loading...
ایرانیان دانلود
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
دانلود بازی Dynasty Warriors 8 برای PS3 0 400 sahar
دانلود ویندوز سون به همراه آخرین آپدیت Windows 7 Ultimate SP1 x86/x64 May 2013 0 217 sajadtinatpak
دانلود Download Accelerator Plus Premium v10.0 - مدیریت دانلودها 0 244 mahdi
محسن چاوشی، محسن یگانه ماه رمضان به تلوزیون می آیند 0 220 mahdi
مجری جوان تلویزیون٬ به خاطر جنایت هولناک دستگیر شد!! 0 251 mahdi
๑۩۞۩๑ شب زنده داران ایرانیان دانلود๑۩۞۩๑ 0 193 mahdi
دانلود µTorrent v3.3.1 Build 29834 - نرم افزار دانلود فایل های تورنت 0 203 mahdi
دانلود µTorrent v3.3.1 Build 29834 - نرم افزار دانلود فایل های تورنت 0 211 mahdi
طنز دختر , پسر 0 218 mahdi
طنز دختر پسر 0 215 mahdi
دانلود کتاب میخواهم کسب و کار اینترنتی راه بیاندازم از کجا شروع کنم؟ 0 222 mahdi
دانلود کتاب تهدید های امنیتی شبکه و روشهای مقابله با آن به زبان فارسی 0 236 mahdi
دانلود کتاب آموزشی اندروید (All System Android) به زبان فارسی 0 204 mahdi
Internet Download Manager 0 208 mahdi
تقویم 1392 تصویری، مخصوص دسکتاپ 0 255 mahdi
فارسی نویس پارسی نگار لیومون - LeoMoon ParsiNegar 1.26 0 254 mahdi
مدیریت بر زیر نویس فیلم ها با Lemony Pro 4.5.4 0 260 mahdi
nod 32 0 236 zangeroo
мăнđî بازدید : 78 زمستان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار onOne Perfect Photo Suite v8.1.0 Premium Edition

.:: دانلود رایگان نرم افزار onOne Perfect Photo Suite 8 ورژن Premium Edition برای سیستم عامل مکینتاش همراه با Ultimate Creative Pack 2 + راهنمای تصویری کرک نرم افزار ::.

با استفاده از onOne Perfect Photo Suite که یک ویرایشگر تصویری کامل است و برای رساندن تصاویر شما به بهترین شکل ممکنی که میتوانند داشته باشند طراحی شده است کاربران می توانند تصاویر بسیار فوق العاده بسازند، خلاقیت خود را به نمایش بگذارند و مشکلات معمول موجود در تصاویر را به راحتی برطرف کنند. از روش مورد علاقه ی خود استفاده کنید و کارهای ویرایشی وقت گیر در Adobe Photoshop و یا کارهایی را که به تنها در Lightroom، Photoshop Elements یا Apple Aperture ممکن نیستند را به انجام برسانید. در این مجموعه ی ابزاری همه ی آنچه که برای ارتقاء، رتوش، تغییر بک گراند و بزرگنمایی با کیفیت تصاویر نیاز دارید در اختیار شماست. این نرم افزار همه ی موارد مورد نیاز برای کار یک عکاس حرفه ای، یک شخص علاقه مند به عکاسی و یا هر کسی که با این امور سرو کار دارد را در خود جای داده است. خلاقیت خود را در ساخت و ارتقاء تصاویر، زینت بخشیدن به آنها و رفع عیوب موجود در آنها به زیبایی به دیگران ثابت کنید. onOne Perfect Photo Suite برای شما ساخته شده است، برای هر لحظه و هر نیاز شما!

