ویژگی های استاندارد این برنامه مانند رایت اطلاعات، صدا و ویدئو، BurnAware Professional دامنه ی گسترده ای از قابلیت های پیشرفته را ارائه کرده و به شما اجازه می هد تا سی دی و دی وی دی های duplicate ایجاد کنید، یک نسخه کامل و دقیق از دیسک را برروی هاردتان کپی نمایید، چند دیسک را به طور همزمان رایت کنید، اطلاعات دیسک های دارای قابلیت چند بار نویسی را حذف نمایید، کپی دیسک به دیسک انجام دهید و به طور کلی تمام مواردی که شما برای کار با انواع دیسک ها نیاز دارید در این برنامه گنجانده شده است.

мăнđî بازدید : 102 تابستان 1392 نظرات (0)

رایت آسان دیسک با نرم افزار EZ Burning Studio v3.7.5

نرم افزار EZ Burning Studio یکی ابزار بسیار ساده به منظور رایت انواع فایل های کامپیوتری برروی دیسک می باشد. شما می توانید از این نرم افزار برای رایت سی دی های صوتی، رایت به صورت Data برروی سی دی و دی وی دی، ایجاد ویدئو و رایت آن روی سی دی و دی وی دی، ساخت و رایت فایل های ایمیج و بسیاری از کارهای دیگر استفاده کنید. یکی از مهمترین ویژگی های این برنامه داشتن منوی بسیار ساده است که به شما این امکان را می دهد که به راحتی بتوانید به امکانات و قابلیت های برنامه دسترسی داشته باشید. همچنین عملیات رایت فایل نیز در این برنامه به سادگی انجام می شود به طوریکه که شما فقط با چند کلیک فایل مورد نظرتان را وارد برنامه می کنید و برروی Burn کلیک می کنید.

мăнđî بازدید : 312 تابستان 1392 نظرات (0)

کپی فیلمهای قفل دار با نرم افزار VSO BlindWrite 7.0.0.0

امروزه اکثر شرکت های عرضه کننده محصولات مالتی مدیا، محصولات خود نظیر فیلم و آهنگ را به صورت قفل دار برروی سی دی و دی وی دی منتشر میکنند. نرم افزار BlindWrite ابزاری است بسیار کارآمد به منظور شکستن قفل انواع CD و DVD که به شما این امکان را می دهد تا به راحتی بتوانید فیلم ها، بازیها، سی دی های صوتی و به طور کلی هرگونه اطلاعات دیسک های حفاظت شده را در کامپیوتر خود کپی کنید. علاوه بر این از این برنامه میتوان برای تهیه ی نسخه پشتیبان از انواع لوح فشرده استفاده کرد تا از آسیب های ناشی از خراش، کودکان و استفاده مکرر جلوگیری شود. همچنین این برنامه قادر است تا نسخه پشتیبان را به صورت مستقیم توسط برنامه های درایو مجازی (مانند Daemon Tools) از کامپیوتر اجرا کند. از دیگر امکانات این نرم افزار میتوان به امکان کپی دیسک به دیسک و امکان رایت اطلاعات برروی انواع لوح فشرده اشاره نمود.

мăнđî بازدید : 90 بهار 1392 نظرات (0)

WinX DVD Ripper Platinum قادر به ریپ کردن انواع دی وی دی به فرمت های رایج دی وی دی مانند AVI, MOV, FLV, WMV, MPEG, MP4, 3GP و… است.اما در این نرم افزار چه چیز بیشتر به چشم می آید ؟ این نرم افزار توانایی ریپ کردن انواع فرمت های دی وی دی به Sony PSP, Apple iPhone, iPod, iPad, iTouch, Apple TV, Zune, Mobile phone و… را نیز دارا می باشد که یکی از برتری های آن است.این نرم افزار رپیر دی وی دی از سی پی یو های چند هسته ای پشتیبانی می کند و تماما با ویندوز 7 منطبق است.ما قول می دهیم که WinX DVD Rippe یکی از پر سرعتیترین ریپر های دی وی دی است.

