loading...
ایرانیان دانلود
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
دانلود بازی Dynasty Warriors 8 برای PS3 0 400 sahar
دانلود ویندوز سون به همراه آخرین آپدیت Windows 7 Ultimate SP1 x86/x64 May 2013 0 218 sajadtinatpak
دانلود Download Accelerator Plus Premium v10.0 - مدیریت دانلودها 0 244 mahdi
محسن چاوشی، محسن یگانه ماه رمضان به تلوزیون می آیند 0 220 mahdi
مجری جوان تلویزیون٬ به خاطر جنایت هولناک دستگیر شد!! 0 251 mahdi
๑۩۞۩๑ شب زنده داران ایرانیان دانلود๑۩۞۩๑ 0 194 mahdi
دانلود µTorrent v3.3.1 Build 29834 - نرم افزار دانلود فایل های تورنت 0 203 mahdi
دانلود µTorrent v3.3.1 Build 29834 - نرم افزار دانلود فایل های تورنت 0 211 mahdi
طنز دختر , پسر 0 218 mahdi
طنز دختر پسر 0 215 mahdi
دانلود کتاب میخواهم کسب و کار اینترنتی راه بیاندازم از کجا شروع کنم؟ 0 222 mahdi
دانلود کتاب تهدید های امنیتی شبکه و روشهای مقابله با آن به زبان فارسی 0 236 mahdi
دانلود کتاب آموزشی اندروید (All System Android) به زبان فارسی 0 205 mahdi
Internet Download Manager 0 209 mahdi
تقویم 1392 تصویری، مخصوص دسکتاپ 0 256 mahdi
فارسی نویس پارسی نگار لیومون - LeoMoon ParsiNegar 1.26 0 254 mahdi
مدیریت بر زیر نویس فیلم ها با Lemony Pro 4.5.4 0 260 mahdi
nod 32 0 237 zangeroo
мăнđî بازدید : 82 پاییز 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Drift Mania: Street Outlaws برای اندروید

از ژاپن تا کوه های آلپ در سوئیس، دره های تنگ و باریک بیابانی، تا تپه های پر شیب سانفرانسیسکو، Street Outlaws شما را با کوهی از استرس و هیجان به خطرناک ترین جاده های جهان می برد. این بازی که مانند سایر سری بازی های Drift Mania دارای گیم پلی اعتیاد آور است، با کیفیت ترین گرافیک، کنترل های بسیار واقعی و حالت بازی چند نفره ی ارتقاء یافته را در خود جای داده است. در این بازی می توانید ظاهر خودروی خود را به طور کامل شخصی سازی کنید و با دریافت محصولات Aftermarket کارکرد خود را ارتقاء دهید.

мăнđî بازدید : 75 پاییز 1392 نظرات (0)

دانلود بازی ULTRA4 Offroad Racing برای اندروید

قدرتمندترین ماشین ها را که در هر محیطی همچنان نیرومند هستند به کار گرفته و به مسابقه ای هیجان انگیز بروید. بهترین و قوی ترین ماشین های دنیا در ULTRA4 Offroad Racing مهمان گوشی های همراه شما شده و در مسابقه ای خارج از جاده و در محیط هایی پر از فراز و نشیب شما را به یک مسابقه ی پر تپش دعوت می کنند. حرکات واقعی و قابلیت های طبیعی ماشین ها، امکان استفاده از 6 ماشین خاص و مختلف، سیستم تخریبی بسیار واقعی و به کار گیری ماشین های معروف از سازندگان سراسر جهان از ویژگی های جذاب این بازی مهیج است.

мăнđî بازدید : 92 پاییز 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Shadowrun Returns برای اندروید

انسان جادو ماشین را ملاقات می کند. سال 2054 است و جادو به جهان بازگشته است تا موجودات شگفت انگیز و افسانه ای دوباره زنده کند. دیو ها، غول ها و هیولاها از کنار ما می گذرند و گروه های بی رحم جهان را به خون آغشته اند! شما یک شخص مخفی هستید که در حاشیه های شهر زندگی می کند و هر روز تا روز دیگر زنده است اما به شرط مهارت داشتن و دفاع از خود! شما به دنیای آینده میروید به جایی که تکنولوژی و جادو بر خیابان ها حکمفرماست. در این نبرد خیالی و هیجان انگیز بیش از 350 سلاح مختلف و قابلیت متنوع در اختیار شماست. همچنین می توانید کاراکتر خود را از میان یک تا شش الگوی مختلف ساخته و یا تنظیم نمایید.

