loading...
ایرانیان دانلود
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
دانلود بازی Dynasty Warriors 8 برای PS3 0 400 sahar
دانلود ویندوز سون به همراه آخرین آپدیت Windows 7 Ultimate SP1 x86/x64 May 2013 0 218 sajadtinatpak
دانلود Download Accelerator Plus Premium v10.0 - مدیریت دانلودها 0 244 mahdi
محسن چاوشی، محسن یگانه ماه رمضان به تلوزیون می آیند 0 220 mahdi
مجری جوان تلویزیون٬ به خاطر جنایت هولناک دستگیر شد!! 0 251 mahdi
๑۩۞۩๑ شب زنده داران ایرانیان دانلود๑۩۞۩๑ 0 194 mahdi
دانلود µTorrent v3.3.1 Build 29834 - نرم افزار دانلود فایل های تورنت 0 203 mahdi
دانلود µTorrent v3.3.1 Build 29834 - نرم افزار دانلود فایل های تورنت 0 211 mahdi
طنز دختر , پسر 0 218 mahdi
طنز دختر پسر 0 215 mahdi
دانلود کتاب میخواهم کسب و کار اینترنتی راه بیاندازم از کجا شروع کنم؟ 0 222 mahdi
دانلود کتاب تهدید های امنیتی شبکه و روشهای مقابله با آن به زبان فارسی 0 236 mahdi
دانلود کتاب آموزشی اندروید (All System Android) به زبان فارسی 0 205 mahdi
Internet Download Manager 0 209 mahdi
تقویم 1392 تصویری، مخصوص دسکتاپ 0 256 mahdi
فارسی نویس پارسی نگار لیومون - LeoMoon ParsiNegar 1.26 0 254 mahdi
مدیریت بر زیر نویس فیلم ها با Lemony Pro 4.5.4 0 260 mahdi
nod 32 0 237 zangeroo
мăнđî بازدید : 99 تابستان 1393 نظرات (0)

پاکسازی حرفه ای با نرم افزار Your Uninstaller! Pro 7.5.2012.12

Your Uninstaller! یک ابزار حرفه ای و پیشرو جهت پاکسازی نرم افزار ها می باشد.این یک نرم افزار هوشمند است به گونه ای که با درگ و دراپ کردن می تواند عملیاتی که بر آن محول شده است را به سرانجام رساند.شما با استفاده از این برنامه می توانید با یک کلیک نرم افزار مورد نظرتان در ویندوز پاک کنید. در واقع این برنامه به مانند Remove Programs ویندوز است اما از امکانات و قابلیت های بیشتری برخوردار است. بازی ها و نرم افزارهایی را که شما با استفاده از این برنامه از ویندوز پاک می کنید به صورت کامل حذف خواهند شد زیرا اثرات برخی از نرم افزارها بعد از پاک شدن هم در ویندوز مشاهده می شود. مدیریت استارت آپ, مدیریت رجیستری, حذف فایل های زائد, بازگرداندن اطلاعات رجیستری, حذف شورتکات های اضافی و … برخی از امکانات این نرم افزار به شمار میروند.

мăнđî بازدید : 87 پاییز 1392 نظرات (0)

طبقه بندی سریع و آسان فایل ها با نرم افزار Disk Sorter v5.6.14

Disk Sorter نرم افزار طراحی شده برای آنالیز دیسک است که به شما این امکان را می دهد که فضای دیسک ها، اشتراکات شبکه ای و دستگاه های ذخیره کننده ی NAS را آنالیز کنید. کاربر این نرم افزار این قابلیت را در اختیار دارد که یک یا چند آیتم را آنالیز کند، گزارشات میزان مصرف منبع ذخیره را دریافت کند و امور مختلفی در زمینه ی مدیریت فایل مانند کپی، حذف یا جابجایی را به انجام برساند. نسخه های Pro و Ultimate این نرم افزار قابلیت های بیشتری از جمله پردازش فایل های بسیار بزرگ، آنالیز گونه های خاص فایل، افزودن فرمت های اضافی برای گزارشات مصرف و بسیاری موارد دیگر را دارند.