мăнđî بازدید : 105 پاییز 1392 نظرات (0)

دانلود آخرین ویرایش سیستم عامل قدرتمند لینوکس Ubuntu 12.04.1

|آخرین نسخه ی ویرایش حرفه ای سیستم عامل لینوکس  i386/x86/x64 |

:: ایرانیان دانلود::

احتمالا با سیستم عامل قدرتمند لینوکس آشنایی دارید این سیستم عامل قدرتمند و با ارزش ویرایش های مختلفی دارد کــه ما اینـــــــــبار تصمیم گرفته ایم تا ویرایش Ubuntu این سیستم عامل خارق العاده را برای تان آمـــاده کرده ایم. ایـــــن ویرایش از این سیستم عمل قدرتمند بصـــــــورت رایگان عرضه شده که امکــــــنات و ابزار های فوانی دارد که توانسته از سراسر جهان کاربران زیادی ر به خود جذب نماید. این سیستم عامل نیاز بـه برنامه های مخصوص خود دارد که تمامی نرم افزار های مورد نیاز کاربر در این سیستم عامل وجود دارد که البته شما میتوانید نرم افزار های این برنامه که همگان به صورت رایگان عرضه شده اند ارتقا دهید.این سیستم عمل با حجم مناسبی عرضه شده که سرعتی بالا برخوردار می باشد و با انواع سیســـــــتم سی پی یو های Intel, Asus, Amd و… سازگار می باشد. این سیستم عامل قــابلیت بر روز رسانی دارد.

мăнđî بازدید : 80 پاییز 1392 نظرات (0)

دانلود سیستم عامل مکینتاش لاین Mac OS X Lion 10.7.4 Final

مکینتاش یک سیستم عامل کامپیوتری ساخت شرکت مشهور اپل می باشد. در واقع مکینتاش مانند سایر سیستم عامل های معروف همچون ویندوز و لینوکس بوده و علاقه مندان خاص خود را دارد. شما می توانید در حالت طبیعی از این سیستم عامل تنها بر روی کامپیوترهای شرکت اپل استفاده کنید. به عبارت دیگر مکینتاش را نمیتوان مانند سایر سیستم عامل ها بر روی کامپیوترهای معمولی با سی پی یو های Intel یا AMD نصب نمود. این سیستم عامل همانند سایر رقبای خود دارای نسخه های متفاوتی است که جدید ترین آن مکینتاش نسخه شیر یا همان Mac OS X Lion می باشد. با توجه به درخواست های متعدد کابران محترم مبنی بر معرفی نسخه جدید این سیستم عامل، گروه ایرنیان دانلود تصمیم گرفت تا سیستم عامل مکینتاش نسخه لاین را برای دانلود شما آماده کند. سیستم عامل Mac عموماً به دلیل داشتن ظاهر بسیار زیبا و رابط گرافیکی خوب خود مشهور شده است که این زیبایی در نسخه Lion به اوج خود رسیده است. از ویژگی های این نسخه میتوان به پشتیبانی کامل از محیط 64 بیتی اشاره نمود. در واقع این نسخه بر پایه 64 بیتی طراحی شده که این امر موجب افزایش سرعت اجرا و عملکرد برنامه ها تا 50 درصد نسبت به نسخه های قبل شده است. همچنین یکی دیگر از امکانات جدید این نسخه اضافه شدن ابزار Launchpad است که اگر با دیگر سیستم عامل این شرکت یعنی iOS که بر روی دستگاه های قابل حمل اپل نصب شده، کار کرده باشید حتمآ آنرا می شناسید. در واقع این ابزار لیست برنامه ها را همچون دستگاه های قابل حمل اپل در یک  اسکرین مجرا نمایش می دهد. امکان نصب سیستم عامل ویندوز مانند ایکس پی، ویستا و سون در کنار مکینتاش یکی دیگر از امکانات بسیار خوب این نسخه به شمار میرود. علاوه بر این ویژگی های کلی سیستم عامل مکینتاش شامل دارا بودن نرم افزارهای پرکاربرد به طوری که این برنامه ها به صورت خودکار نصب می شوند و نیازی نیست که شما به صورت جداگانه نرم افزاری را مثلآ برای پخش فایل های مالتی مدیا و … نصب کنید. همچنین امنیت بسیار بالای مکینتاش هم یکی دیگر از ویژگی های این سیستم عامل است که آنرا نسبتآ به سیستم عامل ویندوز متمایز میسازد زیرا برخلاف ویندوز ویروسی برای آن ساخته نشده یا ویروس های ساخته شده بسیار اندک هستند.