мăнđî بازدید : 95 پاییز 1392 نظرات (0)

دانلود بازی مسابقه ی شگفتی C.H.A.O.S Tournament HD برای اندروید

C.H.A.O.S Tournament HD به شما شانس شرکت در یک ماموریت نظامی در آسمان را می دهد تا در محیطی هجومی و پرتنش به رقابت بپردازید. اگر یک خلبان با تجربه هستید مهارت های خود را در جریان قوانین سخت این بازی مقابل حرفه ای های کنترل هلیکوپتر امتحان کنید و اگر تازه کار هستید نشان دهید که می توانید ستاره ای درخشان شوید. مدل های مختلف هلیکوپتر، سطوح مختلف بازی، گیم پلی و حرکت واقعی هلیکوپتر، نماهای بصری و افکت های صوتی ویژه، کوقعیت های جنگی واقعی، 8 ماموریت آموزشی برای آمادگی و قابلیت ارتقاء سلاح ها و کارکرد هلیکوپتر از ویژگی های برجسته ی این بازی مهیج است. آسمان انتظار نبرد هیجان انگیز شما را می کشد.

мăнđî بازدید : 74 پاییز 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Iesabel برای اندروید

در عصر سیاهی ها فقط یک قهرمان می تواند دنیا را نجات دهد! در بازی حماسی تک نفره مقابل پلیدی ها بایستید و یا با بازی هفت نفره به جنگ دشمن بروید. دسته های هیولاهای خون آشام، سلاح های مختلف و قدرتمند، چندین مهارت دست یافتنی و دنیای زیبای خیال در انتظار شماست. مکان های مختلفی مانند، سیاه چال ها، مرداب، بیابان، دره های یخی، خرابه های باستانی، جنگل ها، غارها و مکان های بسیار مختلف دیگر را ببینید و بجنگید. Isabel بیش از 25 ساعت بازی هیجان انگیز را در سه سطح دشواری برای شما تدارک دیده است، پس شمشیر خود را بردارید و به درون بازی بپرید

мăнđî بازدید : 96 پاییز 1392 نظرات (0)

دانلود بازی پرتاب Fling! برای اندروید

Fling یک بازی اعتیاد آور و جذاب معمایی است که در عین سادگی چالش برانگیز و برای همه ی سنین مناسب است. این بازی دارای بیش از 100000 معماست که هیچ یک از آن ها شبیه دیگری نیست. بازی در 35 مرحله اجرا و به تدریج با پیشرفت مراحل مشکل تر می شود. این بازی هنگام بسته شدن به صورت خودکار مراحل طی شده ی شما را ذخیره می کند.

мăнđî بازدید : 126 پاییز 1392 نظرات (0)

دانلود بازی رانندگی واقعی Drive برای اندروید

لذت رانندگی هیجان انگیز! انتخاب از میان 8 تراک و 3 ماشین. دنده ها در سمت چپ و پدال ها در سمت راست! برای هدایت ماشین کافیست آنرا کج کنید. دستهایتان را برای لمس فرمان آماده کنید و برانید

мăнđî بازدید : 121 پاییز 1392 نظرات (0)

بهترین بازی مسابقه ای اکشن برای گوشی همراه شما. این فقط یک بازی مسابقه ای نیست بلکه یک اکشن انفجاری در بهترین روایت های سنتی Flatout، Carmageddon و Twisted Metal است. مراحل مسابقه ای نفس گیر و میدان های جنگ، اتومبیل های قدرتمند، سلاح های کشنده و گیم پلی کنسولی دیوانه وار! در این بازی با ماموریت های طرح ریزی شده در مسیر داستان بازی پیش می روید و مراحل را یکی پس از دیگری پشت سر می گذارید. ماجرای سرقت های بزرگ را دنبال کنید، محموله ی با ارزش را تحویل دهید و نگاهی به دور و بر خود بیندازید: شما در دام افتاده اید! با تمام سرعت در فضای داستان برانید، راز کیف به سرقت رفته را فاش و کسی را که پشت همه ی این ماجرا ها بوده است پیدا کنید.