мăнđî بازدید : 85 پاییز 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار کنترل تنظیمات ویندوز SystemTweaker 2013 v2.0.7.1

System Tweaker یک اپلیکیشن کاربردی است که به شما کمک می کند تا سیستم عامل ویندوز خود را با انجام مجموعه ای از اصلاحات بصری و تکنیکی شخصی سازی کنید. علی رغم وجود اپلیکیشن های مشابهی که دارای پیچیدگی و آپشن های بسیار زیادی هستند در این نرم افزار سعی شده تا محیطی ساده و کاربری آسان به کاربران ارائه شود تا افراد مبتدی و افراد حرفه ای به یک اندازه از آن بهره ببرند. آپشن های مختلفی در ارتباط با منوی استارت، کنترل پنل، شبکه ، رسانه، استارت آپ، منوی رایت کلیک، تنظیمات مدیریتی سیستم و دیگر پشن های پیشرفته ی ویندوز در این نرم افزار در اختیار شماست. شما میتوانید دستور Run و Recent Documents را در منوی استارت فعال، قابلیت دسترسی دوربرد به Floppy Drive ها را غیر فعال کنید، آمار ارور های شبکه را مشاهده، از کارکرد برنامه های هنگام امور پرینت جلوگیری و تمام آیکون های دسکتاپ را پنهان کنید، همچنین می توانید دکمه های Maximize و Open را به نمایش درآورید و تعیین کنید که هنگام باز شدن My Computer از مرورگر استفاده شود

мăнđî بازدید : 110 تابستان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار حذف برنامه ها Revo Uninstaller Pro v3.0.7

Revo Uninstaller Pro نرم افزار قدرتمندی است که می تواند به شما در حذف نرم افزارهایی که به طور ناخواسته برروی کامپیوترتان نصب کرده اید و حتی نرم افزارهایی که دچار مشکل هستند و نمیتوان آنهارا از طریق Add or Remove Programs ویندوز در کنترل پنل حذف کرد، کمک کند. سرعت حذف نرم افزارها با این برنامه به مراتب بیشتر از Add or Remove Programs ویندوز می باشد. کار با این نرم افزار بسیار آسان است و همچنین از ویژگی های قدرتمندی برای حذف و پاک کردن برنامه های نصب شده در ویندوز برخودار می باشد. یکی از ویژگی های بارز این نرم افزار آنالیز نرم افزارها قبل و بعد از حذف آنها می باشد که باعث می شود تا تمام فایل های اضافی و غیر ضروری و پوشه ها و کلیدهای رجیستری برنامه ی مورد نظر از ویندوز پاک شوند.

мăнđî بازدید : 85 تابستان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار تغییر نام گروهی فایلها Gillmeister Rename Expert v5.4.2

Gillmeister Rename Expert نرم افزاریست که به آسانی امکان تغییر نام فایل ها و پوشه های شخصی کاربران را فراهم می کند. به عنوان مثال شما می خواهید تاریخ گرفتن عکس هایتان یا ابعاد آنها را برروی نام فایل های آنها قرار دهید و یا می خواهید نام خواننده یا نام آلبوم را برروی نام فایل های MP3 خود قرار دهید. با این نرم افزار می توانید به صورت آزادانه ترکیبی از کارهای مختلف را برروی نام فایلهایتان انجام دهید. قبل از اینکه نام فایل ها تغییر یابد شما می توانید یک پیش نمایش از آنها را در برنامه مشاهده کنید و پس از چک کردن نهایی اقدام به ذخیره سازی و تغییر نام فایلها نمایید. همچنین بعد از تغییر نام فایل ها، این برنامه به شما این امکان را می دهد تا در صورت اشتباه و یا تغییر نظرتان، نام اصلی فایل ها را مجددا بازگردانید.