мăнđî بازدید : 89 پاییز 1392 نظرات (0)

سیستم عامل | مکینتاش

جدید ترین ویرایش سیستم عامل مکینتاش Mac OS X 10.6.5 Snow Leopard

.:: آخرین آپدیت به همراه آموزش کامل نصب ::.
.:: قابل نصب بر روی مادربورد های Intel و Amd ویرایش x86 ::.

امروزه سیستم عامل هایی متفاوت از ویندوز برای کنترل بر روی رایانه عرضه می گردد. سیستم عامل Mac یا مکینتاش یکی از برترین سیستم عامل هایی می باشد که تا به حال پا به عرضه گذاشته اند چون سیستم عامل لینوکس, میکروسافت یا همان ویندوز و… میباشد این سیستم عامل محصولی از شــرکت بـزرگ اپـل کــه Mac Os X Sonow Leopard نام دارد که Mac مخفف نام Macintosh Operating System میباشد این سیستم عامل معروف دارای رابط گرافیک فوق العاده قدرتمند می باشد. اولین بار این سیستم عامل در سال 1998 به ثبت رسید که برای کامپیوتر ها مکینتاش 128 کیلوبیت عرضه شد که فقط قابل نصب بر روی کامپیوتر های مکینتاش بود. اما به مرور زمان اپـل تصمیم به آن گرفت که محدوده ی کاری این سیستم عامل را افزایش دهد و آن را برای انواع کامپیوتر ها خانگی و لپ تاپ شرکت اپل نیز طراحی کرد. نسخه های اولیه ی این سیستم عامل قدرتمند دارای دو بخش نرم افزاری System و Finder بود که هرکدام از این بخش نیاز به ویرایش خود داشتند. این سیستم عامل ظاهری خارق العاده زییبا و پر سرعت داردو همچنین از امنیت بسیار بالایی برخوردار است. این نسخه از این سیستم عامل پلنگ برفی نام دارد نسخه ای هک شده ی این سیستم عامل می باشد تا بتوان از این سیستم عامل در انواع کامپیوتر های دیگری به غیر از کامپیوترهای شرکت اپل چون Intel x86 و Amd x86 از آن استفاده نمود در این نسخه technologiesApple اعلام کرده که تکلونوژی جدیدی در آن بکار رفته که باعث تقویت و ارتقا عمل کرد آن شده. قابل ذکر است که مکینتاش نیاز به نرم افزار هایی که برای خود ساخته شده اند دارد و از نرم افزارهایی که برای Pc ساخته و پرداخته شده اند پشتیبانی نمی کند همچنین مکینتاش در حالت نصب برنامه هایی که مورد نیاز هستند را در حالت نصب همراه با خود نصب میکند از جمله این نرم افزار ها که توسط شرکت اپل طراحی شده اند می توان به apple safari, QuikTime X و… اشاره نمود. سیستم عامل  Mac Os X Sonow Leopard اولین سیستم هک شده ای می باشد که قابلیت نصب بر روی کامپیوترهای خانگی و فضای کمتری حدود 7 گیگ را نصبت به سیستم عامل اصلی به دلیل فشرده سازی نیاز دارد. ایرانیان دانلود افتخار این را نصیب خود کرده تا بتواند آخرین ویرایش این سیستم عامل محبوب را در اختیار شما کربران عزیز قرار دهد.

мăнđî بازدید : 100 تابستان 1392 نظرات (0)

VMware Workstation نام نرم افزاری مشهور در زمینه ساخت هارد دیسک های مجازی و سیستم عامل های مجازی می باشد. به کمک این برنامه و محیط موجود در آن کاربر قادر به نصل هر نوع سیستم عاملی در آن می باشد. همچنین شما قادر خواهید بود تا با این نرم افزار علاوه بر استفاده همزمان از چند سیستم عامل از ویژگی مدیریت وظایف موجود در برنامه نیز برای سوئیچ نمودن مابین سیستم عامل های موجود در محیط مجازی استفاده نمود. استفاده از چنین محیط های مجازی دارای استفاده های مفید و فراوانی می باشد ، به عنوان مثال کاربری قصد دارد تا نرم افزاری را که به آن از نظر آلوده بودن به ویروس مشکوک است را استفاده نماید. چنین محیط مجازی برای این کار بسیار مناسب اند زیرا هیچ ارتبطی میان هارد اصلی سیستم و محیط مجازی نیست.