мăнđî بازدید : 94 تابستان 1392 نظرات (0)

دانلود بازی پرطرفدار تاکسی دیوانه Crazy Taxi برای اندروید

Crazy Taxi یکی از بازی های کلاسیک و بسیار پرطرفدار کامپیوتری بود که حالا نسخه ی مخصوص گوشی های اندروید آن منتشر شده است. در این بازی شما مسافران را سوار تاکسی خود می کنید و برای اینکه پول بیشتری از مسافران بگیرید باید آنها را خیلی زود به مقصد برسانید. در واقع به شکل دیوانه وار در خیابان رانندگی می کنید و از راه های مختلف ترافیک خیابان ها را دور می زنید. در بازی تاکسی دیوانه، زمان پول است، و تنها دیوانه ترین ها می توانند در این بازی پیروز شوند

мăнđî بازدید : 99 تابستان 1392 نظرات (0)

دانلود بازی شبیه ساز پرواز Infinite Flight برای اندروید

در بازی Infinite Flight سکان یک هواپیما در دستان شماست. در این بازی شبیه ساز هواپیما باید از باند فرود بلند شوید، پرواز کنید و سپس هواپیما را سالم در مقصد برزومین بنشانید. اگر به پرواز با هواپیمای مختلف علاقه مندید در این بازی می توانید به صورت شبیه سازی شده تمام قسمت های یک هواپیما را کنترل کنید.

мăнđî بازدید : 100 تابستان 1392 نظرات (0)

دانلود بازی استراتژیک Arma Tactics THD برای اندروید

Arma Tactics THD یک بازی استراتژیک با اصل مبارزه ای است که در آن شما کنترل یک تیم 4 نفره از نیروهای ویژه را بر عهده دارید. در این بازی شما و تیم تحت فرمان تان به ماموریت های مختلف فرستاده می شوید که اهداف مختلفی را در هر ماموریت دنبال می کنید. همچنین بازی دارای مراحل، ماموریت ها و سلاح های مختلفی که با کسب امتیاز در هر مرحله می توانید قفل آنها را باز کنید.

мăнđî بازدید : 88 تابستان 1392 نظرات (0)

دانلود بازی جذاب Geometry Dash برای اندروید

بازی Geometry Dash یک بازی لمسی ساده و دارای مراحل بسیار زیاد است که ساعت ها می تواند شما را سرگرم کند. در این بازی دائما باید در حال تکاپو باشید. پرش کنید، پرواز کنید و از هر راهی که می توانید نگذارید تا موانع جلوی حرکت شما را بگیرند

мăнđî بازدید : 76 تابستان 1392 نظرات (0)

دانلود بازی کنترل ترافیک TrafficVille 3D برای اندروید

TrafficVille 3D نام یک بازی سه بعدی برای گوشی های اندروید است که در آن شما باید ترافیک شهر را کنترل کنید. در واقع شما باید یک ترافیک روان را در شهر حکم فرما سازید.کنترل چراغ راهنمایی در اختیار شماست و با یک اشتباه کوچک باعث ایجاد هرج و مرج و تصادف ماشین ها خواهید شد.

мăнđî بازدید : 99 تابستان 1392 نظرات (0)

دانلود بازی بهترین پارک در جهان Best Park in the Universe برای اندروید

آیا برای یک برای یک درگیری بزرگ در کیهان آماده اید؟ در بازی بهترین پارک در جهان به Mordecai, Rigby و Muscle Man کمک کنید تا در نبرد مقابل موجودات فضایی، هیولاها و اژدها پیروز شوند. در این بازی از ساعت ها مبارزه به شیوه های مختلف در 4 جهان متفاوت و 20 مرحله نفس گیر لذت خواهید برد.

мăнđî بازدید : 90 تابستان 1392 نظرات (0)

دانلود بازی جنگی Champs Battlegrounds برای اندروید

Champs: Battlegrounds یک بازی اندروید فوق العاده زیبا برای ان دسته از افراد که علاقه ی زیادی به بازی های استراتژیک دارند. این بازی با ابزار ها و امکاناتی که در اختیار شما قرار می دهد برایتان این امکان را فراهم میکند تا بتوانید یک ارتش را برای خود ساخته و ان را مدیریت کنید، شما می توانید با انتخاب مبارزات و پیروزی در انها قلمرو خود را گسترش دهید.