мăнđî بازدید : 90 تابستان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار خودکار سازی تمام کارهای کامپیوتر RoboTask v5.6.4.809

RoboTask یک ربات تحت فرمان شما در کامپیوتر می باشد! شما با این نرم افزار می توانید تمام کارهای کامپیوترتان را به این ربات هوشمند واگذار کنید و با خیالی آسوده به کارهای دیگرتان رسیدگی کنید. همه می توانند از این برنامه استفاده کنند. چه کاربران حرفه ای و چه افراد تازه کار. اگر در چند روز آینده باید یک ایمیل بسیار مهم را ارسال کنید اما عازم سفر هستید و دسترسی به اینترنت ندارید، کار را به RoboTask بسپارید. کافیست تا آدرس مقصد و متن ایمیل را در این برنامه وارد کنید و سپس زمانی را برای ارسال آن مشخص نمایید و با خیال راحت به سفر خود بروید چون ربات شما به جای شما ایمیل را ارسال خواهد کرد. این یکی از هزاران کاریست که می توانید با این نرم افزار انجام دهید. یکی دیگر از کارهایی که میتوان با این نرم افزار انجام داد و به مدیران وب بسیار کمک می کند امکان انجام کارهای مختلف با FTP و سرویس های وب مانند آپلود فایل ها در زمانی مشخص می باشد.

мăнđî بازدید : 91 تابستان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار حذف فایل های تکراری Delete Duplicates Files v5.7

Delete Duplicate Files نرم افزاریست که با رابط کاربری آسان و حسی خود می تواند فایل های تکراری را جستجو، پیدا و حذف نماید. این نرم افزار قادر است تا با یک کلیک به صورت خودکار فایل های تکراری را از کامپیوتر، لپ تاپ و فلش درایو شما حذف کند و باعث آزاد سازی 60 درصد فضای خالی شود. این نرم افزار علاوه بر جستجو، یاقتن و حذف فایل های تکراری دارای قابلیت های دیگری است که یکی از آنها امکان سازماندهی فایل های شما به صورت خودکار می باشد. Delete Duplicate Files نرم افزاریست که تمامی نیازهای شما را برای حذف فایل های تکراری از کامپیوتر، نوت بوک، فلش و مموری درایو برطرف می نماید. دیگر نیازی به نرم افزارهای پاکسازی نخواهید داشت با این نرم افزار می توانید MP3، موزیک، عکس، فیلم و هر فایلی را که چند نوع از آن در کامپیوترتان باشد را حذف نمایید.

мăнđî بازدید : 208 تابستان 1392 نظرات (0)

نرم افزار بررسی سلامت هارد لپ تاپ Hard Drive Inspector Pro For Notebooks v4.16.170

Hard Drive Inspector for Notebooks نرم افزاریست قدرتمند، موثر و با رابط کاربری آسان برای نظارت بر سلامت هارد دیسک. قطعا ارزش اطلاعات ذخیره شده برروی هارد دیسک کامپیوتر بیش از ارزش خود کامپیوتر است. اما هار دیسک یکی از کم اطمینان ترین اجزای داخلی هر کامپیوتر محسوب می شود. چرا که با کرش کردن ناگهانی آن که غالبا هم این اتفاق می افتد، ممکن است کل اطلاعات ذخیره شده ی شما به طور کامل از بین بروند. هارد دیسک های مدرن از تکنولوژی S.M.A.R.T. پشتیبانی می کنند و این نرم افزار با کمک این تکنولوژی می تواند از وضعیت سلامت فعلی هارد دیسک نوت بوک و آینده ی آن اطلاعات دقیقی را در اختیار شما قرار دهد. این نرم افزار با تجزیه و تحلیل داده ها و پارامترهای مختلف هارد دیسک به شما هشدار می دهد که تا چه زمانی می توانید از هارد دیسک تان استفاده کنید و آیا هارد دیسک شما در وضعیت بحرانی قرار گرفته است که در اینصورت با ذخیره سازی اطلاعات در محل دیگر از از دست رفتن اطلاعات جلوگیری نمایید.

