loading...
ایرانیان دانلود
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
دانلود بازی Dynasty Warriors 8 برای PS3 0 400 sahar
دانلود ویندوز سون به همراه آخرین آپدیت Windows 7 Ultimate SP1 x86/x64 May 2013 0 217 sajadtinatpak
دانلود Download Accelerator Plus Premium v10.0 - مدیریت دانلودها 0 243 mahdi
محسن چاوشی، محسن یگانه ماه رمضان به تلوزیون می آیند 0 220 mahdi
مجری جوان تلویزیون٬ به خاطر جنایت هولناک دستگیر شد!! 0 251 mahdi
๑۩۞۩๑ شب زنده داران ایرانیان دانلود๑۩۞۩๑ 0 193 mahdi
دانلود µTorrent v3.3.1 Build 29834 - نرم افزار دانلود فایل های تورنت 0 202 mahdi
دانلود µTorrent v3.3.1 Build 29834 - نرم افزار دانلود فایل های تورنت 0 211 mahdi
طنز دختر , پسر 0 217 mahdi
طنز دختر پسر 0 214 mahdi
دانلود کتاب میخواهم کسب و کار اینترنتی راه بیاندازم از کجا شروع کنم؟ 0 222 mahdi
دانلود کتاب تهدید های امنیتی شبکه و روشهای مقابله با آن به زبان فارسی 0 235 mahdi
دانلود کتاب آموزشی اندروید (All System Android) به زبان فارسی 0 204 mahdi
Internet Download Manager 0 208 mahdi
تقویم 1392 تصویری، مخصوص دسکتاپ 0 255 mahdi
فارسی نویس پارسی نگار لیومون - LeoMoon ParsiNegar 1.26 0 253 mahdi
مدیریت بر زیر نویس فیلم ها با Lemony Pro 4.5.4 0 260 mahdi
nod 32 0 236 zangeroo
мăнđî بازدید : 87 زمستان 1392 نظرات (0)

YoWindow اپلیکیشنی برای ویندوز است که با استفاده از مناظر متحرک زیبایی که بر اساس شرایط مختلف آب و هوایی تغییر می کنند وضع هوایی چند روز آینده ی مکان مورد نظر شما را به اطلاعتان می رساند. شما می توانید منظره را بر اساس سلیقه ی خود از میان موارد مختلفی مانند منظره ی روستا، ساحل دریا، فرودگاه ، افق و آسمان انتخاب کنید، همچنین می توانید از تصاویر شخصی خود استفاده کنید که کارکرد اپلیکیشن را نیز به واقعیت نزدیک تر می کند. پنجره ی اصلی برنامه شامل منظره ی ذکر شده در کنار جزئیات آب و هوایی مثل دمای فعلی، میزان سرعت باد، فشار و رطوبت است. به علاوه این برنامه دما و وضعیت آب و هوای چند روز آینده را نیز در اختیار کاربران خود می گذارد.

мăнđî بازدید : 110 پاییز 1392 نظرات (0)

نرم افزار افزودن شورتکات به منوی راست کلیک Right Click Enhancer v4.1.2

گاهی دسکتاپ شما با انبوهی از میانبرها پوشیه شده و حالت بی نظمی پیدا می کند. این مشکل به راحتی با ابزار Right Click Creator که درون Right Click Enhancer قرار دارد قابل حل است. ابزار Right Click Shortcut Creator به شما اجازه می دهد تا میانبرهای اپلیکیشن ها، فایل ها و فولدرها را به محتوای منوی رایت کلیک خود اضافه کنید. می توانید خطوط هدایت کننده ی را در منوی رایت کلیک برای میانبر اپلیکیشن ها و فایل ها و فولدرها اضافه کنید و یا میانبرها و زیر منوهای اضافه شده را به راحتی حذف کنید. فایل های راهنمای HTML در طول پروسه های ساخت، ویرایش و حذف میانبرها و زیرمنوها همراه شما خواهند بود. تعداد زیاد میانبرها و زیرمنوها هیچ تداخلی در کارکرد سیستم و منوی رایت کلیک شما ایجاد نخواهد کرد.