мăнđî بازدید : 99 تابستان 1392 نظرات (0)

دانلود بازی موج سواری Banzai Surfer برای اندروید

Banzai Surfer یک بازی هیجان انگیز موج سواری است که برای اندروید منتشر شده است. فرار از کوسه های خشمگین، پیدا کردن گنجینه های با ارزش در مکان های بسیار معروف همچون جزیره ایستر، اتشفشان و امارت های گوناگون از ویژگی های این بازی به شمار میرود. گیم پلی جذاب در کنار محیطی زیبا و هیجان انگیز لذت بازی را دو چندان میکند.

мăнđî بازدید : 96 تابستان 1392 نظرات (0)

دانلود بازی پل سازی Bridge Constructor برای اندروید

Bridge Constructor یک بازی در سبک پازل و شبیه ساز پل سازی برای اندروید است. در این بازی شما باید با مواد و مصالح مختلف اقدام به ساختن پل های مستحکم کنید و سپس با عبور اتومبیل ها و کامیون ها از روی پل دوام آنرا بسنجید. در واقع این آزمون کلید رفتن شما به مراحل بعد می باشد.

мăнđî بازدید : 134 تابستان 1392 نظرات (0)

دانلود بازی حاشیه اقیانوس آرام برای اندروید Pacific Rim

بازی Pacific Rim با الهام از فیلم برادران Warner به کارگردانی Guillermo del Toro برای گوشی های اندویدی عرضه شده است. شما در این بازی در نقش یک ربات عظیم الجثه به نام Jaeger، باید با هیولایی که قصد نابودی زمین را دارند مبارزه کنید. از ویژگی های این بازی میتوان به داشتن 30 مرحله چالش برانگیز و همچنین امکان سفارشی سازی سلاح های Jaeger اشاره نمود.

мăнđî بازدید : 86 تابستان 1392 نظرات (0)

دانلود بازی SHADOWGUN برای اندروید

در این بازى شما قهرمانى هستید که در نقش جان اسلید براى نابودى بدترین و پست ترین کهکشان ها بازى مى کنید. ماموریت شما دستگیرى دکتر سیمون نابغه اى دیوانه که فرد شروریست میباشد. شما براى رسیدن به او باید با محافظان شخصیش بجنگید و …

мăнđî بازدید : 96 تابستان 1392 نظرات (0)

دانلود بازی انتقام جو تاریکى ها برای اندروید Dark Avenger

شیطان از خواب بیدار شده است و از تاریکى ها برخاسته و ستمگرى را افزایش مى دهد. در این بازى که داراى گرافیکى بالا و کیفیت اچ دى براى گوشى هاى اندروید است، شما کمانداران و افراد خود را براى نبرد آماده مى کنید و به جنگ شیطان مى فرستید.

мăнđî بازدید : 92 تابستان 1392 نظرات (0)

بازی TITAN Escape the Tower مخصوص گوشی های اندروید می باشد که شما در یک قلعه ای با 80 سطح گیر افتاده اید و باید با استفاده از قدرت تفکر و هوش خود سعی کنید از این قلعه فرار کنید. شما در این بازی مجهز به یک توپ آهنی و یک ربات هستید که شما را در این فرار یاری می دهد

мăнđî بازدید : 101 تابستان 1392 نظرات (0)

دانلود بازی خشم اسمش اسپین برای اندروید Smash Spin Rage

استفاده از مرگبارترین سلاح ها اقدامیست که دشمنان برای تحت فشار قراردادن و سرکوب کردن شما در این بازی استفاده می کنند. شما طی حوادثی تمام آنچه که دوست دارید و می دانید را از دست داده اید. حوادثی اتفاق می افتد که خارج از کنترل شماست و حالا شما باید برای درست کردن تمام مشکلات بجنگید.