мăнđî بازدید : 91 تابستان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار بهینه سازی و افزایش کارایی کامپیوتر Acebyte Utilities Pro v3.1.1

Acebyte Utilities Pro یک مجموعه قدرتمند است که برای بهینه سازی و افزایش کارایی کامپیوتر شما طراحی شده است. با این برنامه شما قادر خواهید بود تا کامپیوترتان را بهینه سازی کنید و ارورهای آنرا برطرف نمایید. به عنوان مثال اگر سرعت کامپیوتر شما پایین است، اگر اخطارهای نامعلوم و ناشناخته دریافت میکنید، این نرم افزار قادر است تا تمام آنها را برطرف سازد. این نرم افزار دارای رابط کابر پسندی است بطوریکه شما تنها با یک کلیک می توانید تمام مشکلات سیستمتان را برطرف نمایید. بعلاوه این نرم افزار داری بخشی است با عنوان Protect Privacy که شما می توانید از حریم خصوصی تان از طریق پاکسازی اطلاعات ذخیره شده در مرورگرهای وب، برنامه های مسنجر، سرویس های شبکه های اجتماعی، ویندوز هیستوری، ویندوز آفیس و سایر برنامه محافظت نمایید.

мăнđî بازدید : 104 تابستان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار افزایش سرعت استارت اپ Startup Faster v3.6.2011.14

اگر سرعت کامپیوتر شما بسیار بسیار کند است. اگر 5 دقیقه طول می کشد تا کامپیوتر شما روشن شود. اگر هارد دیسکتان هنگام بالا آمدن ویندوز سر و صدای بسیار زیادی ایجاد می کند. راه حل تمام این مشکلات نرم افزار Startup Faster! می باشد. این نرم افزار یک ابزار انقلابی است که راه اندازی کامپیوتر شما را بسیار سریعتر میسازد. با این نرم افزار حتی می توانید از کرش کردن ناگهانی هارد دیسک تان جلوگیری کنید. این نرم افزار به شما قول می دهد که سرعت بوت کامپیوتر را افزایش دهد و کنترل تمامی برنامه های استارت آپ را به شما واگذار کند. با داشتن این برنامه نیازی به پیکربندی و نرم افزار دیگری نخواهید داشت و فقط آنرا نصب کرده و همه چیز را فراموش کنید.

мăнđî بازدید : 94 تابستان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار سازماندهی اتوماتیک فایل ها Ashampoo Media Sync v1.0.2

زمان خود را بیهوده صرف سازماندهی فایل هایتان به صورت دستی نکنید. نرم افزار Ashampoo Media Sync می تواند پس از اسکن، شناسایی و سازماندهی فایل هایتان، آنها را به صورت خودکار در بخش های مختلف اسناد، موزیک، عکس و فیلم دسته بندی کند. با این نرم افزار از هرج و مرج در میان فایل هایتان جلوگیری کنید. فقط دستگاه مورد نظرتان را به کامپیوتر وصل کنید تا Media Sync بقیه کارها را انجام دهد. راه اندازه این نرم افزار فقط چند ثانیه طول می کشد. مسیر ورود را انتخاب کنید، مسیر ذخیره سازی را مشخص کنید، نوع فایل ها را انتخاب کنید، سازماندهی انجام شد! همچنین این نرم افزار با انواع دستگاه هایی که دارای قابلیت اتوپلی هستند سازگار است مانند سی دی ها، دی وی دی ها، فلش دایوها، تلفن های هوشمند، دوربین های دیجیتالی و بسیاری از دستگاه های دیگر.

мăнđî بازدید : 90 تابستان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزارمدیریت و بهینه سازی ویندوز ویستا Yamicsoft Vista Manager v4.1.6

این نرم افزار داراى تمامى ابزارهاى بهینه سازى قسمت هاى مختلف ویندوز ویستا مى باشد. اگر ویندوز سیستم تان ویستا است پس نصب این نرم افزار ضروریست. زیرا با استفاده از این مجموعه شما قادر خواهید بود تا هرگونه همگام سازى و تنظیماتى را که برروى سیستم خود مى خواهید پیاده سازید را با این برنامه براحتى انجام دهید. شما تمامى تنظیمات مربوط به منو ها، اطلاعات سیستم، مدیریت پروژه ها، مدیریت اینترنت اکسپلورر، پاکسازى رجیسترى، اسکن دیسک و … را مى توانید با ابزارهاى موجود در برنامه انجام دهید.