мăнđî بازدید : 108 پاییز 1392 نظرات (0)

اضافه کردن منوی استارت ویندوز 7 به ویندوز 8 با 8StartButton v2.4.1

8StartButton برنامه ای ساده است که منوی استارت ویندوز 7 را به ویندوز 8 اضافه می کند. این نرم افزار با در بر داشتن تمام ویژگی های استارت منوی ویندوز 7 نیاز شما در زمینه ی دسترسی به برنامه های پرکاربرد را برطرف می نماید. هنگام نصب این نرم ازفار شما می توانید ناحیه ی Start کوچکی را که در ویندوز هشت در قسمت پایین و سمت چپ صفحه ی نمایشگر ظاهر می شود غیر فعال نمایید. قابل ذکر است که پس از هر بار Restart کردن سیستم باید تغییرات مورد نیاز را تنظیم کنید. 8StartButton علاوه بر نمایش دکمه ی کوچک استارت در پایین و سمت چپ صفحه شش دکمه ی کاربردی دیگر از قبیل دکمه ی صفحه ی استارت ویندوز 8، صفحه ی اپلیکیشن ها و پنل جستجوی ویندوز 8 و دکمه های خاموش، قفل و Restart سیستم را در اختیار شما می گذارد. قابلیت انتخاب چهار حالت نمایش مختلف، دسترسی به امور سیستم و Task Manager با رایت کلیک روی دکمه ی اپلیکیشن ها، ابزارهای تنظیم کننده ی مختلف برای منو و بهره گیری اندک از پردازشگر و حافظه ی سیستم از ویژگی های برجسته ی این نرم افزار است.

мăнđî بازدید : 5691 پاییز 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار نمایشگر آب و هوا Weather Display v10.37R.73

Weather Display نرم افزاری برای نمایش وضعیت آب و هواست که علاوه بر پشتیبانی از شمار بسیار زیادی از ایستگاه های آب و هواشناسی، انبوهی از ویژگی ها و آپشن های کارآمد را داراست. این نرم افزار شامل قابلیت هایی همچون مقیاس-زمان، FTP اطلاعات آب و هوا در صفحه ی وب شما، پیجر، ایمیل های Metar/Synop گزارشات حداقل و حداکثر دما، گزارشات اقلیمی، گزارشات NOAA، آپلود WebCam، دانلود FTP، خروجی OPRS، WAP، دریافت مستقیم Webcam، تصاویر متحرک Webcam، تلفن گویای آب و هوا، آب و هوای صوتی، استفاده از سنسور های تک سیم Dallas و ویژگی های بسیار زیاد دیگر است که همگی شما را در دریافت اطلاعات دقیق آب و هوای نواحی مختلف از دیگر سیستم ها بی نیاز می کند. این نرم افزار با سیستم عامل های ویندوز، مکینتاش و لینوکس سازگاری دارد. با استفاده از این نرم افزار و با اتصال به اینترنت می توانید نمایش زنده وضعیت آب وهوا را روی سیستم خود به صورت لحظه ای داشته باشید

мăнđî بازدید : 120 پاییز 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار افزون منوی استارت به ویندوز هشت Stardock Start8 v1.20

ویندوز 8 سیستم عاملی ساخته ی مایکروسافت در سال 2012 است که یکی از ابداعات آن حذف منوی استارت بود. از آنجایی که به نظر می رسید افراد زیادی به این منوی کاربردی و استفاده ی روزانه از آن عادت کرده و بدون آن با مشکل مواجه خواهند شد، طراحان نرم افزار به این فکر افتادند که چاره ای برای این کمبود بسازند و آن چاره Start8 است. طریقه ی نصب Start8 بسیار ساده است و تنها پس از چند دقیقه می توانید منوی استارت جدید را در ویندوز 8 روی کامپیوتر خود ببینید. این استارت منوی جدید شباهت زیادی به استارت منوی موجود در ویندوز سون دارد و قابلیت هایی همچون جستجوی برنامه ها، دسترسی به کنترل پنل، باز کردن فایل ها و دسترسی به بازی ها را در اختیار کابران می گذارد. این نرم افزار همچنین آپشن های Power شامل Restart, Hibernate, Sleep, Log off و Switch User را در بردارد. کاربرها می توانند با دسترسی به پنجره ی پیکر بندی Start8 استایل های مختلف را امتحان کرده و استایل مورد علاقه ی خود را انتخاب کنند. همچنین در این نرم افزار کاربر آزاد است تا با شخصی سازی مدخل های منوی استارت و انتخاب میانبر های مورد علاقه ی خود به راحتی به فایل ها و برنامه های پرکاربرد خود دسترسی پیدا کند. در این نرم افزار علاوه بر قابلیت تغییر رفتار دکمه ی Power کاربر قادر خواهد بود که تصویر مورد علاقه ی خود را در پنجره ی استارت به نمایش بگذارد.