мăнđî بازدید : 74 تابستان 1392 نظرات (0)

شاید همه ی شما با گذر در سایت های اینترنتی و مطالعه ی نقد و بررسی های آن، با ویژگی های ویندوز ۸ آشنا شده باشید. این ویندوز سریعترین ویندوز مایکروسافت تا به امروز بوده است و با استفاده از حذف منوهای اضافی و تصحیح بوت شدن ویندوز و بسیاری از تغییرات دیگر، بهبودهایی در ویندوز صورت گرفته است.
اما ویندوزی که امروز در وبسایت دانلودها به طور اختصاصی برای شما عزیزان تهیه گردیده است، روایتی جدید از تمامی ویندوزهای ۸ عرضه شده تا امروز می باشد. این نسخه شامل تمامی ۳۶ نسخه ویندوز ۸ می باشد. همچنین تمامی آپدیت های عرضه شده تا تاریخ ۶ مارس در آن قرار دارد. هیچ تغییری در Settings ویندوز صورت نگرفته، هیچ برنامه ای به ویندوز اضافه نشده، هیچ تغییراتی در رجیستری اعمال نشده و هیچ تنظیمات ناخواسته ای به ویندوز اضافه نشده است. برای فعال سازی ویندوز نیز از AutoKMS pre-activation استفاده شده است. همچنین در این نسخه از ویندوز فایل autorun.dll در نسخه گنجانده شده است تا شما بتوانید از سایر نسخه های ویندوز، از هر نسخه ای که باشید، به همان نسخه از ویندوز ۸ و یا سایر نسخه ها آپگرید شوید. برای مشاهده ی لیست ویندوزهای موجود در این نسخه و همچنین لیست آپدیت های قرار گرفته در آن، به ادامه مطلب مراجعه نمایید. شما از هم اکنون می توانید این ویندوز بی نظیر را برای اولین بار در دنیا به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

|کامل ترین نسخه ویندوز تا به امروز، ۳۶ نسخه در یک پکیج، برای اولین بار در دنیا|

|آپدیت شده تا تاریخ ۶ مارس ۲۰۱۳|

мăнđî بازدید : 102 تابستان 1392 نظرات (0)

دانلود ویندوز سون Windows 7 Ultimate SP1 Integrated October 2012 x86 x64

.:: آپدیت کامل تا تاریخ 19 می 2013 – ویرایش 32 و 64 بیتی ::.