мăнđî بازدید : 118 تابستان 1392 نظرات (0)

دانلود بازی شوالیه تاریکی بر می خیزد برای اندروید The Dark Knight Rises

یک ویدئو گیم بسیار زیبا با الهام از پایان حماسی بتمن سه گانه فیلمی از کریستوفر نولان که برای گوشی های اندروید ساخته شده است. بروس وین بعد از یک غیبت هشت ساله به ژانر اکشن باز می گردد. اما جنگی صلیبی در راه است که رهبری آنرا سلینا کایل اسرار آمیز و بین بر عهده دارند، دشمنانی مرگ بار برای بتمن که همیشه نگهبان واقعی شهر بوده است. دوازده عملیات در کنار حوادث تصادفی و سرکار داشتن با موقعیت های گروگان گیری، بمب باران، فرار از زندان و تعقیب اتومبیل ها در شما حس یک سوپر قهرمان را ایجاد میکند.

мăнđî بازدید : 84 تابستان 1392 نظرات (0)

دانلود بازی مهیج World of Goo v1.1.1 برای اندروید

میلیون ها GOO (توپ های چسبناک) درون این بازی مهیج زندگی می کنند. این توپ های چسبناک نمی دانند که در یک بازی شرکت دارند و شما در این بازی با کشیدن و چسباندن GOO ها به هم آنها را به مقصد می رسانید.

мăнđî بازدید : 103 تابستان 1392 نظرات (0)

دانلود بازی مرد آهنی برای اندروید Man of Steel

ژنرال ذاد بزرگترین تهدید زمین است که تنها سوپرمن میتواند با قدرت های شگفت انگیز خود و مبارزه برای پیروزی و نجات سیاره او را متوقف سازد. این بازی برگرفته از حوادث و اتفاقات فیلم Man of Steel بوده و شما در نقش سوپرمن این حوادث را در این بازی تجربه خواهید کرد.

мăнđî بازدید : 109 تابستان 1392 نظرات (0)

دانلود بازی چرخ دنده ها برای اندروید Gears

این بازی مجموعه ای سه بعدی از غلتک های توپی در دنیای هیجان انگیز چرخ دنده های متحرک است که با داشتن دنیای سه بعدی شما را وارد دنیای چرخ دنده ها می کند تا از 27 مرحله رقابتی در 3 دنیای مجزا بگذرید و به ساعت ضربه بزنید و چرخ دنده ها را جمع آوری نمائید.

мăнđî بازدید : 94 تابستان 1392 نظرات (0)

دانلود بازی آسفالت 7 هیت برای اندروید Asphalt 7 Heat

با سریعترین سرعت سری هیت، تصادف کنید. این ویژگی، بیشترین حیرت زدگی بصری در ویرایش سری های آسفالت میباشد. این شما هستید که با 60 اتومبیل از متحیرکننده ترین اتومبیل ها از سازندگان معتبری همچون آودی، لامبورگینی و استون مارتین، در برابر جهان قرار دارید. مجموعه ای از 150 مسابقه در مسیرهایی از این سو به آنسوی جهان، از پاریس تا ریو. این بازی در شش سبک بازی متفاوت، با بازی چند نفره محلی و آنلاین برای بیش از 6 مسابقه دهنده، در انتظار شماست. با پی گیری بازی آسفالت، دوستان خود را پیدا کنید و آنها را به مسابقه دعوت کنید، موفقیت های خود را به اشتراک بگذارید و وضعیت تان را مقایسه کنید، و همچنین میتوانید با استفاده از سیستم ماچ میکینگ، یک حریف پیدا کنید. از هر دستگاهی که استفاده میکنید، آسفالت 7، محدودیت های آن را پوشش میدهد.

мăнđî بازدید : 143 تابستان 1392 نظرات (0)

دانلود بازی عبور از خط قرمز برای اندروید Redline Rush v1.2.1

بیش از 8 خودرو اسپرت در یک بازی هیجان انگیز به نام Redline Rush به شما امکان آنرا میدهد تا مهارت های رانندگی خود را به نمایش بگذارید. رد کردن ترافیک سنگین و فرار از پلیس می تواند ماهر ترین گیمر های مسابقه رالی را به چالش بکشد.