мăнđî بازدید : 88 تابستان 1392 نظرات (0)

دستکاری و ایجاد تغییرات در پنجره های ویندوز با Actual Window Manager v8.0

Actual Window Manager یک ابزار سودمند است که با استفاده از یک فن آوری پیشرفته به شما اجازه می دهد تا هر گونه دستکاری و تغییرات دلخواهتان را برروی پنجره های ویندوز سیستم تان ایجاد نمایید. با این برنامه می توانید پنجره های ویندوز را مانند یک برنامه به منتطقه ی اطلاع رسانی ویندوز یا همانsystem tray بفرستید و آنرا مخفی کنید. همچنین می توانید یک پنجره را در حالت on-top قرار دهید و حتی پنجره ها را به صورت نیمه شفاف درآورید و در مجموع هر کاری که مد نظرتان باشد را می توانید با این برنامه برروی پنجره های ویندوز انجام دهید. بعلاوه این نرم افزار دارای امکانی است که به شما این اجازه را می هد تا دکمه های مربوط به تنظیمات مختلف و یندوز و یا برنامه هایی که دائما با آنها سروکار دارید را به صورت دستی در نوار عنوان هر پنجره اضافه کنید.

мăнđî بازدید : 115 تابستان 1392 نظرات (0)

قرار دادن ویدئو در پس زمنیه دسکتاپ با Video Wallpaper Master v1.0.2

Video Wallpaper Master نرم افزاریست که می توانید با استفاده از آن به جای قرار دادن تصاویر ساده و بی روح به عنوان پس زمینه دسکتاپ تان، یک فیلم را جایگزین آن کنید. در واقع این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا هر گونه فایل ویدئویی را انتخاب کنید و مانند یک والپیپر در پس زمینه دسکتاپ به نمایش درآورید. این برنامه دارای تنظیمات پیچیده و سختی نیست و کار با آن بسیار ساده است کافیست تا آنرا اجرا کنید و هر فایل ویدئویی را که می خواهید انتخاب نمایید و در پس زمینه دسکتاپ اجرا کنید. همچنین ویدئوهای انتخاب شده به صورت مداوم در حال پخش هستند که البته شما نیز می توانید در هر زمان که مایلید پخش آنرا متوقف سازید

мăнđî بازدید : 92 تابستان 1392 نظرات (0)

دانلود والپیپر متحرک آب برای دسکتاپ Watery Desktop 3D v3.53

یک والپیپر زنده را برروی پس زمینه دسکتاپ تان قرار دهید. Watery Desktop 3D یک والپیپر متحرک سه بعدی با افکت های مختلف آب مانند امواج و باران می باشد که شما می توانید از آن به عنوان تصویر پس زمینه کامپیوتر خود استفاده کنید. بعلاوه این نرم افزار دارای حالت دیگری است که می تواند به عنوان اسکرین سیور نیز اجرا شود. از ویژگی های این نرم افزار میتوان به اجرا شدن به صورت تمام صفحه و دارا بودن تنظیمات مختلف اشاره نمود که شما می توانید با پیکربندی این برنامه بالاترین کارائی را از آن دریافت نمایید. همچنین این نرم افزار از حداقل منابع سیستم استفاده می کند و شما در هنگام اجرای آن نگران کاهش سرعت سیستم خود نخواهید بود.

мăнđî بازدید : 114 تابستان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار نمایشگر ساعت کشورهای جهان Sharp World Clock v5.85

Sharp World Clock یک نرم افزار با سه ویژگی اساسی است که شامل نمایش ساعت کشورهای مختلف جهان، ساعت زنگ دار و تبدیل ساعت می باشد. در واقع شما با نصب این نرم افزار می توانید برروی میز دسکتاپ خود ساعت کشورهای مختلف جهان را مشاهد کنید. از طرف دیگر این برنامه دارای قابلیت تبدیل زمان نیز می باشد که با کمک ان می توانید اختلاف زمانی کشور خود را با کشور مقصد به دست آورید. و در نهایت قابلیت ساعت زنگ دار این نرم افزار هم به شما کمک میکند تا برنامه ریزی دقیقی برروی کارهای خود داشته باشید تا با تنظیم برنامه در زمان مورد نظر، قرارها و کارهایتان را به شما یادآوری کند. همچنین این نرم افزار علاوه بر این سه ویژگی دارای امکانات و قابلیت های دیگری نیز می باشد که یکی از آنها قابلیت گزارش آب و هوای محل سکونت شما است.

мăнđî بازدید : 105 بهار 1392 نظرات (0)

(x86/x64)

WallOne یک نرم افزار مفید و قابل اعتماد است که شما را قادر می سازد تا تصاویر مورد علاقه خود را از اینترنت دانلود و آنها را به عنوان تصویر پس زمینه انتخاب کنید. همچنین، این نرم افزار اجازه می دهد تا شما عکس های مورد علاقه خود را از پوشه های شخصی انتخاب کرده و یک مجموعه جدید را رقم بزنید.ویرایش تصاویر پس زمینه بدون نیاز به نرم افزار ویرایش تصویر یکی دیگر از وظایف این نرم افزار است.اضافه کردن تصاویر پس زمینه از اینترنت، از فایل ها و یا از آلبوم عکس های خود تنها و تنها با چند کلیک ماوس امکان پذیر شده است. می توانید تصاویر خود را با کشیدن و رها کردن به نرم افزار WallOne اعمال نمایید.مدیریت تصاویر پس زمینه گزینه ای است مه می تواند توسط تنظیم کلید های ترکیبی ساده در دسترس قرار گیرد. تغییر و تنظیم اندازه و چرخش تصاویر می تواند به صورت خودکار انجام گیرد.