همانطور که می دانید ماکروسافت یکی از بزرگترین شرکت های ساخت سیستم عامل در جهان می باشد که اکثر افراد در سراسر دنیا از سیستم عامل های این شرکت یعنی ویندوز استفاده می کنند. البته در کنار مایکروسافت شرکت های دیگری نیز هستند مانند اپل که سیستم عامل این شرکت یعنی مکینتاش بعد از ویندوز دومین سیستم عامل محبوب در جهان به شمار می رود. اینبار تیم ایرانیان دانلود با جدید ترین ویندوز مایکروسافت در خدمت شماست. ویندوز Seven یکی از محبوب ترین ویندوز های مایکروسافت به شمار میرود و می توان گفت با آمدن آن تحولی عظیم در سیستم عامل ویندوز بوجود آمد زیرا این ویندوز علاوه بر زیبایی فوق العاده از امکانات بیشتری نسبت به دیگر محصول پر طرفدار مایکروسافت یعنی ویندوز ایکس پی برخوردار است و همین امر سبب شد تا اکثر کاربران ویندوز ایکس پی به سمت ویندوز 7 کشیده شوند و دیگر ویندوز XP را کنار بگذارند. وبندوز سون بر خلاف ویندوز ویستا که یادآور یک تجربه ی تلخ برای مایکروسافت است، دارای ویژگی های بسیار زیادی است به طوری که برخی آنرا شاهکار مایکروسافت می دانند. کاهش زمان روشن و خاموش شدن سیستم, محیط گرافیکی فوق العاده زیبا, سازگاری کامل با درایورها, دارا بودن یک هسته ی جدید و بسیار پیشرفته و … تنها بخش کوچکی از هزاران ویژگی این ویندوز می باشد. همیشه یکی از دغه دغه های کاربران پس از نصب ویندوز، آپدیت آن است زیرا باید فایل های حجیم آپدیت ویندوز خود را از اینترنت دانلود کنند. ویندوزی را که برایتان آماده کرده ایم نسخه Ultimate ویندوز سون بوده و دارای سرویس پک 1 می باشد همچنین دارای فایل های آپدیت تا تاریخ 19 می 2013 نیز می باشد که دیگر نیازی نیست شما فایل های آپدیت قبل از تاریخ 19 می 2013 را دریافت کنید و فقط فایل های آپدیت جدید را که بعد از این تاریخ توسط مایکروسافت منتشر می شوند را دریافت خواهید کرد. علاوه بر این ورژن تمام نرم افزارهای پیش فرض نصب شده در آن ارتقا یافته که از جمله می توان به Internet Explorer 9 و Windows Media Player 12 اشاره کرد. در حال حاضر دو نسخه از ویندوز سون یعنی Ultimate و Enterprise نسبت به سایر نسخه های این ویندوز از محبوبیت بیشتری برخوردارند و دلیل آن هم دارا بودن تمام امکانات نسخه های دیگر ویندوز سون می باشد که همه در این نسخه ها وجود دارد. نسخه Ultimate بیشتر مورد توجه کاربران خانگی می باشد و نسخه Enterprise در ادارات و شرکت ها استفاده می شود. تفاوت این دو نسخه تنها در طریقه فعال سازی آنها می باشد در واقع شما برای اکتیو نمودن نسخه Ultimate باید از فعال ساز های مختلفی که بدین منظور ساخته شده اند استفاده کنید اما نسخه Enterprise تنها با یک سریال اکتیو می شود از همین رو برای یک شرکت مناسب تر است.

 

мăнđî بازدید : 109 تابستان 1392 نظرات (0)

دانلود Microsoft Windows 8 Release Preview Build 8400 x86 x64

.:: جدیدترین ورژن ویندوز 8 همراه با سریال معتبر فعالسازی ::.

همانطور که می دانید مایکروسافت یکی از بزرگترین شرکت های ساخت سیستم عامل در جهان می باشد که اکثر افراد در سراسر دنیا از سیستم عامل های این شرکت یعنی ویندوز استفاده می کنند. البته در کنار مایکروسافت شرکت های دیگری نیز هستند مانند اپل که سیستم عامل این شرکت یعنی مکینتاش بعد از ویندوز دومین سیستم عامل محبوب در جهان به شمار میرود. اینبار گروه ایرانیان دانلود با جدید ترین ویندوز مایکروسافت در خدمت شماست. ویندوز 8 ویندوزی که خبر انتشار آن در سال 2010 بر اثر اشتباه یکی از کارمندان شرکت مایکروسافت در اینترنت قرار گرفت. البته در ابتدا مایکروسافت قصد نداشت که نسخه های آزمایشی این ویندوز را در اختیار عموم قرار دهد اما با انتشار این اخبار گروه های هک بیشتر ترغیب شدند تا نسخه های آزمایشی این ویندوز در اختیار عموم قرار دهند. از زمان انتشار اخبار ویندوز 8 تاکنون چند نسخه آزمایشی مختلف از این ویندوز منتشر شده که آخرین نسخه آن چند روز پیش با نام Windows 8 Release Preview توسط شرکت مایکروسافت منتشر شد. این سومین نسخه آزمایشی ویندوز 8 است که توسط مایکروسافت منتشر شده زیرا نسخه های آزمایشی قبلی توسط گروه های هک ارائه می شد. همچنین برخی شایعات در مورد این ورژن به گوش میرسد که ورژن Release Preview، ورژن ما قبل فینال بوده و شباهت های بسیار زیادی با ورژن فینال دارد. در حال حاضر آنچه که در مورد ویژگی های این ویندوز میتوان بیان نمود سازگاری آن با انواع تبلت ها و کامپیوترهایی است که از صفحات لمسی برخوردارند زیرا ویندوز 7 سازگاری کاملی با صفحات لمسی نداشت. در رابطه با سایر ویژگی های این سیستم عامل جدید هنوز اخبار دقیق و معتبری ارائه نشده و آنچه که می توان با جستجو در اینترنت پیدا نمود چند ویژگی با نام های Windows App Marketplace, Mobile ARM Processors, SmartScreen Security Filter/System, System-On-a-Chip (SoC), Mount ISO, Built in AppX PDF Reader and IE9 Tile based Metro UI می باشد. همچنین ظاهر این ویندوز بسیار شبیه به ویندوز 7 است و تنها چند تغییر کوچک در بخش استارت، نمایش پنجره ها و … ایجاد شده است. به گفته ی برخی از خبرگزاری ها نسخه فینال این ویندوز در سال 2012 منتشر می شود در نتیجه تا آن زمان نسخه های آزمایشی متعددی از این ویندوز منتشر خواهد شد.