درباره ما
Profile Pic
با عضویت در ايــرانيان دانلود با ما همراه باشید با تشکر ايــرانيان دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
  • پنجشنبه 30 بهمن 1393
  • شنبه 25 بهمن 1393
  • سه شنبه 29 مهر 1393
  • دوشنبه 28 مهر 1393
  • يکشنبه 06 مهر 1393
  • جمعه 04 مهر 1393
  • سه شنبه 24 تير 1393
  • يکشنبه 04 خرداد 1393
  • سه شنبه 30 ارديبهشت 1393
  • دوشنبه 29 ارديبهشت 1393
  • چهارشنبه 14 اسفند 1392
  • پنجشنبه 17 بهمن 1392
  • پنجشنبه 26 دی 1392
  • شنبه 21 دی 1392
  • جمعه 20 دی 1392
  • جمعه 29 آذر 1392
  • سه شنبه 26 آذر 1392
  • دوشنبه 25 آذر 1392
  • چهارشنبه 20 آذر 1392
  • سه شنبه 12 آذر 1392
  • دوشنبه 11 آذر 1392
  • يکشنبه 10 آذر 1392
  • شنبه 09 آذر 1392
  • سه شنبه 28 آبان 1392
  • چهارشنبه 22 آبان 1392
  • سه شنبه 14 آبان 1392
  • شنبه 11 آبان 1392
  • چهارشنبه 08 آبان 1392
  • دوشنبه 06 آبان 1392
  • پنجشنبه 02 آبان 1392
  • شنبه 27 مهر 1392
  • پنجشنبه 25 مهر 1392
  • شنبه 20 مهر 1392
  • جمعه 19 مهر 1392
  • سه شنبه 16 مهر 1392
  • چهارشنبه 10 مهر 1392
  • شنبه 06 مهر 1392
  • پنجشنبه 04 مهر 1392
  • سه شنبه 02 مهر 1392
  • جمعه 29 شهريور 1392
  • چهارشنبه 27 شهريور 1392
  • سه شنبه 26 شهريور 1392
  • جمعه 22 شهريور 1392
  • سه شنبه 19 شهريور 1392
  • جمعه 15 شهريور 1392
  • جمعه 08 شهريور 1392
  • پنجشنبه 07 شهريور 1392
  • چهارشنبه 06 شهريور 1392
  • شنبه 02 شهريور 1392
  • چهارشنبه 30 مرداد 1392
  • يکشنبه 27 مرداد 1392
  • جمعه 25 مرداد 1392
  • پنجشنبه 24 مرداد 1392
  • چهارشنبه 23 مرداد 1392
  • سه شنبه 22 مرداد 1392
  • دوشنبه 21 مرداد 1392
  • يکشنبه 20 مرداد 1392
  • جمعه 18 مرداد 1392
  • چهارشنبه 16 مرداد 1392
  • يکشنبه 13 مرداد 1392
  • شنبه 12 مرداد 1392
  • چهارشنبه 09 مرداد 1392
  • سه شنبه 08 مرداد 1392
  • دوشنبه 07 مرداد 1392
  • يکشنبه 06 مرداد 1392
  • جمعه 04 مرداد 1392
  • پنجشنبه 03 مرداد 1392
  • سه شنبه 01 مرداد 1392
  • دوشنبه 31 تير 1392
  • يکشنبه 30 تير 1392
  • شنبه 29 تير 1392
  • جمعه 28 تير 1392
  • پنجشنبه 27 تير 1392
  • سه شنبه 25 تير 1392
  • يکشنبه 23 تير 1392
  • جمعه 21 تير 1392
  • پنجشنبه 20 تير 1392
  • سه شنبه 18 تير 1392
  • دوشنبه 17 تير 1392
  • يکشنبه 16 تير 1392
  • شنبه 15 تير 1392
  • جمعه 14 تير 1392
  • دوشنبه 23 ارديبهشت 1392
  • يکشنبه 22 ارديبهشت 1392
  • شنبه 21 ارديبهشت 1392
  • نظرسنجی
    نظرات بازدید کنندگان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 574
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 29
  • تعداد اعضا : 116
  • آی پی امروز : 160
  • آی پی دیروز : 66
  • بازدید امروز : 320
  • باردید دیروز : 382
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,224
  • بازدید ماه : 1,224
  • بازدید سال : 25,810
  • بازدید کلی : 175,572