درباره ما
Profile Pic
با عضویت در ايــرانيان دانلود با ما همراه باشید با تشکر ايــرانيان دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
  • پنجشنبه 30 بهمن 1393
  • شنبه 25 بهمن 1393
  • سه شنبه 29 مهر 1393
  • دوشنبه 28 مهر 1393
  • يکشنبه 06 مهر 1393
  • جمعه 04 مهر 1393
  • سه شنبه 24 تير 1393
  • يکشنبه 04 خرداد 1393
  • سه شنبه 30 ارديبهشت 1393
  • دوشنبه 29 ارديبهشت 1393
  • چهارشنبه 14 اسفند 1392
  • پنجشنبه 17 بهمن 1392
  • پنجشنبه 26 دی 1392
  • شنبه 21 دی 1392
  • جمعه 20 دی 1392
  • جمعه 29 آذر 1392
  • سه شنبه 26 آذر 1392
  • دوشنبه 25 آذر 1392
  • چهارشنبه 20 آذر 1392
  • سه شنبه 12 آذر 1392
  • دوشنبه 11 آذر 1392
  • يکشنبه 10 آذر 1392
  • شنبه 09 آذر 1392
  • سه شنبه 28 آبان 1392
  • چهارشنبه 22 آبان 1392
  • سه شنبه 14 آبان 1392
  • شنبه 11 آبان 1392
  • چهارشنبه 08 آبان 1392
  • دوشنبه 06 آبان 1392
  • پنجشنبه 02 آبان 1392
  • شنبه 27 مهر 1392
  • پنجشنبه 25 مهر 1392
  • شنبه 20 مهر 1392
  • جمعه 19 مهر 1392
  • سه شنبه 16 مهر 1392
  • چهارشنبه 10 مهر 1392
  • شنبه 06 مهر 1392
  • پنجشنبه 04 مهر 1392
  • سه شنبه 02 مهر 1392
  • جمعه 29 شهريور 1392
  • چهارشنبه 27 شهريور 1392
  • سه شنبه 26 شهريور 1392
  • جمعه 22 شهريور 1392
  • سه شنبه 19 شهريور 1392
  • جمعه 15 شهريور 1392
  • جمعه 08 شهريور 1392
  • پنجشنبه 07 شهريور 1392
  • چهارشنبه 06 شهريور 1392
  • شنبه 02 شهريور 1392
  • چهارشنبه 30 مرداد 1392
  • يکشنبه 27 مرداد 1392
  • جمعه 25 مرداد 1392
  • پنجشنبه 24 مرداد 1392
  • چهارشنبه 23 مرداد 1392
  • سه شنبه 22 مرداد 1392
  • دوشنبه 21 مرداد 1392
  • يکشنبه 20 مرداد 1392
  • جمعه 18 مرداد 1392
  • چهارشنبه 16 مرداد 1392
  • يکشنبه 13 مرداد 1392
  • شنبه 12 مرداد 1392
  • چهارشنبه 09 مرداد 1392
  • سه شنبه 08 مرداد 1392
  • دوشنبه 07 مرداد 1392
  • يکشنبه 06 مرداد 1392
  • جمعه 04 مرداد 1392
  • پنجشنبه 03 مرداد 1392
  • سه شنبه 01 مرداد 1392
  • دوشنبه 31 تير 1392
  • يکشنبه 30 تير 1392
  • شنبه 29 تير 1392
  • جمعه 28 تير 1392
  • پنجشنبه 27 تير 1392
  • سه شنبه 25 تير 1392
  • يکشنبه 23 تير 1392
  • جمعه 21 تير 1392
  • پنجشنبه 20 تير 1392
  • سه شنبه 18 تير 1392
  • دوشنبه 17 تير 1392
  • يکشنبه 16 تير 1392
  • شنبه 15 تير 1392
  • جمعه 14 تير 1392
  • دوشنبه 23 ارديبهشت 1392
  • يکشنبه 22 ارديبهشت 1392
  • شنبه 21 ارديبهشت 1392
  • نظرسنجی
    نظرات بازدید کنندگان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 574
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 116
  • آی پی امروز : 82
  • آی پی دیروز : 66
  • بازدید امروز : 186
  • باردید دیروز : 382
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,090
  • بازدید ماه : 1,090
  • بازدید سال : 25,676
  • بازدید کلی : 175,438