мăнđî بازدید : 96 بهار 1392 نظرات (0)

.:: آپدیت کامل تا تاریخ 18 مارس 2013 – نسخه Professional ::.

ویندوز ایکس پی یکی از معروف ترین سیستم عامل های شرکت مایکروسافت به شمار می رود. اینبار تیم ایرانیان دانلود با جدید ترین نسخه ویندوز ایکس پی در خدمت شماست. Windows XP Professional SP3 Integrated March 2013 در حال حاضر این ویندوز جدید ترین نسخه ویندوز ایکس پی می باشد یعنی نسخه حرفه ای بوده و دارای سرویس پک 3 می باشد و همچنین آپدیت های ماه مارس 2013 به طور کامل در آن قرار گرفته است. همچنین این ویندوز کاملآ اورجینال بوده و کمترین دستکاری در آن صورت گرفته است صحت این گفته توسط تیم ایرنیان دانلود به صورت کامل تایید می گردد. این ویندوز بر خلاف سایر ویندوز ها دارای مراحل نصب بسیار آسانی است در واقع اگر تا به حال خود ویندوز سیستم را عوض کرده باشید می دانید که حین مراحل نصب باید سریال ویندوز را وارد کنید، این در حالی است که در این ویندوز به هیچ عنوان نیازی به وارد کردن سریال نیست زیرا دارای ویژگی Corporate است. همچنین سایر ویندوز ها فاقد جدید ترین ورژن نرم افزارهای معروفی همچون اینترنت اکسپلورر و مدیا پلیر می باشند و کاربر خود باید جدید ترین ورژن این نرم افزار ها را پس از نصب ویندوز به صورت دستی نصب کند. اما این ویندوز به دلیل آپدیت کامل جدید ترین ورژن نرم افزارهای اشاره شده یعنی Internet Explorer 8 و Media Player 11 را دارا می باشد. همچنین یکی دیگر از ویژگی های این ویندوز پشتیبانی از درایور SATA است که شما علاوه بر کامپیوترهای دسکتاپ میتوانید آن را بر روی لپ تاپ نیز نصب کنید. علاوه بر این این ویندوز فاقد مشکل غیر فعال شدن ویندوز پس از پایان اعتبار 30 روز می باشد چرا که دارای یک سریال معتبر بوده که این سریال علاوه بر اینکه مانع غیر فعال شدن ویندوز پس از پایان 30 روز میگردد به کاربر این امکان را می دهد که با خیال راحت اقدام به آپدیت ویندوز خود از سایت مایکروسافت نماید زیرا مایکروسافت سریال آن را رسمی و قانونی تشخیص می دهد و آنرا باطل نمی کند. از دیگر ویژگی های این ویندوز جدید میتوان به افزایش امنیت اطلاعات کاربران در آن اشاره نمود زیرا بسیاری از حفره های امنیتی که در نسخه های قبلی این ویندوز وجود داشت به طور کامل در نسخه جدید این سیستم عامل بر طرف شده است. علاوه بر این نواقص فنی نسخه های قبلی را به هیچ عنوان در این نسخه جدید نمی توان مشاهده نمود و سرعت کار در محیط ویندوز به شکل قابل توجهی افزایش یافته است.