درباره ما
Profile Pic
با عضویت در ايــرانيان دانلود با ما همراه باشید با تشکر ايــرانيان دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
  • پنجشنبه 30 بهمن 1393
  • شنبه 25 بهمن 1393
  • سه شنبه 29 مهر 1393
  • دوشنبه 28 مهر 1393
  • يکشنبه 06 مهر 1393
  • جمعه 04 مهر 1393
  • سه شنبه 24 تير 1393
  • يکشنبه 04 خرداد 1393
  • سه شنبه 30 ارديبهشت 1393
  • دوشنبه 29 ارديبهشت 1393
  • چهارشنبه 14 اسفند 1392
  • پنجشنبه 17 بهمن 1392
  • پنجشنبه 26 دی 1392
  • شنبه 21 دی 1392
  • جمعه 20 دی 1392
  • جمعه 29 آذر 1392
  • سه شنبه 26 آذر 1392
  • دوشنبه 25 آذر 1392
  • چهارشنبه 20 آذر 1392
  • سه شنبه 12 آذر 1392
  • دوشنبه 11 آذر 1392
  • يکشنبه 10 آذر 1392
  • شنبه 09 آذر 1392
  • سه شنبه 28 آبان 1392
  • چهارشنبه 22 آبان 1392
  • سه شنبه 14 آبان 1392
  • شنبه 11 آبان 1392
  • چهارشنبه 08 آبان 1392
  • دوشنبه 06 آبان 1392
  • پنجشنبه 02 آبان 1392
  • شنبه 27 مهر 1392
  • پنجشنبه 25 مهر 1392
  • شنبه 20 مهر 1392
  • جمعه 19 مهر 1392
  • سه شنبه 16 مهر 1392
  • چهارشنبه 10 مهر 1392
  • شنبه 06 مهر 1392
  • پنجشنبه 04 مهر 1392
  • سه شنبه 02 مهر 1392
  • جمعه 29 شهريور 1392
  • چهارشنبه 27 شهريور 1392
  • سه شنبه 26 شهريور 1392
  • جمعه 22 شهريور 1392
  • سه شنبه 19 شهريور 1392
  • جمعه 15 شهريور 1392
  • جمعه 08 شهريور 1392
  • پنجشنبه 07 شهريور 1392
  • چهارشنبه 06 شهريور 1392
  • شنبه 02 شهريور 1392
  • چهارشنبه 30 مرداد 1392
  • يکشنبه 27 مرداد 1392
  • جمعه 25 مرداد 1392
  • پنجشنبه 24 مرداد 1392
  • چهارشنبه 23 مرداد 1392
  • سه شنبه 22 مرداد 1392
  • دوشنبه 21 مرداد 1392
  • يکشنبه 20 مرداد 1392
  • جمعه 18 مرداد 1392
  • چهارشنبه 16 مرداد 1392
  • يکشنبه 13 مرداد 1392
  • شنبه 12 مرداد 1392
  • چهارشنبه 09 مرداد 1392
  • سه شنبه 08 مرداد 1392
  • دوشنبه 07 مرداد 1392
  • يکشنبه 06 مرداد 1392
  • جمعه 04 مرداد 1392
  • پنجشنبه 03 مرداد 1392
  • سه شنبه 01 مرداد 1392
  • دوشنبه 31 تير 1392
  • يکشنبه 30 تير 1392
  • شنبه 29 تير 1392
  • جمعه 28 تير 1392
  • پنجشنبه 27 تير 1392
  • سه شنبه 25 تير 1392
  • يکشنبه 23 تير 1392
  • جمعه 21 تير 1392
  • پنجشنبه 20 تير 1392
  • سه شنبه 18 تير 1392
  • دوشنبه 17 تير 1392
  • يکشنبه 16 تير 1392
  • شنبه 15 تير 1392
  • جمعه 14 تير 1392
  • دوشنبه 23 ارديبهشت 1392
  • يکشنبه 22 ارديبهشت 1392
  • شنبه 21 ارديبهشت 1392
  • نظرسنجی
    نظرات بازدید کنندگان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 574
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 27
  • تعداد اعضا : 116
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 66
  • بازدید امروز : 133
  • باردید دیروز : 382
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,037
  • بازدید ماه : 1,037
  • بازدید سال : 25,623
  • بازدید کلی : 175,385