мăнđî بازدید : 111 تابستان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار افزایش دهنده سرعت کامپیوتر SpeedUpMyPC 2013 v5.3.8.8

با این نرم افزار شما میتوانید اطلاعات موجود درون سیستم خود را اسکن نموده و متوجه شوید که به چه دلایلى سرعت سیستم تان پایین است و با بهینه سازى سرعت سیستم خود را افزایش دهید. همچنین با تشخیص فایل ها و نرم افزارهاى ناقص و حذف و پاک کردن آنها سرعت کار کامپیوترتان را دو چندان کنید. بعلاوه برنامه هاى استارت آپ کامپیوترتان نیز با این نرم افزار کنترل خواهد شد. رابط کاربرى ساده این نرم افزار کار با آن را براى همه ى افراد بویژه مبتدیان آسان مى سازد به طورى که براحتى با یک کلیک می توانند هارد دیسک سیستم شان را بهینه سازى نمایند.

мăнđî بازدید : 101 تابستان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار مدیر برنامه ریز LeaderTask v7.6.8.0

اگر می خواهید که زمان خود را برنامه ریزی کنید تا براحتی به تمام کارهای شخصی خود برسید با استفاده از این نرم افزار براحتی برای شما امکان پذیر خواهد بود. این برنامه شما را قادر خواهد ساخت تا برنامه های روزانه تان را سر وقت به انجام برسانید. شما با وارد ساختن برنامه های خود در نرم افزار و تنظیم ساعت و زمان و روز لازم به دستگاه، آن را برای آگاه ساختن شما در موعد مقرر آماده خواهید ساخت. بعلاوه کار با این برنامه بسیار آسان می باشد. هدایتگر نرم افزار تمام پروژه ها و برنامه هایتان را بروی صفحه برای شما نمایش می دهد. امکان وارد کردن وظایف و برنامه ها، حذف و ویرایش آن نیز برایتان فراهم است

мăнđî بازدید : 106 تابستان 1392 نظرات (0)

نرم افزار پیشرفته بهینه سازی ویندوز IObit Advanced SystemCare Pro v6.3.0.269

نرم افزار IObit Advanced SystemCare Pro ابزاریست برای افزایش بهره وری ویندوز شما به طوری که قادر خواهید بود تا بطور خودکار کارایی ویندوز قدیمی خود را به یک سیستم جدید و نو تبدیل سازید. با یک کلیک کامپیوتر خود را می توانید پاکسازی کرده و تمامی فایل ها و خرابی ها و خطاهای سیستم تان را رفع کنید. به ویژه این برنامه دارای قابلیت محافظت از سیستم تان در برابر نرم افزارهای جاسوسی و همچنین ابزارهای تبلیغاتی مزاحم می باشد. بعلاوه باعث افزایش سرعت استارت آپ کامپیوترتان، برقراری ارتباط اینترنتی و کل کارهای سیستم تان می شود.

мăнđî بازدید : 111 تابستان 1392 نظرات (0)

مدیریت و بهینه سازی ویندوز 7 با نرم افزار Yamicsoft Windows 7 Manager v4.2.8

نرم افزار Yamicsoft Windows 7 Manager سرعت سیستم را افزایش می دهد، خطای سیستم را از بین می برد و امنیت سیستم شما را ارتقاء می بخشد. اگر شما یک کاربر معمولی و خانگی هستید و یا یک کاربر حرفه ای، این برنامه به شما کمک میکند تا به آسانی فعالیت های خود را انجام دهید. همچنین در این نرم افزار قدرتمند بیش از 30 امکان مختلف از قبیل حذف فایلها و فولدرهای بلااستفاده، بهینه سازی سرعت کانکشن اینترنت، ارتقا امنیت سیستم، زیباسازی دسکتاپ و پنجره های ویندوز و بسیاری امکانات و قابلیت های دیگر قرار دارد که همگی در بهینه سازی ویندوز و افزایش کارائی آن تاثیر به سزایی دارند.