درباره ما
Profile Pic
با عضویت در ايــرانيان دانلود با ما همراه باشید با تشکر ايــرانيان دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
  • پنجشنبه 30 بهمن 1393
  • شنبه 25 بهمن 1393
  • سه شنبه 29 مهر 1393
  • دوشنبه 28 مهر 1393
  • يکشنبه 06 مهر 1393
  • جمعه 04 مهر 1393
  • سه شنبه 24 تير 1393
  • يکشنبه 04 خرداد 1393
  • سه شنبه 30 ارديبهشت 1393
  • دوشنبه 29 ارديبهشت 1393
  • چهارشنبه 14 اسفند 1392
  • پنجشنبه 17 بهمن 1392
  • پنجشنبه 26 دی 1392
  • شنبه 21 دی 1392
  • جمعه 20 دی 1392
  • جمعه 29 آذر 1392
  • سه شنبه 26 آذر 1392
  • دوشنبه 25 آذر 1392
  • چهارشنبه 20 آذر 1392
  • سه شنبه 12 آذر 1392
  • دوشنبه 11 آذر 1392
  • يکشنبه 10 آذر 1392
  • شنبه 09 آذر 1392
  • سه شنبه 28 آبان 1392
  • چهارشنبه 22 آبان 1392
  • سه شنبه 14 آبان 1392
  • شنبه 11 آبان 1392
  • چهارشنبه 08 آبان 1392
  • دوشنبه 06 آبان 1392
  • پنجشنبه 02 آبان 1392
  • شنبه 27 مهر 1392
  • پنجشنبه 25 مهر 1392
  • شنبه 20 مهر 1392
  • جمعه 19 مهر 1392
  • سه شنبه 16 مهر 1392
  • چهارشنبه 10 مهر 1392
  • شنبه 06 مهر 1392
  • پنجشنبه 04 مهر 1392
  • سه شنبه 02 مهر 1392
  • جمعه 29 شهريور 1392
  • چهارشنبه 27 شهريور 1392
  • سه شنبه 26 شهريور 1392
  • جمعه 22 شهريور 1392
  • سه شنبه 19 شهريور 1392
  • جمعه 15 شهريور 1392
  • جمعه 08 شهريور 1392
  • پنجشنبه 07 شهريور 1392
  • چهارشنبه 06 شهريور 1392
  • شنبه 02 شهريور 1392
  • چهارشنبه 30 مرداد 1392
  • يکشنبه 27 مرداد 1392
  • جمعه 25 مرداد 1392
  • پنجشنبه 24 مرداد 1392
  • چهارشنبه 23 مرداد 1392
  • سه شنبه 22 مرداد 1392
  • دوشنبه 21 مرداد 1392
  • يکشنبه 20 مرداد 1392
  • جمعه 18 مرداد 1392
  • چهارشنبه 16 مرداد 1392
  • يکشنبه 13 مرداد 1392
  • شنبه 12 مرداد 1392
  • چهارشنبه 09 مرداد 1392
  • سه شنبه 08 مرداد 1392
  • دوشنبه 07 مرداد 1392
  • يکشنبه 06 مرداد 1392
  • جمعه 04 مرداد 1392
  • پنجشنبه 03 مرداد 1392
  • سه شنبه 01 مرداد 1392
  • دوشنبه 31 تير 1392
  • يکشنبه 30 تير 1392
  • شنبه 29 تير 1392
  • جمعه 28 تير 1392
  • پنجشنبه 27 تير 1392
  • سه شنبه 25 تير 1392
  • يکشنبه 23 تير 1392
  • جمعه 21 تير 1392
  • پنجشنبه 20 تير 1392
  • سه شنبه 18 تير 1392
  • دوشنبه 17 تير 1392
  • يکشنبه 16 تير 1392
  • شنبه 15 تير 1392
  • جمعه 14 تير 1392
  • دوشنبه 23 ارديبهشت 1392
  • يکشنبه 22 ارديبهشت 1392
  • شنبه 21 ارديبهشت 1392
  • نظرسنجی
    نظرات بازدید کنندگان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 574
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 27
  • تعداد اعضا : 116
  • آی پی امروز : 93
  • آی پی دیروز : 66
  • بازدید امروز : 199
  • باردید دیروز : 382
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,103
  • بازدید ماه : 1,103
  • بازدید سال : 25,689
  • بازدید کلی : 175,451