мăнđî بازدید : 97 تابستان 1392 نظرات (0)

مدیریت و بهینه سازی ویندوز 8 با نرم افزار Yamicsoft Windows 8 Manager v1.1.3

این نرم افزار یکی از جدیدترین سیستم های عملیاتی و حرفه ای برای تمامی کاربران ویندوز 8 می باشد. شما با استفاده از نرم افزار Yamicsoft Windows 8 Manager میتوانید کارهای روزانه تان را به راحتی با امنیت بیشتر انجام دهید و بسرعت هر چیزی را که در سیستم خود می خواهید را پیدا کنید. این برنامه یک ابزار قدرتمند بهینه سازی ویندوز 8 می باشد. همچنین امکان تهیه و فراهم سازی سیستم و همه اطلاعات هارد دیسک برروی سیستم تان از دیگر توانایی های این نرم افزار است. این برنامه بیش از سی ویژگی متفاوت را دسته بندی کرده و سیستمتان را پر سرعت، پایدار، ایمن و شحصی میسازد. علاوه بر این قسمت عیب یابی برنامه، تمام مشکلات سیستمتان را پیدا کرده و حل می نماید. به علاوه با بهینه سازی سیستمتان باعث افزایش و بهتر شدن سرعت shutdown و startup کامپیوترتان میشود.

мăнđî بازدید : 115 بهار 1392 نظرات (0)

نرم افزار WinTuning 7 طراحی شده است برای پیکربندی و بهینه سازی ویندوز 7، چک کردن آپدیت برنامه های نصب شده، دسترسی به بیش از 80 ابزار عمومی و پنهان ویندوز 7، پیکربندی بوت، حذف فایل های زائد از هارد دیسک شما، به دست آوردن اطلاعات در مورد سیستم شما، تشخیص و عیب یابی سیستم عامل و بسیاری دیگر. با استفاده از این برنامه می توانید به اینترنت خود سرعت ببخشید، تنظیمات بخش های مختلف ویندوز سون از جمله دسکتاپ، منوی راست کلیک، اکسپلورر، نوار وظیفه، منوی استارت و سایر بخش های ویندوز را تغییر دهید. همچنین این نرم افزار دارای ابزارهای تغییر نام سریع و گرهی فایلها، اسکن هارد دیسک، خاموش کردن خودکار کامپیوتر پس از سپری شدن زمان مورد نظر، ویرایش صفحه بوت ویندوز، نظارت بر محتویات داخل حافظه کلیپ بورد، مدیریت استارت آپ، غیر فعال کردن برنامه های غیر ضروری که موجب کاهش سرعت ویندوز می شوند و بیش از 80 ابزار ویندوز 7 می باشد. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان

мăнđî بازدید : 97 بهار 1392 نظرات (0)

ز آنجا که ویندوز جدید (ویندوز 8) جای خود را میان کاربران باز کرده و به عبارتی جایگزین ویندوز های ایکس پی و همین طور 7 شده نرم افزار هایی همچون EnhanceMy8 به کاربر کمک میکند تا از این ویندوز بهترین استفاده را برده و از کار با ان لذت ببرند. این نرم افزار یک مجموعه ای از ابزار های کاربردی سیستم به شمار میرود که این ابزارها می توانند به شما در نگه داری و همچنین بهینه سازی سرعت ویندوزتان کمک کنند. یکی از ابزارهای خوب این برنامه Disk Cleaner یا پاکسازی دیسک می باشد که می تواند به صورت خودکار فایل ها و پوشه هایی را که هیچ نیازی به انها ندارید و بیهوده فضای دیسک را اشفال کرده اند را حذف نماید. از دیگر ویژگی های این نرم افزار میتوان به قسمت نمایش اطلاعات سخت افزار سیستم اشاره نمود که مشخصات دقیق هر یک از قطعات سخت افزار سیستم را به شما نشان خواهد داد.

درباره ما
Profile Pic
با عضویت در ايــرانيان دانلود با ما همراه باشید با تشکر ايــرانيان دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
  • پنجشنبه 30 بهمن 1393
  • شنبه 25 بهمن 1393
  • سه شنبه 29 مهر 1393
  • دوشنبه 28 مهر 1393
  • يکشنبه 06 مهر 1393
  • جمعه 04 مهر 1393
  • سه شنبه 24 تير 1393
  • يکشنبه 04 خرداد 1393
  • سه شنبه 30 ارديبهشت 1393
  • دوشنبه 29 ارديبهشت 1393
  • چهارشنبه 14 اسفند 1392
  • پنجشنبه 17 بهمن 1392
  • پنجشنبه 26 دی 1392
  • شنبه 21 دی 1392
  • جمعه 20 دی 1392
  • جمعه 29 آذر 1392
  • سه شنبه 26 آذر 1392
  • دوشنبه 25 آذر 1392
  • چهارشنبه 20 آذر 1392
  • سه شنبه 12 آذر 1392
  • دوشنبه 11 آذر 1392
  • يکشنبه 10 آذر 1392
  • شنبه 09 آذر 1392
  • سه شنبه 28 آبان 1392
  • چهارشنبه 22 آبان 1392
  • سه شنبه 14 آبان 1392
  • شنبه 11 آبان 1392
  • چهارشنبه 08 آبان 1392
  • دوشنبه 06 آبان 1392
  • پنجشنبه 02 آبان 1392
  • شنبه 27 مهر 1392
  • پنجشنبه 25 مهر 1392
  • شنبه 20 مهر 1392
  • جمعه 19 مهر 1392
  • سه شنبه 16 مهر 1392
  • چهارشنبه 10 مهر 1392
  • شنبه 06 مهر 1392
  • پنجشنبه 04 مهر 1392
  • سه شنبه 02 مهر 1392
  • جمعه 29 شهريور 1392
  • چهارشنبه 27 شهريور 1392
  • سه شنبه 26 شهريور 1392
  • جمعه 22 شهريور 1392
  • سه شنبه 19 شهريور 1392
  • جمعه 15 شهريور 1392
  • جمعه 08 شهريور 1392
  • پنجشنبه 07 شهريور 1392
  • چهارشنبه 06 شهريور 1392
  • شنبه 02 شهريور 1392
  • چهارشنبه 30 مرداد 1392
  • يکشنبه 27 مرداد 1392
  • جمعه 25 مرداد 1392
  • پنجشنبه 24 مرداد 1392
  • چهارشنبه 23 مرداد 1392
  • سه شنبه 22 مرداد 1392
  • دوشنبه 21 مرداد 1392
  • يکشنبه 20 مرداد 1392
  • جمعه 18 مرداد 1392
  • چهارشنبه 16 مرداد 1392
  • يکشنبه 13 مرداد 1392
  • شنبه 12 مرداد 1392
  • چهارشنبه 09 مرداد 1392
  • سه شنبه 08 مرداد 1392
  • دوشنبه 07 مرداد 1392
  • يکشنبه 06 مرداد 1392
  • جمعه 04 مرداد 1392
  • پنجشنبه 03 مرداد 1392
  • سه شنبه 01 مرداد 1392
  • دوشنبه 31 تير 1392
  • يکشنبه 30 تير 1392
  • شنبه 29 تير 1392
  • جمعه 28 تير 1392
  • پنجشنبه 27 تير 1392
  • سه شنبه 25 تير 1392
  • يکشنبه 23 تير 1392
  • جمعه 21 تير 1392
  • پنجشنبه 20 تير 1392
  • سه شنبه 18 تير 1392
  • دوشنبه 17 تير 1392
  • يکشنبه 16 تير 1392
  • شنبه 15 تير 1392
  • جمعه 14 تير 1392
  • دوشنبه 23 ارديبهشت 1392
  • يکشنبه 22 ارديبهشت 1392
  • شنبه 21 ارديبهشت 1392
  • نظرسنجی
    نظرات بازدید کنندگان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 574
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 30
  • تعداد اعضا : 116
  • آی پی امروز : 152
  • آی پی دیروز : 66
  • بازدید امروز : 305
  • باردید دیروز : 382
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,209
  • بازدید ماه : 1,209
  • بازدید سال : 25,795
  • بازدید کلی : 175,557